طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: اکثریت پرسنل شاغل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و ازادگان ناکارآمدند و صرفا از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند.
رئیسی وارد لاهور شد
رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، وارد لاهور شد.
وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
وزارت امور خارجه آمریکا در تازه‌ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات پیش علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را متهم به نقض حقوق بشر در سال ۲۰۲۳ میلادی کرد.
در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
«قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!»
دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
یک تناقض کلیدی در بطن سیاست عراق وجود دارد؛ درخواست‌های ارائه‌شده برای حاکمیت بیشتر عراق که در عمل به خروج نیرو‌های آمریکایی ترجمه می‌شود، توسط گروه‌هایی تحریک می‌شود که خود با گرفتن دستورات از تهران، اقتدار دولت عراق را تضعیف می‌کنند.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
پس با توجه به زاویه‌ای که احتمالا دولت در مقطع کنونی با علی دایی دارد، بعید است این فرصت نصیب او شود که بخواهد روی نیمکت باشگاه دلخواهش بنشیند. نشان به آن نشان که علی دایی در همین دولت «ممنوع‌المعامله» شده و سخت‌گیری‌هایی برای فعالیت‌های تجاری‌اش در نظر گرفته شده است. دلیل این امر، فعالیت‌های اجتماعی دایی و پست‌های اینستاگرامی او در التهابات سال گذشته است.
پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
روز جمعه هفته جاری، دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک برابر هم صف آرایی خواهند کرد.
باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه‌های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.
خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کنسرسیوم بانکی خریدار پرسپولیس رقم نقدی را به حساب دولت واریز کرده است.
پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارمند اداری در تهران
یک شرکت معتبر تولیدی در زمینه مرکبهای صنعت چاپ جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در شهرک صنعتی صفادشت تهران
استخدام فنی و مهندسی انرژی نیروی کیافنی و مهندسی انرژی نیروی کیا در تهران (شهرک صنعتی صفادشت) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس ارتباط با مشتری در محدوده حکیمیه تهران
یک شرکت معتبر در تهران (منطقه 4، حکیمیه) از متقاضیان ساکن در منطقه حکیمیه نیرو استخدام می‌نماید.
استخدام حسابدار با حقوق تا ۱۷ میلیون در بازرگانی دیباسان در مشهد
استخدام بازرگانی دیباسانبازرگانی دیباسان در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید
استخدام قالبساز سنبه ماتریس در سازه پردازان در حسن آباد فشافویه تهران
استخدام سازه پردازانسازه پردازان (تولید کننده قطعات خودرو) در تهران - اتوبان قم - (حسن آباد فشافویه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران، حومه (اسلامشهر، رباط کریم، پرند) استخدام می‌نماید.

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟
در لایحه‌ای که به موجب آن کاهش ساعت کار و افزایش تعطیلات هفتگی مطرح شده است، نقد و نظر‌ها بیشتر راجع به دو روز تعطیلی و تفاوت تعطیلی شنبه و پنج‌شنبه بوده، اما یک قسمت بسیار مهم‌تر ساعت کاری مشمولان قانون کار است که از نظر‌ها پنهان مانده است و می‌تواند موجب دردسر‌ها و درهم‌ریختگی گسترده شود.
چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
«از منظر عرضه در اقتصاد هر چه زمان می‌گذرد قشر متوسط مهم‌تر می‌شود و از منظر تقاضا هم انباشت این تقاضا بر قشر متوسط مهم است، چرا که تقاضای قشر کم‌درآمد ناچیز است و تقاضای پر درآمد‌ها هم معمولا معطوف به سلایق خاصی است و جایی که صرفه مقیاس در اقتصاد از سمت تقاضا می‌تواند برطرف شود عمدتا در توده وسیع قشر متوسط است که هر چه بزرگ‌تر می‌شود ثبات بیشتری هم در تقاضا ایجاد می‌کند.»
نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
نماینده اردبیل در مجلس تاکید کرد: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است. برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.
کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
وزیر صمت از تصویب آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده خبر می‌دهد؛ اما از چرایی عدم ابلاغ آن، گلایه دارد. حال دستیار معاون اول رئیس جمهور می‌گوید: هیچ مصوبه، آیین‌نامه و دستورالعملی برای واردات خودروی کارکرده، منتظر ابلاغ از سوی دولت و معاون اول رئیس جمهور نیست.
تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تفاهم این شرکت با بانک شهر در راستای توسعه صادرات و همکاری در زمینه تامین مالی ارزی با هدف واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معادن مس خبر داد.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
اپل احتمالاً حق پخش جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ را خریداری می‌کند
اپل احتمالاً پخش‌کننده‌ی مسابقات جدید جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ خواهد بود.
متا می‌خواهد مایکروسافت دنیای هدست‌های واقعیت مجازی باشد
متا برای افزایش بهره‌وری و کارآمدی پلتفرم واقعیت مجازی خود، قصد دارد تغییراتی گسترده در آن اعمال کند.
آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز ۱۱ برای کامپیوترهای قدیمی
سیستم‌عامل Tiny11 مبتنی‌بر ویندوز ۱۱ آپدیت بزرگی دریافت کرد و اکنون بهتر از هر زمان دیگری روی کامپیوترهای ضعیف اجرا می‌شود.
ویدیو واقعی پیکسل 8a لو رفت [تماشا کنید]
تصویر و ویدیو جدید از گوشی مورد انتظار پیکسل 8a، رنگ‌بندی و طراحی گوشی را به نمایش می‌گذارند.
رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
شرکت خدمات ارتباطی رایتل، موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات دریافت کرد.

اخبار جهان

همه بین الملل
گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی با اشاره به این که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند، خواستار همکاری بیشتر ایران با آژانس شد.
تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
«رئیس‌جمهور بایدن گفت که دولتش سریعا بسته‌های کمکی چشمگیر جدید را برای رفع نیاز‌های اوکراین در میدان نبرد و حوزه دفاع هوایی ارائه خواهد داد. رئیس‌جمهور بایدن هم‌چنین بر تعهد بادوام واشنگتن نسبت به حمایت از کی‌یف و دفاع از آزادی آن در برابر روسیه تاکید کرد.»
سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در جنوب چین دست‌کم چهار تن تاکنون کشته و هزاران نفر نیز مجبور به ترک منازل خود شده‌اند.
وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
نخست وزیر انگلیس در آستانه سفر به لهستان در بیانیه‌ای از تحویل بزرگترین بسته کمکی به اوکراین با ده‌ها قاق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله خبر داد.
دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
رسانه‌های عبری از احتمال استعفای شمار زیادی از مقامات نظامی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به‌دنبال شکست در عملیات طوفان الاقصی که در 7 اکتبر 2023 توسط مقاومت فلسطین انجام شد، خبر دادند.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت فیلمی مشترک بین ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری خبر داد.
فریب نخوریم! 
و ناگهان اخلاق!
جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف (زهره فکور‌صبور) از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.
شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
مسابقه این روز‌های شبکه سه را یک بازیگر شناخته شده سینما اجرا می‌کند؛ مسابقه‌ای که برای لحظاتی هم شده مخاطب را از فضای‌مجازی به سمت فضای حقیقی می‌کشاند به طوری که یک خانواده را به رقابت پانتومیم وا می‌دارد.

اخبار حوادث

همه حوادث
مجازات متخلفان کنکور چیست؟
در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری، مجازات‌هایی را برای متخلفان کنکور پیش‌بینی کرده است.
امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش زمان درباره بازگشایی مدارس گفت: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.
بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.
تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
یک مرد بلژیکی که معده‌اش بر اثر ابتلا به یک سندرم نادر، الکل تولید می‌کند، در حالی که به علت رانندگی در حالت مستی با جریمه پلیس مواجه شده بود، توانست خود را در دادگاه تبرئه کند.
بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می‌شود. دمای هوا نیز تا هفته دوم اردیبهشت در مرکز، شرق و جنوب کشور کمتر از نرمال و در سایر مناطق بیش از نرمال خواهد بود. از هفته سوم اردیبهشت تا هفته اول خرداد در سطح کشور نرمال و در هفته دوم خرداد به بیش از نرمال می‌رسد.

فرهنگی

همه
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد
برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیئت علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست پیگیری این شوراست.
نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.
برنامه‌های فرهنگی در سواحل تقویت شود
فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح‌ و برنامه‌ها در ایام تابستان و حوزه ساحل بیان‌ کرد: اقدامات در حوزه تبلیغاتی و کار فرهنگی تقویت شود.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
پارتی‌بازی آمریکایی!
از زمان تشکیل سازمان ملل متحد، آمریکا تا کنون ۸۵ بار از حق وتو استفاده کرده که بیش از ۴۵ بار آن در حمایت از رژیم صهیونیستی بوده است.
چگونه اخبار جعلی را شناسایی کنیم؟
دره چریک درگز
دره‌ی چریک یا چریش، یکی از زیباترین مقصد‌های گردشگری طبیعی استان خراسان رضوی به ویژه در فصل بهار است. روییدن گل درختچه‌های ارغوان این دره در اردیبهشت ماه این مکان را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی تبدیل کرده است. به دلیل وجود همین درختچه‌ها به آن دره‌ی ارغوان درگز نیز میگویند. این دره در ۶۴ کیلومتری شهرستان درگز استان خراسان رضوی قراردارد.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو»
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
عمارت فکری یکی از آثار تاریخی بندرلنگه در استان هرمزگان واقع در در جنوب ایران است.که توسط یکی از تجار مشهور بندرلنگه به‌نام عبدالواحد فکری ساخته شد است .این بنای تاریخی که یکی از ارزنده‌‌ترین خانه‌های بندرلنگه است، بیش از 100سال قدمت دارد و مربوط به دوران قاجاریه است و در ابتدای شهر در محله پاکرتی‌ واقع شده و در تاریخ 24 بهمن 1375 با شماره 1833 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
اطلاعیه مهم تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار…
محاکمه دوباره کارگردان متهم به تجاوز
کارگردان جوان که به اتهام تعرض به چند دختر نوجوان به اعدام محکوم شده بود، با نقض حکم دادگاه یک بار…
مرگ تلخ یک دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان درباره کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی، گفت: اظهارنظر…
ماجرای دستگیری یک قاتل فراری در شوش
فرمانده انتظامی شوش از دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد
حرکت پر سر و صدای آمریکا علیه ایران
وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Talisman Digital Edition The Cataclysm v79495 برای کامپیوتر
خوش آمدید به جهانی که از زمان #8220;کاتاکلیسم#8221; بزرگ به لبه‌ی نابودی رسیده بود، اما اکنون، از خاکستر، دوباره تمدن بلند می‌شود. اینجا، در جهان Talisman، باقیمانده‌های یک دنیای شکسته و متعلق به گذشته، و جدیدترین شخصیت‌ها و اثرات جادویی در انتظار شما هستند. گسترش #8220;کاتاکلیسم#8221; با معرفی یک تخته‌بازی اصلی کاملاً جدید، شما را به دیدن مناظری متفاوت از سرزمین Talisman دعوت می‌کند. در این دنیای تغییر یافته، ساختمان‌ها و مکان‌هایی که قبلاً می‌شناختید نیستند و ساکنان جدیدی اکنون در این سرزمین گردش می‌کنند. ب
دانلود نرم افزار OfficeSuite Premium v8.50.55528 ساخت و ویرایش اسناد
نرم افزار OfficeSuite یک نرم افزار اداری که شامل یک پردازشگر Word، یک ویرایشگر PDF Reader، یک ویرایشگر گسترده و ابزاری جهت ویرایش متون است که همه آنها با رابط های کاربری مدرن و ساده در دسترس عموم قرار گرفته است. وقتی صحبت از OfficeSuite ها می شود، بسیاری از شما ممکن است تنها به محصول شناخته شده مایکروسافت اشاره کنید. با این حال، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید، به ویژه اگر شما یک کاربر خانگی هستید. نرم افزار OfficeSuite یک نرم افزار بسیار محبوب در سیستم عامل های تلفن همراه است که اخیرا برای ویندوز نیز ارائه شدD
دانلود بازی Escape from Tarkov v0.14.5.6.29774 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Escape from Tarkov سعی دارد تا عناصر نقش آفرینی را با یک بازی اول شخص شوتر ترکیب کند به نظر می رسد گیم پلی این بازی دست کمی از بازی Stalker ندارد ! در واقع بازی حتی بهتر از Stalker خواهد بود . بازی Escape From Tarkov یک بازی Massive Multiplayer Online خواهد بود که مبارزات را به خوبی به صورت اول شخص پیاده سازی می کند و البته قرار است عناصر نقش آفرینی نیز در آن به کار گرفته شود سازنده ی بازی تجربه ای با داستانی عمیق پیشنهاد می کند . این بازی در منطقه ای...
دانلود نرم افزار Geomagic Design X v2022.0.0 (x64)
یک نرم افزار فوق العاده در زمینه طراحی بوده که به شما اجازه میدهد تا مدل های CAD را خلق کرده و از آنها استفاده کنید. به کمک نرم افزار Geomagic Design X مدل های مختلف را ویرایش کنید و آنها را به مدل هایی با کیفیت و قابل استفاده تبدیل کنید. Geomagic Design X یک نرم افزار جامع در در صنعت میباشد که مهندسین میتوانند به کمک طیف گسترده ای از ابزار ها و حالاتی که در برنامه قرار داده شده است طرح های و مدل هایی مبتنی بر CAD را رسم کنند. دقت برنامه به حدی بالاست که...
نرم‌افزار ویرایش، افکت‌گذاری، آنالیز و میکس فایل‌های صوتی (برای ویندوز) - Audacity 3.5.0 Windows
دانلود نرمافزار ویرایش، افکتگذاری، آنالیز و میکس فایلهای صوتی (برای ویندوز) Audacity 3.5.0 Windows nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Audacity یک نرمافزار رایگان و متنباز برای ویندوز است که به کاربران امکان ضبط، ویرایش و پخش صداها را میدهد. این نرمافزار کاربرد بسیار گستردهای در صنعت موسیقی، پادکستها، تولید محتوا، آموزش آنلاین و غیره دارد. اوداسیتی ابزارهای مختلفی برای ویرایش صدا از جمله برش، کپی، چسباندن، تغییر سرعت، تنظیم تمامیت و افکتهای صوتی متنوع ارائه میدهد. همچنین، این نرمافزار از فرمتzwnj

موبایل

همه موبایل
دانلود Clockmaker v82.0.0 بازی جورچین سه تایی ساعت ساز اندروید مود
Clockmaker یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BELKA GAMES می باشد که در گت اندروید منتشر شده است، یک بازی جورچین سه تایی ست. شما باید قهرمان داستان Clockmaker باشید و به عمو کمک کنید تا مردم شهر را از لعنت شیطان Clockmaker Maleficent نجات دهید. جواهرات و جواهرات آبشاری را مطابقت دهید و از بوسترهای ویژه ای استفاده کنید تا هزاران سطح بی نظیر و چالش برانگیز را بدست آورید. ساختمان های اطراف شهر را کاوش کرده و با شخصیت های جدید ملاقات کنید. اکنون دانلود کنید تا به یک ماجراجویی پازل عرفانی بپردازید. Clockmaker را به صورت آفلاین یا آنلاین و بدون تبلیغات بازی ک
دانلود Mutants: Genetic Gladiators v76.646.169933 بازی اکشن گلادیاتورهای جهش یافته اندروید
Mutants: Genetic Gladiators یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Kobojo می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان کاپیتانی که تازه استخدام شده از مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود استفاده کنید تا بتوانید تا گروهی منتخب از گلادیاتورهای جهش یافته را کنترل کنید شما باید گلادیاتورهای با نژاد متقابل را با هم رو به رو کنید حملات جدید را آنلاک کنید و گونه های دیدی را کشف کنید. شما باید یک تیم قدرتمند از گلادیاتورهای جهش یافته جمع آوری کنید تا بتوانید در مسابقات جهانی و عرصه های چند نفره پیروز شوید و به یک
دانلود War and Magic v1.1.269.107591 بازی آنلاین استراتژیک جنگ و جادو اندروید
War and Magic: Kingdom Reborn یک بازی استراتژیک و جنگی از استودیوی بازیسازی GOAT Games می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان فرمانده، کل شهر را مدیریت کنید و از استراتژی های نظامی برای مبارزه با لردهای دیگر استفاده کنید. قهرمانان و سربازان را برای پیروزی در هر نبرد ارتقا دهید. قبل از اینکه قهرمان خود را انتخاب کنید ببینید که دشمنان شما تا چه اندازه قوی هستند سپس قهرمان مناسب خود را انتخاب کنید. هر چقدر مشهورتر و اعتبار بیشتری داشته باشید، قهرمانان بهتر و بیشتری را به سمت خود جذب می کنید و می توانید بهتری8
دانلود Growtopia v4.54 بازی ماجراجویی آنلاین گروتوپیا اندروید مود
Growtopia یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف Ubisoft Entertainment می باشد. در اینجا هر کس یک قهرمان است. پس با جادوگران، پزشکان، ستاره شناسان و ابرقهرمانان بازی کنید. هزاران آیتم منحصر به فرد را کشف کنید و دنیای خود را ایجاد کنید. به یک اتحاد قدرتمند بپیوندید و جهان خود را بسازید و یا کشف کنید و هر چیزی را رشد دهید. پس شخصیت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و در نبردهای PVP و مسابقات مختلف شرکت کنید و ارواح را شکار کنید. همچنین می توانید با دوستان خود از هر نقطه بازی و تجارت کنید. همه چیز در اینجا توسط بازیکنان دیگر ایجاد شD
دانلود jetpack joyride v1.92.2 بازی اکشن جت سواری برای اندروید مود
بازی Jetpack Joyrid یک بازی اکشن بسیار زیبا و کم حجم می باشد که می تواند شما را سرگرم کند. Jetpack Joyride یکی از محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های کمپانی Half brick برای سیستم عامل اندروید می باشد که نخست برای آیفون منتشر شده بود و برنده ی جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی اکشن ۲۰۱۲ می باشد که در این بازی شما باید با جت پکی که دارید آزمایشگاه های دشمنان خود یعنی دانشمندان را نابود کنید. در هر مرحله باید دشمنان را نابود کرده تا به مخفیگاه آنان برسید و آن را از بین ببرید. این بازی برروی گوشی های با سیستم پایین نیز اجرا شده و یکی از بD
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران