طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی، به بیان دیدگاه‌های کشورمان پیرامون مساله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین دفاع مشروع ایران در مقابل رژیم اسرائیل پرداخت.
واکنش رشیدی کوچی به بازگشت گشت ارشاد: اذا فسد العالِم، فسد العالَم
رشیدی کوچی گفت: ‏از نظر عده‌ای بی‌حجاب‌ها دین را به سخره گرفته، قانون‌کشی می‌کنند پس باید با آن‌ها قاطعانه و در ملاء عام برخورد شود. اما اگر فلان روحانی شاخص که سال‌ها مردم را به دینداری دعوت کرده، تخلف مالی سنگین کند و با دین مردم بازی کند باید برخورد مومنانه باشد! اذا فسد العالِم، فسد العالَم.
تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور، تحریم‌هایی را علیه صادرات نفت ایران گنجاندند. زمان دقیق تصویب و اجرای این تحریم‌ها مشخص نیست، زیرا این اقدامات همچنان در حال بررسی است و به رئیس جمهور آمریکا اختیار تخصیص معافیت نیز می‌دهد.
امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
غبیشاوی، امام جمعه آبادان گفت: از نیروی انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر درخواست می‌شود از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود.
بده‌بستان منتخبین جریان انقلابی با اصلاح طلبان مجلس دوازدهم، خط قرمز است/ به تشکیل فراکسیون واحد انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم کاملاً امیدوارم
عضو هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب با بیان این‌که منتخبان مجلس دوازدهم باید تلاش کنند ضمن حفظ مواضع انقلابی تحول و ارتقا در بخش‌های مختلف مجلس از مسیر صحیح درون تشکیلات جبهه انقلاب در قالب فراکسیون واحد دنبال شود، گفت: به تشکیل فراکسیون واحد انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم کاملاً امیدوار هستم.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
دومین دبل فصل در ورزشگاه آزادی:/ آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!
مهرداد محمدی با 2 گلی که مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تعداد گل‌های لیگ برتری خود را به عدد 30 رساند.
تشابه شمس‌آذر و دقیقی مقابل استقلال: 4 گل!
شمس‌آذر قزوین در بین تمام تیم‌های لیگ برتری بیشترین گل را مقابل استقلال به ثمر رسانده.
علاقه جدی آژاکس: ژاوی گزینه اول ماست!
ژاوی هرناندز گزینه اول آژاکس برای مربی‌گری این تیم در فصل آینده است.
از مازندران با عشق/ اینجا قائمشهر، کسی نا امید نمی‌شود
دیدار جذاب نساجی و تراکتور جدا از نزدیکی فنی، از لحاظ جو هواداری هم نزدیک و مشابه بود.
تعطیلی فولادی‌ها لغو شد/ تصمیم انتحاری ویسی بعد از شکست تلخ
سرمربی فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل مس رفسنجان در اقدامی فوری تعطیلی بازیکنانش را لغو کرد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس حسابداری در سبلان سوله کاران در البرز
استخدام سبلان سوله کارانسبلان سوله کاران جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام مدیر تولید در اصفهان
یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام کارمند پذیرش در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در البرز
استخدام نمایندگی تعمیرات پاناسونیکنمایندگی رسمی خدمات پس از فروش پاناسونیک جهت تکمیل کادر اداری خود در استان‌ البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارمند اداری در کوثر مدار در محدوده فردوسی تهران
استخدام کوثر مدارکوثر مدار در تهران (منطقه 12، فردوسی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.
استخدام برنامه نویس PHP با حقوق تا ۲۰ میلیون در نشا در تهران
استخدام نشانشا در تهران (منطقه ۲، سعادت آباد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
جولان قطعات چینی در بازار خودرو/ بیش از ۸ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت وارد کشور شد
چین با اختصاص ۶۱.۶۱ درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت کشورمان، اولین کشور طرف معامله در واردات این کالا بود و پس از آن امارات متحده عربی با سهمی معادل ۳۲.۹۳ درصد و تایلند با ۳.۱۵ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
یک مدیر اسبق نظام بانکی با تاکید بر ضرورت اصلاح روش‌های سیاستگذاری بانک مرکزی در بازار ارز، به اختیارات بی‌سابقه این بانک در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر بانک مرکزی ادعا دارد که بازار ارز را تحت کنترل داشته، منابع ارزی کافی است، فروش نفت خوب بوده و خزانه هم پر است؛ پس چرا سیاستگذاری درست نیست که حاصلش ارز چندنرخی شده است.
فیلم/ هوادار استقلال پس از پایان بازی دچار حمله عصبی شد
واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده خبر داد.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
تانکر ماهی واژگون شد اما 77000 ماهی قزل آلا جوان برای نجات خود توانستند به رود مجاور برسند و بپرند!‍
یک کامیون تانکر ماهی که حدود 102000 ماهی سالمون چینوک را حمل می‌کرد در 29 مارس در مسیر رودخانه ایمناها واژگون شد. در حالی که ممکن است فکر کنید که این پایان کار تمام ماهی قزل آلا در کامیون بود، ماهی‌ها کار نسبتاً خارق العاده‌ای انجام داد و شروع به پریدن کردند تا خود را [#8230;] نوشته تانکر ماهی واژگون شد اما 77000 ماهی قزل آلا جوان برای نجات خود توانستند به رود مجاور برسند و بپرند!‍ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
بازدید یک عکاس از مرکزی که در آن حدود 200 جسد منجمد شده‌اند تا در آینده با پیشرفت دانش، دوباره زنده شوند!
به یک عکاس دسترسی ویژه‌ای به یک مرکز برودتی در اسکاتسدیل، آریزونا داده شد که بیش از 200 بدن و سر انسان را حفظ می‌کند. الستر فیلیپ ویپر دو روز را در دفتر مرکزی Alcor Life Extension Foundation گذراند که به گفته خودش، برایش هیجان‌انگیز و عجیب بود. این عکاس می‌گوید: «بودن در مرکز مراقبت [#8230;] نوشته بازدید یک عکاس از مرکزی که در آن حدود 200 جسد منجمد شده‌اند تا در آینده با پیشرفت دانش، دوباره زنده شوند! اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
بازار موبایل هند در حال رونق‌گرفتن است
بازار موبایل هند در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ بیش‌از ۱۵ درصد پیشرفت داشت.
اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت؛ گوشی پرچمدار ۲۰۲۴ گوگل
تصاویر فاش‌شده‌ی منتسب‌به پیکسل ۹ پرو، از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند.
سامسونگ تا کنون ۶ میلیارد دستگاه موبایل تولید کرده که ۲.۱ میلیارد عدد آن در ویئنام ساخته شده است
سامسونگ یک برند کره‌ای است که گستره قابل‌توجهی از لوازم الکترونیکی را می‌سازد. شاید کمتر کسی در دنیا باشد که نام این برند را نشده باشد. یکی از بازارهایی که این آسیایی‌های سخت‌کوش در آن یک نام فراموش‌نشدنی خواهند بود، بازار موبایل است. بد نیست بدانید که سامسونگ تا کنون ۶ میلیارد دستگاه موبایل تولید کرده که ۲.۱ میلیارد عدد آن در ویئنام ساخته شده است. نوشته سامسونگ تا کنون ۶ میلیارد دستگاه موبایل تولید کرده که ۲.۱ میلیارد عدد آن در ویئنام ساخته شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.
انتقاد اردوغان از آمریکا
رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به وتوی طرح عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد توسط آمریکا گفت واشنگتن باز هم در کنار اسرائیل ایستاد.
وزیر خارجه اردن به امیرعبداللهیان چه گفت؟
وزیر خارجه اردن امروز در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم
وزیر امور خارجه امروز در دیدار با همتای برزیلی در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهیم داد.
فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده ترامپ در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
شاید خیلی‌ها با شنیدن نام «پیچ امین‌الدوله»، تصویر یکی از خیابان‌ها و گذرگاه‌های تهران را در ذهنشان مرور کنند، اما این هم یک گونه گیاهی نسبتاً ناشناخته است که نمونه آن در بسیاری از باغ‌ها و بوستان‌های پایتخت دیده می‌شود.
بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
حسن فتحی در فیلم «مست عشق»، در کنار بازیگران ایرانی مثل پارسا پیروزفر، شهاب حسینی و حسام منظور، از حضور گسترده بازیگران مشهور ترک هم استفاده کرده است؛ بازیگرانی قدرتمند که بار بخش‌های مهمی از ماجرا‌ها را روی دوش دارند. بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم این فیلم است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.
لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
لیلا حاتمی بار‌ها درباره پدرش زنده‌یاد علی حاتمی صحبت کرده و از او خاطرات زیادی نقل کرده است، اما اخیرا بریده‌ای از گفته‌های او درباره پدرش منتشر شده که در آن، علی حاتمی را نه صرفا به عنوان یک پدر، بلکه به عنوان یک کارگردان می‌ستاید. این اظهارات از آنجایی که خیلی احساسی و البته درست مطرح شده بسیار به دل مخاطبان نشسته است.
مسعود نجابتی چهره سال هنر انقلاب شد/ تقدیم جایزه به مردم غزه
آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.
انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسئولان جدید این‌ ستاد را منصوب کرد.

اخبار حوادث

همه حوادث
جنازه ۳ جوان مفقود شده در سبلان پیدا شد
مشگین‌شهر- جنازه سه جوان مفقود شده در سبلان پس از گذشت سه ماه پیدا شد.
این استان ها منتظر باران باشتد
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید، گفت: از دوشنبه (۳اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.
سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: سامانه بارشی ۳ روزه و جدیدی از بعد از ظهر جمعه ۳۱ فروردین وارد فارس خواهد شد.
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ نفر شاکی صادر شد
کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شرایط پاک است.

فرهنگی

همه
علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
نماینده، ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم‌ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می‌رود.
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.
مضیف میراث فرهنگی ناملموس خوزستان
از عرب‌های ساکن استانهای جنوبی ایران گرفته تا عربهای عراق،در مضیف از مهمانان خود پذیرایی میکنند،سالنی بزرگ و گسترده با ستونهایی از نی و پوششی از حصیر که شکافهایی پنجره‌ مانند برای ورود نور دارد وکف آن با فرش و قالیچه پوشانده میشود و مکانی برای پذیرایی از مهمانان،جلسات حل و فصل أمور است.ورودی مُضیف باید رو به قبله و بدون در بوده تا همواره بر روی مهمانان گشوده باشد.ارتفاع این در کوتاه است تا افراد وارد شونده به احترام حاضرین در جلسه سر را خم نمایند .
نبود کپی‌رایت مشکل اصلی تولید محصولات مرتبط با آثار فرهنگی است
تهیه‌کننده پویانمایی بچه‌زرنگ گفت: در بخش تولید محصولات مرتبط با یک اثر مشکل اصلی نبود قانون کپی رایت است که معضل مهمی ایجاد کرده است.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران
مراسم برف چال تعاون و همیاری روستاییان ناحیه را به نمایش می‌گذارد و به کینه‌ها و کدورت‌ها نیز پایان می‌بخشد.
تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز
گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از مشاهده ون حامل بازیکنان به سمت آن رفتند. تصویری از ون آسیب دیده حامل بازیکنان تراکتور که هواداران این تیم به آن حمله کردند./چندثانیه
(تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد
مقامات ترکیه اعلام کردند که زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر روز گذشته (پنجشنبه) مرکز این کشور را لرزاند و به برخی از ساختمان‌ها خسارت وارد کرد. به گفته مقامات ترکیه، زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهر سولوسرای در استان توکات در حدود ۴۵۰ کیلومتری شرق آنکارا، پایتخت این کشور را لرزاند. تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات یا جراحات جدی ناشی از این حادثه منتشر نشده است. گزارش‌ها حاکی از این است که زمین لرزه به خانه‌ها و ساختمان‌ها به ویژه در مناطق روستایی خسارات وارد کرده است. پیش از این نیز دو زمین لرزه دیگر به بز
(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
پیکر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد. مرحوم داوودی روز گدشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکترای اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصاد
۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!
روزنامه اطلاعات ۱۸ فروردین ۱۳۵۳ روش جدید محاسبه اجاره را با چند مثال منتشر کرد. عکسی از بلوار کریم خان زند و خیابان‌آیزونهاور تهران در سال ۱۳۵۳ تماشا کنید.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!
سرهنگ عبدالرضا ضربت از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح…
خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد
شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به…
جزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایران
صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است
منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد
در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد،…
واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل
سخنگوی سپاه به ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی eFootball 2024 – Season 6 April 2024 برای کامپیوتر
با بازی eFootball 2024 دوران جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال کونامی را که از PES به eFootball تغییر نام داده است، شاهد خواهیم بود. سازندگان قول گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته را در این اثر داده‌اند و گویا قرار است که موتور جدیدی برای پیاده‌سازی بهتر فوتبال واقعی در این نسخه شاهد باشیم. کونامی برای رسیدن به #8230; Continue reading "دانلود بازی eFootball 2024 #8211; Season 6 April 2024 برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی eFootball 2024 #8211; Season 6 April 2024 برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Football Manager 2020 برای کامپیوتر #8211; نسخه MKDEV دA
دانلود بازی BeamNG Drive v0.32.0.0.16374 برای کامپیوتر
دانلود بازی BeamNG Drive به شما یک رنج وسیع از مسابقات و ماموریت های مختلف را پیشنهاد می دهد. در این بازی شما می توانید با استفاده از شخصی سازی های مختلف، تمام سلیقه خود را به کار گیرید تا خودرو یا کامیون خود را به صورت کامل باب میل خود بسازید و از راندن آن لذت ببرید. می توانید رنگ آن را عوض کنید، قسمت های مختلف را بروزرسانی کنید و بهبود ببخشید و یا حتی قسمت هایی از خودرو را بردارید تا وزن آن را کمتر کنید. در این بازی شما می توانید در حالت های مختلف بازی...
دانلود بازی Escape from Tarkov v0.14.5.5.29704 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Escape from Tarkov سعی دارد تا عناصر نقش آفرینی را با یک بازی اول شخص شوتر ترکیب کند به نظر می رسد گیم پلی این بازی دست کمی از بازی Stalker ندارد ! در واقع بازی حتی بهتر از Stalker خواهد بود . بازی Escape From Tarkov یک بازی Massive Multiplayer Online خواهد بود که مبارزات را به خوبی به صورت اول شخص پیاده سازی می کند و البته قرار است عناصر نقش آفرینی نیز در آن به کار گرفته شود سازنده ی بازی تجربه ای با داستانی عمیق پیشنهاد می کند . این بازی در منطقه ای...
دانلود بازی From the Dephts Build 14054228 برای کامپیوتر
دانلود بازی From the Dephts این عنوان یک بازی استراتژیک می باشد و شما در آن می توانید علاوه بر کشتی های جنگی، هواپیما، فضاپیما، بالون و . . . بسازید و هدایت آن ها را بر عهده بگیرید. بازی هم اکنون با نسخه آلفا عرضه شده و طیف وسیعی از محتوا را در نوع تک نفره پوشش می دهد. از جمله:#160; مودی خلاق که به شما اجازه می دهد با طراحی جنگ افزارهای مختلف به نابودی رقبایتان بپردازید. مود مرحله ای با بیش از 1000 جزیره در 8 جناح مختلف. مود داستانی با 15 مرحله در هریک از 8...
دانلود بازی Enshrouded v516139 – Early Access برای کامپیوتر
دانلود بازی Enshrouded این عنوان یک بازی اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که در یک قاره گسترده مبتنی بر وکسل اتفاق می‌افتد. همانطور که در میان کوه ها و بیابان های یک جهان باز سفر می کنید، آزاد هستید که مسیر خود را انتخاب کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید. قلمرو Embervale گم شده است. اجداد شما در حرص و طمع خود برای قدرت جادویی، آفتی را به راه انداختند که جهان را در نوردید. قدرت باستانی شعله را شعله ور کنید و قطعات داستانی را که در زیر سطح آشکار می شود کنار هم قرار دهید. شما...

موبایل

همه موبایل
Subway Surfers v3.27.1
Subway Surfers یکی از مشهورترین بازی سبک رانر امروز بروزرسانی شده است. از همین رو تصمیم گرفتیم به نقد بررسی آن بپردازیم تا پیش از نصب اش با ترفند های کسب امتیاز و سکه در آن آشنا شوید. چطوری رکورد بهتری توی بازی Subway Surfers ثبت کنم؟ گیم پلی: دوستان: شخصیت ها و پاور آپ [#8230;] lt;pgt;The post Subway Surfers v3.27.1 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Traffic Tour : Racing Game – For Car Games Fans v2.5.7
Traffic Tour به دنیای اندروید آمده تا آدرنالین شما را بالا ببرد و به نبردی دشوار در جاده های شلوغ دعوت کند.اگر می خواهید این دعوت را بپذیرید حتما مقاله زیرا بخوانید چون بدون دانستن ترفند های زیر پیروزی در این گیم جذاب غیر ممکن است. چند راه ساده برای موفقیت و کسب امتیاز بالا [#8230;] lt;pgt;The post Traffic Tour : Racing Game #8211; For Car Games Fans v2.5.7 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Hill Climb Racing 2 v1.60.5
نسخه دوم بازی Hill Climb Racing 2 اینجاست! دراین نسخه بیل همراه با اتومبیل جیپ قرمز خود به محبوب‌ترین بازی اتومبیل‌رانی با بیش از 500 میلیون دانلود بازگشته است! این بازی همه چیز را در خود دارد: تعداد زیادی مرحله، گرافیک خیره‌کننده و موتور فیزیکی که مانندش نیست. چطوری در بازی Hill Climb Racing 2 [#8230;] lt;pgt;The post Hill Climb Racing 2 v1.60.5 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Alopeyk Driver v4.4.0
الوپیک راننده اپلیکیشی است که رانندگان موتور سیکلت، خودرو و وانت را برای انجام سفارشات تحویل و جابجایی در شهر به Alopeyk متصل می کند. به عبارت دیگر، Alopeyek Driver بخش رانندگان پلتفرم الوپیک است. امکانات الوپیک راننده مزایای استفاده از Alopeyk Driver: رانندگان الوپیک باید چه چیزی هایی داشته باشند؟ مراحل نصب نرم افزار [#8230;] lt;pgt;The post Alopeyk Driver v4.4.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Snapp Driver v4.20.0
اسنپ رانندگان بخش رانندگان پلتفرم تاکسی اینترنتی اسنپ است. با استفاده از اپلیکیشن Snapp Driver، رانندگان می‌توانند به شبکه گسترده کاربران اسنپ متصل شوند و از طریق جابجایی مسافران و حمل و نقل مرسوله کسب درآمد کنند. امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بدون اینترنت معنای درستی ندارد . همه کارها از خریدوفروش گرفته تا [#8230;] lt;pgt;The post Snapp Driver v4.20.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران