طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
(تصویر) سی‌ان‌ان سند رو کرد؛ پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است
بر اساس تصاویر ماهواره‌ای اختصاصی «سی‌ان‌ان» که از «آمبرا اسپیس» به دست آمده است، هیچ‌گونه آسیبی در پایگاه اصفهان دیده نمی‌شود.
معنای هشدار هسته‌ای ایران به اسرائیل
صرف بیان چنین هشداری از سوی سردار حق‌طلب و همچنین هشدار برخی کشور‌ها نظیر چین و روسیه و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص خطرناک بودن حمله به تأسیسات هسته‌ای در خاورمیانه، ذهن‌ها را به این سمت سوق می‌دهد که ممکن است اسرائیلی‌ها طی روز‌های اخیر درباره گزینه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران به‌عنوان یک گزینه روی میز بحث کرده باشند.
واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان
«ما به‌طور مداوم تنش‌های منطقه را دنبال می‌کنیم و نسبت به خطرات تنش نظامی که اکنون ثبات و امنیت تمام منطقه را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهیم. این تنش نباید باعث منحرف شدن نگاه‌ها از اتفاقات غزه و ویرانی و کشته شدن مردم بی‌گناه در آن باریکه شود.»
هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید
«برآورد این است که هزینه تجهیزات مصرفی ما برای عملیات وعده صادق به ۲۰ یا ۳۰ میلیون دلار هم نمی‌رسد و این در حالی است که به اذعان رسانه‌های غربی ۱.۳ میلیارد دلار بلکه بیشتر قیمت موشک‌هایی بوده که برای دفع پهپاد‌ها و موشک‌های ایران استفاده شده است. این امر نشان از توان دفاعی و نظامی ایران دارد.»
امیرعبداللهیان: در مورد لغو تحریم‌ها رایزنی کردیم
«در دیدار با وزیران امور خارجه کشور‌های منطقه و برخی دیگر از مقامات سازمان‌های بین‌المللی از جمله رئیس سازمان صلیب سرخ جهانی راجع به ابعاد انسانی موضوع غزه گفتگو و تبادل نظر کردیم. طبعا در بخشی از دیدار‌ها به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها هم مورد توجه قرار داشت.»

اخبار ورزشی

همه ورزشی
بازگشت استقلال به صدر جدول با استرس بالا
تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.
روزنامه‌های ورزشی؛ شنبه اول ارديبهشت
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید. برای مشاهده بهتر تصاویر روی عبارت «تصاویر بزرگ» کلیک کنید.
صدر؛ اتوبان ۲ طرفه
صفحه نخست «همشهری تماشاگر» امروز (شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید.
عکس/ خطای دید خطرناک
لیگ برتر فوتبال- استقلال و شمس آذر
عکس/ عشق آبی‌ها به نکونام این شکلی است
لیگ برتر فوتبال- استقلال و شمس آذر

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس حسابداری در سبلان سوله کاران در البرز
استخدام سبلان سوله کارانسبلان سوله کاران جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام مدیر تولید در اصفهان
یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام کارمند پذیرش در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در البرز
استخدام نمایندگی تعمیرات پاناسونیکنمایندگی رسمی خدمات پس از فروش پاناسونیک جهت تکمیل کادر اداری خود در استان‌ البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارمند اداری در کوثر مدار در محدوده فردوسی تهران
استخدام کوثر مدارکوثر مدار در تهران (منطقه 12، فردوسی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.
استخدام برنامه نویس PHP با حقوق تا ۲۰ میلیون در نشا در تهران
استخدام نشانشا در تهران (منطقه ۲، سعادت آباد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تصاویر / اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه ۲۹ فروردین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی رحمتی مدیر عامل خبرگزاری مهر، محسن نفر، میلاد عرفان پور، مسعود نجابتی، راضیه تجار و … برگزار شد. در این مراسم از محمدرضا سرشار نویسنده پیشکسوت ادبیات تقدیر و مسD
تصاویر / ماجرای جالب دوچرخه‌سوار‌های جنگ جهانی دوم
در طول جنگ جهانی دوم، چالش‌های بی‌شماری حمل و نقل را دشوار، پرهزینه و خطرناک کرده بود. نیاز به راه‌های سریع، کارآمد و بی‌صدا برای جابه‌جایی مردم با وجود کمبود سوخت، جاده‌های آسیب‌دیده و نبرد‌های مداوم باعث شد بسیاری از سربازان و غیرنظامیان از دوچرخه‌ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده کنند. سربازان در برخی مناطق دوچرخه‌سوار شدند، پناهندگان از دوچرخه برای حمل خانواده و وسایل خود به مکان امن استفاده کردند و بسیاری از غیرنظامیان هیچ گزینه دیگری در دسترس نداشتند. در زیر تعداد انگشت شماری A
تصاویر / سفری رؤیایی به شهر آبی شفشاون- اینجا همه خانه‌ها آبی‌ است!
در مراکش، واقع در غربی‌ترین قسمت شمال آفریقا، جایی که دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس به هم می‌رسند علاوه بر شهر‌های معروف توریستی مانند مراکش و کازابلانکا، شهر شفشاون نیز با خانه‌ها، دیوارها، در‌ها و پنجره‌هایش که رنگ آبی دارند، محبوبیت خود را افزایش داده است. این شهر که در دامنه کوه‌های ریف قرار دارد و تقریباً به طور کامل رنگ آبی بر آن حاکم است، بازدیدکنندگان خود را به سفری جادویی می‌برد.
تصاویر / آداب و رسوم متفاوت ایزدی‌ها در معبد لالش در جش سال نو
۱۶ آوریل ۲۰۲۴ ایزدی‌ها سال نو ایزدی را در معبد لالش در منطقه شیخان در اقلیم کردستان عراق جشن گرفتند. سال نو ایزیدی بر اساس تقویم شرقی هر سال در اولین چهارشنبه ماه آوریل برگزار می‌شود. نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در این مناسبت عید و تعطیلات مبارک و امن و سالی پر از شادی و موفقیت را برای ایزدی‌ها آرزو کرد. بر اساس آمار، تعداد ایزدی‌ها در عراق حدود ۱.۶ میلیون نفر است و ده‌ها هزار نفر از آن‌ها قربانی حملات گروه تروریستی داعش، زمانی که کنترل مناطق شمالی عراق را در سال ۲۰۱۴ به دست گرفتند، شدن
فیلم / تصاویری از خسارات بمباران پایگاه کالسو در عراق
سازمان الحشد الشعبی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجاری در مقر این نیرو‌ها در پایگاه کالسو واقع در استان بابل رخ داده و متعاقبا، تیمی برای انجام تحقیقات در این باره راهی منطقه شده و این انفجار منجر به وارد آمدن خسارت مادی شده است.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
هواوی واچ فیت ۳ با طراحی مشابه اپل واچ در راه است
هواوی در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی دستی بر آتش دارد و محصولات موفقی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات را می‌توان سری Huawei Watch Fit دانست. دستبندهای هوشمندی که با نمایشگر بزرگتر در نقش ساعت هوشمند فرو می‌رفتند اما قیمت بسیار ارزان‌تری داشتند. حالا به نظر می‌رسد که نوبت به نسل ۳ این سری رسیده و تغییر بزرگی نسیت به نسل قبلی رخ خواهد داد. در حقیقت باید گفت که هواوی واچ فیت ۳ با طراحی مشابه اپل واچ در راه است. نوشته هواوی واچ فیت ۳ با طراحی مشابه اپل واچ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد
انتظار می‌رود گوگل در اواخر سال جاری میلادی سری پیکسل 9 خود را معرفی کند و همان‌طور که افشاگری‌ها تاکنون نشان داده‌اند، برای اولین بار شاهد ارائه سه گوشی پرچمدار از این خانواده خواهیم بود. گفته می‌شود که گوگل به‌دنبال استراتژی آیفون با Pixel 9 استاندارد، Pixel 9 Pro قدرتمندتر اما در ابعاد کوچکتر و Pixel 9 Pro XL است که نقش یک پرچمدار بزرگ را ایفا می‌کند. تاکنون، رندرهای فاش‌شده از این سه دستگاه را دیده‌ایم و اکنون اولین تصاویر واقعی از پیکسل 9 پرو را داریم که ابعاد آن را درکنار آیفون 14 پرو مکس نشان می‌دهد. نوشته پیک
قیمت پیکسل 8a گوگل فاش شد: گران‌تر از نسل قبل
اطلاعات زیادی درباره Pixel 8a به بیرون درز کرده است. رندر ها، جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند. این دستگاه حتی در تبلیغ رسمی Google Fi نیز مشاهده شده بود. تاکنون قیمت پیکسل 8a گوگل یک راز بود؛ در حال حاضر اما اطلاعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند، فاش شده است. نوشته قیمت پیکسل 8a گوگل فاش شد: گران‌تر از نسل قبل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
بینایی سنجی و درآمد آن نحوه قبولی
بینایی سنجی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی رشته تجربی است. قبولی در این رشته با سختی‌ها و چالش‌های خاصی همراه است که باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق در این راه قدم بگذارید. برای آشنایی کامل با رشته بینایی سنجی و اطلاع از بهترین روش‌ها برای قبولی در رشته بینایی سنجی با ما تا آخر این مطلب همراه شوید. نوشته بینایی سنجی و درآمد آن + نحوه قبولی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تقویت قدرت هوش مصنوعی سامسونگ در Galaxy S25 با نسل دوم Gemini Nano
سامسونگ با برنامه‌ریزی به موقع و همکاری نزدیک با گوگل توانست سری گلکسی S24 را به عنوان پیشروی صنعت موبایل در استفاده متمرکز از هوش‌مصنوعی رونمایی کند. در حالی که آپدیت هوش مصنوعی شیائومی هنوز در دسته توسعه است و گفته می‌شود احتمالا سری آیفون ۱۶ هم تمرکز ویژه‌ای روی هوش‌مصنوعی نداشته باشد، سامسونگ دست پیش را دارد و به تازگی درباره تقویت قدرت هوش مصنوعی سامسونگ در Galaxy S25 با نسل دوم Gemini Nano گزارشی منتشر شده است. نوشته تقویت قدرت هوش مصنوعی سامسونگ در Galaxy S25 با نسل دوم Gemini Nano اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
ارتش آمریکا اقدام به انتقال مقادیر زیادی موشک‌های رهگیری سامانه‌های پدافندی به رژیم صهیونیستی کرد.
واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
وزارت خارجه چین در واکنش به حمله ادعایی منتسب به اسرائیل در ایران اعلام کرد که پکن با هر رفتاری که باعث تشدید تنشها شود مخالف است.
لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم در جنگ غزه به اوج رسوایی نزدیک شده است نه پیروزی.
طرف ایران هستید یا اسرائیل؟
مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر در حساب ایکس خود، نظرسنجی انجام داده است.
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا تاکید کرد: اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
فروش بالای فیلم‌های سینمایی دستاورد سینماگران یا دولتمردان؟
مهرداد فرید با اشاره به اینکه فروش بالای فیلم‌های سینمایی دستاورد سینماگران است، تأکید کرد: «تنها درصورتی‌که اکثر فیلم‌های سینمایی به فروش نسبتاً خوبی برسند و یک منحنی نرمال در نمودار فروش آثار سینمایی ایجاد شود، می‌توان آن را دستاورد دولت دانست.»
(تصویر) چهره واقعی بازیگر «بهبود فریبا» پایتخت در ۵۰سالگی
مهران احمدی که نقش بهبود فریبا را در سریال پایتخت بازی کرد، به‌تازگی تصویری از تغییر چهره و تیپ خود در ۵۰ سالگی منتشر کرده است.
توضیح امیرعباس ستایش‌گر درباره انتخاب مدیر جدید انجمن موسیقی
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران که مدتی است به‌عنوان معاون جدید آفرینش‌های هنری بنیاد فرهنگی هنری رودکی حکم خود را دریافت کرده، درباره نحوه انتخاب مدیرعامل جدید انجمن موسیقی توضیحاتی ارائه داد.
روایت ناشیانه تاریخ؛ جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشین
هر زمان که کمپانی‌ها و مراکز فیلمسازی و سریال‌سازی کشورهای دیگر درباره شخصیت‌های تاریخی ایران اثر نمایشی‌ای را خلق می‌کنند یک زنگِ خطر دیگر به صدا درمی‌آید.
بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم «مست عشق» است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت این فیلم و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.

اخبار حوادث

همه حوادث
مرگ تلخ ۲ مرد در مرند در داخل چادر مسافرتی
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت دو نفر بر اثر استنشاق گاز با co در مرند خبر داد.
سقوط یک جوان از پاراگلایدر در رامیان
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ظهر روز جمعه یک جوان از سایت با پاراگلایدر در رامیان سقوط کرد.
افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی و کم برخوردار خبر داد.
تهران در فروردین چند روز هوای پاک داشت؟
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، تهران در فروردین ۲۶ روز هوای قابل قبول و ۵ روز هوای پاک داشت.
هواشناسی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ هفته‌ای پر بارش پیش روی کشور/ ورود سامانه جدید از روز دوشنبه
با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش‌های گسترده‌ای در کشور خواهیم بود که شدت و تمرکز بارش‌ها در استان‌های نیمه شرقی و مرکزی کشور است.

فرهنگی

همه
اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی
معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 توضیحاتی داد.
علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
نماینده، ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم‌ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می‌رود.
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.
مضیف میراث فرهنگی ناملموس خوزستان
از عرب‌های ساکن استانهای جنوبی ایران گرفته تا عربهای عراق،در مضیف از مهمانان خود پذیرایی میکنند،سالنی بزرگ و گسترده با ستونهایی از نی و پوششی از حصیر که شکافهایی پنجره‌ مانند برای ورود نور دارد وکف آن با فرش و قالیچه پوشانده میشود و مکانی برای پذیرایی از مهمانان،جلسات حل و فصل أمور است.ورودی مُضیف باید رو به قبله و بدون در بوده تا همواره بر روی مهمانان گشوده باشد.ارتفاع این در کوتاه است تا افراد وارد شونده به احترام حاضرین در جلسه سر را خم نمایند .

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
تصاویر تشییع پیکر مرحوم «پرویز داوودی»
پیکر مرحوم دکتر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در قطعه ۷۴ بهشت زهرا(س) تشییع و به خاک سپرده شد.
چهره‌ها در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
مراسم ترحیم «عذرا لباف»، همسر «محسن مهرعلیزاده»، صبح جمعه ( ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در مسجد نور تهران برگزار شد.
(تصاویر) دنیای زیر آب در جزیره کیش
جزیره کیش نگین خلیج‌فارس، به دلیل وجود مرجان‌های زنده فراوان از شفافیت آب بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی برای سفر به عمق دریا و تماشای ماهی‌ها، مرجان‌ها و سایت‌های مجسمه‌ای غواصی به جزیره کیش سفر کنند.
(تصاویر) جشن هزار دف پالنگان
مراسم دف‌نوازی با عنوان هزار دف در روستای تاریخی گردشگری «پالنگان» شهرستان کامیاران برگزار شد. در این مراسم حدود ۲۰ هزار نفر از اهالی شهر‌های کردستان و گردشگرانی از دیگر استان‌ها در قالب تور‌های گردشگری حضور داشتند.
(عکس) آزمایش موشکی کره شمالی در وسط جاده!
رسانه های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ارتش کره شمالی روز جمعه یک کلاهک فوق‌العاده بزرگ را برای یک موشک کروز استراتژیک آزمایش کرده است.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
علت آب نشدن چربی شکم تان اینجاست!!
می توان گفت آب کردن چربی شکم یکی از سخت ترین کارها در رژیم های لاغری است. در ادامه با دلایل ناتوانی…
جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز
نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از…
سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی
سقوط جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم…
اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای…
زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳ اعلام شد
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده…

دانلود

همه دانلود
دانلود نرم افزار GPU-Z v2.59 نمایش مشخصات کامل کارت گرافیک
GPU-Z یک نرم افزار بسیار عالی و کاربردی برای نمایش مشخصات کامل کارت گرافیک سیستم و کامپیوتر شماست . نرم افزار GPU-Z تمام اطلاعاتی را که از کارت گرافیک میخواهید به شما می دهد. این نرم افزار شما را با طیف وسیعی از مشخصات فنی کارت گرافیکتان آشنا میکند ، بنابراین با استفاده از آن می توانید دانش و اطلاعات بیشتری در رابطه توانایی های کامپیوتر خود داشته باشید . نرم افزار GPU-Z از جدیدترین کارت های گرافیک شرکت های NVIDIA و ATI پشتیبانی می کند. ویژگی های نرم افزار GPU-Z #8211; پشتیبانی از کارت گرافیکهای (NVIDIA و AMD (ATI...
دانلود نرم افزار Hiren’s BootCD PE v1.0.9 سی دی Bootable جادویی با ابزارهای مفید
یک دیسک بوت اضطراری بر اساس ویندوز 10 ( معماری 64 بیتی ) است . این در حال توسعه برای کامپیوترهای جدید است و از بوت شدن UEFI پشتیبانی می کند و نیاز به حداقل 2 گیگابایت رم دارد . نرم افزار Hiren’s BootCD PE هیچ ابزار جاسوسی ندارد و 100٪ رایگان و قانونی است . شما با استفاده از این ابزار می توانید سی دی ها را به صورت خودكار در محیط Dos اجرا کنید که امكانات مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد . پس از بوت شدن، بسیاری از قطعه های PC رایج مانند کارت گرافیک ، صدا...
دانلود فیلم پدرخوانده 1972 با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر:جنایی- درام کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Mario Puzo-Francis Ford Coppola بازیگران: Marlon Brando-Al Pacino-James Caan زیرنویس:#160;دارد دوبله:#160;دارد خلاصه داستان فیلم در جشن عروسی کانی، دختر دون ویتو کورلئونه، با کارلو ریزی در لانگ بیچ نیویورک، لانگ آیلند در اواخر تابستان ۱۹۴۵ شروع می‌شود. وقت پدرخوانده برای شنیدن خواهش‌های دوستان و زیردستان چاپلوس پر شده‌است. یکی از این خواهش‌ها را پسر (خوانده) او، جانی فونتن خواننده (که گویی شخصیت او از فرانک سیناترا الهام گرفته شده‌است) مطرح می‌کند. او به نفوذ کورلئونه برای گرفتن یک نقش در فیلمی که
دانلود نرم افزار Display Driver Uninstaller v18.0.7.0 حذف کامل درایورهای کارت گرافیک
Display Driver Uninstaller نام نرم افزاری در زمینه نصب و به روز رسانی درایور های کارت گرافیک می باشد که به شما امکان می دهد تا بتوانید به صورت کامل درایور کارت گرافیک AMD/NVIDIA و بسته های نرم افزار را از روی سیستم خود حذف نمایید. نرم افزار Display Driver Uninstaller به منظور حل مشکلات در زمان حذف نصب درایور های استاندارد و حذف کامل درایور های کارت های گرافیک طراحی و توسعه داده شده است که به شما امکان می دهد تا بتوانید حس بسیار خوبی درست مانند زمانی که یک درایور جدید و به روز را بر روی...
دانلود نرم افزار AllmapSoft Google Hybrid Maps Downloader v8.430 – win
Google Maps Hybrid Maps Downloader یک نرم افزار کاربردی است که به شما کمک می کند تصاویر کوچکی که از تصاویر هیبریدی کاشی مانند (مانند تصاویر ماهواره ای) از نقشه های گوگل دریافت کنید. با استفاده از این نرم افزار تمام تصاویر کوچک دانلود شده در هارد دیسک ذخیره خواهد شد. شما می توانید نقشه های دانلود شده را با Hybrid Maps Viewer مشاهده کنید یا می توانید آنها را به یک نقشه BMP بزرگ ترکیب کنید. این نرم افزار همچنین پروکسی سرور را پشتیبانی می کند که این ویژگی یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار به شمار میرود و شما به راحتی می توانید...

موبایل

همه موبایل
Bale v9.28.12
بله یکی از مخاطب ترین پیام رسان های ایرانی است که توسط بانک ملی ایران طراحی شده است.این پیام رسان باقابلیت هایی مثل کانال،گروه،تماس صوتی و تصویری عرضه شده است و در بستری امن می تواند بین شما و دوستان تان ارتباط برقرار کند.در ادامه بروز ترین نسخه برنامه به همراه آموزش نصب و فعالسازی [#8230;] lt;pgt;The post Bale v9.28.12 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Subway Surfers v3.27.1
Subway Surfers یکی از مشهورترین بازی سبک رانر امروز بروزرسانی شده است. از همین رو تصمیم گرفتیم به نقد بررسی آن بپردازیم تا پیش از نصب اش با ترفند های کسب امتیاز و سکه در آن آشنا شوید. چطوری رکورد بهتری توی بازی Subway Surfers ثبت کنم؟ گیم پلی: دوستان: شخصیت ها و پاور آپ [#8230;] lt;pgt;The post Subway Surfers v3.27.1 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Traffic Tour : Racing Game – For Car Games Fans v2.5.7
Traffic Tour به دنیای اندروید آمده تا آدرنالین شما را بالا ببرد و به نبردی دشوار در جاده های شلوغ دعوت کند.اگر می خواهید این دعوت را بپذیرید حتما مقاله زیرا بخوانید چون بدون دانستن ترفند های زیر پیروزی در این گیم جذاب غیر ممکن است. چند راه ساده برای موفقیت و کسب امتیاز بالا [#8230;] lt;pgt;The post Traffic Tour : Racing Game #8211; For Car Games Fans v2.5.7 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Hill Climb Racing 2 v1.60.5
نسخه دوم بازی Hill Climb Racing 2 اینجاست! دراین نسخه بیل همراه با اتومبیل جیپ قرمز خود به محبوب‌ترین بازی اتومبیل‌رانی با بیش از 500 میلیون دانلود بازگشته است! این بازی همه چیز را در خود دارد: تعداد زیادی مرحله، گرافیک خیره‌کننده و موتور فیزیکی که مانندش نیست. چطوری در بازی Hill Climb Racing 2 [#8230;] lt;pgt;The post Hill Climb Racing 2 v1.60.5 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Alopeyk Driver v4.4.0
الوپیک راننده اپلیکیشی است که رانندگان موتور سیکلت، خودرو و وانت را برای انجام سفارشات تحویل و جابجایی در شهر به Alopeyk متصل می کند. به عبارت دیگر، Alopeyek Driver بخش رانندگان پلتفرم الوپیک است. امکانات الوپیک راننده مزایای استفاده از Alopeyk Driver: رانندگان الوپیک باید چه چیزی هایی داشته باشند؟ مراحل نصب نرم افزار [#8230;] lt;pgt;The post Alopeyk Driver v4.4.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران