طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
رژیم به دلیل ترس از جنگ، مشکلات سیاسی و عدم همراهی امریکا نهایتا تصمیم گرفت یک پاسخ ‘فیک’ بدون پذیرش مسئولیت، به ایران بدهد. از منظر استراتژیک این برای ایران یعنی معادله‌ای که در پی آن بود برقرار شده و اسراییل در چارچوب محاسباتی مدنظر ایران تصمیم گرفته است.
واکنش ظریف به «آتش بازی» رژیم صهیونیستی در اصفهان
وزير سابق امور خارجه گفت: هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.
چرا سیاست تشدید تحریم موشکی علیه ایران بی ارزش است؟
تحریم‌های موشکی تاثیر خاصی بر ایران نخواهند گذاشت، مگر این که به ادعایی استناد شود که می‌گوید ایران در تولید تجهیزات نظامی خود از ابزار و ادواتی استفاده می‌کند که از دیگر کشور‌ها وارد می‌کند. البته که ما از صحت و سقم این ادعا خبر نداریم، ولی حتی اگر بگوییم که این ادعا هم حقیقت دارد، باز هم تحریم‌ها تاثیری در بازار آزاد ندارد. ایران سال‌های سال و در شرایط تحریم، قطعاتی را که می‌خواسته تامین کرده است؛ بنابراین در آینده نیز به ادامه روش پیشین خود خواهد پرداخت.
به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
یک منبع خبری اسرائیلی گفت: ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم، ولی اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.
«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!
ایران هیچ گونه علاقه‌ای به آغاز جنگ با اسرائیل نداشت چه رسد به یک درگیری جهانی که سایر کشور‌ها را نیز وارد آن مناقشه سازد.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.
بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس!
تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.
عکس/ جدول لیگ برتر پس از برد استقلال
جدول رده بندی لیگ برتر پس از برد 3 بر 2 استقلال مقابل شمس آذر قزوین را مشاهده می کنید.
رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
پرسپولیس سه گل به صنعت نفت آبادان زد تا تفاضل گل خود را هم بهبود ببخشد.
گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
یک رسانه انگلیسی می نویسد که ریخت و پاش دیوانه وار به «فاجعه فوتبال» ختم شد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام حسابدار ارشد با حقوق تا ۱۵ میلیون در گالری لباس گاباردین در تهران
استخدام گالری لباس گاباردینگالری لباس زنانه گاباردین از حسابدار ارشد خانم با سابقه آشنا به حسابداری فروش بصورت پاره وقت و یک روز در هفته دعوت به همکاری مینماید.
استخدام 6 عنوان شغلی در کاشی ارس در چهارمحال و بختیاری
استخدام کاشی ارس کاشی ارس جهت تکمیل کادر خود در استان چهارمحال و بختیاری از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام مدرس زبان انگلیسی کودک و نوجوان در تهران
استخدام آموزشگاه زبانهای خارجی سیتاکآموزشگاه زبانهای خارجی سیتاک در تهران (منطقه ۲، شهرک ژاندارمری) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کمک بهیار در کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی پارسیان در اصفهان
استخدام کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی پارسیانکلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی پارسیان اصفهان، کمک بهیار استخدام می‌نماید.
استخدام کمک مربی مهد در مهدکودک و پیش دبستانی مهزاد و مهگل در تهران
استخدام مهدکودک و پیش دبستانی مهزاد و مهگلمهدکودک و پیش دبستانی مهزاد و مهگل در تهران (منطقه ۲، پونک) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
فیلم/ هوادار استقلال پس از پایان بازی دچار حمله عصبی شد
واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده خبر داد.
پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
مدیرکل اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) از سر گرفته شد.
اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه‌های متبوع صورت می‌گیرد.
نخستین جایگزین بیت کوین

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد
مدت‌هاست که شایعاتی پیرامون نسل بعدی تبلت‌های اپل به‌گوش می‌رسد و گفته می‌شود که این شرکت درنظر دارد تا سری آیپد ایر را مشابه مدل‌های پرو، در دو اندازه عرضه کند. درحالی‌که نسل بعدی آیپد پرو به پنل OLED نمایشگر مجهز خواهد شد، به‌نظر می‌رسد که فناوری استفاده‌شده در آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی به آیپد ایر 12.9 اینچی راه یافته و این دستگاه از پنل Mini-LED برخوردار خواهد بود. نوشته آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تراشه Dimensity 6300 مدیاتک با فرآیند 6 نانومتری معرفی شد
کمپانی مدیاتک به‌تازگی جدیدترین تراشه میان‌رده خود با نام Dimensity 6300 را معرفی کرده است. این چیپست درحقیقت جانشین +Dimensity 6100 سال گذشته است که از یک CPU اصلی اورکلاک‌شده Cortex-A76 بهره می‌برد و اکنون به‌جای فرکانس 2.2 گیگاهرتز، با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کند. بنابراین، درمجموع دو هسته Cortex-A76 به شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز می‌پیوندد و این تراشه هشت هسته‌ای که براساس فرآیند ساخت 6 نانومتری TSMC تولید شده است را تشکیل می‌دهد. نوشته تراشه Dimensity 6300 مدیاتک با فرآیند 6 نانومتری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تراشه ۳ نانومتری اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ بهینه‌تر از Snapdragon 8 Gen 4 کوالکام خواهد بود
هر ساله و تا پیش از معرفی تراشه‌ها، شایعاتی درباره آن‌ها می‌شنویم. این شایعات به خصوص درباره مقایسه تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون جالب توجه هستند. به تازگی گفته شده که تراشه ۳ نانومتری اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ بهینه‌تر از Snapdragon 8 Gen 4 کوالکام خواهد بود. نوشته تراشه ۳ نانومتری اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ بهینه‌تر از Snapdragon 8 Gen 4 کوالکام خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
آپدیت هوش مصنوعی شیائومی برای سری Xiaomi 14 با نام AI Treasure Chest در دست توسعه است
هر چند که سری Xiaomi 14 جز اولین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بود اما متاسفانه اصلی‌ترین پتانسیل آن یعنی ویژگی‌های مصنوعی را فعال نمی‌کرد. سامسونگ با سری گلکسی S24 پیشروترین برند دنیای اندروید در این زمینه بود که توانست بالاترین توان پردازش هوش‌مصنوعی Snapdragon 8 Gen 3 را به کار بگیرد. خبر خوب اما این‌که آپدیت هوش مصنوعی شیائومی برای سری Xiaomi 14 با نام AI Treasure Chest در دست توسعه است. این به معنی "گنجینه هوش‌مصنوعی" است. نوشته آپدیت هوش مصنوعی شیائومی برای سری Xiaomi 14 با نام AI Treasure Chest در دست توسعه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
آپدیت HyperOS شیائومی برای سری Redmi Note 13 5G رسما در هند عرضه شد
محصولات شیائومی متنوع، دارای رام‌های مختلف در بازارهای مختلف و زمان‌بندی عرضه به‌روزرسانی متفاوت برای هر کدام است. همین باعث می‌شود که شاید در بازارهای مختلف حتی تا ماه‌ها تفاوت بین عرضه یک به‌روزرسانی یکسان برای همه کاربران وجود داشته باشد. خبر خوب این‌که به تازگی آپدیت HyperOS شیائومی برای سری Redmi Note 13 5G رسما در هند عرضه شده است. نوشته آپدیت HyperOS شیائومی برای سری Redmi Note 13 5G رسما در هند عرضه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
هشدار مدیر سیا درباره شکست اوکراین
احتمال شکست اوکراین در جنگ به بهانه‌ای برای آمریکا جهت تقویت کمک‌های نظامی به این کشور تبدیل شده است.
جزئیات حادثه امنیتی در سفارت ایران در پاریس
جزئیات جدیدی از حادثه امروز امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس منتشر شد.
بلینکن: در هیچ اقدامی علیه ایران شرکت نکردیم
وزیر خارجه آمریکا درباره حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد که واشنگتن در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.
واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط‌شدن چند ریزپرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط‌‌شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشت.
سی‌ان‌ان: اتفاقی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده
سی‌ان‌ان بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که در اختیارش قرار گرفته است، نوشت: این تصاویر نشان می‌دهد به ساختمانی در اصفهان آسیب نرسیده است.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
(ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
فیلمی از جانی‌دپ، بازیگر معروف هالیوود در فضای مجازی منتشر شده که در حالی نقاشی کردن است.
ویژگی‌های خاص شهید صیاد شیرازی که نشنیده‌اید
وقتی به مأموریت می‌رفتیم، برایشان مهم بود که افرادی که با ایشان همراه بوده‌اند، حتماً با همراه داشتن یک سوغات به دیدار خانواده خود بروند.
بهروز افخمی: فیلم‌سازی به بخش خصوصی واگذار شود
کارگردان سینما درباره فعالیت بخش خصوصی در چارچوب شعار امسال گفت: فیلم‌سازی ارگانی ممنوع نیست، اما به طور کلی کار فیلم‌سازی باید به بخش خصوصی واگذار شود.
مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم  
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: فکر می‌کنم اگر تو دل برو نبودم همه جا نبودم، چون دوستم دارند، همه جا دعوتم می‌کنند.
برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند
معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» در بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد.

اخبار حوادث

همه حوادث
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ نفر شاکی صادر شد
کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شرایط پاک است.
جزئیات بارش باران بی سابقه در جنوب ایران
سحر تاجبخش با تاکید بر بی‌سابقه بودن میزان بارش‌ها در برخی مناطق جنوبی کشور اظهار کرد: میزان بارش‌های روزانه در برخی مناطق حتی از رکورد‌های به‌جامانده از طوفان گونو در سال ۱۳۸۶ نیز بیشتر بوده است.
«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
مجید راهب، پدر گلاب ایران در کاشان دار فانی را وداع گفت.
دستگیری عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: فرد هتاک که در فضای مجازی اقدام به توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت میکرد و انتشار می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

فرهنگی

همه
علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
نماینده، ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم‌ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می‌رود.
تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
 اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.
مضیف میراث فرهنگی ناملموس خوزستان
از عرب‌های ساکن استانهای جنوبی ایران گرفته تا عربهای عراق،در مضیف از مهمانان خود پذیرایی میکنند،سالنی بزرگ و گسترده با ستونهایی از نی و پوششی از حصیر که شکافهایی پنجره‌ مانند برای ورود نور دارد وکف آن با فرش و قالیچه پوشانده میشود و مکانی برای پذیرایی از مهمانان،جلسات حل و فصل أمور است.ورودی مُضیف باید رو به قبله و بدون در بوده تا همواره بر روی مهمانان گشوده باشد.ارتفاع این در کوتاه است تا افراد وارد شونده به احترام حاضرین در جلسه سر را خم نمایند .

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
(تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد
مقامات ترکیه اعلام کردند که زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر روز گذشته (پنجشنبه) مرکز این کشور را لرزاند و به برخی از ساختمان‌ها خسارت وارد کرد. به گفته مقامات ترکیه، زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهر سولوسرای در استان توکات در حدود ۴۵۰ کیلومتری شرق آنکارا، پایتخت این کشور را لرزاند. تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات یا جراحات جدی ناشی از این حادثه منتشر نشده است. گزارش‌ها حاکی از این است که زمین لرزه به خانه‌ها و ساختمان‌ها به ویژه در مناطق روستایی خسارات وارد کرده است. پیش از این نیز دو زمین لرزه دیگر به بز
(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
پیکر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد. مرحوم داوودی روز گدشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکترای اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصاد
۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!
روزنامه اطلاعات ۱۸ فروردین ۱۳۵۳ روش جدید محاسبه اجاره را با چند مثال منتشر کرد. عکسی از بلوار کریم خان زند و خیابان‌آیزونهاور تهران در سال ۱۳۵۳ تماشا کنید.
(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
پیکر مرحوم دکتر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد. مرحوم داوودی روز گذشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکترای اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معD
(تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
نمازگزاران جمعه سراسر کشور در پایان نمازجمعه با اجتماعی در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!
سرهنگ عبدالرضا ضربت از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح…
خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد
شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به…
جزئیات جدید از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در مرکز ایران
صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است
منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد
در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد،…
واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل
سخنگوی سپاه به ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی eFootball 2024 – Season 6 April 2024 برای کامپیوتر
با بازی eFootball 2024 دوران جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال کونامی را که از PES به eFootball تغییر نام داده است، شاهد خواهیم بود. سازندگان قول گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته را در این اثر داده‌اند و گویا قرار است که موتور جدیدی برای پیاده‌سازی بهتر فوتبال واقعی در این نسخه شاهد باشیم. کونامی برای رسیدن به #8230; Continue reading "دانلود بازی eFootball 2024 #8211; Season 6 April 2024 برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی eFootball 2024 #8211; Season 6 April 2024 برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Football Manager 2020 برای کامپیوتر #8211; نسخه MKDEV دA
دانلود بازی BeamNG Drive v0.32.0.0.16374 برای کامپیوتر
دانلود بازی BeamNG Drive به شما یک رنج وسیع از مسابقات و ماموریت های مختلف را پیشنهاد می دهد. در این بازی شما می توانید با استفاده از شخصی سازی های مختلف، تمام سلیقه خود را به کار گیرید تا خودرو یا کامیون خود را به صورت کامل باب میل خود بسازید و از راندن آن لذت ببرید. می توانید رنگ آن را عوض کنید، قسمت های مختلف را بروزرسانی کنید و بهبود ببخشید و یا حتی قسمت هایی از خودرو را بردارید تا وزن آن را کمتر کنید. در این بازی شما می توانید در حالت های مختلف بازی...
دانلود بازی Escape from Tarkov v0.14.5.5.29704 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Escape from Tarkov سعی دارد تا عناصر نقش آفرینی را با یک بازی اول شخص شوتر ترکیب کند به نظر می رسد گیم پلی این بازی دست کمی از بازی Stalker ندارد ! در واقع بازی حتی بهتر از Stalker خواهد بود . بازی Escape From Tarkov یک بازی Massive Multiplayer Online خواهد بود که مبارزات را به خوبی به صورت اول شخص پیاده سازی می کند و البته قرار است عناصر نقش آفرینی نیز در آن به کار گرفته شود سازنده ی بازی تجربه ای با داستانی عمیق پیشنهاد می کند . این بازی در منطقه ای...
دانلود بازی From the Dephts Build 14054228 برای کامپیوتر
دانلود بازی From the Dephts این عنوان یک بازی استراتژیک می باشد و شما در آن می توانید علاوه بر کشتی های جنگی، هواپیما، فضاپیما، بالون و . . . بسازید و هدایت آن ها را بر عهده بگیرید. بازی هم اکنون با نسخه آلفا عرضه شده و طیف وسیعی از محتوا را در نوع تک نفره پوشش می دهد. از جمله:#160; مودی خلاق که به شما اجازه می دهد با طراحی جنگ افزارهای مختلف به نابودی رقبایتان بپردازید. مود مرحله ای با بیش از 1000 جزیره در 8 جناح مختلف. مود داستانی با 15 مرحله در هریک از 8...
دانلود بازی Enshrouded v516139 – Early Access برای کامپیوتر
دانلود بازی Enshrouded این عنوان یک بازی اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که در یک قاره گسترده مبتنی بر وکسل اتفاق می‌افتد. همانطور که در میان کوه ها و بیابان های یک جهان باز سفر می کنید، آزاد هستید که مسیر خود را انتخاب کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید. قلمرو Embervale گم شده است. اجداد شما در حرص و طمع خود برای قدرت جادویی، آفتی را به راه انداختند که جهان را در نوردید. قدرت باستانی شعله را شعله ور کنید و قطعات داستانی را که در زیر سطح آشکار می شود کنار هم قرار دهید. شما...

موبایل

همه موبایل
Subway Surfers v3.27.1
Subway Surfers یکی از مشهورترین بازی سبک رانر امروز بروزرسانی شده است. از همین رو تصمیم گرفتیم به نقد بررسی آن بپردازیم تا پیش از نصب اش با ترفند های کسب امتیاز و سکه در آن آشنا شوید. چطوری رکورد بهتری توی بازی Subway Surfers ثبت کنم؟ گیم پلی: دوستان: شخصیت ها و پاور آپ [#8230;] lt;pgt;The post Subway Surfers v3.27.1 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Traffic Tour : Racing Game – For Car Games Fans v2.5.7
Traffic Tour به دنیای اندروید آمده تا آدرنالین شما را بالا ببرد و به نبردی دشوار در جاده های شلوغ دعوت کند.اگر می خواهید این دعوت را بپذیرید حتما مقاله زیرا بخوانید چون بدون دانستن ترفند های زیر پیروزی در این گیم جذاب غیر ممکن است. چند راه ساده برای موفقیت و کسب امتیاز بالا [#8230;] lt;pgt;The post Traffic Tour : Racing Game #8211; For Car Games Fans v2.5.7 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Hill Climb Racing 2 v1.60.5
نسخه دوم بازی Hill Climb Racing 2 اینجاست! دراین نسخه بیل همراه با اتومبیل جیپ قرمز خود به محبوب‌ترین بازی اتومبیل‌رانی با بیش از 500 میلیون دانلود بازگشته است! این بازی همه چیز را در خود دارد: تعداد زیادی مرحله، گرافیک خیره‌کننده و موتور فیزیکی که مانندش نیست. چطوری در بازی Hill Climb Racing 2 [#8230;] lt;pgt;The post Hill Climb Racing 2 v1.60.5 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Alopeyk Driver v4.4.0
الوپیک راننده اپلیکیشی است که رانندگان موتور سیکلت، خودرو و وانت را برای انجام سفارشات تحویل و جابجایی در شهر به Alopeyk متصل می کند. به عبارت دیگر، Alopeyek Driver بخش رانندگان پلتفرم الوپیک است. امکانات الوپیک راننده مزایای استفاده از Alopeyk Driver: رانندگان الوپیک باید چه چیزی هایی داشته باشند؟ مراحل نصب نرم افزار [#8230;] lt;pgt;The post Alopeyk Driver v4.4.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Snapp Driver v4.20.0
اسنپ رانندگان بخش رانندگان پلتفرم تاکسی اینترنتی اسنپ است. با استفاده از اپلیکیشن Snapp Driver، رانندگان می‌توانند به شبکه گسترده کاربران اسنپ متصل شوند و از طریق جابجایی مسافران و حمل و نقل مرسوله کسب درآمد کنند. امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بدون اینترنت معنای درستی ندارد . همه کارها از خریدوفروش گرفته تا [#8230;] lt;pgt;The post Snapp Driver v4.20.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران