طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در رأس هیئتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل‌های باصفا آغاز شود.
چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، دارنده مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه تهران، را به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.
(تصاویر) عکسی تلخ از محسن قرائتی
مراسم چهلمین روز در گذشت آیت‌الله «محمد امامی کاشانی» عصر چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در مجموعه سرچشمه برگزار شد. در این میان تصاویر محسن قرائتی روحانی شناخته شده تلویزیون که با برنامه درس‌هایی از قرآن شناخته می‌شود جلب توجه کرد. او برای چندمین بار با ویلچر و چهره‌ای خسته و شکسته در مراسمی حاضر شد.
پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
پس‌لرزه‌های عملیات غرورانگیز و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز طی عملیات «وعده صادق» همچنان در محافل نظامی و خبری دشمنان ادامه دارد.
سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
روزنامه‌های ورزشی؛ پنجشنبه ۳۰ فروردين
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید. برای مشاهده بهتر تصاویر روی عبارت «تصاویر بزرگ» کلیک کنید.
عکس/ توفان المپیکی‌ها
صفحه نخست «همشهری تماشاگر» امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید.
فتح منچستر به روش ایتالیایی
در دومین شب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر رقبای انگلیسی خود راهی دور نیمه‌نهایی شدند.
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
فصل گذشته پرسپولیس به لطف گلزنی مهاجمان خارجی خود هر ۶ امتیاز را از صنعت نفت آبادان گرفت.
جنگ جام و رکورد!
صفحه نخست روزنامه «گل» امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

اخبار استخدامی

همه استخدام
راهنمای مسیر شغلی در شرکتهای دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۰
راهنمای مسیر شغلی در شرکتهای دولتی و خصوصی، هر آنچه که برای موفقیت و سربلندی در مسیر شغلی به آن نیاز دارید! برای مشاهده کلیک کنید
استخدام بر اساس مدرک تحصیلی
آگهی های استخدام بر اساس مدرک تحصیلی سازمانها دولتی و خصوصی
استخدام دانشگاه خلیج فارس بوشهر
استخدام دانشگاه خلیج فارس بوشهر آزمون استخدام دانشگاه خلیج فارس بوشهر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در شرکت های معتبر است. دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری...
اخذ مجوز استخدام ۳۲ هزار نفری فرزندان شهدا و ایثارگران
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که با ۳۲ هزار مجوز استخدامی کسب شده برای سال جدید می‌توان زمینه اشتغال تمامی افراد واجد شرایط را ایجاد کرد.
استخدام کمک حسابدار در مهندسی نوین کامپوزیت صدرا در مشهد
استخدام مهندسی نوین کامپوزیت صدرامهندسی نوین کامپوزیت صدرا در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تصاویر / سفر رئیس جمهور به سمنان در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح پنج‌شنبه (۳۰ فروردین) در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت، به استان سمنان سفر کرد و گفت: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه و کارگاه‌های نیمه تعطیل و تعطیل برداشته شده است.
فیلم | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب / امدادگران هلال احمر به داد آن‌ها رسیدند
نجاتگران هلال احمر نیکشهر در سیستان و بلوچستان ۴ نفر از اهالی این منطقه را که در سیلاب رودخانه فصلی کشیگ گرفتار شده بودندف نجات دادند.
فیلم | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی
اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی خبر داد: حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ با تهیه فیلمی از این گونه ارزشمند مستندسازی شد.
فیلم | تصاویر هوایی از گستردگی سیل در سیستان و بلوچستان
بارش‌های شدید باران و در پی آن سرریز سد‌ها و وقوع سیل بسیاری از مناطق جنوب سیستان و بلوچستان را با وضعیت اضطراری مواجه کرده و تعداد زیادی از روستا‌ها به زیر آب رفته است.
فیلم / ماجرای بازسازی بقیع با نامه پادشاه سعودی
ماجرای بازسازی بقیع با نامه پادشاه سعودی را در این کلیپ کوتاه مشاهده می‌نمایید.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون
فروشگاه جدید AltStore PAL که رقیبی برای اپ استور آیفون محسوب می‌شود، رسماً در اروپا آغازبه‌کار کرد.
گوشی پرچمدار ۲۰۲۴ هواوی از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند
صفحه‌ی هواوی پورا ۷۰ اولترا در گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی پرچمدار اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند.
گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است
جدیدترین گوشی اقتصادی موتورولا با باتری پرظرفیت در دیتابیس رگولاتوری برخی از کشورها رؤیت شد.
مانیتور ۲۷ اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد
مانیتور گیمینگ جدید ۲۷ اینچی ازراک با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، پایه‌ی قابل‌تنظیم و آنتن وای‌فای داخلی معرفی شد.
این خودروها از سفینه‌های فضایی و جت‌های جنگنده الهام گرفته‌اند
شرکت BYD که بزرگ‌ترین خودروساز چین محسوب می‌شود، سه خودرو آینده‌نگرانه و جذاب به‌نمایش گذاشت.

اخبار جهان

همه بین الملل
امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم برای هشدار و تنبیه لازم رژیم اسرائیل گرفته شد، آمریکا را مطلع کردیم، گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.
فارین‌پالیسی: ایران قادر بود تل‌آویو را هم بزند اما خویشتنداری کرد/ نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود/ بی‌بی‌سی عربی: تصویر بازدارندگی اسرائیل را درهم شکست
ایران از میزان توانمندی سامانه‌های دفاع هوائی اسرائیل به خوبی آگاه است. تقریباً با قطعیت می‌توان گفت که حمله به نوعی طراحی شده بود که حداقل بخشی از پرتابه‌ها با عبور از سامانه‌های دفاعی موجب به بار آمدن میزانی از خسارات شود.
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
سخنگوی پنتاگون گفت که آمریکا خواهان تشدید تنش‌ها در منطقه نیست.
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
اندیشکده شورای آتلانتیک اذعان کرد: شاه اردن نشان داده که حاضر است خواست مردم را قربانی کند تا بتواند همچنان متحد واشنگتن بماند. همین موجب نارضایتی مردم اردن شده است.
روسیه خواستار اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل شد
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از گسترش فاجعه در منطقه غزه، برقراری آتش بس فوری و گسترده است، از شورای امنیت خواست تا موضوع تحریم اسرائیل را فوراً بررسی کند و بودجه آژانس آنروا نیز دوباره تامین شود.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ضمن حضور در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب که در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و به برخی از پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.
دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
خبر تولید فصل هفتم «پایتخت» که از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی است، شایعاتی را مبنی بر دریافت دستمزد‌های نجومی بازیگران ایجاد کرد که این موضوع توسط قائم‌مقام سیما رد شد و ایشان از اصلاح دستمزد‌های نجومی سخن گفتند.
روایت کمتر شنیده شده از زندگی سخت شهید آوینی
قاعده این است که وقتی یک فیلم را نمایش می‌دهند، باید طرف مقابل بنشیند و فیلم را نگاه کند و نظر بدهد، حالا خواه این نظر مثبت باشد یا منفی. این‌ها به جای دیدن فیلم شوخی می‌کردند جوک می‌گفتند.
استوری‌هایی شهدایی بهنوش بختیاری
تصویری از استوری‌هایی شهدایی بهنوش بختیاری را مشاهده می کنید.
تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
سال گذشته فروش بالای هزار میلیارد تومانی گیشه برای سینمای دچار بحران در جذب مخاطب یک اتفاق مهم و اساسی به شمار می‌رفت.

اخبار حوادث

همه حوادث
سیل با ۳ استان جنوبی چه کرد؟
موج جدید بارشی در چند روز گذشته منجر به طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق کشور شده که وزیر کشور، استانداران و نیرو‌های امدادی با حضور در مناطق سیل‌زده نسبت به پیگیری مشکلات و خسارات ناشی از سیل اقدام کردند.
هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
مدیرعامل انجمن هموفیلی گفت: هزینه درمان هر بیمار هموفیلی یکصد میلیون تومان در ماه است.
رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
هواشناسی سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد جدید بارش در ۱۰ ایستگاه هواشناسی این استان خبر داد.
مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تعداد مراکز دانشگاهی را از جمله مشکلات نظام آموزشی بیان کرد و گفت: شمار مراکز آموزش عالی باید به ۵۰۰ واحد کاهش یابد.
کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در نیمه جنوبی کشور آغاز شده بود موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیل در بخش‌هایی از این مناطق شد.

فرهنگی

همه
تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
 اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.
مضیف میراث فرهنگی ناملموس خوزستان
از عرب‌های ساکن استانهای جنوبی ایران گرفته تا عربهای عراق،در مضیف از مهمانان خود پذیرایی میکنند،سالنی بزرگ و گسترده با ستونهایی از نی و پوششی از حصیر که شکافهایی پنجره‌ مانند برای ورود نور دارد وکف آن با فرش و قالیچه پوشانده میشود و مکانی برای پذیرایی از مهمانان،جلسات حل و فصل أمور است.ورودی مُضیف باید رو به قبله و بدون در بوده تا همواره بر روی مهمانان گشوده باشد.ارتفاع این در کوتاه است تا افراد وارد شونده به احترام حاضرین در جلسه سر را خم نمایند .
نبود کپی‌رایت مشکل اصلی تولید محصولات مرتبط با آثار فرهنگی است
تهیه‌کننده پویانمایی بچه‌زرنگ گفت: در بخش تولید محصولات مرتبط با یک اثر مشکل اصلی نبود قانون کپی رایت است که معضل مهمی ایجاد کرده است.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
تصاویر استقبال از رئیسی در فرودگاه سمنان
رئیس جمهور در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز این استان شد.
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) به استان سمنان سفر کرد، شرکت در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، از جمله برنامه های سفر رئیس جمهور به سمنان است.
(تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله محمد امامی کاشانی عصر چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در مجموعه سرچشمه برگزار شد.
(تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور اهالی سینما با سخنرانی حسین یاری، ابوالحسن داوودی، مازیار فکری ارشاد و محسن امیر یوسفی در سالن سیف اله داد خانه سینما برگزار شد.
آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال1402 با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در حوزه هنری برگزار شد و مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
نان بربری خانگی، یک دستور بی نقص و عالی
نان یکی از مهم‌ترین اقلام غذایی سفره ایرانی برای صبحانه و ناهار و شام است. در این مقاله طرز تهیه…
حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای…
احتمال وقوع سیل در این سه استان
کارشناس هواشناسی از احتمال وقوع سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان خبر داد
٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از پیدا شدن ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان خبر داد
ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال…

دانلود

همه دانلود
کیبورد حرفه ای (برای اندروید) - SwiftKey 9.10.34.22 Android
دانلود کیبورد حرفه ای (برای اندروید) SwiftKey 9.10.34.22 Android nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; نسخه جدید کیبورد SwiftKey برای اندروید منتشر شد. (9.10.34.22) SwiftKey یک نرم افزار صفحه کلید هوشمند برای دستگاههای اندروید است که به کاربران امکان میدهد تایپ را سریعتر و آسانتر کنند. nbsp; این برنامه با استفاده از تکنولوژی روز، مهارتهای تایپ کاربر را بهبود میبخشد و پیشبینیهای دقیقی را برای کلمات و جملات بعدی ارائه میدهد. nbsp; SwiftKey همچنین قابلیت تشخیص و آموزش رفتار تایپ کاربر را دارد تا بتواند موقعیتهایی مانند اصلاح خودکار املایی، D
نرم افزار تاکسی اینترنتی تپسی (برای اندروید) - TAP30 5.21.6 Android
دانلود نرم افزار تاکسی اینترنتی تپسی (برای اندروید) TAP30 5.21.6 Android nbsp; nbsp; تپسی یکی از نرمافزارهای پرکاربرد و محبوب در ایران است که امکانات متنوعی را برای کاربران ارائه میدهد. این نرمافزار بهطور عمده برای انجام عملیات مالی و پرداختهای آنلاین استفاده میشود. از جمله ویژگیهای تپسی میتوان به امکان انتقال وجه به دیگران از طریق شماره موبایل، پرداخت قبضهای مختلف از جمله برق، گاز و تلفن همراه، و همچنین خرید اینترنتی اشاره کرد. تپسی یکی از برترین و پرکاربردترین نرمافزارهای تاکD
نرم افزاراشتراک گذاری اطلاعات ژندر (برای اندروید) - Xender 14.1.0 Android
دانلود نرم افزاراشتراک گذاری اطلاعات ژندر (برای اندروید) Xender 14.1.0 Android nbsp; nbsp; nbsp; Xender یکی از نرمافزارهای انتقال فایل بین دستگاههای مختلف است که برای سیستمعامل اندروید عرضه شده است. این نرمافزار امکان انتقال فایلهای مختلف از جمله عکس، ویدئو، موزیک، اسناد و برنامهها را از طریق اتصال وای-فای یا اتصال نقطه به نقطه (P2P) بین دستگاههایی که از Xender استفاده میکنند، فراهم میکند. از ویژگیهای برجسته Xender میتوان به امکان انتقال فایلها با سرعت بالا، امنیت بالا، پشتیبانی از انواع فرمتهای
مرورگر گوگل کروم (برای ویندوز) - Google Chrome 124.0.6367.61 Windows
دانلود مرورگر گوگل کروم (برای ویندوز) Google Chrome 124.0.6367.61 Windows nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp;نسخه جدید نرم افزار Google Chrome - برنامه مرورگر گوگل کروم (برای ویندوز) منتشر شد! nbsp; Google Chrome یکی از محبوبترین مرورگرهای وب است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است. این نرم افزار قدرتمند و سریع با ویژگیهای متنوعی که ارائه میدهد، برای مرور اینترنت و دسترسی به صفحات وب مورد استفاده قرار میگیرد. nbsp; یکی از ویژگیهای برجسته Google Chrome، سرعت بارگیری صفحات وب است. با بهرهگیری از موتور بارگیری سریع و بهینه خود، این مرورگر توانس
درایور کارت‌ گرافیک nVIDIA GeForce برای تمام نسخه های ویندوز - nVIDIA GeForce Driver 552.22 Windows
دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA GeForce برای تمام نسخه های ویندوز nVIDIA GeForce Driver 552.22 Windows nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nVIDIA GeForce Driver یک نرم افزار برای کارتهای گرافیک nVIDIA است که درایورهای مورد نیاز را برای کارتهای گرافیک nVIDIA فراهم میکند. این نرم افزار توسط شرکت nVIDIA Corporation توسعه و ارائه شده است و برای بهبود عملکرد گرافیک و افزایش کارایی در بازیها و برنامههای گرافیکی استفاده میشود. nbsp; نصب nVIDIA GeForce Driver به کاربران امکان میدهد تا درایورهای بهروز و بهینه برای کارتهای گرافیک nVIDIA خود را نصب کرده و از قابلیتها و ویژگیهای پیشرفته این کارته

موبایل

همه موبایل
Alopeyk Driver v4.4.0
الوپیک راننده اپلیکیشی است که رانندگان موتور سیکلت، خودرو و وانت را برای انجام سفارشات تحویل و جابجایی در شهر به Alopeyk متصل می کند. به عبارت دیگر، Alopeyek Driver بخش رانندگان پلتفرم الوپیک است. امکانات الوپیک راننده مزایای استفاده از Alopeyk Driver: رانندگان الوپیک باید چه چیزی هایی داشته باشند؟ مراحل نصب نرم افزار [#8230;] lt;pgt;The post Alopeyk Driver v4.4.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Snapp Driver v4.20.0
اسنپ رانندگان بخش رانندگان پلتفرم تاکسی اینترنتی اسنپ است. با استفاده از اپلیکیشن Snapp Driver، رانندگان می‌توانند به شبکه گسترده کاربران اسنپ متصل شوند و از طریق جابجایی مسافران و حمل و نقل مرسوله کسب درآمد کنند. امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بدون اینترنت معنای درستی ندارد . همه کارها از خریدوفروش گرفته تا [#8230;] lt;pgt;The post Snapp Driver v4.20.0 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود PhotoRoom v4.9.3 - برنامه حذف پس زمینه عکس با دقت زیاد
PhotoRoom AI Photo Editor یک برنامه ویرایش عکس اندروید همه کاره است که توسط آن میتوانید براحتی عکس های خود را با گوشی همراه خود طراحی و ویرایش کرده و پس زمینه عکس ها را حذف کرده یا براحتی بک گراند عکس را تغییر دهید. دیگر نیازی نیست که یک عکاس یا حرفه ای طراحی باشید: با PhotoRoom می توانید عکس های خود را در عرض چند ثانیه تصاویر حرفه ای و با کیفیت تبدیل کنید.این برنامه به طور خودکار اشیا و افراد موجود در تصویر شما را پاک میکند. با یک ضربه، پس‌زمینه را حذف کنید و محتوای برجسته‌ای ایجاد کنید که محصول یا شخص را به نمایش بگذارد. تصویر را
دانلود English Phrasal Verbs v1.4.5 - برنامه آموزش افعال مرکب زبان انگلیسی اندروید
برنامه Learn English Phrasal Verbs. Vocabulary Builder یکی از دشوارترین مباحث برای اکثر دانش آموزانی که زبان انگلیسی یاد می گیرند اختصاص دارد - افعال اصطلاحات انگلیسی. از آن جا که آن را نمی توان کلمه ترجمه کرد. فقط باید معنای آن را بدانید و آن را به یاد داشته باشید. در انگلیسی بیش از ده هزار فعل عبارتی وجود دارد. این برنامه ، بیش از 2000 فعل عبارتی و عباراتی را برای یادگیری جمع آوری کرده است و سعی در ایجاد رابط کاربری بسیار کاربر پسندانه ای دارد که به فرایند یادگیری qiete ساده و سریع کمک می کند. تکنیک یادگیری ، که در برنامه کاربردی است ، به شما امکان
دانلود Frost Flame v18.5.0 بازی جنگ اژدها اندروید
Frost Flame: King of Avalon یک بازی استراتژیک از استودیوی بازیسازی DIANDIAN INTERACTIVE HOLDING می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید پایگاه خود را بسازید و با دیگر بازیکنان یک اتحاد تشکیل دهید تا یک ارتشی نیرومند بسازید و با پرورش اژدهاهای قدرتمند به نبرد با سایر بازیکنان در سراسر جهان بپردازید و آنها را شکست دهید. در اینجا اژدها به عنوان یک سلاح کشتار جمعی می باشد و یک نیروی بزرگ به حساب می آید پس شما باید سعی کنید اژدهاهای خود را آموزش دهید تا بتوانید از آنها برای شکست بر دشمنان و تسخیر پادشاهی (شاه آرتور) و سر
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران