طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
علی‌اکبر احمدیان امروز (چهارشنبه) در اجلاس دبیران شورای امنیت کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ که در حال برگزاری است با قدردانی از دولت روسیه برای برگزاری این نشست، عملیات تروریستی مسکو را محکوم کرد.
نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
حمله تلافی جویانه اسرائیل طبق گفته‌های رسانه‌های خارجی دستاورد چندانی نداشت. اما از نظر من جای نگرانی هم دارد که به آن میخواهم بپردازم. دستاورد چندانی نداشته این حمله، اما رسانه‌های خارجی جدیدا اذعان می‌کنند که یک سامانه اس ۳۰۰ آسیب دیده است.البته این زیاد اهمیتی ندارد به نظر من و نگرانیم  جای دیگری است. بعد از این حمله رسانه‌ها و مقامات‌ی ایرانی شروع کردند به سخره گرفتن این کواد کوپتر‌ها که کار رسانه‌ای جالبی هم بود. اما یک نکته‌ای که از دید همه پنهان ماند نفوذ دشمن بود.
بازدارندگی ایران، استیصال غرب
باوجود کارزار تبلیغاتی اسرائیل برای متقاعدکردن رسانه‌های غربی مبنی بر این‌که پاسخ ایران هیچ آسیبی نداشته، حقیقت درحال آشکارشدن است. انتقام پیش‌بینی‌شده ایران یک‌هفته قبل به‌طور گسترده اعلام و به گفته فایننشال‌تایمز، از ترس افزایش شدید قیمت نفت، واسنجی شده بود.
توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
«شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در اقدامی که در نوع خود بی سابقه است، حکم دیوان عالی کشور درباره پرونده سال ۱۴۰۱ توماج صالحی را اجرایی نکرد و با «ارشادی» خواندن این حکم و تاکید بر استقلال دادگاه بدوی، توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض، به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم کرد.»
(ویدیو) استقبال رئیس‌جمهور سریلانکا از رئیسی
رئیسی دقایقی پیش با حضور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
استقلال پرافتخارترین تیم ایران در میان بهترین تیم های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.
بلیط تاشکند برای شاگردان شمسایی رزرو شد
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کردند.
پاریس باخته بود، مزاحم لئو نشدم/ داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
جمال موسیالا در مصاحبه با مارکا در مورد ناکامی‌اش در تعویض پیراهن با لیونل مسی در فصل گذشته توضیح داد.
تقوی: جواب تمرد از تیم ملی را می‌دهیم؛/ با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
رییس فدراسیون والیبال به حضور تیم ملی در المپیک خوش‌بین است.
حسن‌زاده رهبری که تیم شمسایی نیاز داشت؛ / نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
تاثیر علی‌اصغر حسن‌زاده روی سه گل آخر تیم ملی در برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا مثال زدنی است.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام پژوهشگر حوزه تاریخی و اجتماعی (سینما) در محدوده فرمانیه تهران
یک دفتر سینمایی در تهران، واقع در فرمانیه جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان‌ تهران استخدام می‌نماید.
استخدام کارشناس کنترل کیفی در تجارت فولاد فراز در محدوده سعادت آباد تهران
استخدام تجارت فولاد فرازتجارت فولاد فراز در تهران (منطقه ۲، سعادت آباد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام مهندس صنایع در صنعتی البرز
یک مجموعه معتبر در استان قزوین، شهر صنعتی البرز جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان قزوین استخدام می‌نماید
استخدام حسابدار در فیزیک سازان ورزش لطیفی در محدوده کوی انصاری البرز
استخدام فیزیک سازان ورزش لطیفیفیزیک سازان ورزش لطیفی در استان البرز (کرج، منطقه ۹، کوی انصاری) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان البرز استخدام می‌نماید
استخدام نگهبان دو شیفت در آسانسوری الکو در شهرک صنعتی صفادشت تهران
استخدام آسانسوری الکوآسانسوری الکو در تهران (شهرک صنعتی صفادشت) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
فیلم / مثال جالب رهبر انقلاب در مورد پیشرفت
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران: از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است. یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.
فیلم / علاقه زیاد امیرعلی نبویان به همسرش
امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگوی تازه خود با بغض از عشقش به همسرش گفت.
فیلم / همخوانی کارگران در حضور رهبر انقلاب
در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
یک فرد خلاق در تهران با کارگذاشتن دوربین مخفی واکنش مردم را نسبت به  تست شکلات‌های اسرائیلی ضبط کرد.
فیلم / تجاوز مرد شیطان صفت به زنان سن بالا / به دام انداختن طعمه‌ها در پیج اینستاگرامی مادرانه
جدیدترین پرونده در دست بررسی توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مربوط به فردی است که با ایجاد یک پیج در اینستاگرام با عنوان مادر، اقدام به جلب نظر زنان تحت عنوان کمک به موسسات خیریه از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.
شاسی‌بلند محبوب لامبورگینی نونوار شد؛ شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر‌برساعت در ۱۱٫۴ ثانیه!
لامبورگینی نسخه‌ی هیبریدی پرفروش‌ترین خودرو خود را با قدرت بیشتر و فناوری‌های پیشرفته رونمایی کرد.
کوالکام با رونمایی ۳ مدل پردازنده پرچمدار ایکس الیت قدرت‌نمایی کرد
کوالکام پردازنده‌های سری اسنپدراگون ایکس الیت را در سه نسخه با ۱۲ هسته و گرافیک قدرتمند معرفی کرد.
پس‌لرزه نقد تند و تیز یوتیوبر معروف؛ شرکت فیسکر به‌زودی ورشکست می‌شود
انتظار می‌رود شرکت خودروسازی فیسکر در ۳۰ روز آینده رسماً اعلام ورشکستگی کند.
راهنمایی کامل برای خرید انواع هاست‌ پارس پک و کاربردهای آن
در این مقاله قصد داریم تمام جنبه‌های مربوط به هاست از جمله انواع آن، مزایا و معایب هر کدام و نکاتی در مورد انتخاب هاست مناسب را به شما توضیح دهیم.

اخبار جهان

همه بین الملل
وقتی مقام آمریکایی غافلگیر می‌شود
لری جانسن تحلیلگر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا سی آی ای در مصاحبه با برنامه جهان امروز درباره تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، به ویژه عملیات موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی صحبت کرد و گفت: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم. این حمله هم قدرت و هم میانه‌روی ایران را ثابت کرد.
آلمان همکاری با آنروا را از سر می‌گیرد
پس از ارائه گزارش سازمان ملل مبنی بر عدم وجود شواهد کافی درباره عضویت کارکنان آنروا در حماس، آلمان اعلام کرد که همکاری با این نهاد در غزه را از سر می‌گیرد.
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟
اولین حمله به رژیم اسرائیل در سال ۱۹۴۸ انجام شد، اما طی این سال‌ها بزرگترین حمله پهپادی جهان به اسرائیل توسط ایران انجام شد.
نجات راننده از خودروی در حال سوختن
چند شهروند در یکی از بزرگراه‌های مینه‌سوتا، راننده‌ای را که در خودروی در حال سوختن گیر افتاده بود، نجات دادند. گارد ریل مانع از باز شدن درب خودرو شده بود اما با شکستن شیشه، راننده بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.
اعتراف اپوزیسیون به توانمندی نظامی ایران
یک فعال اپوزیسیون گفت: بعد از حمله ایران به اسرائیل، یک چرخش تاریخی از سوی ایران رقم خورد و این حمله تنها یک واکنش برای نشان دادن توانایی نظامی نبود بلکه یک پیام سیاسی بود که بدون ایران برای غرب آسیا هیچ‌گونه نظم پایداری را نمی‌توان متصور بود.او همچنین اذعان کرد با توجه به منطقه‌ای که در آن قرار داریم اگر سپاه وجود نداشت، ایران را تاکنون صدبار تجزیه می‌کردند.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریک او ترانه‌ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.
آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناکی درباره جن‌گیری با عنوان «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می‌کنند.
ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
پل شریدر که به زودی با جدیدترین فیلمش راهی جشنواره کن می‌شود، پنج سال قبل در چنین روزی به بهانه حشنواره جهانی فیلم فجر در تهران حضور داشت و از سینمای ایران و آینده سینما صحبت کرد.
(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به‌خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است، نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.
شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» با بیان اینکه شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است گفت: شبکه نسیم باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

اخبار حوادث

همه حوادث
کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
پژوهشگران «دانشگاه متروپولیتن اوزاکا» در پژوهش جدیدی نشان داده‌اند که می‌توان باکتری‌های ایجادکننده بوی زیر بغل را با استفاده از لیزین به‌دست‌آمده از باکتریوفاژ هدف قرار داد.
چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
در دنیای پر سرعت امروز، تعادل بین کار و زندگی یک چالش همیشگی است. هفته کاری ۴ روزه (۳۲ ساعت با حقوق کامل) و زمان تعطیلات فراوان، رفاه و بهره وری را بهبود می‌بخشد و بیماری‌های مرتبط با استرس را کاهش می‌دهد.
سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
کارشناس مسئول کاهش آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعداد روزهای پاک شهر مشهد در سال ۱۴۰۲ را ۲۶ روز اعلام کرد.
برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
سازمان اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد از وقوع تصادف اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در ۱۰ کیلومتری شهرستان مهریز خبر داد.
جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
سخنگوی پلیس: در پروندهٔ «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخهٔ خارجیِ باند فساد و فحشا که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌کردند، ۲۴ نفر در فاز اول و ۵۷ نفر در فاز دوم دستگیر و در شدند و در فاز سوم هم تعداد زیادی شناسایی شده که پروندهٔ آن‌ها در دست اقدام و پیگیری است.

فرهنگی

همه
تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
اسلامی ندوشن ، نخستین پیشگامان این جریان را ابن مقفع، طبری و حلاج می‌داند که در پیوند ذخایر فرهنگی ایران پیش و پس از اسلام جان‌فشانی کردند؛ اما او قرن سوم هجری را به‌واسطه احیاء زبان فارسی دری و سرایش شاهنامه فردوسی مهم‌ترین قرن تاریخ ایران پس از اسلام می‌شناسد
نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
صبح امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش عملکرد پلیس آگاهی فاتب در دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری و قاپ زنی را در حضور خبرنگاران ارائه داد.
(تصاویر) دیدار کارگران با رهبر انقلاب
در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
(تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
آیین واگذاری مالكيت تيم های استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصی برگزار شد.
(تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
بارش شدید باران در یزد منجر به آب گرفتگی مسیر‌ها در شهر شد.
(تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
مراسم یکصد و نهمین سالروز نسل کشی ارامنه، در کلیسای سرکیس مقدس تهران برگزار شد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد
دولت در لایحه خود که بر تعطیلی دو روز در هفته تاکید شده ، خواستار این شده است که دستش در انتخاب…
رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که کشورش با ایران در موضوع برجام هیچ مذاکره مستقیمی ندارد.
ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم
۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و…

دانلود

همه دانلود
دانلود نرم افزار Radiant Photo 1.3.1.435 ویرایشگر تصویر و بهبود کیفیت عکس
Radiant Photo یک نرم افزار تصویربرداری قدرتمند و همه کاره برای ویندوز است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها را برای ویرایش و بهبود عکس های دیجیتال ارائه می دهد. چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه هدفتان از عکاسی سرگرمی باشد، همه چیزهایی را که برای ارتقای عکس های خود به سطح بعدی نیاز دارید، در اختیار دارد. با ابزارهای ویرایش پیشرفته، پشتیبانی از RAW، ویرایش غیر مخرب، تنظیمات پیش‌تنظیم داخلی، و رابط کاربری آسان، انتخاب مناسبی برای هر کسی است که به دنبال راه‌حل تصویربرداری جامع است. ویژگی های نرم افزار Radiant Photo ابزا
دانلود نرم افزار HDCleaner v2.070 پاکسازی و بهینه‌‌ سازی فضای هارد دیسک
دانلود HDCleaner نام نرم افزاری در زمینه پاک‌سازی و بهینه سازی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز می باشد که با دارا بودن ابزار هایی جامع به شما امکان می دهد تا بتوانید به پاکسازی فضای هارد دیسک ، رجیستری ، رمز گذاری داده ها ، جداسازی فایل ها ، پاکسازی ردپا ، تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری و استفاده از الگوریتم های جستجوی سریع بتوانید سرعت سیستم خود را افزایش داده و عملکرد سیستم را بهینه سازی نمایید. برنامه HDCleaner با پشتیبانی از بیش از 3000 حالت پاکسازی و تعمیر توانایی به حداقل رساندن فایل های اضافی و آزاد سازی...
دانلود بازی World War Z Aftermath v20240408 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی World War Z Aftermath یک بازی بسیار هیجانی در سبک اکشن و تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Saber Interactive Inc ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه سپتامبر 2021 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر خواهد شد. دانلود بازی World War Z Aftermath نسخه نهایی تیراندازی زامبی و تکامل بازی اصلی World War Z است که در حال حاضر بیش از 15 میلیون بازیکن را مجذوب خود کرده است. با انبوهی از زامبی های وحشی در قسمت های داستانی و در مکان های جدید ویران شده در سراسر جهان مبارزه کنید. شما این بازی را...
دانلود بازی Crusader Kings III v1.12.4 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia آخرین پک الحاقی یا DLC بازی استراتژیک Crusader Kings III می باشد که به تازگی برای این عنوان عرضه شده است. اهالی نورس و اسکاندیناوی که به عنوان مهاجمانی خشن از سرزمین هایی برفی و افسانه ای شناخته می شوند ، یک جامعه پیچیده بودند که رهبران آنها نه تنها باید خود را به عنوان یک جنگجو ثابت می کردند ، بلکه باید به عنوان یک  قاضی و فرماندار نیز لیاقت خود را اثبات می کردند. بازی Crusader Kings III Northern Lords اولین بسته الحاقی برای بازی Crusader Kings III است که...
دانلود نرم افزار PhotoScape X Pro v4.2.1 ویرایش و مدیریت تصاویر در سیستم عامل مکینتاش
PhotoScape نرم افزاری است که توسط آن می توانید عکس های خود را ویرایش، اضافه کردن افکت، بهینه سازی، سازماندهی، چاپ کردن , اشتراک گذاری , ادیت , ساخت اسلاید شو و عملایت مختلفی انجام دهید . Photoscape نشان دهنده یکی از راه حل های ویرایش تصویر است که شامل همه چیز که شما نیاز دارید برای ویرایش تقریبا هر نوع تصویر مربوط به کار است . ویژگی های نرم افزار PhotoScape : ایجاد نمایش اسلاید شو تغییر اندازه، تنظیم روشنایی و رنگ تعادل رنگ سفید، تصحیح نور پس زمینه، فریم، بالن، حالت موزاییک اضافه کردن متن تصاویر طراحی، برداشت،...

موبایل

همه موبایل
Asphalt 9: Legends – Epic Car Action Racing Game v4.6.0h data
بازی آسفالت 9 با جدید ترین ماشین های دنیا و مسیر های جذاب واقعی آپدیت شد.برای بروز رسانی به این صفحه مراجعه کنید. lt;pgt;The post Asphalt 9: Legends #8211; Epic Car Action Racing Game v4.6.0h + data first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Fruit Diary v1.79.0 بازی آفلاین جورچین سه تایی میوه ها اندروید مود
Fruit Diary - Match 3 Games یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Bigcool Games می باشد که در گت اندروید منتشر شده است، یک بازی آفلاین جورچین سه تایی ست. بازی Fruit Genies از بازی های پازلی کلاسیک با گیم پلی ساده و آسان است. در این بازی جورچین باید میوه های رنگی را در ردیف های سه تایی یا بیشتر مطابقت دهید تا پاک شوند. در حالت جدید این بازی شما با حل جورچین به حیوان خانگی خود غذا می دهید، میوه ها را برای تغذیه سگ دوست داشتنی خود آماده کنید. میوه ها را مطابقت دهید، قارچ، آب میوه و میوه ها دیگر را جمع آوری کنید. با این بازی رایگان و آفلاین و طراحی حرفه ای آ
Shades: Shadow Fight Roguelike v1.3.4 - دانلود: نبردی حماسی در دنیای سایه‌ها
به دنیای تاریک و پر رمز و راز Shades: Shadow Fight Roguelike قدم بگذارید و در نبردی نفس‌گیر با دشمنان خود روبرو شوید.
دانلود Tribal Wars v3.11.8 بازی استراتژیکی جنگ های قبیله ای اندروید
Tribal Wars نسخه اول بازی پرطرفدار جنگ های قبیله ای است در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط استودیوی بازیسازی قدرتمند InnoGames GmbH بصورت کاملا رایگان در مارکت گوگل معرفی شده است که هم در اسمارت فون خود و هم بصورت مرورگر ویندوزیتان میتوانید بصورت آنلاین به اجرای بازی بپردازید. شما در قرون وسطی هستید . باید روستای کوچک خود را رونق بخشیده و به امپراطوری بزرگی تبدیلش کنید و بصورت آنلاین با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان به نبرد بپردازید. ارتش خودتان را قدرتمند کنید ، و به سایر روستاها یورش برده و اموالشان را غاB
دانلود BlockPuz v4.851 بازی پازلی کم حجم بلوک چوبی اندروید
BlockPuz: Wood Block Puzzle یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Rejoy Studio می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. با استفاده از BlockPuz می توانید ذهن خود را آرام کنید و پازل های بلوکی چوبی را حل کنید. قطعات مختلف بلوک های مکعبی را به سمت موقعیت های مناسبی که می تواند در ان قرار بگیرد بکشید و آن را با الگوهای داده شده مطابقت دهید. این بازی پازلی دارای دو گیم پلی BlockPuz و SudoCube است. بلوک ها قابل چرخش نیستند و در ابتدا پازل آسان هستند ولی هر چه به مراحل بالاتر بروید پازل ها سخت تر می شود. برای هر سطح پازلی فقط یک راه حل وجود دارد، پس آن را پیدA
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران