طرز تهیه خورش بامیه با میگو
بامیه سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی همچون ویتامین K، منگنز، ویتامین C، فولات، منیزیم، تیامین و ویتامین B است. علاوه بر ویتامین ها، این ماده غذایی سرشار از پروتئین و فیبر است و مصرف آن می‌تواند سبب کاهش ابتلا به دیابت، چاقی و بیماری‌های قلبی - عروقی شود. در ادامه با دستور پخت چند نوع خورش بامیه آشنا خواهید شد.بامیه سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی همچون ویتامین K، منگنز، ویتامین C، فولات، منیزیم، تیامین و ویتامین B است. علاوه بر ویتامین ها، این ماده غذایی سرشار از پروتئین و فیبر است و مصرف آن می‌تواند سبب کاهش ابتلا به دیابت، چاقی و بیماری‌های قلبی - عروقی شود. در ادامه با دستور پخت چند نوع خورش بامیه آشنا خواهید شد. تست سقوط هواپیما تهران یاسوج کیک تولد لایه ای حلیم بادمجان پیش غذای سنتی املت با سس گوجه صبحانه ای سریع کیک هویج با رویه پنیر خامه ای نرگسی اسفناج غذایی سالم و مغذی گوجه پلو با گوشت قلقلی سوپ کرم مرغ یک سوپ ساده کیک شکلات و کارامل نمکی