طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
«کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند، آقای محسن رضایی و سایر افرادی که در تیم هستند واقعا توان این کار را ندارند و من فکر می‌کنم که علم کار را هم ندارند.»
یمن به ایران تبریک گفت
مهدی المشاط در تماس تلفنی با رئیس جمهور ایران موفقیت عملیات وعده صادق را تبریک گفت.
اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند
برخی منابع دیپلماتیک از احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در پی حمله تنبیهی این کشور به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
«جامعه بین‌الملل در برابر این تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد. ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند».
بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
رهبر ترکیه، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه امروز -سه‌شنبه- با کابینه خود درباره تنش اخیر میان ایران و رژیم صهیونیستی گفتگو خواهد کرد.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
روزنامه‌های ورزشی؛ سه شنبه ۲۸ فروردين
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید. برای مشاهده بهتر تصاویر روی عبارت «تصاویر بزرگ» کلیک کنید.
وداع با مرد «نیمه راه»
صفحه نخست روزنامه «ابرار ورزشی» امروز (سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید.
تفاوت نگاه مسی با رونالدو چیست؟
تفاوت نگاه دو اسطوره فوتبال جهان به دوران بازنشستگی مسیرشان را به دو قاره آسیا و آمریکا تغییر داد.
فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورت تساوی امتیازات تیم‌ها در پایان لیگ، قانون گل زده در خانه حریف در بازی‌های رودررو ملاک تعیین قهرمان نیست.
دشمن آشنا
صفحه نخست «همشهری تماشاگر» امروز (سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام حسابدار در آذین کالای مهر در اصفهان
استخدام آذین کالای مهرشرکت آذین کالای مهر جهت تکمیل کادر حسابداری خود در استان اصفهان از بانوان علاقه‌مند با شرایط ایده‌آل دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارگر خدمات در بهراد رویش رویان در محدوده حکیمیه تهران
استخدام بهراد رویش رویانبهراد رویش رویان در تهران (منطقه ۴، حکیمیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس کار در ارتفاع (دکل کار) با بیمه تکمیلی و بیمه در تهران
استخدام داده پردازی رسپیناداده پردازی رسپینا در تهران (منطقه ۶، توانیر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام منشی اداری خانم در پایا تجارت ارتباط همراه در محدوده فردوسی تهران
استخدام پایا تجارت ارتباط همراهپایا تجارت ارتباط همراه در تهران (منطقه ۱۲، فردوسی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام نقشه کش صنعتی - مهندس مکانیک در ژئومکاترونیک در چهاردانگه تهران
استخدام ژئومکاترونیکژئومکاترونیک در تهران (چهاردانگه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تصاویر / دیدار مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزیر خارجه
دکتر حنان حسن بلخی مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت شامگاه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
تصاویر / زیبایی‌های مخمل کوه در گستره زاگرس
مخمل‌کوه، کوهی است به ارتفاع بیش از یک هزار و ۹۰۰ متر در شمال شرق خرم‌آباد که به عنوان بخشی از دره تاریخی خایدآلو قسمتی از شهر خرم‌آباد را در دامن خود جای داده است. این کوه بافتی رسوبی دارد و بیشتر قسمت‌های آن پوشیده از گلسنگ است. با آغاز فصل بارش گلسنگ‌های سیاه رنگ و آفتاب سوخته سبزرنگ می‌شوند. سراسر سبز. گلسنگ‌ها آفتاب‌گریز هستند به همین علت قسمت‌هایی از مخمل کوه که کمتر آفتاب گیر است سرسبزتر و دیدنی‌تر است. مخمل کوه همچنین از نظر دیرین شناسی حائز اهمیت است چنانکه غار کلدر در مجاورت روستا
تصاویر / آیین بزرگداشت سی‌ویکمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی / «میراث مرتضی» پس از ۴۴ سال رونمایی شد
مراسم بزرگداشت سی‌ویکمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی عصر امروز بیست‌وهفتم فروردین با حضور سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج و سرپرست بنیاد روایت فتح و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم از اولین مستند شهید آوینی با عنوان «میراثِ مرتضی» پس از ۴۴ سال رونمایی شد.
فیلم / لحظه سرریز شدن سد در مهاباد
روستای دوک از روستا‌های بخش مهاباد در شهرستان اردستان است که سد این روستا در اثر بارش‌های فراوان این مدت اخیر، لبریز شده و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهرستان مورد توجه قرار گرفته است. ویدئویی از لحظه لبریزشدن سد روستای دوک ببینید.
فیلم / لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده
امین میرزازاده، ملی‌پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف خود به مدال خوشرنگ طلا رسید. در این ویدئو نحوه گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده را ببینید.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
زارع‌پور: امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری است
وزیر ارتباطات در اولین جلسه بررسی پروژه فیبر نوری در سال ۱۴۰۳ در خصوص برنامه‌های وزارتخانه برای پیش بردن این پروژه در سال جاری توضیحاتی را ارائه کرد.
آیفون ۱۶ پرو یکی از مشکلات دوربین گوشی‌های اپل را برطرف می‌کند
اپل در حال کار روی فناوری جدیدی است تا مشکلات موجود در عکاسی دوربین آیفون را برطرف کند.
مرورگر بلاک چین چیست و چه کاربردی دارد؟
مرورگر بلاک‌چین ابزاری برای جست‌وجو در بلاک‌چین و پیگیری تراکنش‌ها است و به کمک آن می‌توان موجودی یک آدرس را بررسی کرد.
عقب‌نشینی ایلان ماسک؛ ایکس از حکم دادگاه برزیل تبعیت می‌کند
شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) متعهد به اجرای احکام دیوان عالی برزیل شد.
آپدیت رسمی HyperOS برای یکی از گوشی‌های قدیمی شیائومی منتشر شد
شیائومی به‌روزرسانی HyperOS را برای سری گوشی پرچمدار قدیمی خود منتشر کرد.

اخبار جهان

همه بین الملل
آمریکایی‌ها هم از بریدن سر لذت می‌برند
خانواده‌ای که به‌تازگی منزل جدید خود را خریداری و به آن نقل مکان کرده بودند، هنگام نظافت خانه و دور ریختن اشیای باقی‌مانده از مالکان سابق با صحنه وحشتناکی مواجه شدند.
منتظریم این حیوان دست از پا خطا کند
پس از حمله موشکی و پهپادی مشروع ایران به مواضع نظامی رژیم‌صهیونیستی، مقامات این رژیم عنوان کرده‌اند که به دنبال پاسخ به حمله ایران هستند و در مقابل مقامات کشورمان هشدار داده‌اند که هرگونه اقدام از سوی اسرائیل با پاسخ قاطع و سخت ایران روبرو خواهد شد.
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۴۰ نفر رسید
رژیم صهیونیستی که با هدف سانسور اخبار جنایاتش در غزه همچنان در حال هدف قرار دادن خبرنگاران در نوار غزه است، تنها طی ماه گذشته 6 خبرنگار را شهید و 9 تن دیگر را به شدت مجروح کرد.
حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
توپخانه‌ها و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه شمال و جنوب نوار غزه را هدف حملات شدید قرار دادند.
گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
گروسی ضمن ابراز امیدواری برای سفر خود به تهران طی چند هفته آینده تاکید کرد که تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال
اگر می‌خواهید به تماشای فیلمی آرام و عمیق بنشینید و «جنگل پرتقال» را در اکران عمومی سینما‌ها ندیده‌اید، فرصت تماشای آن را در شبکه نمایش‌خانگی از دست ندهید.
رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال
خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی‌ بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. حالا هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرده است.
اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
سیدنی پواتیه ۶۰ سال پیش برای فیلم زنبق‌های مزرعه (۱۹۶۳- رالف نلسون) جایزه اسکار گرفت.
جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
رئیس سازمان صداوسیما گفت: «تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاءالله تقویت خواهد شد.»
استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
فروش «پسر و مرغ ماهی‌خوار» ساخته هایائو میازاکی در چین پس از پایان هفته دوم اکران به ۹۳ میلیون دلار رسید.

اخبار حوادث

همه حوادث
هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی
کارشناس هواشناسی گفت: هشدار قرمز برای استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان صادر شده است. پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا بارش‌های بالای صد میلی متر در نواحی جنوبی داشته باشیم.
هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۸ فروردین ماه) در شرایط قابل قبول است.
والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
بی‌تردید، والدین در چارچوب خانواده، بذرهای روانی و احساسی را در ما می‌کارند. این دانه‌ها همراه ما رشد می‌کنند. در برخی از خانواده‌ها، این بذرها بذر عشق، احترام و استقلال هستند، اما نه در همه آن‌ها. برخی دیگر، بذر ترس و ناتوانی می‌کارند.
جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.
هزینه ویزیت روانشناسان مشخص شد
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ هیات وزیران درخصوص «تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۳» طی نامه شماره ۹۶۹۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

فرهنگی

همه
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی و خلاق
«ماده واحده راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌گردد.»
تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان طی پیامی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران تقدیر کرد.
دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی
با دستور رییس‌جمهور شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و سایر دستگاه های ذی ربط تاسیس می شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
مخمل کوه در زاگرس
مخمل‌کوه، کوهی است به ارتفاع بیش از یک هزار و ۹۰۰ متر در شمال شرق خرم‌آباد که به عنوان بخشی از دره تاریخی خایدآلو قسمتی از شهر خرم‌آباد را در دامن خود جای داده‌ است.
مزرعه عروسک‌ها
«خدیجه عباسی» در یکی از روستاهای اردکان، استان یزد در کنار همسرش زندگی می کند. شغل و پناهگاه او ساختن عروسک‌های خلاقانه و بی بدیل است، خلاقیتی شگفت انگیز و غیر قابل باور. خانم عباسی، مزرعه اش را تبدیل به یک جاذبه فرهنگی کرده و با مواد دور ریختنی و بی مصرف، عروسک‌های جذاب و زیبا می‌سازد.
تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران بهبود نسبی یافته و در شرایط قابل قبول است. همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است. این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.
(تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان اصفهان
دشت لاله‌های واژگون در ۲۵ کیلومتری شهر دهاقان اصفهان و در منطقه آستانه قراردارد. گیاه لاله واژگون به گل سربه‌زیر، لاله سرنگون، اشک مریم و اشک سیاوش نیز معروف است. زمان رویش و شکفتن لاله‌های واژگون در این دشت از اواسط فروردین ماه شروع و تا اواخر اردیبهشت ادامه خواهد داشت
(تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد
آتش سوزی در ساختمان سابق بورس در کپنهاگ، پایتخت دانمارک رخ داد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مطبوعات دانمارکی، آتش سوزی در ساختمان تاریخی بورس در نزدیکی کاخ کریستینسبرگ که شامل ساختمان پارلمان در کپنهاگ است، به دلیل نامعلومی رخ داد. در پی این آتش سوزی، نوک برج به ارتفاع تقریبی ۵۶ متر که در قرن هفدهم ساخته شده بود، فروریخت.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد
ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست، اما اقدامات لازم را برای محافظت از اسرائیل انجام می‌دهد.
دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
رئیس‌جمهور در نامه‌ای سه لایحه جدید به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد.
بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از بازداشت باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت موبایل می‌کردند، خبر…
این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند
هواشناسی آسمان تهران را امروز (۲۸ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری، همراه با وزش باد با حداقل…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Saviorless برای کامپیوتر – نسخه TENOKE
بازی Saviorless در سبک نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص با المان‌های Soulslike ارائه شده است. داستان بازی در دنیایی فانتزی و تاریک روایت می‌شود که در آن بشریت توسط تاریکی بلعیده شده و خدایان از آنها رویگردان شده‌اند. شما در نقش The Stranger، یک جنگجوی بی‌نام و نشان، راهی سفری پرمخاطره برای یافتن The Savior، منجی #8230; Continue reading "دانلود بازی Saviorless برای کامپیوتر #8211; نسخه TENOKE" نوشته دانلود بازی Saviorless برای کامپیوتر #8211; نسخه TENOKE اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Effie برای کامپیوتر #8211; نسخه فشردD
دانلود بازی Omega Crafter برای کامپیوتر – نسخه Early-Access
بازی Omega Crafter یک اثر جدید در سبک جهان‌باز در سبک بقا و ساخت‌وساز است که در سال ۲۰۲۴ در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما در نقش یک مهندس فضایی هستید که در یک سیاره ناشناخته سقوط کرده‌اید. حال شما باید با استفاده از منابع موجود در این سیاره، برای خود پناهگاه بسازید، ابزار و #8230; Continue reading "دانلود بازی Omega Crafter برای کامپیوتر #8211; نسخه Early-Access" نوشته دانلود بازی Omega Crafter برای کامپیوتر #8211; نسخه Early-Access اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Conan Exiles Complete Edition برای کامپیوتر #8211; نسخه FitGirl دانل
دانلود بازی Pepper Grinder برای کامپیوتر – نسخه TENOKE
بازی Pepper Grinder در سبک اکشن و اسکرول ‌ساید در سبک Metroidvania ارائه شده است که توسط استودیو Ahr Ech توسعه یافته و در سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. داستان بازی حول محور Pepper، یک خرگوش جسور، می‌چرخد که گنج باارزش او توسط دزدان به سرقت رفته و کشتی او #8230; Continue reading "دانلود بازی Pepper Grinder برای کامپیوتر #8211; نسخه TENOKE" نوشته دانلود بازی Pepper Grinder برای کامپیوتر #8211; نسخه TENOKE اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Retimed Supporter Edition v1.19.0 برای کامپیوتر دانلود بازی Cyber Shadow v1.04 برای کامپ8
دانلود بازی Aquarist برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW
بازی Aquarist یک تجربه عالی در سبک شبیه‌سازی آرام و سرگرم‌کننده با محیط شناور است که شما باید وظایف مختلف، حتی عجیب و غریب، مربوط به آکواریوم را در سطوح بسیار متنوع انجام دهید. شما در نقش یک آکواریست باید یک خانه برای ماهیان فوق‌العاده، لاک‌پشت‌های دریایی، قیطان‌ها، مارمولک‌ها، و بیشتر بسازید و مدیریت کنید. #8230; Continue reading "دانلود بازی Aquarist برای کامپیوتر #8211; نسخه SKIDROW" نوشته دانلود بازی Aquarist برای کامپیوتر #8211; نسخه SKIDROW اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانل
دانلود بازی Of Life and Land برای کامپیوتر – نسخه Early-Access
بازی Of Life and Land یک بازی شبیه‌ساز شهرسازی و بقا در دنیایی خیالی است که روی پلتفرم رایانه شخصی در دسترس می‌باشد. در این بازی شما در نقش رهبری قرار می‌گیرید که مسئولیت ساخت شهرک‌های جدید در نقاط دور افتاده و ناشناخته امپراطوری را بر عهده دارد. در این مناطق با طبیعت وحشی و #8230; Continue reading "دانلود بازی Of Life and Land برای کامپیوتر #8211; نسخه Early-Access" نوشته دانلود بازی Of Life and Land برای کامپیوتر #8211; نسخه Early-Access اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Out of the Park Baseball 20 + Update v20.7.68 برای کامپیوتر دانلود ب

موبایل

همه موبایل
دانلود Monster Trucks Game for Kids 2 v2.9.77 بازی کامیون های هیولا برای کودکان اندروید
Monster Trucks Game for Kids 2 یک بازی کودکانه از استودیوی بازیسازی Raz Games می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر و برای کودکان بین 2 تا 8 سال طراحی شده است. با کنترل های ساده برای رانندگی با کامیون های هیولا در طول مسیر می توانند ساعت ها از این بازی اندرویدی لذت ببرید چون اکثر بچه ها کامیون های هیولا را دوست دارند. با کامیون های دیگر مسابقه دهید تا می توانید سرعت بگیرید و به خط پایان برسید و در نهایت برنده شوید. با استفاده از دکمه های بزرگ، بپرید، بوق بزنید و یا موسیقی موجود در بازی را با انواع صداهای سرگرم کننده، در طول مسیر
دانلود Head Ball 2 v1.584 بازی فوتبال هدبال 2 اندروید مود
Head Ball 2 یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به میلیون ها بازیکن از سراسر جهان بپردازید و فوتبال بازی کنید. شخصیت خود را با لوازم جانبی بهبود ببخشید و بازیکنان رویایی فوتبال خود را ایجاد کنید. مهارت های خود را برای تسلط در میدان فوتبال افزایش دهید. از قدرت های فوق العاده برای دفاع تا حملات تهاجمی استفاده کنید تا بر مخالفان خود غلبه کنید. بسته های کارت را برای جمع اوری شخصیت ها و لوازم جانبی آنلاک کنید. همچنین با برنده شدن در مسابقات 10 ورزشگاه پیشرف
Amirza v7.5
آمیرزا، نخستین بازی حدس کلمه ایرانی است که با چالش های سرگرم کننده و معماهای جذاب، ذهن شما را به ایران باستان می برد.برای آشنایی با این گیم و چالش هایش در ادامه مرا همراهی کنید. چگونه می توانم بازی را دانلود کنم؟ بازی Amirza برای سیستم عامل های اندروید و iOS به صورت رایگان [#8230;] lt;pgt;The post Amirza v7.5 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Rally Fury - Extreme Racing v1.112 بازی رالی بدون دیتا برای اندروید مود
Rally Fury - Extreme Racing یک بازی اتومبیل رانی از استودیوی بازیسازی Refuel Games Pty Ltd می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید از بین انواع مختلف از ماشین های مسابقه یکی را انتخاب کنید و با سرعت بالا با سایر بازیکنان وارد مسابقه شوید و با آنها رقابت کنید و مهارت های رانندگی خود را به چالش بکشید. با امتیازاتی که به دست می آورید اتومبیل خود را از نظر رنگ و غیره سفارشی کنید و یا از نظر سرعت و عملکرد ارتقا دهید. همچنین می توانید صفحه خود را شخصی کنید.
دانلود Cartoon city 2 farm town story v3.33 بازی شهر کارتونی 2 اندروید مود
Cartoon city 2 farm town story یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی foranj می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شهر خود را بسازید و خانه خود را ایجاد کنید و آن را با دکورهای مختلف تزئین کنید و خیابان ها را زیبا کنید. در مزرعه های روستایی در نزدیکی شهر گندم، ذرت بکارید و گاو و مرغ پرورش دهید. براساس تصمیمات خود یک شهر رویایی بسازید. در شهر خود خیابان، جاده، پیاده رو ایجاد کنید و گل ها و گیاهان مختلف بکارید و بدین ترتیب شهروندان، دوستان و ساکنان آن را خوشحال کنید. ده ها منظره، کافه، رستوران، ویلا و خانه ایجاد کنید و D
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران