طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران و دهه گمشده اقتصاد ایران بود.
(عکس) رئیسی دکتری گرفت
رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.
ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
«فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.»
‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
«اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کار‌های کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.»
پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
«نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.»

اخبار ورزشی

همه ورزشی
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.
عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
در حال حاضر اوسمار ویرا جوری در پرسپولیس به چهره‌ای محبوب تبدیل شده که کمتر کسی یادش می‌آید قبل از صدور حکم سرمربیگری‌اش چه مشکلاتی ایجاد شده بود.
استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
به نظر می‌رسد استقلال در این روز‌های حساس خودش را آماده شنیدن یک خبر مهم و خوشحال کننده کرده است.
اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
هواداران پرسپولیس به محرومیت دانیال اسماعیلی فر معترض هستند و باشگاه به در واکنش به این محرومیت سند رو کرد.
واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کنسرسیوم بانکی خریدار پرسپولیس رقم نقدی را به حساب دولت واریز کرده است.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس فروش در نوژان ارتباطات پرشین در محدوده تهرانپارس تهران
استخدام نوژان ارتباطات پرشیننوژان ارتباطات پرشین در تهران (منطقه ۴، تهرانپارس غربی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان‌ تهران استخدام می‌نماید.
استخدام سرایدار در محدوده جردن تهران
یک شرکت معتبر در تهران (منطقه ۳، جردن) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام ویزیتور علمی و فروش (میکس رپ) آرایشی و بهداشتی در البرز
استخدام گیتی آرای پارسشرکت گیتی آرای پارس زیرمجموعه هولدینگ جهان آرا (MPJ) جهت تکمیل کادر خود در استان‌ البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام مجری و بازیگر در موسسه فرپاک در محدوده مرزداران تهران
استخدام موسسه فرپاکموسسه فرپاک در تهران (منطقه 2، مرزداران) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.
استخدام کارشناس امور نمایندگان سازمانی در نرم افزاری امن پرداز در تهران
استخدام نرم افزاری امن پردازنرم افزاری امن پرداز در تهران (منطقه ۳، ونک) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو ببرید
مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.
تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.
تصاویر / دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو»
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
تصاویر / دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی برگزار شد.
تصاویر / «غزه زنده است»؛ همایشی با شرکت فعالان حوزه فلسطین در تهران
همایش «غزه زنده است» با محوریت دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، عصر سه‌شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و علمی داخلی و خارجی و فعالان حوزه فلسطین در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
همراه اول با اعلام بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت.
شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار ‌کنند!
مهندس سابق ناسا نوعی موتور را برای موشک ابداع کرده است که به سوخت ‌نیاز ندارد و می‌تواند به اکتشافات فضایی انسان کمک کند.
آیا باید از خیر ته‌دیگ سیبب‌زمینی برشته و قهوه‌ای تیره یا ته‌دیگ برنج بگذریم و نگران آکریلامید در غذا باشیم که باعث سرطان می‌شود؟
هر چند وقت یکبار، اخبار و نگرانی‌های مولکولی به نام آکریل آمید توجه مردم را به خود جلب می‌کند، در این دوره‌ها معمولاً هشدار‌هایی در مورد وجود آن در غذا داده می‌شود و خطرات آشکاری که برای سلامتی ما دارد، برشمرده می‌شود. چقدر از این موضوع درست است و آیا باید نگران آن باشیم؟ آکریل [#8230;] نوشته آیا باید از خیر ته‌دیگ سیبب‌زمینی برشته و قهوه‌ای تیره یا ته‌دیگ برنج بگذریم و نگران آکریلامید در غذا باشیم که باعث سرطان می‌شود؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
چگونه آسپرین رشد و گسترش سرطان روده بزرگ را متوقف می‌کند؟
حدود ۲۹ میلیون نفر در ایالات متحده برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی، هر روز آسپرین مصرف می‌کنند. البته آسپرین، در سن بالا خطر خونریزی گوارشی را بالا می‌برد، اما از سوی دیگر ممکن است در تحریک سیستم ایمنی برای کمک به از بین بردن برخی سرطان‌ها مفیدتر باشد. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد [#8230;] نوشته چگونه آسپرین رشد و گسترش سرطان روده بزرگ را متوقف می‌کند؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
قیمت مبل ظریف چوبی در ایران چوب
مجتمع تولیدی ایران چوب به‌واسطه کسب 14 سال تجربه، امروزه همکاری مستمری با فروشگاه‌های تجهیزات منزل و بازار مبل کشور دارد.

اخبار جهان

همه بین الملل
سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
دبیرخانه امور اقتصادی سوئیس اعلام کرد که این کشور ۲۹۰ میلیون فرانک (حدود ۳۱۸ میلیون دلار) از دارایی‌های روسیه را آزاد کرده است.
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، محاسبات دشمن را به هم ریخت، گفت که ابهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی 60 دقیقه از بین رفت.
پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند.
اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.
اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
رئیس جمهور ترکیه روز سه‌شنبه ضمن تشبیه مجدد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دیکتاتور معدوم نازی‌ها، انتقال مقر حماس از قطر را رد کرد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
«پرویزخان» درباره رضا وطنخواه نیست / روایت‌های متفاوت و نبود قطعیت!
علی باقری گفت: همه تلاشم را کردم تا نقش «رضا وطنخواه» را در فیلم به خوبی دربیاورم. البته باید در نظر داشته باشیم فیلم «پرویزخان» درباره پرویز دهداری است و نه رضا وطنخواه.
جشن ۴٠سالگی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی برگزار می‌شود/ انتشار دانشنامه حقوق ایران
رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی با اشاره به برگزاری جشن ۴٠سالگی این مرکز در روز دهم مهر امسال، از انتشار دانشنامه حقوق ایران در آینده نزدیک خبر داد.
دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.
(ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم‌های غیرکمدی است که می‌تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکورد‌های فروش را جا به جا کند.
(ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
بغض و ناراحتی نعیمه نظام دوست مهمان برنامه از وضعیت بد اقتصادی مردم در برنامه اسکار همه را شوکه کرد.

اخبار حوادث

همه حوادث
تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.
تصاویر/ در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
تهران تا فردا بارانی است
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.
فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

فرهنگی

همه
نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد
برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیئت علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست پیگیری این شوراست.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
(تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان
همه ساله در فصل بهار شاهد زیبایی‌های بی نظیر طبیعت در بهشت زیبای استان گلستان، نگارستان ایران زمین هستیم.
(تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق
دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، صبح سه‌شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) به ریاست قاضی دهقانی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
(تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
مراسم تعویض پرچم بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) عصر سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با شب وفات آن حضرت با حضور ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.
دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله…
سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد
سقف برداشت از حساب‌های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه…
در کانادا به کجاها سر بزنیم؟
اگر به دنبال تجربه دیدن و سرزنش‌های استثنایی هستید، کانادا جایی است که شما نمی‌توانید از دیدن آن…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند
سامانه بارشی فعلی که از روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت در کشور فعال شده است، امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت در…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر
بازی StarCraft: Remastered بازگشتی دوباره به سمت یک جهان کلاسیک را به تصور می‌کشد. سبک استراتژی واقعی و علمی-تخیلی بلیزارد، بار دیگر با یک نسخه ریمستر شده بازگشته است و می‌توانید از ابتدا تا انتها آن را تجربه کنید. نبرد بین کهکشانی بین پروتوس‌ها، تران‌ها و زرگ‌ها را می‌بینیم که همراه با گرافیک و سیستم #8230; Continue reading "دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Total War THREE KINGDOMS #8211; A World Betrayed برای کامپیوتر D
دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos
بازی Sweet Transit یک تجربه شهر سازی منحصر به فرد است که در آن می‌توانید پادشاهی برای راه آهن خود باشید و قطار خود را راه اندازی کنید. قطار تنها وسیله توسعه و حمل و نقل است و می‌توانید خطوط تولید پیچیده‌ای را ایجاد کرده و روستاهای محقر را به کلان شهرهای پر رونق تبدیل #8230; Continue reading "دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر #8211; نسخه ElAmigos" نوشته دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر #8211; نسخه ElAmigos اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Tech Support: Error Unknown v1.018 برای کامپیوتر دانلود بازی TheoTown v1.9.62 برای ک
دانلود بازی Outcast A New Beginning برای کامپیوتر – نسخه FitGirl
دوباره به سرزمین بیگانگان Adelpha برگردید و از Talanهای محلی علیه مشکلاتشان حمایت کنید. مبارزات سریع علیه ربات‌های متخاصم را در دنیایی جهان آزاد با دوربین سوم شخص تجربه کنید. بازی Outcast A New Beginning دنباله ای برای عنوان کلاسیک Outcast است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود. با گذشت بیش از ۲۰سال از #8230; Continue reading "دانلود بازی Outcast A New Beginning برای کامپیوتر #8211; نسخه FitGirl" نوشته دانلود بازی Outcast A New Beginning برای کامپیوتر #8211; نسخه FitGirl اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Ghost Recon Wildlands #8211; Complete Edition برای کامپیوتر دانلود ب
دانلود بازی Expeditions A MudRunner Game برای کامپیوتر
Expeditions: A MudRunner Game یک بازی شبیه‌ساز رانندگی در محیط‌های باز است که توسط Saber Interactive، سازندگان بازی‌های تحسین‌شده‌ی MudRunner و SnowRunner ساخته شده است. این بازی ترکیبی از اکتشاف علمی، رانندگی در مسیرهای سخت و مدیریت منابع را به شما ارائه می‌دهد. در این اثر شما رهبری گروهی از محققان را بر عهده می‌گیرید #8230; Continue reading "دانلود بازی Expeditions A MudRunner Game برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Expeditions A MudRunner Game برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Tropico 6 #8211; El Prez Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian
دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر
بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ای برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn محسوب می‌شود که در دنیایی پس از پایان دنیای پسا‌نوپایی حرکت می‌کند. این بازی، داستان Aloy را ادامه خواهد داد که یک شکارچی جوان در جهانی پس از انسان‌ها است. او به دنبال رازهای گمشده و تاریخ‌نگاری فراموش‌شده می‌گردد. در این قسمت، ایلوی به #8230; Continue reading "دانلود بازی Horizon Forbidden West #8211; Complete Edition برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Horizon Forbidden West #8211; Complete Edition برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace برای کامپیوتر #8211; ن

موبایل

همه موبایل
دانلود Word Cookies v24.0423.00 بازی کلمات بیسکویتی اندروید مود
Word Cookies یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد که سازنده بازیهایی مثل Roll the Ball، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در اینجا شما باید کلمات پنهان شده در بین حروف را پیدا کنید و به راحتی می توانید مهارت های املایی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید حروف را که بصورت عمودی، افقی، مورب و یا حتی وارونه وجود دارند با انگشت خود متصل کنید تا یک کلمه جدیدی را کشف کنید. پس با کشیدن انگشت خود روی یک حرف و انتخاب سایر حروف کلمه مورد نظر خود را بیابید و هنگامی که کلمه درست باشد بصورت برجسته مشخص شده و در لیست ک8
دانلود Be The King v5.8.01032300 بازی پادشاهی اندروید
Be The King یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی CHUANG COOL ENTERTAINMENT می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما به عنوان پادشاه می توانید زندگی خود را با نگهبانان و معتمدان آغاز کنید که آنها در تمام جنبه ها برای شما مفید خواهند بود. به عنوان یک مقام امپراطوری چین باید تلاش کنید و به بالاترین رتبه برسید. در رویدادهای آنلاین چه فردی و چه چند نفره با پاداش های ممتاز حضور پیدا کنید. مشاوران با استعدادها و مهارت های مختلف استخدام کنید و یا آنها را ارتقا دهید و همانطور که آنها قوی تر و بهتر می
دانلود Super Starfish v4.0.20 بازی ستاره دریایی شگفت انگیز اندروید مود
Super Starfish یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Protostar می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان یک ستاره دریایی در سراسر کهکشان بین ستارگان شنا کنید. گیاهان عجیب و غریب جمع آوری کنید و فضای آکواریوم خود را سفارشی کنید. ستاره هایتان را تماشا کنید و خانه خود را برای جمع آوری ستاره های دریایی عجیب خود ایجاد کنید. خود را به میان شهاب سنگ، سیاه چاله ها، کوازارها و غیره به فضا برسانید. آیا می توانید یک ستاره دریایی فوق العاده نادر را پیدا کنید و آن را به آکواریوم خود اضافه کنید؟
دانلود Cuties v11.7.634 - بازی پازل برای گوشی اندروید مود
Cuties بک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Celtic Spear می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. فراتر از دنیای ما، یک جهانی می باشد که موجودات کوچک و خزداری به نام Blackies (سیاه ها) زندگی می کنند. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و همیشه تلاش می کنند تا وضعیت خود را بهتر کنند. زندگی آنها یک پازل است که بر دو قانون استوار است که یکی پریدن و دیگری باقیماندن فقط یک بلکی می باشد. شما باید به کمک یک شخصیت تمام بلکی ها را ناپدید کنید و مرحله را به پایان برسانید. هر کدام از بلکی ها که بازی را شروع میکنند و از روی یکدیگر می پرندو
دانلود Gang Boxing Arena v1.2.9 بازی مبارزه تن به تن استیکمن ها اندروید مود
Gang Boxing Arena یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی CASUAL AZUR GAMES می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید کنترل یک جنگجوی استیکمن را برعهده بگیرید. وظیفه شما این است که هر کسی در مسیرتان است را در نبردهای تن به تن شکست دهید. سلاح خود را بردارید و بشکه ها را به سمت حریفان پرتاب کنید تا منفجر شوند. توانایی های حریفانتان مثل هم می باشد و همه آنها می خواهند شما را نابود کنند. پس از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا برنده شوید. در مکان های مختلف مثل ساحل کشتی، صحرا و جاهای مختلفی بر روی نقشD
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران