طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت که در پایان سال توانست به تعهدات خود عمل کند.
مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره گرانی و کمبود دارو با ارسال این گزارش به قوه قضائیه مخالفت کردند و به دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات این حوزه فرصت دادند.
ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد.
سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت‌های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می‌شود.
کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم کسانی که با نیت سوء استفاده اقدام به خرید ارز، طلا و خودرو کرده و نه تنها مالیات نمی‌دهند که سود هنگفت هم می‌برند.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
هزینه ساخت یک اتومبیل‌ فرمول یک به حدی زیاد است که فقط میلیاردرها از پس آن بر می‌آیند.
قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد.
محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد؟
رئیس هیئت کشتی کرمانشاه می‌گوید باتوجه به اینکه ترکیب تیم‌های اعزامی به المپیک و جهانی تا حدود زیادی مشخص شده، عنوان اولی برادرزاده‌های او به درد نمی‌خورد.
ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از سرمربی این تیم تمجید کرد و گفت او از نظر شخصیتی و فنی از بهترین‌هاست.
الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
مهدی الفتی پس از 60 سال ژیمناستیک ایران را به سهمیه المپیک رساند؛ سهمیه‌ای که در سال‌های بسیار دور فقط توسط دو ورزشکار دیگر کسب شده بود.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارمند اداری در تهران
یک شرکت معتبر تولیدی در زمینه مرکبهای صنعت چاپ جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در شهرک صنعتی صفادشت تهران
استخدام فنی و مهندسی انرژی نیروی کیافنی و مهندسی انرژی نیروی کیا در تهران (شهرک صنعتی صفادشت) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس ارتباط با مشتری در محدوده حکیمیه تهران
یک شرکت معتبر در تهران (منطقه 4، حکیمیه) از متقاضیان ساکن در منطقه حکیمیه نیرو استخدام می‌نماید.
استخدام حسابدار با حقوق تا ۱۷ میلیون در بازرگانی دیباسان در مشهد
استخدام بازرگانی دیباسانبازرگانی دیباسان در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید
استخدام قالبساز سنبه ماتریس در سازه پردازان در حسن آباد فشافویه تهران
استخدام سازه پردازانسازه پردازان (تولید کننده قطعات خودرو) در تهران - اتوبان قم - (حسن آباد فشافویه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران، حومه (اسلامشهر، رباط کریم، پرند) استخدام می‌نماید.

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
فضا سازی برخی ذی نفعان برای لغو حکم قانون بودجه در خصوص پایان رانت مالیاتی شرکتها و صندوقها همچنان در جریان است.
24 آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.
وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
در نشست وزرای نفتی ایران و پاکستان بحث و بررسی بر روی توسعه همکاری‌های انرژی انجام شد و آغاز تجارت گازی دو کشور مورد واکاوی دو طرف قرار گرفت.
مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن با اشاره به عدم هماهنگی با راه‌آهن در بارگیری قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه، گفت: اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی این قطار با مساعدت راه‌آ‌هن انجام شد.
افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را گردن نمی‌گیرد
در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست، نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
اپل احتمالاً حق پخش جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ را خریداری می‌کند
اپل احتمالاً پخش‌کننده‌ی مسابقات جدید جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ خواهد بود.
متا می‌خواهد مایکروسافت دنیای هدست‌های واقعیت مجازی باشد
متا برای افزایش بهره‌وری و کارآمدی پلتفرم واقعیت مجازی خود، قصد دارد تغییراتی گسترده در آن اعمال کند.
آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز ۱۱ برای کامپیوترهای قدیمی
سیستم‌عامل Tiny11 مبتنی‌بر ویندوز ۱۱ آپدیت بزرگی دریافت کرد و اکنون بهتر از هر زمان دیگری روی کامپیوترهای ضعیف اجرا می‌شود.
ویدیو واقعی پیکسل 8a لو رفت [تماشا کنید]
تصویر و ویدیو جدید از گوشی مورد انتظار پیکسل 8a، رنگ‌بندی و طراحی گوشی را به نمایش می‌گذارند.
رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
شرکت خدمات ارتباطی رایتل، موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات دریافت کرد.

اخبار جهان

همه بین الملل
وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
نخست وزیر انگلیس در آستانه سفر به لهستان در بیانیه‌ای از تحویل بزرگترین بسته کمکی به اوکراین با ده‌ها قاق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله خبر داد.
دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
رسانه‌های عبری از احتمال استعفای شمار زیادی از مقامات نظامی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به‌دنبال شکست در عملیات طوفان الاقصی که در 7 اکتبر 2023 توسط مقاومت فلسطین انجام شد، خبر دادند.
دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
افزایش خطرات ژئوپلیتیکی در منطقه کاسپین و احتمال تعدیل مسیر سیاست خارجی کشورهای حاشیه کاسپین به سمت غرب، چالش‌های جدیدی را برای روسیه در ارتباط با دفاع از منافع خود و به حداقل رساندن تأثیر منفی تحریم‌های غرب ایجاد می‌کند.
توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
رهبران الجزایر، تونس و لیبی در اولین نشست مشورتی خود درباره امنیت مرزها و مبارزه با مهاجرت‌های غیرقانونی به توافق رسیدند.
دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
رئیس جمهور روسیه با اشاره به اهمیت همکاری‌های مسکو و باکو در این زمینه، از همه کشورها دعوت کرد تا در گسترش هرچه بیشتر کریدور حمل و نقل شمال-جنوب مشارکت داشته باشند.nbsp;

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
در این گزارش به بهانه فیلم در حال اکران «بی‌بدن» که براساس پرونده غزاله و آرمان ساخته شده، به مرور فیلم‌های ایرانی می‌پردازیم که پرونده جنایی را از واقعیت به فیلم تبدیل کرده‌اند.
جنجالی که «نماوا» به پا کرد
شانه‌ساززاده در این ویدئو می‌گوید: «بازیگران این سریال‌ها خیلی بی اخلاق‌اند. بازیگران و تهیه‌کننده‌ها همه بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرف‌شان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف بودم از لوازم خانگی تا مصالح ساختمانی، کاشی سرامیک، خودرو و ... بودم من به بی‌اخلاقی این‌ها هیچ جا ندیدم.»
محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
مسابقه این روزهای شبکه سه را یک بازیگر شناخته شده سینما اجرا می‌کند؛ مسابقه‌ای که برای لحظاتی هم شده مخاطب را از فضای‌مجازی به سمت فضای حقیقی می‌کشاند به طوری که یک خانواده را به رقابت پانتومیم وا می‌دارد.
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد
عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
تصویری از حضور بازیگران در پشت صحنه سریال نون خ ۵ به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شده است.

اخبار حوادث

همه حوادث
دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
یک مرد میانسال براثر وقوع یک مورد حادثه کار در یک کارگاه کارتن سازی در منطقه علی آباد شهرک فرهنگیان همدان، جان خود را از دست داد.
حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: بارندگی‌های آخر هفته گذشته در جنوب شرق کشور سبب شد تا میانگین پهنه‌ای بارش در حوضه آبریز «مرزی شرق» به محدوده نرمال برسد و این حوضه از کم بارشی باقی مانده از ابتدای سال زراعی تاکنون خارج شود.
آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در حوالی بازار تهران خبرداد و گفت: یک آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شد.
موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک ۶ ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.
کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کشف کارگاه‌های جعل مدارک تحصیلی و آموزشی در غرب کشور از دستگیری ۳ نفر از متهمان اصلی خبر داد.

فرهنگی

همه
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد
برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیئت علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست پیگیری این شوراست.
نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.
برنامه‌های فرهنگی در سواحل تقویت شود
فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح‌ و برنامه‌ها در ایام تابستان و حوزه ساحل بیان‌ کرد: اقدامات در حوزه تبلیغاتی و کار فرهنگی تقویت شود.
بازدید ۳۳ هزار نفر از مرکز فرهنگی دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: بازدید ۳۰ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار دانشجو و اساتید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
دیدارهای اولین روز سفر رئیس جمهور
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در روز اول سفر خود به پاکستان پس از شرکت در مراسم استقبال رسمی با سردار ایاز صادق، رئیس مجلس ملی پاکستان و یوسف رضا گیلانی‌، رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو کرد. همچنین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان نیز در حاشیه این سفر دیدار و رایزنی کردند.
(تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند.
(تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
مراسم بزرگداشت رحلت مادر همسر منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار شد.
(تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب بعد از ظهر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.
(تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
مادی‌های اصفهان با ۳۰۸۶۸۳ متر طول، یکی از پیچیده‌ترین سازه‌های هیدرولیکی تاریخ هستند که هم‌چنان کارایی خود را پس از قرن‌ها حفظ کرده‌اند. ایسکانیوز در روز نکوداشت «شیخ بهایی» -ریاضی‌دان و سیاست‌مدار عصر صفوی- که احداث کیلومتر‌ها مادی برای توزیع آب زاینده‌رود و تنظیم طومار حقآبه‌ها در اصفهان از جمله خدمات وی می‌باشد، تصاویری از «مادی نیاصرم» را -به عنوان پرآب‌ترین مادی اصفهان- ثبت کرده است. قدمت مادی‌های اصفهان، بر اساس متون تاریخی به پیش از اسلام بازمی‌گردد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
توصیه مهم اژه‌ ای به فراجا درباره حجاب
رئیس قوه قضاییه: در بحث حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید
اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان…
بایدن مرزهای گاف دادن را جابه جا کرد!
رئیس‌جمهور سالخورده آمریکا در تازه‌ترین گاف و لغزش زبانی خود، از حامیانش خواست تا «آزادی را به جای…
محموله عجیبی که از خانه یک میلیاردر بجنوردی کشف شد
به دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد، ماموران شهرداری…
بازداشت عاملان جنایت در برج 20 طبقه مسکونی
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل مدیر عامل یک شرکت آرایشی و بهداشتی در برج مسکونی‌اش در…

دانلود

همه دانلود
در سفر به قشم کجا اقامت داشته باشیم؟
طبیعت زیبا، فرهنگ غنی، زندگی دریایی و غیره جزو مواردی هستند که باعث شده است جزیره قشم به یک مقصد منحصر به فرد برای گردشگران باشد. قشم بزرگ ترین جزیره در خلیج فارس و خاورمیانه است که سالانه افراد زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. در جزیره قشم مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد؛ همین موضوع باعث شده است که اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی در جزیره قشم احداث شود تا بتواند پذیرای مهمانان از سراسر ایران و جهان باشد. در صورتی که قصد مسافرت و اقامت در قشم را دارید، در اد
دانلود بازی My Summer Car v231210.01 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر
اگر همه چیز خوب پیش برود، شما زمان بسیار خوبی دارید تا از تعطیلات تابستانی خود لذت ببرید و کارهای مردم دهه 90 را برای گذران تابستان انجام دهید. داستان بازی از این قرار است که شما در تعطیلات تابستان هستید و یک ماشین در اختیار دارید و می توانید از این ماشین برای گذران وقت استفاده کنید. همچنین تاثیر الکل در این وسط بسیار مشهود است چرا که با مصرف الکل احتمال انجام کارهای احمقانه بسیار بالاتر می رود و تحت تاثیر آن دست به کارهایی می زنید که ممکن است حتی به مرگ شما منجر شود. اما در...
دانلود بازی Alone in the Dark Deluxe Edition v1.04 – P2P برای کامپیوتر
بازی تنها در تاریکی ملیله‌ای از ترس روان‌شناختی و جذابیت گوتیک جنوبی را به هم می‌بافد و بازی نمادینی را که معیاری برای این ژانر تعیین می‌کند، دوباره تصور می‌کند. از شما دعوت می کنیم در سفری به جنون به ما بپیوندید، جایی که هر برخورد می تواند آخرین دیدار شما باشد. با هر قدمی که به کشف رمز و راز Derceto نزدیک می شوید، چشمانی که از تاریکی تماشا می کنند گرسنه تر می شوند. هر گلوله به معنای تفاوت بین بقا و پایان غیر قابل تصور است. درب بعدی که قفل را باز می‌کنید می‌تواند به قلمروی کابوس‌وار...
دانلود بازی Factorio v1.1.107 – GOG برای کامپیوتر
دانلود بازی Factorio یک بازی کم حجم زیبا و سرگرم کننده می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز تولید و به 21 زبان زنده دنیا در دسترس می باشد . در این بازی ، شما کنترل ساخت و تولید کارخانه ی Pods Shortcode خود را بر عهده دارید که باید آن را بزرگ تر و بزرگتر کنید و با خرید محصولات خام و اولیه و فراوری آنها در کار خانه خود ،آن را در مسیر موفقییت و تبدیل شدن به بزرگ ترین کارخانه ی عصر خود قرار دهید و البته در جریان باشید که موجوداتی در این...
دانلود بازی The Legend of Legacy HD Remastered – REPACK برای کامپیوتر
«The Legend of Legacy HD Remastered» یک ماجراجویی نقش‌آفرینی کلاسیک است که در یک دنیای خیالی و جادویی رخ می‌دهد. این بازی، به‌طور ریمستر و با کیفیت HD بر روی پلتفرم استیم بازسازی شده است، که شادمانی بسیاری از طرفداران بازی‌های RPG را فراهم کرده است. در این بازی، شما به عنوان یک شخصیت قهرمان، به دنبال کشف اسرار و رازهای جزیره‌ی آوالون می‌روید، جایی که هیجان و ماجراجویی در هر گوشه‌ای انتظارتان را می‌کشد. #8220;The Legend of Legacy HD Remastered#8221; با ارائه تجربه‌ای با کیفیت HD، گرافیک‌های بهبود یافته و ویژگی‌های جدید، به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای جذاب

موبایل

همه موبایل
دانلود Clockmaker v82.0.0 بازی جورچین سه تایی ساعت ساز اندروید مود
Clockmaker یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BELKA GAMES می باشد که در گت اندروید منتشر شده است، یک بازی جورچین سه تایی ست. شما باید قهرمان داستان Clockmaker باشید و به عمو کمک کنید تا مردم شهر را از لعنت شیطان Clockmaker Maleficent نجات دهید. جواهرات و جواهرات آبشاری را مطابقت دهید و از بوسترهای ویژه ای استفاده کنید تا هزاران سطح بی نظیر و چالش برانگیز را بدست آورید. ساختمان های اطراف شهر را کاوش کرده و با شخصیت های جدید ملاقات کنید. اکنون دانلود کنید تا به یک ماجراجویی پازل عرفانی بپردازید. Clockmaker را به صورت آفلاین یا آنلاین و بدون تبلیغات بازی ک
دانلود Mutants: Genetic Gladiators v76.646.169933 بازی اکشن گلادیاتورهای جهش یافته اندروید
Mutants: Genetic Gladiators یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Kobojo می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان کاپیتانی که تازه استخدام شده از مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود استفاده کنید تا بتوانید تا گروهی منتخب از گلادیاتورهای جهش یافته را کنترل کنید شما باید گلادیاتورهای با نژاد متقابل را با هم رو به رو کنید حملات جدید را آنلاک کنید و گونه های دیدی را کشف کنید. شما باید یک تیم قدرتمند از گلادیاتورهای جهش یافته جمع آوری کنید تا بتوانید در مسابقات جهانی و عرصه های چند نفره پیروز شوید و به یک
دانلود War and Magic v1.1.269.107591 بازی آنلاین استراتژیک جنگ و جادو اندروید
War and Magic: Kingdom Reborn یک بازی استراتژیک و جنگی از استودیوی بازیسازی GOAT Games می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان فرمانده، کل شهر را مدیریت کنید و از استراتژی های نظامی برای مبارزه با لردهای دیگر استفاده کنید. قهرمانان و سربازان را برای پیروزی در هر نبرد ارتقا دهید. قبل از اینکه قهرمان خود را انتخاب کنید ببینید که دشمنان شما تا چه اندازه قوی هستند سپس قهرمان مناسب خود را انتخاب کنید. هر چقدر مشهورتر و اعتبار بیشتری داشته باشید، قهرمانان بهتر و بیشتری را به سمت خود جذب می کنید و می توانید بهتری8
دانلود Growtopia v4.54 بازی ماجراجویی آنلاین گروتوپیا اندروید مود
Growtopia یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف Ubisoft Entertainment می باشد. در اینجا هر کس یک قهرمان است. پس با جادوگران، پزشکان، ستاره شناسان و ابرقهرمانان بازی کنید. هزاران آیتم منحصر به فرد را کشف کنید و دنیای خود را ایجاد کنید. به یک اتحاد قدرتمند بپیوندید و جهان خود را بسازید و یا کشف کنید و هر چیزی را رشد دهید. پس شخصیت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و در نبردهای PVP و مسابقات مختلف شرکت کنید و ارواح را شکار کنید. همچنین می توانید با دوستان خود از هر نقطه بازی و تجارت کنید. همه چیز در اینجا توسط بازیکنان دیگر ایجاد شD
دانلود jetpack joyride v1.92.2 بازی اکشن جت سواری برای اندروید مود
بازی Jetpack Joyrid یک بازی اکشن بسیار زیبا و کم حجم می باشد که می تواند شما را سرگرم کند. Jetpack Joyride یکی از محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های کمپانی Half brick برای سیستم عامل اندروید می باشد که نخست برای آیفون منتشر شده بود و برنده ی جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی اکشن ۲۰۱۲ می باشد که در این بازی شما باید با جت پکی که دارید آزمایشگاه های دشمنان خود یعنی دانشمندان را نابود کنید. در هر مرحله باید دشمنان را نابود کرده تا به مخفیگاه آنان برسید و آن را از بین ببرید. این بازی برروی گوشی های با سیستم پایین نیز اجرا شده و یکی از بD
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران