طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.
صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی/ شکست رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی/ تحقیر اسرائیل، تیتر اول رسانه‌های جهان
عناوین صفحه نخست روزنامه های سیاسی سه‌شنبه ۲۸ فروردین را مشاهده می کنید.
از کجا به اینجا رسیدیم؟
یکی از کاربران فضای مجازی به مقایسه عزت و اقتدار ایران «پیش» و «پس» از انقلاب اسلامی، پرداخت.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
رئیس جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل کشی ملت فلسطین، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعا در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی موثر بوده و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
ضربه حمله موشکی به طلا و دلار
یکی از فعالان رسانه‌ای به تاثیر حمله ایران به اسرائیل بر قیمت طلا و دلار و رشد شاخص بورس، واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!
پاری سن ژرمن امشب بازی سختی را در پیش دارد و بر اساس آمارها هم شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.
تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
سرمربی تیم ملی اسکواش گفت: با وجود این که خرداد مسابقات قهرمانی آسیا اسکواش در چین را داریم اما ملی پوشان به جای تمرکز بر روی تمرینات همچنان به دنبال درآمدزایی هستند.
دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
دو چهره سرشناس در لیست اعلام شده تیم ملی حضور ندارند.
ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس/ شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
به گفته دبیر انجمن پارادوومیدانی، تیم ملی این رشته با احتساب سهمیه های کسب شده و همچنین سهمیه هایی که در اختیار خواهد گرفت، با ترکیبی متشکل از ۱۶ یا ۱۷ ورزشکار راهی پاریس خواهد شد.
خراب شدن سلاح تیرانداز المپیکی/ صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
در جریان مسابقات تیراندازی جهانی و کسب سهمیه المپیک نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی در رده‌های دوم و هفتم ایستادند و فینالیست شدند.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام حسابدار در آذین کالای مهر در اصفهان
استخدام آذین کالای مهرشرکت آذین کالای مهر جهت تکمیل کادر حسابداری خود در استان اصفهان از بانوان علاقه‌مند با شرایط ایده‌آل دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارگر خدمات در بهراد رویش رویان در محدوده حکیمیه تهران
استخدام بهراد رویش رویانبهراد رویش رویان در تهران (منطقه ۴، حکیمیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس کار در ارتفاع (دکل کار) با بیمه تکمیلی و بیمه در تهران
استخدام داده پردازی رسپیناداده پردازی رسپینا در تهران (منطقه ۶، توانیر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام منشی اداری خانم در پایا تجارت ارتباط همراه در محدوده فردوسی تهران
استخدام پایا تجارت ارتباط همراهپایا تجارت ارتباط همراه در تهران (منطقه ۱۲، فردوسی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام نقشه کش صنعتی - مهندس مکانیک در ژئومکاترونیک در چهاردانگه تهران
استخدام ژئومکاترونیکژئومکاترونیک در تهران (چهاردانگه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
روزنامه‌های اقتصادی؛ سه‌شنبه ۲۸ فروردين
عناوین صفحه نخست روزنامه های اقتصادی سه‌شنبه ۲۸ فروردين را مشاهده می کنید.
ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌باری اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می‌کند، ما اطلاعی نداریم.
مالیات اصناف ۳۰ همت کمتر از حقوق بگیران
حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰ همت مالیات پرداخت کرده‌اند.
وصول ۵ میلیارد مالیات از خانه‌های خالی
در سال گذشته حدود ۲۸ همت مالیات بر ثروت وصول گردیده در قسمت مالیات خانه های خالی تنها ۵ میلیارد تومان به خزانه واریز گردیده است.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
تاثیر لوازم بهداشتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام
اگر می‌خواهید سرویس بهداشتی‌های خود را با طرح‌های لوکس و خاص زیبا کنید، باید به استانداردهای بهداشتی و ضدآب بودن کفپوش و کیفیت انواع شیرآلات بهداشتی و دیگر مواردی این بخش توجه کنید. این استانداردها با مکان‌های دیگر متفاوت هستند. نوشته تاثیر لوازم بهداشتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
ایربادز ریلمی Buds T110 با عمر باتری ۳۸ ساعته معرفی شد
ریلمی به تازگی از چند محصول جدید در کشور هند رونمایی کرده است. امروز شاهد معرفی گوشی های هوشمند سری Realme P1 و نسخه Wi-Fi تبلت Realme Pad 2 بودیم. علاوه بر این دو دستگاه، ریلمی از یک ایربادز مقرون‌به‌صرفه با نام Buds T110 رونمایی کرد. نوشته ایربادز ریلمی Buds T110 با عمر باتری ۳۸ ساعته معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
ظرفیت باتری پوکو F6 Pro از سوی گواهی FCC تأیید شد
انتظار می‌رود که پوکو در هفته های آینده از دو گوشی هوشمند F6 و F6 Pro رونمایی کند. چندی پیش، پوکو F6 Pro در میان داده های گواهینامه NBTC ظاهر شده بود؛ و هم‌اکنون ظرفیت باتری این دستگاه در میان داده های FCC مشاهده شده است. نوشته ظرفیت باتری پوکو F6 Pro از سوی گواهی FCC تأیید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
این گوشی ۲۰۲۰ شیائومی آپدیت هایپراواس را دریافت کرد
در حالی که چندی پیش رسما اعلام شد آپدیت هایپراواس شیائومی در بهار ۱۴۰۳ برای چه گوشی‌هایی عرضه خواهد شد، اما اینجا دستگاهی را داریم که در آن لیست نبود. این گوشی ۲۰۲۰ شیائومی آپدیت هایپراواس را دریافت کرده و آن محصولی نیست جز سری Xiaomi Mi 10 که پرچمدار چند نسل قبلی این برند محسوب می‌شود. نوشته این گوشی ۲۰۲۰ شیائومی آپدیت هایپراواس را دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:برای به سرانجام رساندن و نهایی کردن پروژه فیبر نوری در سال جاری باید با حداکثر سرعت حرکت کرد و امسال سال طلایی برای این پروژه است.

اخبار جهان

همه بین الملل
حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
توپخانه‌ها و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه شمال و جنوب نوار غزه را هدف حملات شدید قرار دادند.
گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
گروسی ضمن ابراز امیدواری برای سفر خود به تهران طی چند هفته آینده تاکید کرد که تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است.
ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام عنوان کرد که «این حمله‌ای به یک رقیب سیاسی است».
کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
یک کانال عبری به نقل از یک منبع سعودی مدعی شد ریاض در مقابله با حمله ایران به اراضی اشغالی شرکت کرد. العربیه در واکنش به این گزارش، این ادعا را تکذیب کرد.
نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
یک جنبش در اراضی اشغالی از مقامات حقوقی تل‌آویو خواست تا درباره اقامت آخر هفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خانه یک میلیاردر آمریکایی در قدس تحقیق کنند.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
اولین مستند آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
سردار افشار: آثار شهید آوینی تاثیرگذار بود ولی بعد از آتش‌بس (جنگ عراق و ایران) که دیگر امکان فعالیت نداشت، مانده بود چه کند. ما هم نمی‌دانستیم با صدا و سیما چه کنیم.
موضوع مهمی که شهید جهان آرا فراموش نمی‌کرد
یکی از همین روزها، جهان آرا مرا خواست و گفت: «خیلی مراقب خواهرها باش! حواس تون باشه هیچ کدوم از خواهرها توی درگیری ها حضور پیدا نکنن که خدای نکرده اسیر نشن.
شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
یکی از دوستان شهید شاهرخ ضرغام تعریف می‌کند: «شاهرخ قد بلند و چهره خشنی داشت. با این حال صورتش را سیاه کرده و در کمین فرماندهان بعثی می‌نشست.»
ضرر آرزو در کلام امیرالمومنین(ع)
وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید
۴۷ سالی از انتشار کتاب «هیچکاک/ تروفو» (پرویز دوایی عنوان «سینما به روایت هیچکاک» را در ترجمه فارسی بر آن گذاشت)، که محتوایش گفت‌وگوی تروفو و هیچکاک درباره فیلم‌های هیچکاک است، می‌گذرد.

اخبار حوادث

همه حوادث
هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی
کارشناس هواشناسی گفت: هشدار قرمز برای استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان صادر شده است. پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا بارش‌های بالای صد میلی متر در نواحی جنوبی داشته باشیم.
هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۸ فروردین ماه) در شرایط قابل قبول است.
والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
بی‌تردید، والدین در چارچوب خانواده، بذرهای روانی و احساسی را در ما می‌کارند. این دانه‌ها همراه ما رشد می‌کنند. در برخی از خانواده‌ها، این بذرها بذر عشق، احترام و استقلال هستند، اما نه در همه آن‌ها. برخی دیگر، بذر ترس و ناتوانی می‌کارند.
جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.
هزینه ویزیت روانشناسان مشخص شد
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ هیات وزیران درخصوص «تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۳» طی نامه شماره ۹۶۹۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

فرهنگی

همه
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تاسیس می‌شود
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می‌شود.
دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی و خلاق
«ماده واحده راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌گردد.»
تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان طی پیامی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران تقدیر کرد.
دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی
با دستور رییس‌جمهور شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و سایر دستگاه های ذی ربط تاسیس می شود.
جشنواره فرهنگی،ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه
جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفرحی دریاچه ارومیه بعد از ظهر تا شامگاه روز جمعه 24 فروردین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در راستای احیای دریاچه ارومیه و با حضور علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی در محدوده پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
مخمل کوه در گستره زاگرس - لرستان
مخمل‌کوه، کوهی است به ارتفاع بیش از یک هزار و ۹۰۰ متر در شمال شرق خرم‌آباد که به عنوان بخشی از دره تاریخی خایدآلو قسمتی از شهر خرم‌آباد را در دامن خود جای داده‌ است.این کوه بافتی رسوبی دارد و بیشتر قسمت‌های آن پوشیده از گلسنگ است. با آغاز فصل بارش گلسنگ‌های سیاه رنگ و آفتاب سوخته سبزرنگ می‌شوند.
دانستنی‌های آبله مرغانی!
فیلم| اسرائیل بعد از موشکباران: اصلا هم درد نداشت!
رژیم صهیونیستی مدعی شده که 99درصد موشک‌های ایران را رهگیری کرده و فقط 1درصد از آ‌ن‌ها به اهداف اصابت کرده‌اند.
(تصاویر) خودرو‌های کلاسیک رنگارنگ در خیابان‌های هاوانا
خیابان‌های هاوانا هنوز مملو از خودرو‌هایی است که قبل از انقلاب کمونیستی ۱۹۵۹ ساخته شده‌اند. اتومبیل‌های کلاسیک آمریکایی که انتظار می‌رود در موزه‌های ایالات متحده ببینند، در خیابان‌های هاوانا، پایتخت کوبا دیده می‌شوند و با رنگ‌های روشن غیرمعمول نقاشی شده‌اند. تحریم بیش از نیم قرنی تحمیل شده توسط ایالات متحده علیه کوبا، واردات خودرو‌ها و قطعات جدید را غیرممکن کرد و کوبایی‌ها را به برخی از مبتکرترین مکانیک‌های جهان تبدیل کرد و به حفظ خودرو‌ها کمک کرد.
عکس یادگاری مردم با شکارچی پهپاد آمریکایی
سامانه سوم خرداد در کنار دریاچه شهدای خلیج‌فارس تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
نشریه فایننشال تایمز به‌نقل از منابع آگاه اعلام کرد که در پی حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل…
قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد
قاتلی که به خاطر ارتکاب ۱۶ قتل سریالی مردان معتاد به قصاص محکوم شده بود بعد از ۲۸ سال آزاد شد. اکثر…
چند روز آینده آب و هوای این استان ها رویایی می شود
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوا طی چند روز…
جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه ها
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته،…
پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل
منابع خبری گزارش دادند که ایران پیام‌های جدیدی به آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق ترکیه و مصر ارسال…

دانلود

همه دانلود
دانلود فیلم سینمایی Inception 2010 تلقین با دوبله و زیرنویس فارسی
ژانر: اکشن-ماجراجویی کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan بازیگران: Ken Watanabe-Joseph Gordon-Levitt-Tom Hardy-Cillian Murphy زیرنویس:#160;دارد دوبله:#160;دارد خلاصه داستان دام کاب یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب‌پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه می‌کند. او یک گروه چیره‌دست از روان‌کاوان و معماران زبردست دارد که 8
دانلود بازی No Mans Sky v4.64 – GOG برای کامپیوتر
دانلود بازی No Mans Sky یک بازی در ماجرایی و جهان باز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Hello Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Hello Games یک استودیوی تازه تاسیس می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی Joe Danger و No Mans Sky را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است. استودیوی بازی سازی Hello Games در سال 2008 اعلام کرد که قصد سات بازی جدید در سبک ماجراجویی و جهان باز دارد... lt;pgt;The post دانلود بازی No Mans Sky v4.64 #8211; GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.lt;/pgt;
دانلود Adobe Creative Cloud Master Collection v05.04.2024 مجموعه کامل نرم افزارهای ادوبی 2024
سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا به عنوان اولین سایت فارسی زبان مجموعه بی نظیر Adobe Creative Cloud Master Collection Premium 2024 را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهد . این نرم افزار پرکاربرد جدیدترین محصولی است که کمپانی مطرح Adobe منتشر گردیده است . شما با دانلود این مجموعه از سایت دانلود فارسی میتوانید به راحتی تمامی مجموعه های گرافیکی کمپانی ادوبی را به راحتی در اختیار داشته باشید . ویژگی های نرم افزار Adobe Creative Cloud Master Collection Premium 2024 #8211; نسخه جدید فتوشاپ انقلابی در ادیت و تصحیح عکس ایجاد کرده است #8211; اختصاص 20 گیگابایت... lt;pgt;The post دانلود Adobe Creative Cloud Master Collection v05.04.2024 مجموعه
دانلود بازی Palworld v0.2.2.0 – Early Access برای کامپیوتر
دانلود بازی Palworld در این بازی کاملاً جدید چند نفره، جهان باز بقا و نقش آفرینی در کنار موجودات مرموز به نام #8220;Pals#8221; بجنگید، مزرعه بسازید و کار کنید. در بازی Palworld شما می توانید در کنار موجودات مرموز به نام Pals زندگی مسالمت آمیز داشته باشید یا زندگی خود را به خطر بیندازید تا یک سندیکای شکارچی بی رحم را از بین ببرید. از دوستان می توان برای مبارزه استفاده کرد یا آنها را برای کار در مزارع یا کارخانه ها به کار گرفت. در محیطی سخت که غذا کمیاب است و شکارچیان شرور در آن پرسه می زنند،... lt;pgt;The post دانلود بازی Palworld v0.2.2.0 #8211; Early Access برای کامپیوت
دانلود بازی ICARUS v2.1.26.121209 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی ICARUS یک بازی جذاب در سبک اکشن ، ماجراجویی و دانلود بازی شبیه ساز می باشد که توسط کمپانی RocketWerkz ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه آگوست 2021 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. بازی ICARUS را می توانید به صورت آنلاین ، حداکثر با هشت بازیکن و یا انفرادی بازی کنید. در این بازی شما پس از تغییر شکل زمین ، یک بیابان وحشی بیگانه را کشف میکنید. شما باید زنده بمانید تا مواد عجیب و غریب را استخراج کنید ، سپس برای ساخت فناوری پیشرفته به مدار بازگردید. مهلت خود را... lt;pgt;The post دانلود بازی ICARUS v2.1.26.121209 #8211; P2P برای کامپیوتر first appeared on D

موبایل

همه موبایل
دانلود Monster Trucks Game for Kids 2 v2.9.77 بازی کامیون های هیولا برای کودکان اندروید
Monster Trucks Game for Kids 2 یک بازی کودکانه از استودیوی بازیسازی Raz Games می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر و برای کودکان بین 2 تا 8 سال طراحی شده است. با کنترل های ساده برای رانندگی با کامیون های هیولا در طول مسیر می توانند ساعت ها از این بازی اندرویدی لذت ببرید چون اکثر بچه ها کامیون های هیولا را دوست دارند. با کامیون های دیگر مسابقه دهید تا می توانید سرعت بگیرید و به خط پایان برسید و در نهایت برنده شوید. با استفاده از دکمه های بزرگ، بپرید، بوق بزنید و یا موسیقی موجود در بازی را با انواع صداهای سرگرم کننده، در طول مسیر
دانلود Head Ball 2 v1.584 بازی فوتبال هدبال 2 اندروید مود
Head Ball 2 یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به میلیون ها بازیکن از سراسر جهان بپردازید و فوتبال بازی کنید. شخصیت خود را با لوازم جانبی بهبود ببخشید و بازیکنان رویایی فوتبال خود را ایجاد کنید. مهارت های خود را برای تسلط در میدان فوتبال افزایش دهید. از قدرت های فوق العاده برای دفاع تا حملات تهاجمی استفاده کنید تا بر مخالفان خود غلبه کنید. بسته های کارت را برای جمع اوری شخصیت ها و لوازم جانبی آنلاک کنید. همچنین با برنده شدن در مسابقات 10 ورزشگاه پیشرف
Amirza v7.5
آمیرزا، نخستین بازی حدس کلمه ایرانی است که با چالش های سرگرم کننده و معماهای جذاب، ذهن شما را به ایران باستان می برد.برای آشنایی با این گیم و چالش هایش در ادامه مرا همراهی کنید. چگونه می توانم بازی را دانلود کنم؟ بازی Amirza برای سیستم عامل های اندروید و iOS به صورت رایگان [#8230;] lt;pgt;The post Amirza v7.5 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Rally Fury - Extreme Racing v1.112 بازی رالی بدون دیتا برای اندروید مود
Rally Fury - Extreme Racing یک بازی اتومبیل رانی از استودیوی بازیسازی Refuel Games Pty Ltd می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید از بین انواع مختلف از ماشین های مسابقه یکی را انتخاب کنید و با سرعت بالا با سایر بازیکنان وارد مسابقه شوید و با آنها رقابت کنید و مهارت های رانندگی خود را به چالش بکشید. با امتیازاتی که به دست می آورید اتومبیل خود را از نظر رنگ و غیره سفارشی کنید و یا از نظر سرعت و عملکرد ارتقا دهید. همچنین می توانید صفحه خود را شخصی کنید.
دانلود Cartoon city 2 farm town story v3.33 بازی شهر کارتونی 2 اندروید مود
Cartoon city 2 farm town story یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی foranj می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شهر خود را بسازید و خانه خود را ایجاد کنید و آن را با دکورهای مختلف تزئین کنید و خیابان ها را زیبا کنید. در مزرعه های روستایی در نزدیکی شهر گندم، ذرت بکارید و گاو و مرغ پرورش دهید. براساس تصمیمات خود یک شهر رویایی بسازید. در شهر خود خیابان، جاده، پیاده رو ایجاد کنید و گل ها و گیاهان مختلف بکارید و بدین ترتیب شهروندان، دوستان و ساکنان آن را خوشحال کنید. ده ها منظره، کافه، رستوران، ویلا و خانه ایجاد کنید و D
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران