طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
هاشمی رفسنجانی در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نوشته است که سران حماس و بعضى گروه‌هاى فلسطینى از حمایت‌هاى ایران و ابراز امیدوارى کردند که پیروزی مقاومت اسلامى در لبنان، در فلسطین هم تکرار شود.
تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: رهبر معظم انقلاب، علما و بزرگان نظام همه کسانی که دل در گرو اعتلای ایران عزیز دارند؛ همواره بر اهمیت پای بندی به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و قانونی تأکید کرده‌اند.
قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
رئیس مجلس شورای اسلامیتاکید کرد: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.
نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
نماینده سابق مجلس، گفت: انتخابات این دوره مجلس دوازدهم، تفاوت زیادی با دوره‌های گذشته دارد یعنی در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد یک لیست واحد از جریان سیاسی خاصی در کشور نبودیم.
لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.
پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
مدافع چپ استقلال کار سختی در ادامه روند درخشان خود مقابل بازیکنان سابق پرسپولیس دارد.
لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
تیم فوتبال لیورپول برابر اورتون انتهای جدولی شکست خورد تا شاگردان کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند.
پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
 تیم فوتبال آتالانتا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با ۴ گل حریف خود را شکست دهد.
نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری عکس
ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام حسابدار در گل ایرانیان تحریر در محدوده بازار تهران
استخدام گل ایرانیان تحریرگل ایرانیان تحریر در تهران (منطقه ۱۲، بازار) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس دفتر فنی در تهران
یک مجموعه معتبر در استان تهران جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام فرزکار CNC با حقوق بالای ۱۵ میلیون در قطعه سازان پاک برنز در تهران
استخدام قطعه سازان پاک برنزقطعه سازان پاک برنز در استان تهران جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در ماشین سازی پارس در بندر ماهشهر
استخدام ماشین سازی پارسشرکت ماشین سازی پارس (MSPCO) با سابقه ترین و پر افتخار ترین شرکت طراح، مشاور و سازنده تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان (مخازن ذخیره، مخازن تحت فشار و اتمسفریک، برج‌های تقطیر، مخازن آرامش، راکتورها، انواع مبدل‌ها، کارخانجات آسفالت، دیگ‌های بخار، کوره‌های دوار سیمان و سازه‌های سنگین فلزی و...) از افراد واجد شرایط جهت کارخانجات خود در شهرستان ماهشهر دعوت به...
استخدام مهندس برق قدرت در فنی مهندسی خاک ریسه در محدوده ظفر تهران
استخدام فنی مهندسی خاک ریسهفنی مهندسی خاک ریسه در تهران (منطقه ۳، ظفر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
فیلم / رئیسی: با مسئولان سریلانکا توافق کردیم خدمات فنی و مهندسی به این کشور ادامه یابد
رئیسی: یکی از مهم‌ترین اهداف سفر به پاکستان دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری در سال است. با مسئولان سریلانکا توافق کردیم خدمات فنی و مهندسی به این کشور ادامه یابد.
وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
وداع با نگرانی‌ از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل احتمالا برای خود یا اطرافیانتان تاکنون پیش آمده که گوشی دچار مشکل شود و نیاز فوری به رفع مشکل موبایل خود داشته باشید. ...
چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
رانندگی‌نکردن و لذت‌بردن از تماشای مناظر غالبا بکر و دست‌نخورده مسیر‌های ریلی، بارزترین مزیت سفر با این وسیله نوستالژیک است؛ اما این تنها جذابیت سفر‌های ریلی نیست. در این مقاله، ۵ دلیل انتخاب قطار برای سفر را شرح داده‌ایم.
مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
طلای جهانی با تمرکز بازار بر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده، در بازه محدودی قرار گرفته است.
چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
یک شرکت طراحی سایت خوب نه تنها ظاهری جذاب برای سایت شما فراهم می‌کند، بلکه اطمینان حاصل می‌کند که وب‌سایت شما کاربردی، سریع و بهینه برای موتورهای جستجو باشد. انتخاب درست می‌تواند مسیر کسب‌وکار شما را به سمت پیشرفت هدایت کند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند/ «پزشکی از راه دور» نزدیک می‌شود
هوش مصنوعی روش ارائه مراقبت‌های بهداشتی را متحول و آن را کارآمدتر، مؤثرتر و بیمارمحورتر می‌کند از سوی دیگر دیجیتالی شدن نظام سلامت با چالشهایی نیز همراه است.
سرفیس لپتاپ ۶ مایکروسافت با اسنپدراگون ایکس الیت و ۱۶ گیگابایت رم رویت شد
مدل مخصوص مصرف کننده سرفیس لپتاپ ۶ برای عرضه به کاربران آماده است. مایکروسافت مدل تجاری این لپتاپ را ماه گذشته معرفی کرد. بر اساس لیست جدید گیکبنچ، ردموندی‌ها قصد دارند از پردازنده استپدراگون ایکس الیت (X1E-80-100) به همراه ۱۶ گیگابایت رم برای قدرت بخشیدن به لپتاپ جدید خود استفاده کنند. نوشته سرفیس لپتاپ ۶ مایکروسافت با اسنپدراگون ایکس الیت و ۱۶ گیگابایت رم رویت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است
هدست اپل ویژن پرو به لطف طراحی خوب و سخت‌افزار نوآورانه‌اش شروعی طوفانی در بازار هدست های واقعیت افزوده داشت. اما با این حال، بدیل قیمت بسیار بالا و عدم کاربردی بودن، تقاضا برای این هدست کاهش پیدا کرده است. تحلیلگران برجسته حوزه تکنولوژی ادعا میکنند که حجم درخواست‌ها برای تجربه دموی ویژن پرو کاهش پیدا کرده که نشان دهنده افت فروش هدست است. نوشته تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد
سامسونگ هرگز طرفدار سرعت شارژ فوق‌سریع در گوشی‌های هوشمند خود نبوده است و سریع‌ترین سرعت شارژ گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت به عدد 45 وات محدود می‌شود، حتی زمانی که دستگاه به 50 درصد ظرفیت باتری خود برسد، از این توان شارژ استفاده می‌شود. بااین‌حال، سامسونگ به‌تازگی شارژر جدیدی را معرفی کرده است که توان شارژ 50 واتی را ارائه می‌دهد. این شارژر که از دو پورت Type-C نیز بهره می‌برد، قیمت‌گذاری عجیبی داشته و با برچسب قیمتی 70 یورو به‌فروش می‌رسد. نوشته سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی
مراحل عیب‌یابی در تعمیر چای‌ساز فلر
اگر چای ساز فلر شما به هر دلیلی خراب شده است و مایل به تعمیر آن هستید، باید بیش از هر اقدامی جهت تعمیر چای ساز فلر، آنرا عیب یابی کنید تا بدانید آیا نیاز به تعویض قطعات دارید یا خیر؟اما عیب یابی چای ساز فلر دقیقا چیست؟ عیب‌یابی یک فرآیند تخصصی است که توسط تکنسین‌های ماهر انجام می‌شود. آن‌ها با استفاده از ابزارهای تعمیراتی، تمام قطعات چای‌ساز را بررسی می‌کنند تا مشکل شما را با کمترین هزینه و صرفا با تعمیر قطعات یا در صورت لزوم تعویض قطعات خراب رفع کنند. نوشته مراحل عیب‌یابی در تعمیر چای‌ساز

اخبار جهان

همه بین الملل
بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
یک عضو ارشد حماس فاش کرد دست‌کم ۳۰ ژنرال و افسر ارشد اسرائیلی در غزه اسیر هستند و علی‌رغم ادعای نتانیاهو و سرویس‌های اطلاعاتی او درباره حضور «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی داخلی حماس در تونل‌های غزه، او به‌تازگی بازدیدی میدانی از مناطق درگیری داشته است.
بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، میزان تخریب شهر‌های این باریکه از میزان تخریب شهر‌های آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بیشتر است.
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
وسعت گرفتن تجمع‌های اعتراضی نسبت به وقایع جنگ غزه در دانشگاه‌های ایالات متحده و گسترش حمایت‌ها از فلسطینیان در میان دانشجویان آمریکایی توجه بسیاری از رسانه‌ها را طی روز‌های اخیر به خود جلب کرده است.
جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
وزارت بهداشت فلسطین به طور رسمی آمار جدیدی از شمار شهدای غزه در نتیجه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی، ارائه کرد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد  
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون معاینه پزشکی بالغ بر ۸۴ هزار زائر انجام شده است، گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ زائر به کمیسیون‌های پزشکی معرفی و از این تعداد ۱۵۰ نفر استطاعت جسمی و روانی‌شان تایید نشده و از حج بازمانده اند.
ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد  
برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی‌گردد، این روزها با یک گفت‌وگوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
(عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
فیلم سینمایی «مفت‌بر» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد.

اخبار حوادث

همه حوادث
وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند؛ زیرا فرصت جبران دارند.
توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران - تبریز خبر داد.
قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
مدیر مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن باعث مرگ یک جوان بروجنی شد.
سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد و گفت: سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد.

فرهنگی

همه
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل»: از زاویه‌ای جدید به انقلاب فرهنگی پرداختیم
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل» گفت: راجع به موضوع انقلاب فرهنگی تا به حال چند مستند بلند و نیمه بلند تولید شده است اما ما در «تا اطلاع ثانوی تعطیل» سعی کردیم جدای از روایت ماجرا از یک زاویه جدید به مسئله نگاه کنیم و رویکردمان نقد انقلاب فرهنگی بود و به همین دلیل با کارهای دیگر تفاوت‌های جدی دارد و شباهتی ندارد.
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.
تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
اسلامی ندوشن ، نخستین پیشگامان این جریان را ابن مقفع، طبری و حلاج می‌داند که در پیوند ذخایر فرهنگی ایران پیش و پس از اسلام جان‌فشانی کردند؛ اما او قرن سوم هجری را به‌واسطه احیاء زبان فارسی دری و سرایش شاهنامه فردوسی مهم‌ترین قرن تاریخ ایران پس از اسلام می‌شناسد
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
(تصاویر) رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با رقابت ۵۳۳ هزار و ۳۲۲ داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهر و بخش کشور آغاز شد.
(تصاویر) خوش و بش وزیر علوم با کنکوری‌ها
مرحله اول کنکور سراسری، پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد. همچنین محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور از این حوزه بازدید کردند.
(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران
شکوفه‌های بهاری مازندران را به دشت بهشت تبدیل کرده است.
قیمت انواع ملک در تهران سال ۱۳۵۳ را ببینید! / عکس
بد نیست بدانیم ۵۰ سال پیش برای خرید یک خانه در تهران چقدر پول لازم بود.
(تصاویر) توت فرنگی رامیان
چیدن محصول توت فرنگی به صورت دستی همه ساله از اواخر فروردین در استان گلستان آغاز و در خرداد ماه به پایان می‌رسد. این استان با محوریت شهرستان رامیان بعد از کردستان و مازندران با تولید ۹ هزار تن توت فرنگی سومین تولیدکننده این محصول کشاورزی در کشور است.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در آزادراه همت…
تشکیل یک استان جدید تصویب شد
معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در…
محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن
پرستار قلابی مرد معلول که مادر پیر او را کشته و مرد معلول را برای چند روز در خانه زندانی کرده ‌بود…
ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش
دختر جوانی با همدستی ۲ مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی…

دانلود

همه دانلود
دانلود فیلم سینمایی Road House 2024 با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر: اکشن , هیجان انگیز کارگردان: Doug Liman نویسنده: Anthony Bagarozzi,Chuck Mondry,R. Lance Hill بازیگران: : jake gyllenhaal,Daniela Melchior,Conor McGregor دوبله:#160;دارد زیرنویس:#160;دارد زمان:#160; خلاصه داستان یک مبارز سابق یواف‌سی در یک کافه کنار جاده‌ای در فلوریدا کیز کار می‌کند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.
دانلود نرم افزار Internet Download Manager (IDM) v6.42.9 اینترنت دانلود منیجر
نرم‌افزار دانلود منیجر یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل‌ها از اینترنت است. این نرم‌افزارها قابلیت از دست دادن اتصال اینترنتی در حین دانلود و همچنین ادامه دادن دانلودها از جایی که متوقف شده بودند را دارند. علاوه بر این، آن‌ها معمولاً امکاناتی مانند زمانبندی دانلود، دسته‌بندی فایل‌ها، و امکان استکان‌گذاری لینک‌های دانلود را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آنها قابلیت ادامه دانلود فایل‌ها با فرمت‌های مختلف، ارتقا کیفیت دانلود با تقسیم فایل‌ها به چند بخش (
دانلود فیلم سینمایی پلتفرم با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر: ترسناک , علمی تخیلی , هیجان انگیز کارگردان: Galder Gaztelu-Urrutia نویسنده: David Desola,Pedro Rivero بازیگران: : Ivan Massagué,Zorion Eguileor,Antonia San Juan دوبله:#160;دارد زیرنویس:#160;دارد زمان:#160; خلاصه داستان داستان مربوط به یک زندان با سازه عمودی است که تعداد زیادی محکومان به‌طور تصادفی در طبقات آن زندانی هستند. در این زندان عجیب؛ هر طبقه آن یک سلول است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند و از بالاترین طبقه (طبقه اول) تا پایین‌ترین طبقه (طبقه ۳۳۳) ادامه دارند. در هر سلول ۲ نفر برای یک ماه زندگی می‌کنند و این افراد تا وقتی که یکی از آنها آزاد شود یا از بین بB
دانلود بازی Hearts of Iron IV v1.14.5 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Hearts of Iron IV در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Paradox Development Studio ساخته شده است و Paradox Interactive در سال 2015 آن را برای PC منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک فرمانده در جنگ جهانی دوم می باشید . توانایی های شما باعث می شود با استفاده از سلاح های قدرتمند بر مردم رهبری کنید . درگیری های در طول بازی اتفاق می افتد که تمام آنها در تاریخ جنگ جهانی دوم وجود دارد . از دل میدان جنگ تا مرکز فرماندهی شما قادر خواهید بود تا نیروهای خود را در...
دانلود بازی DYSMANTLE v1.4.0.14 – GoldBerg برای کامپیوتر
دانلود بازی DYSMANTLE نام یک بازی جدید و جذاب و هیجان انگیز و مورد انتظار در سبک اکشن نقش آفرینی ماجراجویی بقای جهان باز در دنیایی نابورده ی کرفتینگ ساخت و ساز پایگاه دیستوپیایی جست و جو و اکتشاف محور کشاورزی شکار و ماهی گیری با دوربین از بالا به پایین شبیه ساز زامبی محور لوت محور اتمسفریک سند باکس می باشد که به صورت مستقل در حال توسعه می باشد و قرار است به زودی از فروشگاه دیجیتالی Steam منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد. این عنوان توسط استودیوی تازه تاسیس مستقل 10tons Limited در حال...

موبایل

همه موبایل
دانلود ZOMBIE HUNTER v1.82.0 بازی شکارچی زامبی آفلاین بدون نیاز به اینترنت اندروید
ZOMBIE HUNTER: Offline Games یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی VNG GAME STUDIOS می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و آخرین نفری باشید که زنده می مانید. شیوع مرگبار عفونت زامبی در سال 2080 و در جهان پس از آخرالزمان آغاز شد. تمام انسان ها به زامبی هایی وحشی تبدیل شده اند. آنها ویروس کشنده را به هر انسانی که باقی مانده برسند پخش می کنند و باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند. با اسلحه خود به زامبی ها در بزرگراه ها یا هر جای دیگر از شهرهای آلوده به ویروس تیراندازی کنید و آنها را از بD
دانلود Love Poly v2.2.22 بازی پازل تصاویر برای اندروید مود
Love Poly: Puzzle Jigsaw‏ یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی incolor می باشد. در اینجا انواع تصاویر وجود دارند که بصورت پازل های تکه تکه شده در مقابل شما نشان داده می شود که باید با چرخاندن قطعات پازل آن را به تصویر مورد نظر نزدیک کنید و قطعات به یک تصویر زیبا تبدیل می شود. اگر علاقمند به رنگ آمیزی پازلی هستید Love Poly یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. انواع پازل های سه بعدی از تصاویر حیوانات، میوه ها و غیره را حل کنید و مغز خود را به چالش بکشید و بدین ترتیب تمام آثار هنری منحصر به فرد را باز کنید. همچنین وجود موسیقی های پس زمینه مخD
دانلود Seekers Notes v2.49.0 بازی یادداشت های جستجوگران اندروید مود
Seekers Notes یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی My Tona می باشد که به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تصور کنید وقتی که از خواب بیدار می شوید خود را در مکان نا آشنا می بینید این مکان نفرین شده می باشد و شما باید برای نجات جان شهروندان تلاش کنید و پازل را حل کنید . در بازی یادداشت سالک شما باید بیش از 1000 ماموریت جذاب و هیجان انگیز با بیش از 137 مجموعه منحصر به فرد را پشت سر بگذارید و تمامی شهروندان را نجات داده و هیولای خطرناک را شکست دهید . بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعA
دانلود Sniper Arena v1.9.5 بازی تک تیراندازی اندروید مود
Sniper Arena: PvP Army Shooter یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Nordcurrent می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به رقابت با بیش از 500 نفر از تک تیراندازها در سراسر جهان بپردازید و در 4 مکان مبارزه ای دیدنی و جذاب به مبارزه بپردازید. با دوستان خود متحد شوید و یک تیم ماهر ایجاد کنید. قهرمانان خود را هدایت کنید و تیم های دیگر را شکست دهید و در سه حالت مختلف به رقابت با سایر رقبا بپردازید و پیروز شوید. هر چه بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید و ماموریت ها را تگمیل کنید سلاح های بهتری را آنلاک کنید و یا سلاح های خود را ارتقا دهی
دانلود اسکور هیرو Score! Hero v3.25 بازی فوتبال جدید اندروید مود
Score! Hero یک بازی ورزشی جذاب و اعتیاد آور می باشد که توسط استودیوی بازیسازی First Touch در مارکت اندروید منتشر شده است. هدایت یکی از شخصیت های فوتبالی را که هیچ چیزی از این ورزش سر در نمی آورد، در اختیار بگیرید و او را به بهترین بازیکن جهان تبدیل کنید! همه چیز را باید از صفر شروع کنید و تمرینات ساده ای را بیاموزید. پس از این که توانستید شرایط لازم برای بازی کردن در یک میدان معمولی را در بازیکنتان ایجاد کنید، اولین مسابقه تان را به انجام برسانید و پیروز میدان باشید. بخش تمرینی بازی قهرمان فوتبال در سطح بسیار خوبی قرا
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران