خبر : سه چالش بزرگ بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸ - اسپاد نیوز
جلب توجه مصرفکنندگان هر روز دشوارتر میشود. برخی افراد فنّاوریهای نوین و رسانههای اجتماعی را مسئول آن میدانند، ولی باید این موضوع را هم در نظر گرفت که ابزارهای در دسترس بازاریابان نیز روزبهروز گستردهتر و متنوعتر میشوند. بنابراین همه چیز به توانایی کسبوکارها در چگونگی استفاده از این ابزارها بستگی دارد. برخی از معضلات ممکن بر سر راه بازاریابان و راه حل آنها را در ادامه عنوان میکنیم. تمدید عرضه اوراق بیمه سهام در بورس آمادگی ۳۲ فرودگاه بینالمللی برای عملیات اربعین قبوض آب نجومی شد نقض مقررات بین المللی و مسئولیتهای حقوقی حملات رژیم صهیونیستی به ایران افزایش تا 30 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری از امروز قطعی برق شبانه را کاهش میدهیم افزایش ۵۰ درصدی میانگین مصرف بنزین در جنگ ۱۲ روزه خبر مهم از افزایش چشمگیر عرضه گوشت قیمت برنج به زودی کاهش مییابد جریمه میلیاردی برای گرانفروشی گوشت در تهران