خبر : سه چالش بزرگ بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸ - اسپاد نیوز


جلب توجه مصرف‌کنندگان هر روز دشوارتر می‌شود. برخی افراد فنّاوری‌های نوین و رسانه‌های اجتماعی را مسئول آن می‌دانند، ولی باید این موضوع را هم در نظر گرفت که ابزارهای در دسترس بازاریابان نیز روزبه‌روز گسترده‌تر و متنوع‌تر می‌شوند. بنابراین همه چیز به توانایی کسب‌وکارها در چگونگی استفاده از این ابزارها بستگی دارد. برخی از معضلات ممکن بر سر راه بازاریابان و راه‌ حل آنها را در ادامه عنوان می‌کنیم.