خبر : از تاخیر در تحویل خودرو تا افت رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی - اسپاد نیوز
این روزها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته است و گزارشات منتشر شده پیرامون خدمات فروش خودروهای سواری و کیفیت خودروهای ساخت داخل نشان میدهد که مشتریان از زمان ثبت نام تا ۱۵ ماه بعد از تحویل خودرو از ارائه خدمات و همچنین کیفیت خودروهای ساخت داخل رضایت چندانی ندارند. این نارضایتی در حالی است که برخی برندهای خارجی سعی میکنند تا به شیوههای مختلف رضایت مشتریان خود را حتی پس از فروش محصول نیز جلب نمایند. تمدید عرضه اوراق بیمه سهام در بورس آمادگی ۳۲ فرودگاه بینالمللی برای عملیات اربعین قبوض آب نجومی شد نقض مقررات بین المللی و مسئولیتهای حقوقی حملات رژیم صهیونیستی به ایران افزایش تا 30 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری از امروز قطعی برق شبانه را کاهش میدهیم افزایش ۵۰ درصدی میانگین مصرف بنزین در جنگ ۱۲ روزه خبر مهم از افزایش چشمگیر عرضه گوشت قیمت برنج به زودی کاهش مییابد جریمه میلیاردی برای گرانفروشی گوشت در تهران