خبر : از تأخیر در تحویل خودرو تا افت رضایت مشتریان از کیفیت خودرو‌های داخلی - اسپاد نیوز


این روز‌ها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته و گزارش های منتشره پیرامون خدمات فروش خودرو‌های سواری و کیفیت خودرو‌های ساخت داخل، نشان می‌دهد، مشتریان از زمان نام نویسی تا پانزده ماه پس از تحویل خودرو، از ارائه خدمات و همچنین کیفیت خودرو‌های ساخت داخل رضایت چندانی ندارند. این نارضایتی در حالی است که برخی برند‌های خارجی، سعی می‌کنند به شیوه‌های گوناگون، رضایت مشتریان خود را حتی پس از فروش محصول نیز جلب نمایند.