خبر : مسئولیت اقناع افکار عمومی به صداوسیما واگذار شده بود/ از ۶۹۳ روز قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم - اسپاد نیوز


در جلسات متعدد یادشده و مصوبات آن، ضمن توجه جدی به عرصه اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی، به عنوان زمینه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مسئولیت اصلی توجیه و اقناع افکار عمومی به سازمان صداوسیما واگذار و این سازمان مکلف شد، در دوره آمادگی برای اجرای طرح که عملاً با تعویق پی‌درپی زمان اجرای طرح قریب به دو سال به طول انجامیده، به تدریج افکار عمومی را در کشور با بهره‌گیری از نخبگان دانشگاهی و کارشناسان حوزه انرژی، برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بعلاوه تبیین مزایای اقتصادی این طرح، آماده سازد.
قاتل سیاره با ابعاد یک کوه در حال نزدیک شدن به زمین است! عراقچی: لحظه تعیین سرنوشت است هشدار قوه قضاییه در مورد انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی علم الهدی: ویژگی های رئیس جمهوری بعدی : وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی رئیس بنیاد مستضعفان : هر کس چند نفر را با خود برای رای دادن بیاورد نماینده ولی فقیه در سپاه : رئیس جمهور منتخب باید جبهه مقاومت را باور داشته باشد و در چارچوب سیاست های رهبری حرکت کند محمد مهاجری : ۲ کاندیدا سالهاست برای ریاست جمهوری زنبیل گذاشته اند / انتخاب یکی از این دو نفر فاجعه است و دیگری ضایعه همسر شهید رئیسی : مقام معظم رهبری پدر همه‌ی ماست و شهید رئیسی فرزند این پدر بود درخشش میکاتادزه؛ مهاجم گرجستان بهترین گلزن مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شد پاسخ پزشکیان به رئیس ستاد جلیلی: پسماند اون‌هایی‌اند که دیگران رو پسماند صدا می‌کنند