خبر : کرونا، دومینوی تغییر رفتار مصرف کنندگان و استراتژی کسب وکارها - اسپاد نیوز
در دوران کرونا حجم خرید تنقلات، سیگار کاهش پیدا کرده است. البته تحقیقات نشان داد که کرونا کسی را سیگاری نکرده است اما به دلایلی افراد سیگاری مصرف خود را افزایش دادهاند. از طرفی 34 درصد حجم خرید وسایل بهداشت فردی و خانوادگی افزایش پیدا کرده است. حجم خرید موادغذایی و نوشیدنی تغییرات قابل توجهای نداشتهاند. تمدید عرضه اوراق بیمه سهام در بورس آمادگی ۳۲ فرودگاه بینالمللی برای عملیات اربعین قبوض آب نجومی شد نقض مقررات بین المللی و مسئولیتهای حقوقی حملات رژیم صهیونیستی به ایران افزایش تا 30 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری از امروز قطعی برق شبانه را کاهش میدهیم افزایش ۵۰ درصدی میانگین مصرف بنزین در جنگ ۱۲ روزه خبر مهم از افزایش چشمگیر عرضه گوشت قیمت برنج به زودی کاهش مییابد جریمه میلیاردی برای گرانفروشی گوشت در تهران