خبر : تبلیغات بیلبوردی خلاقانه – چرا تبلیغ‌های تامل‌برانگیز و «دیریاب» در ایران پاسخ نمی‌دهند یا توهم آن وجود دارد؟ - اسپاد نیوز


یک زمانی ساده‌ترین شیوه تبلیغ، جار زدن بود. بعد که صنعت چاپ توسعه پیدا کرد و روزنامه‌ها و مجله‌ها با شمارگان بالا، در دسترس عموم مردم قرار گرفتند، تبلیغ در رسانه‌های کاغذی باب شد. این تبلیغات اول با ساده‌ترین ادبیات ممکن انجام می‌شدند. بعد رقابت بین فروشگاه‌ها و برندها بیشتر شد و نوشته‌ها خلاقانه‌تر شدند [#8230;]
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد