طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نشست تخصصی اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ پیشنهادات خود را برای ارتقای امنیت اطلاعات در جهان بیان کرد.
پزشکیان: عملیات «وعده صادق» ابهت اسرائیل را فروریخت
نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهت اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فروریخت، اظهار کرد: آنها دیگر جرات نمی‌کنند به راحتی هر جا که دل‌شان خواست را بمباران و ترور کنند و کسی هم مقابل‌شان نایستد.
اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
رئیس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان قضایی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.
بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید به عمل آوردند.
سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
سرلشکر باقری با بیان اینکه وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است، گفت: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن موفق شد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی اولسان کره‌جنوبی را مغلوب کرده و راهی فینال شود.
پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
وحید امیری که در فصل جاری از ترکیب اصلی دور شده حالا در آستانه دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک با انگیزه فراوانی تمرین می‌کند.
انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافتند.
ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس حتی در صورت دریافت مجوز حرفه‌ای، بابت فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل می‌شوند.
دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بدون حضور بانوان برگزار می‌شود.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام مدرس زبان آلمانی در آموزشگاه زبان پردیسان شعبه نوبنیاد در تهران
استخدام آموزشگاه زبان پردیسان شعبه نوبنیادآموزشگاه زبان پردیسان شعبه نوبنیاد جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام مدرس زبان انگلیسی بزرگسال در تهران
استخدام آموزشگاه زبان پردیسان شعبه نوبنیادآموزشگاه زبان پردیسان شعبه نوبنیاد جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام آشپز در رستوران لاکارا در محدوده پونک تهران
استخدام رستوران لاکارارستوران لاکارا در تهران (منطقه ۲، پونک) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام مشاور تحصیلی و پشتیبان آموزشی در گروه مشاورین الف در تهران
استخدام گروه مشاورین الفگروه مشاورین الف یکی از برترین موسسات آموزشی و مراکز تخصصی مشاوره تحصیلی در کشور، جهت تقویت و تکمیل کادر مشاوره خود از تعدادی دانشجو یا فارغ التحصیل (خانم و آقا) بصورت تمام وقت و نیمه وقت با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید:
استخدام بانک آینده (دعوت به همکاری)
برای مشاهده اخبار و اطلاعیه های استخدامی بانک آینده در سال 1403 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته اینجا کلیک کنید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
جدیدترین قیمت محصولات سایپا جدول
ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین در مقایسه با خریدوفروش‌های دیروز تقلیل پیدا کرد.
سکه ارزان شد
قیمت هر گرم طلا امروز در بازار طلای تهران با ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت به نرخ سه میلیون و ۵۲۲ هزار تومان رسید. نرخ سکه طرح جدید نیز کاهش ۴۰۰ هزارتومانی را تجربه کرد.
ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ طبق آمار اداره ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (OSHA) حدود ۲۵٪ از حوادث ساختمانی به لیفتراک‌ها اختصاص دارد و هرسال، حدود ۳۵ هزار نفر از کارگران ناشی از ...
افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز چهارشنبه به منظور سفری یک روزه به سریلانکا عزیمت کرده است، در بدو ورود به محل اجرای پروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در ۲۳۰ کیلومتری شرق پایتخت این کشور رفت و به همراه «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا، یکی از بزرگترین پروژه‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایرانی را افتتاح کرد.
اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه
اجرای عایق الاستومری در موتورخانه مزایای زیادی دارد. برای استفاده از این قابلیت‌های مدرن باید با دلایل اهمیت اجرای آن‌ها آشنایی داشته باشید. صرفه جویی در مصرف انرژی در عصر حاضر مورد توجه همه مردم قرار گرفته است؛ به همین دلیل همه عرصه‌های صنعتی، ارگان‌های دولتی و حتی مردم‌های عادی نیز اهمیت بسیار زیادی این اصول را رعایت می‌کنند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.
شاسی‌بلند محبوب لامبورگینی نونوار شد؛ شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر‌برساعت در ۱۱٫۴ ثانیه!
لامبورگینی نسخه‌ی هیبریدی پرفروش‌ترین خودرو خود را با قدرت بیشتر و فناوری‌های پیشرفته رونمایی کرد.
کوالکام با رونمایی ۳ مدل پردازنده پرچمدار ایکس الیت قدرت‌نمایی کرد
کوالکام پردازنده‌های سری اسنپدراگون ایکس الیت را در سه نسخه با ۱۲ هسته و گرافیک قدرتمند معرفی کرد.
پس‌لرزه نقد تند و تیز یوتیوبر معروف؛ شرکت فیسکر به‌زودی ورشکست می‌شود
انتظار می‌رود شرکت خودروسازی فیسکر در ۳۰ روز آینده رسماً اعلام ورشکستگی کند.
راهنمایی کامل برای خرید انواع هاست‌ پارس پک و کاربردهای آن
در این مقاله قصد داریم تمام جنبه‌های مربوط به هاست از جمله انواع آن، مزایا و معایب هر کدام و نکاتی در مورد انتخاب هاست مناسب را به شما توضیح دهیم.

اخبار جهان

همه بین الملل
آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
دولت آلمان اعلام کرد: این کشور بار دیگر حمایت از نهاد امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی را از سر خواهد گرفت.
سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
 برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه) از سفر پنهانی رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره خبر دادند.
کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد. 
۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
 ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» و «رانیل ویکرمسینگه» به امضا رسید.
اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
 رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی اعلام کرد که کشورش دیگر روابط تجاری با رژیم صهیونیستی ندارد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
هشدار جدی عربستان درباره حج
با نزدیک‌شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.
تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.
فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
بازیگر اثر نمایشی موسیقایی «وتو هم برنگشتی»، فراموشی و آلزایمر را موضوع این اثر عنوان کرد و گفت: «وتو هم برنگشتی» یک اثر شاعرانه است که علاقه داشتم در فضای تئاتر تجربه‌اش کنم.
سریال جدید شبکه سه مشخص شد
با اعلام تلویزیون سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی و بازی شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی و ... به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اخبار حوادث

همه حوادث
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.
سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم فیلم
باران رگباری بهاری امروز شیراز که با وضعیت نارنجی هواشناسی اعلام شده بود موجب راه افتادن سیلاب در خیابان‌ها به ویژه در مرکز شهر شیراز شد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد و ترافیک سطح شهر را گرفت.
یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
فرماندار زیرکوه گفت: روستای نوده از توابع شهرستان زیرکوه در پایین دست یک شد قرار گرفته و چون احتمال سرریز شدن سد وجود دارد در حال تخلیه روستا هستیم.
آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
 معاون‌اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه طبیعت‌گردی و تشکیل کارگروه ملی در این خصوص را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
 سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: هر فردی که درختی را برخلاف قانون قطع یا باعث نابودی آن شود، علاوه بر جبران خسارات وارده، به پرداخت جزای نقدی و حبس تعزیری محکوم می‌شود.

فرهنگی

همه
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.
تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
اسلامی ندوشن ، نخستین پیشگامان این جریان را ابن مقفع، طبری و حلاج می‌داند که در پیوند ذخایر فرهنگی ایران پیش و پس از اسلام جان‌فشانی کردند؛ اما او قرن سوم هجری را به‌واسطه احیاء زبان فارسی دری و سرایش شاهنامه فردوسی مهم‌ترین قرن تاریخ ایران پس از اسلام می‌شناسد
نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
مراسم یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه صبح امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند.
آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.
نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
بارش شدید باران در یزد منجر به آب گرفتگی مسیرها در شهر شد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد
دولت در لایحه خود که بر تعطیلی دو روز در هفته تاکید شده ، خواستار این شده است که دستش در انتخاب…
رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که کشورش با ایران در موضوع برجام هیچ مذاکره مستقیمی ندارد.
ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم
۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Last Epoch v1.0.7.2 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Last Epoch یکی از بازی های جذاب و پرطرفدار در سبک دانلود بازی اکشن و ماجرایی و استراتژیک است که این نسخه از بازی در 30 آپریل سال 2019 توسط شرکت بازی سازی محبوب#160;Eleventh Hour Games برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شد. این بازی علیرغم تکراری بودن سیر داستانی آن، با خلق صحنه هایی زیبا و اکشن از مبارزات شخصیت اصلی با موجودات شیطانی توانسته تا محبوبیت فراوانی را در میان مخاطبین خود بدست آورد. به همین دلیل نیز هر ساله شاهد ارائه نسخه هایی جدید از این بازی هیجان انگیز هستیم. در این بازی در مجموع...
دانلود نرم افزار Radiant Photo 1.3.1.435 ویرایشگر تصویر و بهبود کیفیت عکس
Radiant Photo یک نرم افزار تصویربرداری قدرتمند و همه کاره برای ویندوز است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها را برای ویرایش و بهبود عکس های دیجیتال ارائه می دهد. چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه هدفتان از عکاسی سرگرمی باشد، همه چیزهایی را که برای ارتقای عکس های خود به سطح بعدی نیاز دارید، در اختیار دارد. با ابزارهای ویرایش پیشرفته، پشتیبانی از RAW، ویرایش غیر مخرب، تنظیمات پیش‌تنظیم داخلی، و رابط کاربری آسان، انتخاب مناسبی برای هر کسی است که به دنبال راه‌حل تصویربرداری جامع است. ویژگی های نرم افزار Radiant Photo ابزا
دانلود نرم افزار HDCleaner v2.070 پاکسازی و بهینه‌‌ سازی فضای هارد دیسک
دانلود HDCleaner نام نرم افزاری در زمینه پاک‌سازی و بهینه سازی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز می باشد که با دارا بودن ابزار هایی جامع به شما امکان می دهد تا بتوانید به پاکسازی فضای هارد دیسک ، رجیستری ، رمز گذاری داده ها ، جداسازی فایل ها ، پاکسازی ردپا ، تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری و استفاده از الگوریتم های جستجوی سریع بتوانید سرعت سیستم خود را افزایش داده و عملکرد سیستم را بهینه سازی نمایید. برنامه HDCleaner با پشتیبانی از بیش از 3000 حالت پاکسازی و تعمیر توانایی به حداقل رساندن فایل های اضافی و آزاد سازی...
دانلود بازی World War Z Aftermath v20240408 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی World War Z Aftermath یک بازی بسیار هیجانی در سبک اکشن و تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Saber Interactive Inc ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه سپتامبر 2021 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر خواهد شد. دانلود بازی World War Z Aftermath نسخه نهایی تیراندازی زامبی و تکامل بازی اصلی World War Z است که در حال حاضر بیش از 15 میلیون بازیکن را مجذوب خود کرده است. با انبوهی از زامبی های وحشی در قسمت های داستانی و در مکان های جدید ویران شده در سراسر جهان مبارزه کنید. شما این بازی را...
دانلود بازی Crusader Kings III v1.12.4 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia آخرین پک الحاقی یا DLC بازی استراتژیک Crusader Kings III می باشد که به تازگی برای این عنوان عرضه شده است. اهالی نورس و اسکاندیناوی که به عنوان مهاجمانی خشن از سرزمین هایی برفی و افسانه ای شناخته می شوند ، یک جامعه پیچیده بودند که رهبران آنها نه تنها باید خود را به عنوان یک جنگجو ثابت می کردند ، بلکه باید به عنوان یک  قاضی و فرماندار نیز لیاقت خود را اثبات می کردند. بازی Crusader Kings III Northern Lords اولین بسته الحاقی برای بازی Crusader Kings III است که...

موبایل

همه موبایل
دانلود Onet 3D v2.9.85 بازی فکری بزرگسالان اندروید
Onet 3D - Match Tiles Puzzle یک بازی پازلی و فکری بزرگسالان و کودکان از استودیوی بازیسازی BigPanda Studios است که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده که همانند سایر بازیهای تطبیقی هدف حذف تمام کاشی ها با اتصال کاشی های جفت می باشد. شما باید دو کاشی مشابه را با سه خط بهم وصل کنید ولی اگر کاشی های مشابه در کنار هم بودند کافیست با انگشت روی آنها ضربه بزنید تا حذف شوند. اگر بتوانید کاشی های دورتر را در زمان کمتری بهم متصل کنید برنده سه ستاره می شوید. این بازی اندروید از بازیهای فال ماهجونگ الهام گرفته است. با استفاده از منطق و حافظه خود هزاD
دانلود Battle Legion v3.7.9 بازی شبیه سازی نبرد لژیون اندروید بدون دیتا مود
Battle Legion یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Traplight Ltd می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. اگر شما به دنبال نبردهای دسته جمعی واقعی هستید پس حتما این بازی را دانلود کنید. ارتش خود را با دهها واحد منحصر به فرد با شمشیرهای مختلف و مبارزان متنوع گرفته تا جادوگران شکارچی و موجودات اسطوره ای ایجاد کنید و با استفاده از ماشین آلات عصر تاریکی دشمنان را شکست دهید. سربازان خود را به مهارت های مختلف که با نقشه مطابقت دارد مجهز کنید. انتخاب کنید که می خواهید واحدهایتان، میدان نبرد و یا پرچمتان به چه شکل
Asphalt 9: Legends – Epic Car Action Racing Game v4.6.0h data
بازی آسفالت 9 با جدید ترین ماشین های دنیا و مسیر های جذاب واقعی آپدیت شد.برای بروز رسانی به این صفحه مراجعه کنید. lt;pgt;The post Asphalt 9: Legends #8211; Epic Car Action Racing Game v4.6.0h + data first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Fruit Diary v1.79.0 بازی آفلاین جورچین سه تایی میوه ها اندروید مود
Fruit Diary - Match 3 Games یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Bigcool Games می باشد که در گت اندروید منتشر شده است، یک بازی آفلاین جورچین سه تایی ست. بازی Fruit Genies از بازی های پازلی کلاسیک با گیم پلی ساده و آسان است. در این بازی جورچین باید میوه های رنگی را در ردیف های سه تایی یا بیشتر مطابقت دهید تا پاک شوند. در حالت جدید این بازی شما با حل جورچین به حیوان خانگی خود غذا می دهید، میوه ها را برای تغذیه سگ دوست داشتنی خود آماده کنید. میوه ها را مطابقت دهید، قارچ، آب میوه و میوه ها دیگر را جمع آوری کنید. با این بازی رایگان و آفلاین و طراحی حرفه ای آ
Shades: Shadow Fight Roguelike v1.3.4 - دانلود: نبردی حماسی در دنیای سایه‌ها
به دنیای تاریک و پر رمز و راز Shades: Shadow Fight Roguelike قدم بگذارید و در نبردی نفس‌گیر با دشمنان خود روبرو شوید.
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران