خبر : وقتی مشتری اعصاب ندارد! - اسپاد نیوز
مهمترین نکته برای مدیریت مشتریان شاکی، اقدام سریع و از دست ندادن زمان است. براساس تحقیقات به عمل آمده هر یک دقیقه برای مشتری شاکی، به اندازه شش دقیقه میگذرد و اگر یک مشتری پس از ۵ دقیقه انتظار، با پرخاش اعلام کرد که نیم ساعت است معطل شده کاملا حق با اوست. قاتل سیاره با ابعاد یک کوه در حال نزدیک شدن به زمین است! عراقچی: لحظه تعیین سرنوشت است هشدار قوه قضاییه در مورد انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی علم الهدی: ویژگی های رئیس جمهوری بعدی : وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی رئیس بنیاد مستضعفان : هر کس چند نفر را با خود برای رای دادن بیاورد نماینده ولی فقیه در سپاه : رئیس جمهور منتخب باید جبهه مقاومت را باور داشته باشد و در چارچوب سیاست های رهبری حرکت کند محمد مهاجری : ۲ کاندیدا سالهاست برای ریاست جمهوری زنبیل گذاشته اند / انتخاب یکی از این دو نفر فاجعه است و دیگری ضایعه همسر شهید رئیسی : مقام معظم رهبری پدر همهی ماست و شهید رئیسی فرزند این پدر بود درخشش میکاتادزه؛ مهاجم گرجستان بهترین گلزن مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شد پاسخ پزشکیان به رئیس ستاد جلیلی: پسماند اونهاییاند که دیگران رو پسماند صدا میکنند