خبر : مصاحبه زومیت با مدیر بازاریابی ماموت خودرو؛ برنامه‌های فولکس واگن برای حضور گسترده در ایران - اسپاد نیوز


مونا نوریان مدیر بازاریابی و برندینگ ماموت خودرو، از برنامههای این شرکت برای حضور گسترده فولکسواگن در بازار ایران میگوید.
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد