خبر : ویژگی شفافیت رهگیری برنامه اپل تبلیغ کنندگان را به سوی اندروید سوق می‌دهد - اسپاد نیوز


ویژگی شفافیت رهگیری برنامه اپل که در بخشی از بروزرسانی iOS 14.5 ارائه شد، گردوغبار زیادی را در این نسخه از سیستم عامل ایجاد کرد. با مجبور كردن تبلیغ کنندگان برای اعلام سریع درخواست مجوز قبل از جمع آوری اطلاعات، اپل با استفاده از قابلیت شفافیت رهگیری برنامه، به کاربران iOS اجازه داد از دسترسی شماره پیگیری IDFA خود برای تبلیغات هدفمند انصراف دهند. نوشته ویژگی شفافیت رهگیری برنامه اپل تبلیغ کنندگان را به سوی اندروید سوق می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد