خبر : سامسونگ علامت تجاری گلکسی نوت خود را تمدید نکرده است؛ پایان راه این سری محبوب؟ - اسپاد نیوز


سامسونگ در طی حدود یک دهه توانست با دستگاه‌هایی تحت چندین سری از جمله Galaxy S و Galaxy Note، موقعیت خود را به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان، حداقل تا پیش از پیدا شدن سروکله‌ی برندهای نوظهور چینی، حفظ کرده و علاوه‌بر تقویت جایگاه ویژه خود در میان مخاطبان، سود خوبی را از بابت فروش این گوشی‌ها به جیب بزند. با این حال، وقتی نوبت به تمدید علائم تجاری خانواده گلکسی این شرکت می‌شود، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ پس از تمامی حرف‌وحدیث‌ها پیرامون عرضه و یا عدم عرضه گلکسی نوت در سال آینده و پس
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد