طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکمی درباره بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.
هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.
استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم‌اکنون در نوار غزه مستقر است، به‌طور ناگهانی از سمت خود استعفا کرده است.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
به همه رقبا احترام می‌گذاریم/ امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
وحید امیری از بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر انتقاد کرد.
می‌خواهیم تیم را در حد آسیا تجهیز کنیم/ مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
سید محمدمهدی احمدی درباره شرایط مالکیت باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.
برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
لروی سانه، ستاره رئال بایرن مونیخ، تمرینات ویژه‌ای را دنبال می‌کند تا برای بازی برابر رئال مادرید آماده باشد.
او با ما صادق نبود/ تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
آاس امروز گزارش داد که واکنش بازیکنان بارسلونا به منصرف شدن ژاوی از استعفا چندان مثبت نبوده است.
اسلوت گزینه مناسبی است/ کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
از آرنه اسلوت به عنوان جانشین احتمالی یورگن کلوپ یاد می‌شود و ویرژیل فن‌دایک نیز از انتخاب او حمایت کرد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام حسابدار در گل ایرانیان تحریر در محدوده بازار تهران
استخدام گل ایرانیان تحریرگل ایرانیان تحریر در تهران (منطقه ۱۲، بازار) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس دفتر فنی در تهران
یک مجموعه معتبر در استان تهران جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام فرزکار CNC با حقوق بالای ۱۵ میلیون در قطعه سازان پاک برنز در تهران
استخدام قطعه سازان پاک برنزقطعه سازان پاک برنز در استان تهران جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در ماشین سازی پارس در بندر ماهشهر
استخدام ماشین سازی پارسشرکت ماشین سازی پارس (MSPCO) با سابقه ترین و پر افتخار ترین شرکت طراح، مشاور و سازنده تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان (مخازن ذخیره، مخازن تحت فشار و اتمسفریک، برج‌های تقطیر، مخازن آرامش، راکتورها، انواع مبدل‌ها، کارخانجات آسفالت، دیگ‌های بخار، کوره‌های دوار سیمان و سازه‌های سنگین فلزی و...) از افراد واجد شرایط جهت کارخانجات خود در شهرستان ماهشهر دعوت به...
استخدام مهندس برق قدرت در فنی مهندسی خاک ریسه در محدوده ظفر تهران
استخدام فنی مهندسی خاک ریسهفنی مهندسی خاک ریسه در تهران (منطقه ۳، ظفر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تصاویر / بهار دل انگیز در ارتفاعات برفچال - مینودشت
با پایان یافتن فصل سرما و آغاز بهار، طبیعت زیبا و مراتع سرسبز ارتفاعات برفچال در شهرستان مینودشت، استان گلستان میزبان طبیعت گردان و کوهنوردان زیادی است که این منطقه کوهستانی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند. وجود چشمه‌ها وبرکه‌های فراوان در مراتع پوشیده از علف، هوای بسیار دل انگیز و چشم انداز زیبا، بخشی از ویژگی‌های خاص گردشگری این منطقه کوهستانی است. ارتفاعات برفچال در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب شهرستان مینودشت و در ارتفاعات بخش شرقی رشته کوه البرز واقع شده است.
تصاویر / بارش باران و آب گرفتگی شدید معابر در شیراز
بارش باران از صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.
تصاویر / دستگیری سارقین خطرناک و انهدام چندین باند زورگیری در پایتخت
سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش عملکرد پلیس آگاهی فاتب در دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری و قاپ زنی را در حضور خبرنگاران ارائه داد.
تصاویر / ورق‌های عریض و آلیاژی خاورمیانه در این شهر تولید می‌شوند
فولاد اکسین خوزستان، به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید انبوه دارد. نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارد؛ که در صنایع مختلف کشتی‌سازی، ساخت مخازن بزرگ، لوله‌های نفت و گاز و... کاربرد دارد.
فیلم / رانندگی حادثه‌ساز اتوبوس و پژو / لحظه چپ کردن پژو ۴۰۵ به خاطر لجبازی راننده‌ها
لجبازی وحشتناک اتوبوس و پژو در جاده باعث رقم خوردن سانحه هولناک و چپ کردن خودرو سواری شد. در ویدیو شاهد تصاویری از لجبازی وحشتناک اتوبوس و پژو در جاده سیرجان و وقوع تصادف دلخراش خواهید بود.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
سرفیس لپتاپ ۶ مایکروسافت با اسنپدراگون ایکس الیت و ۱۶ گیگابایت رم رویت شد
مدل مخصوص مصرف کننده سرفیس لپتاپ ۶ برای عرضه به کاربران آماده است. مایکروسافت مدل تجاری این لپتاپ را ماه گذشته معرفی کرد. بر اساس لیست جدید گیکبنچ، ردموندی‌ها قصد دارند از پردازنده استپدراگون ایکس الیت (X1E-80-100) به همراه ۱۶ گیگابایت رم برای قدرت بخشیدن به لپتاپ جدید خود استفاده کنند. نوشته سرفیس لپتاپ ۶ مایکروسافت با اسنپدراگون ایکس الیت و ۱۶ گیگابایت رم رویت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است
هدست اپل ویژن پرو به لطف طراحی خوب و سخت‌افزار نوآورانه‌اش شروعی طوفانی در بازار هدست های واقعیت افزوده داشت. اما با این حال، بدیل قیمت بسیار بالا و عدم کاربردی بودن، تقاضا برای این هدست کاهش پیدا کرده است. تحلیلگران برجسته حوزه تکنولوژی ادعا میکنند که حجم درخواست‌ها برای تجربه دموی ویژن پرو کاهش پیدا کرده که نشان دهنده افت فروش هدست است. نوشته تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد
سامسونگ هرگز طرفدار سرعت شارژ فوق‌سریع در گوشی‌های هوشمند خود نبوده است و سریع‌ترین سرعت شارژ گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت به عدد 45 وات محدود می‌شود، حتی زمانی که دستگاه به 50 درصد ظرفیت باتری خود برسد، از این توان شارژ استفاده می‌شود. بااین‌حال، سامسونگ به‌تازگی شارژر جدیدی را معرفی کرده است که توان شارژ 50 واتی را ارائه می‌دهد. این شارژر که از دو پورت Type-C نیز بهره می‌برد، قیمت‌گذاری عجیبی داشته و با برچسب قیمتی 70 یورو به‌فروش می‌رسد. نوشته سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی
مراحل عیب‌یابی در تعمیر چای‌ساز فلر
اگر چای ساز فلر شما به هر دلیلی خراب شده است و مایل به تعمیر آن هستید، باید بیش از هر اقدامی جهت تعمیر چای ساز فلر، آنرا عیب یابی کنید تا بدانید آیا نیاز به تعویض قطعات دارید یا خیر؟اما عیب یابی چای ساز فلر دقیقا چیست؟ عیب‌یابی یک فرآیند تخصصی است که توسط تکنسین‌های ماهر انجام می‌شود. آن‌ها با استفاده از ابزارهای تعمیراتی، تمام قطعات چای‌ساز را بررسی می‌کنند تا مشکل شما را با کمترین هزینه و صرفا با تعمیر قطعات یا در صورت لزوم تعویض قطعات خراب رفع کنند. نوشته مراحل عیب‌یابی در تعمیر چای‌ساز
حیواناتی که نمی‌توان به آن‌ها نه گفت
گربه‌ها ‌در بسیاری از نقاط جهان به خیابان‌ها حکومت می‌کنند؛ اما آیا می‌دانستید آن‌ها علاقه‌ی خاصی به فروشگاه‌ها دارند؟

اخبار جهان

همه بین الملل
طرح خطرناک صهیونیست‌ها برای غزه لُو رفت
به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار و جنایت 6 ماهه خود به دنبال کلید زدن صفحه آخر کتاب تراژدی بشریت در نوار غزه است.
شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
جنایتکار بریتانیایی که به شکارچی پسر بچه‌ها معروف بود پس از تحمل ۲۳ سال زندان در ۸۷ سالگی به کام مرگ رفت.
اردوغان: روابط تجاری با اسرائیل نداریم
رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی اعلام کرد که کشورش دیگر روابط تجاری با رژیم صهیونیستی ندارد.
واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات «باید متوقف شود.»
آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ابراز نگرانی از همکاری‌های نظامی ایران، روسیه و کره شمالی مدعی شد که پیشنهادات نظامی روسیه به ایران و کره شمالی می‌تواند منجر به افزایش بی ثباتی منطقه خاورمیانه شود.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
مست عشق و حواشی یک پوستر
فیلم سینمایی «مست عشق»، پس از حدود ۵ سال، درنهایت ۵ اردیبهشت‌ماه در سینما‌ها اکران شد. پروژه‌ای که از ابتدای شروع فیلمبرداری با حواشی زیادی دست‌وپنجه نرم کرده است. آخرین چالشی که «مست عشق» را درگیر کرد، پوستر این فیلم بود که انتقادات زیادی را نسبت به کیفیت پایین این اثر در پی داشت.
ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
بعد از نماز، دعای کمیل داشتیم. هر یک از بچه ها قسمتی از دعا را می خواندند؛ از جمله آقا مهدی؛ اما حال و هوای او با بقیه فرق می کرد.
ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
در ابتدا وقتی این تصویر را در فضای مجازی می‌بینی شک می‌کنی که نکند هوش مصنوعی باشد، اما گویا این تصویر واقعی است.
اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
عمو‌های فیتیله‌ای در پاسخ به اینکه آیا رابطه‌ای با او (مجید قناد) دارند با اشاره به پشتکار و ویژگی‌های این مجری محبوب اعلام کردند که دیگر رابطه تنگاتنگی با او ندارند و به خاطر اختلاف سلیقه از او جدا شدند.
جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
الکس گارلند فیلمی ضد جنگ علیه قطبی سازی را کارگردانی کرده است. او می‌گوید: "وضعیت دیوانه کننده‌ای در امریکا حاکم شده که مردم حتی در مواجهه با یک رئیس جمهور فاشیست نیز نمی‌توانند با یکدیگر به توافق و اجماع نظر برسند".

اخبار حوادث

همه حوادث
فیلم / باران شدید و سیل در یزد
بارندگی شدید در یزد موجب جاری شدن سیل در اکثر رودخانه‌ شد.
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.
سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم فیلم
باران رگباری بهاری امروز شیراز که با وضعیت نارنجی هواشناسی اعلام شده بود موجب راه افتادن سیلاب در خیابان‌ها به ویژه در مرکز شهر شیراز شد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد و ترافیک سطح شهر را گرفت.
یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
فرماندار زیرکوه گفت: روستای نوده از توابع شهرستان زیرکوه در پایین دست یک شد قرار گرفته و چون احتمال سرریز شدن سد وجود دارد در حال تخلیه روستا هستیم.
آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
 معاون‌اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه طبیعت‌گردی و تشکیل کارگروه ملی در این خصوص را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.

فرهنگی

همه
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.
تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
اسلامی ندوشن ، نخستین پیشگامان این جریان را ابن مقفع، طبری و حلاج می‌داند که در پیوند ذخایر فرهنگی ایران پیش و پس از اسلام جان‌فشانی کردند؛ اما او قرن سوم هجری را به‌واسطه احیاء زبان فارسی دری و سرایش شاهنامه فردوسی مهم‌ترین قرن تاریخ ایران پس از اسلام می‌شناسد
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
ماهی دودی
دودی کردن ماهی فرایندی است که به منظور پختن، مزه دار کردن و نگهداری طولانی مدت ماهی یا سایر مواد غذایی انجام می شود. ماهی دودی شده با عطر درخت توسکا از چاشنی و مزه ها گیلانی است که در کنار انواع غذاهای محلی این استان سرو می‌شود.
تصاویر جدید از اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا
در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه بیش از 100 دانشجو دانشگاه کلمبیا در محوطه دانشگاه نیویورک تحصن و اعتراض کردند.
تصاویر سفر رئیسی به سریلانکا
سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.
(تصاویر) متن و حاشیه مراسم قهرمان ایران
مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این مراسم ناهید کیانی ملی پوش تکواندو به عنوان بانوی سال ورزش ایران و امین میرزازاده ملی پوش سنگین وزن کشتی فرنگی آقای ورزش ایران انتخاب شدند.
(تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس، در ادامه سفر تاریخی‌اش به آسیای میانه، امروز از موزه فرش ترکمنستان در شهر عشق‌آباد دیدن کرد. کامرون اولین وزیر خارجه انگلیس است که از قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان دیدار می‌کند و این اولین بازدید مقام وزارت خارجه انگلیس از ازبکستان از سال ۱۹۷۷ به این سو است. همچنین این اولین بازدید یک مقام انگلیسی در این سطح از مغولستان در بیش از یک دهه است.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در آزادراه همت…
تشکیل یک استان جدید تصویب شد
معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در…
محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن
پرستار قلابی مرد معلول که مادر پیر او را کشته و مرد معلول را برای چند روز در خانه زندانی کرده ‌بود…
ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش
دختر جوانی با همدستی ۲ مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی…

دانلود

همه دانلود
دانلود فیلم سینمایی Road House 2024 با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر: اکشن , هیجان انگیز کارگردان: Doug Liman نویسنده: Anthony Bagarozzi,Chuck Mondry,R. Lance Hill بازیگران: : jake gyllenhaal,Daniela Melchior,Conor McGregor دوبله:#160;دارد زیرنویس:#160;دارد زمان:#160; خلاصه داستان یک مبارز سابق یواف‌سی در یک کافه کنار جاده‌ای در فلوریدا کیز کار می‌کند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.
دانلود نرم افزار Internet Download Manager (IDM) v6.42.9 اینترنت دانلود منیجر
نرم‌افزار دانلود منیجر یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل‌ها از اینترنت است. این نرم‌افزارها قابلیت از دست دادن اتصال اینترنتی در حین دانلود و همچنین ادامه دادن دانلودها از جایی که متوقف شده بودند را دارند. علاوه بر این، آن‌ها معمولاً امکاناتی مانند زمانبندی دانلود، دسته‌بندی فایل‌ها، و امکان استکان‌گذاری لینک‌های دانلود را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آنها قابلیت ادامه دانلود فایل‌ها با فرمت‌های مختلف، ارتقا کیفیت دانلود با تقسیم فایل‌ها به چند بخش (
دانلود فیلم سینمایی پلتفرم با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر: ترسناک , علمی تخیلی , هیجان انگیز کارگردان: Galder Gaztelu-Urrutia نویسنده: David Desola,Pedro Rivero بازیگران: : Ivan Massagué,Zorion Eguileor,Antonia San Juan دوبله:#160;دارد زیرنویس:#160;دارد زمان:#160; خلاصه داستان داستان مربوط به یک زندان با سازه عمودی است که تعداد زیادی محکومان به‌طور تصادفی در طبقات آن زندانی هستند. در این زندان عجیب؛ هر طبقه آن یک سلول است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند و از بالاترین طبقه (طبقه اول) تا پایین‌ترین طبقه (طبقه ۳۳۳) ادامه دارند. در هر سلول ۲ نفر برای یک ماه زندگی می‌کنند و این افراد تا وقتی که یکی از آنها آزاد شود یا از بین بB
دانلود بازی Hearts of Iron IV v1.14.5 – P2P برای کامپیوتر
دانلود بازی Hearts of Iron IV در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Paradox Development Studio ساخته شده است و Paradox Interactive در سال 2015 آن را برای PC منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک فرمانده در جنگ جهانی دوم می باشید . توانایی های شما باعث می شود با استفاده از سلاح های قدرتمند بر مردم رهبری کنید . درگیری های در طول بازی اتفاق می افتد که تمام آنها در تاریخ جنگ جهانی دوم وجود دارد . از دل میدان جنگ تا مرکز فرماندهی شما قادر خواهید بود تا نیروهای خود را در...
دانلود بازی DYSMANTLE v1.4.0.14 – GoldBerg برای کامپیوتر
دانلود بازی DYSMANTLE نام یک بازی جدید و جذاب و هیجان انگیز و مورد انتظار در سبک اکشن نقش آفرینی ماجراجویی بقای جهان باز در دنیایی نابورده ی کرفتینگ ساخت و ساز پایگاه دیستوپیایی جست و جو و اکتشاف محور کشاورزی شکار و ماهی گیری با دوربین از بالا به پایین شبیه ساز زامبی محور لوت محور اتمسفریک سند باکس می باشد که به صورت مستقل در حال توسعه می باشد و قرار است به زودی از فروشگاه دیجیتالی Steam منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد. این عنوان توسط استودیوی تازه تاسیس مستقل 10tons Limited در حال...

موبایل

همه موبایل
دانلود ZOMBIE HUNTER v1.82.0 بازی شکارچی زامبی آفلاین بدون نیاز به اینترنت اندروید
ZOMBIE HUNTER: Offline Games یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی VNG GAME STUDIOS می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و آخرین نفری باشید که زنده می مانید. شیوع مرگبار عفونت زامبی در سال 2080 و در جهان پس از آخرالزمان آغاز شد. تمام انسان ها به زامبی هایی وحشی تبدیل شده اند. آنها ویروس کشنده را به هر انسانی که باقی مانده برسند پخش می کنند و باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند. با اسلحه خود به زامبی ها در بزرگراه ها یا هر جای دیگر از شهرهای آلوده به ویروس تیراندازی کنید و آنها را از بD
دانلود Love Poly v2.2.22 بازی پازل تصاویر برای اندروید مود
Love Poly: Puzzle Jigsaw‏ یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی incolor می باشد. در اینجا انواع تصاویر وجود دارند که بصورت پازل های تکه تکه شده در مقابل شما نشان داده می شود که باید با چرخاندن قطعات پازل آن را به تصویر مورد نظر نزدیک کنید و قطعات به یک تصویر زیبا تبدیل می شود. اگر علاقمند به رنگ آمیزی پازلی هستید Love Poly یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. انواع پازل های سه بعدی از تصاویر حیوانات، میوه ها و غیره را حل کنید و مغز خود را به چالش بکشید و بدین ترتیب تمام آثار هنری منحصر به فرد را باز کنید. همچنین وجود موسیقی های پس زمینه مخD
دانلود Seekers Notes v2.49.0 بازی یادداشت های جستجوگران اندروید مود
Seekers Notes یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی My Tona می باشد که به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تصور کنید وقتی که از خواب بیدار می شوید خود را در مکان نا آشنا می بینید این مکان نفرین شده می باشد و شما باید برای نجات جان شهروندان تلاش کنید و پازل را حل کنید . در بازی یادداشت سالک شما باید بیش از 1000 ماموریت جذاب و هیجان انگیز با بیش از 137 مجموعه منحصر به فرد را پشت سر بگذارید و تمامی شهروندان را نجات داده و هیولای خطرناک را شکست دهید . بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعA
دانلود Sniper Arena v1.9.5 بازی تک تیراندازی اندروید مود
Sniper Arena: PvP Army Shooter یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Nordcurrent می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به رقابت با بیش از 500 نفر از تک تیراندازها در سراسر جهان بپردازید و در 4 مکان مبارزه ای دیدنی و جذاب به مبارزه بپردازید. با دوستان خود متحد شوید و یک تیم ماهر ایجاد کنید. قهرمانان خود را هدایت کنید و تیم های دیگر را شکست دهید و در سه حالت مختلف به رقابت با سایر رقبا بپردازید و پیروز شوید. هر چه بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید و ماموریت ها را تگمیل کنید سلاح های بهتری را آنلاک کنید و یا سلاح های خود را ارتقا دهی
دانلود اسکور هیرو Score! Hero v3.25 بازی فوتبال جدید اندروید مود
Score! Hero یک بازی ورزشی جذاب و اعتیاد آور می باشد که توسط استودیوی بازیسازی First Touch در مارکت اندروید منتشر شده است. هدایت یکی از شخصیت های فوتبالی را که هیچ چیزی از این ورزش سر در نمی آورد، در اختیار بگیرید و او را به بهترین بازیکن جهان تبدیل کنید! همه چیز را باید از صفر شروع کنید و تمرینات ساده ای را بیاموزید. پس از این که توانستید شرایط لازم برای بازی کردن در یک میدان معمولی را در بازیکنتان ایجاد کنید، اولین مسابقه تان را به انجام برسانید و پیروز میدان باشید. بخش تمرینی بازی قهرمان فوتبال در سطح بسیار خوبی قرا
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران