طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
گزارش کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره «تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن» قرائت شد.
تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
پس از وقوع عملیات وعده صادق، اکثریت قریب به اتفاق رسانه‌های آمریکایی که از این واکنش قدرتمندانه کشورمان بهت‌زده شده‌اند، سعی در تقویت این تاکتیک رسانه‌ای مخدوش دارند.
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد.
خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دوره موشک تمام نشده است، وقتی زبان؛ وتو می‌شود، گفت: 60هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند و 75درصد مجروحان غزه را زنان و 70درصد مفقودان را نیز زنان ‌و کودکان غزه تشکیل می‌دهند.
تقدیر حزب تمدن اسلامی از سپاه برای تنبیه اسرائیل
حزب تمدن اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
بطری جادویی برای جلب دوباره اعتماد؛ / پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
ژوزه مورایس در مصاف با ملوان موفق شد بازی باخته را در نیمه مربیان با پیروزی عوض کند.
شاگردان مهاجری لیگ را زیبا می‌کنند؛/ به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
تیم خیبر خرم‌آباد تا اینجای کار لیگ آزادگان با عملکرد خیره‌کننده با سرعت به‌سمت لیگ برتر حرکت می‌کند.
تشبیه زوج هجومی استقلال به خداداد و دایی:/ دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
سیروس دین‌محمدی ابراز امیدواری کرد که استقلال با حفظ روند قهرمانی لیگ را به دست آورد.
شگفتی‌سازی تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟ / جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
در این مطلب، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را زیر ذره‌بین برده‌ایم، جایی که زنگ پرواز به جام جهانی و ماندن و نظاره کردن به صدا درمی‌آید.
حیرت یامال، تکه‌پرانی بلینگام، دست به موبایل شدن سرخی/ لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
موویستار از تک‌تک اتفاقات در جنجالی‌ترین رویداد ال‌کلاسیکو پرده ‏برداشت تا مشخص شود در ثانیه به ثانیه بعد از گل مردود بارسا چه ‏رخ داده است. ‏

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس فروش در نوژان ارتباطات پرشین در محدوده تهرانپارس تهران
استخدام نوژان ارتباطات پرشیننوژان ارتباطات پرشین در تهران (منطقه ۴، تهرانپارس غربی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان‌ تهران استخدام می‌نماید.
استخدام سرایدار در محدوده جردن تهران
یک شرکت معتبر در تهران (منطقه ۳، جردن) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام ویزیتور علمی و فروش (میکس رپ) آرایشی و بهداشتی در البرز
استخدام گیتی آرای پارسشرکت گیتی آرای پارس زیرمجموعه هولدینگ جهان آرا (MPJ) جهت تکمیل کادر خود در استان‌ البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام مجری و بازیگر در موسسه فرپاک در محدوده مرزداران تهران
استخدام موسسه فرپاکموسسه فرپاک در تهران (منطقه 2، مرزداران) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.
استخدام کارشناس امور نمایندگان سازمانی در نرم افزاری امن پرداز در تهران
استخدام نرم افزاری امن پردازنرم افزاری امن پرداز در تهران (منطقه ۳، ونک) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
کاهش 170هزارمیلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
در حالی که با اصلاح بخش دوم بودجه درآمدهای مالیاتی 70همت کاهش یافته به‌نظر می‌رسد در صورت تصویب طرح مجلس 100همت از درآمدهای مالیاتی نیز با کاهش روبه‌رو شود.
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/04
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 539 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 42 میلیون و 100 هزار تومان است.
جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.
رشد 8.6 درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال 17.5 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.
برخورد ویژه با 5 گروه کالایی قاچاق در تهران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: پوشاک، لوازم خانگی، قطعات یدکی و دخانیات گروه‌های ویژه‌ای هستند که بیشترین نظارت و برخورد با عرضه قاچاق این محصولات انجام می‌شود.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
آیا باید از خیر ته‌دیگ سیبب‌زمینی برشته و قهوه‌ای تیره یا ته‌دیگ برنج بگذریم و نگران آکریلامید در غذا باشیم که باعث سرطان می‌شود؟
هر چند وقت یکبار، اخبار و نگرانی‌های مولکولی به نام آکریل آمید توجه مردم را به خود جلب می‌کند، در این دوره‌ها معمولاً هشدار‌هایی در مورد وجود آن در غذا داده می‌شود و خطرات آشکاری که برای سلامتی ما دارد، برشمرده می‌شود. چقدر از این موضوع درست است و آیا باید نگران آن باشیم؟ آکریل [#8230;] نوشته آیا باید از خیر ته‌دیگ سیبب‌زمینی برشته و قهوه‌ای تیره یا ته‌دیگ برنج بگذریم و نگران آکریلامید در غذا باشیم که باعث سرطان می‌شود؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
چگونه آسپرین رشد و گسترش سرطان روده بزرگ را متوقف می‌کند؟
حدود ۲۹ میلیون نفر در ایالات متحده برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی، هر روز آسپرین مصرف می‌کنند. البته آسپرین، در سن بالا خطر خونریزی گوارشی را بالا می‌برد، اما از سوی دیگر ممکن است در تحریک سیستم ایمنی برای کمک به از بین بردن برخی سرطان‌ها مفیدتر باشد. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد [#8230;] نوشته چگونه آسپرین رشد و گسترش سرطان روده بزرگ را متوقف می‌کند؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
قیمت مبل ظریف چوبی در ایران چوب
مجتمع تولیدی ایران چوب به‌واسطه کسب 14 سال تجربه، امروزه همکاری مستمری با فروشگاه‌های تجهیزات منزل و بازار مبل کشور دارد.
این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند
توسعه‌دهنده‌ای خلاق، عینک جالبی بر پایه‌ی رزبری پای ساخته است که زبان اشاره را به‌طور خودکار ترجمه می‌کند.
یوبی‌سافت میخ بر تابوت بازی‌ Watch Dogs می‌کوبد؟
بر اساس گزارشی جدید، توسعه‌ی بازی‌های مجموعه‌ی Watch Dogs به پایان رسیده است.

اخبار جهان

همه بین الملل
گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر با دخالت در امور داخلی ایران و بدون توجه به سیاست‌های دوگانه خود در قبال مسائل حقوق بشر بخصوص ادامه کشتار در غزه، گزارشی ادعایی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران منتشر کرد.
ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در 25 فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد.
انگلیس هزینه‌های دفاعی را به 2.5 درصد افزایش می‌دهد
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هزینه‌های دفاعی خود را به 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش می‌دهد.
قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
بیش از 11 هزار کودک فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده یا مجروح شده اند. خبرنگار تسنیم در غزه به روایت قصه دو کودک فلسطینی که این روزها با خطر قطع عضو و مصائب و مشکلات ناشی از این دست و پنجه نرم می کنند، گفتگو کرده است.
ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
سخنان نایب رییس هیات مدیره نماوا درباره اهالی سینما، در ساعات اخیر حاشیه‌ساز شده و واکنش بسیاری از هنرمندان و صنوف سینمایی را برانگیخته است. اظهاراتی که هرچند حالا با پاسخ روابط عمومی پلتفرم مذکور و عذرخواهی همراه بوده، اما به نظر می‌رسد در ادامه، این سکوی نمایش فیلم و سریال را حداقل برای همکاری با جمعی از هنرمندان، با چالش جدی مواجه کند.
قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
براساس قوانین جدید آکادمی اسکار، انیمیشن‌های بلندی که در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی از سوی کشور‌ها معرفی شده‌اند، به شرط دارا بودن شرایط، امکان رقابت در شاخه بهترین انیمشن بلند را نیز خواهند داشت.
افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
«مایوین»، کارگردان فرانسوی، در مصاحبه‌ای به‌صراحت از دشواری‌های کار با «جانی دپ»، دخالت‌های او در فیلمنامه، تأخیر‌ها و ... ترس عوامل فیلم از او پرده برداشته است.
چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
چهارم اردیبهشت‌ماه ما را به یاد رادیو و تلاش رادیویی‌ها می‌اندازد؛ روزی که اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد.
تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
چرا یک ارگان سینمایی رسمی با تبریک سالروز تهیه‌کننده‌ای که نخستین فیلم بدون حجاب را با پروانه ساخت رسمی ساخته، عملیات سفیدسازی او را برعهده می‌گیرد.

اخبار حوادث

همه حوادث
مجازات متخلفان کنکور چیست؟
در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری، مجازات‌هایی را برای متخلفان کنکور پیش‌بینی کرده است.
امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش زمان درباره بازگشایی مدارس گفت: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.
بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.
تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
یک مرد بلژیکی که معده‌اش بر اثر ابتلا به یک سندرم نادر، الکل تولید می‌کند، در حالی که به علت رانندگی در حالت مستی با جریمه پلیس مواجه شده بود، توانست خود را در دادگاه تبرئه کند.
بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می‌شود. دمای هوا نیز تا هفته دوم اردیبهشت در مرکز، شرق و جنوب کشور کمتر از نرمال و در سایر مناطق بیش از نرمال خواهد بود. از هفته سوم اردیبهشت تا هفته اول خرداد در سطح کشور نرمال و در هفته دوم خرداد به بیش از نرمال می‌رسد.

فرهنگی

همه
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»
چگونه می‌توان به حرام سیاسی پاسخ فرهنگی داد
برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیئت علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست پیگیری این شوراست.
نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.
برنامه‌های فرهنگی در سواحل تقویت شود
فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح‌ و برنامه‌ها در ایام تابستان و حوزه ساحل بیان‌ کرد: اقدامات در حوزه تبلیغاتی و کار فرهنگی تقویت شود.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
عجیب‌ترین گورستان ایران تصاویر
از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند.
تصاویر دیدنی از بارش باران در بین الحرمین
در این گزارش تصاویر اولین بارش باران بهاری در کربلای معلی را می‌بینید.
دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد. وی در ادامه ضمن سخنرانی در دانشگاه دولتی لاهور با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب دیدار کرد.
تصاویر جلسه دوم دادگاه «امیر تتلو»
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز تصاویر
در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند. تصاویری با تلفیق این بیت شعر را خواهید دید.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله…
سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد
سقف برداشت از حساب‌های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه…
در کانادا به کجاها سر بزنیم؟
اگر به دنبال تجربه دیدن و سرزنش‌های استثنایی هستید، کانادا جایی است که شما نمی‌توانید از دیدن آن…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند
سامانه بارشی فعلی که از روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت در کشور فعال شده است، امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت در…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر
بازی The Past Within به‌عنوان اولین ماجراجویی کو آپ شناخته می‌شود که با گیم پلی اشاره و کلیک دنبال می‌شود و دنیای مرموزی روی دریاچه Rusty رخ می‌دهد. یک تجربه همکاری محور در بازی جریان دارد و باید یک مورد را در گذشته و دیگری را در آینده بازی کنید. با همدیگر همکاری کرده و #8230; Continue reading "دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Lady in Tomb برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده FitGirl دانلود بازی Poppy Playtime Chapter 2 برای کامپیوتر
دانلود بازی Goblin Stone برای کامپیوتر
بازی Goblin Stone یک تجربه ناب در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است که در دنیایی فانتزی و تاریک اتفاق می‌افتد. در این بازی شما باید گروهی از چهار شخصیت را کنترل کنید و با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های آن‌ها، دشمنان خود را شکست دهید. بازی از گرافیک دوبعدی و هنری استفاده می‌کند که به زیبایی #8230; Continue reading "دانلود بازی Goblin Stone برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Goblin Stone برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی ۶۰ Parsecs Dude, where#8217;s my oxygen برای کامپیوتر دانلود بازی The Dungeon O
دانلود نرم افزار Chris-PC RAM Booster v7.24.0419 بهبود عملکرد حافظه رم و افزایش سرعت سیستم
Chris-PC RAM Booster یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای بهبود عملکرد RAM است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه بهبود عملکرد RAM بر آورده سازید.  امروزه استفاده از بهبود عملکرد RAM به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه بهبود عملکرد RAM باعث شده است. ابزارهای بهبود عملکرد RAM با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز...
دانلود دوره آموزشی Foundations of Alpha: The Theory Behind Algorithmic Trading ترید
دوره Foundations of Alpha: The Theory Behind Algorithmic Trading برای آشنایی شما با زمینه های معاملات الگوریتمی و کمی طراحی شده است. این دوره تحت یک چارچوب علمی-محور ساختار یافته است، به این معنی که همه سخنرانی ها بر اساس اصول علمی است تا دیدگاه های اختیاری و ذهنی. اصول تجارت الگوریتمی و کمی را بیاموزید. این نقطه شروع شما برای ورود به این زمینه ها و یادگیری نحوه پیمایش در آنها با استفاده از روش علمی است. درک کنید که کوانت چیست. در مورد کارهایی که متخصصان Quant انجام می دهند و آنچه برای تبدیل شدن به آن نیاز...
دانلود نرم افزار SysTweak Disk Analyzer Pro 1.0.1400.1302 مدیریت فضای دیسک
SysTweak Disk Analyzer نرم افزاری مفید و کاربردی می باشد. این برنامه یک روش ساده و موثر برای مدیریت تمام پرونده های شما را فراهم می کند. نرم افزار SysTweak Disk Analyzer  به کاربران این امکان را می دهد تا تمام پرونده هایی را که کاری غیر از بیکار ماندن و گرفتگی فضای ذخیره سازی انجام نمی دهند ، حذف کنند. شما می توانید میزان مصرف فضای دیسک را بر اساس نوع پرونده ، اندازه پرونده ، ویژگی ها ، تاریخ پرونده و مالکیت پرونده مدیریت کنید. آموزش دهید و بررسی کنید کدام یک از پرونده ها فضای ارزشمند دیسک...

موبایل

همه موبایل
دانلود Word Cookies v24.0423.00 بازی کلمات بیسکویتی اندروید مود
Word Cookies یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد که سازنده بازیهایی مثل Roll the Ball، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در اینجا شما باید کلمات پنهان شده در بین حروف را پیدا کنید و به راحتی می توانید مهارت های املایی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید حروف را که بصورت عمودی، افقی، مورب و یا حتی وارونه وجود دارند با انگشت خود متصل کنید تا یک کلمه جدیدی را کشف کنید. پس با کشیدن انگشت خود روی یک حرف و انتخاب سایر حروف کلمه مورد نظر خود را بیابید و هنگامی که کلمه درست باشد بصورت برجسته مشخص شده و در لیست ک8
دانلود Be The King v5.8.01032300 بازی پادشاهی اندروید
Be The King یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی CHUANG COOL ENTERTAINMENT می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما به عنوان پادشاه می توانید زندگی خود را با نگهبانان و معتمدان آغاز کنید که آنها در تمام جنبه ها برای شما مفید خواهند بود. به عنوان یک مقام امپراطوری چین باید تلاش کنید و به بالاترین رتبه برسید. در رویدادهای آنلاین چه فردی و چه چند نفره با پاداش های ممتاز حضور پیدا کنید. مشاوران با استعدادها و مهارت های مختلف استخدام کنید و یا آنها را ارتقا دهید و همانطور که آنها قوی تر و بهتر می
دانلود Super Starfish v4.0.20 بازی ستاره دریایی شگفت انگیز اندروید مود
Super Starfish یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Protostar می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به عنوان یک ستاره دریایی در سراسر کهکشان بین ستارگان شنا کنید. گیاهان عجیب و غریب جمع آوری کنید و فضای آکواریوم خود را سفارشی کنید. ستاره هایتان را تماشا کنید و خانه خود را برای جمع آوری ستاره های دریایی عجیب خود ایجاد کنید. خود را به میان شهاب سنگ، سیاه چاله ها، کوازارها و غیره به فضا برسانید. آیا می توانید یک ستاره دریایی فوق العاده نادر را پیدا کنید و آن را به آکواریوم خود اضافه کنید؟
دانلود Cuties v11.7.634 - بازی پازل برای گوشی اندروید مود
Cuties بک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Celtic Spear می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. فراتر از دنیای ما، یک جهانی می باشد که موجودات کوچک و خزداری به نام Blackies (سیاه ها) زندگی می کنند. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و همیشه تلاش می کنند تا وضعیت خود را بهتر کنند. زندگی آنها یک پازل است که بر دو قانون استوار است که یکی پریدن و دیگری باقیماندن فقط یک بلکی می باشد. شما باید به کمک یک شخصیت تمام بلکی ها را ناپدید کنید و مرحله را به پایان برسانید. هر کدام از بلکی ها که بازی را شروع میکنند و از روی یکدیگر می پرندو
دانلود Gang Boxing Arena v1.2.9 بازی مبارزه تن به تن استیکمن ها اندروید مود
Gang Boxing Arena یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی CASUAL AZUR GAMES می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید کنترل یک جنگجوی استیکمن را برعهده بگیرید. وظیفه شما این است که هر کسی در مسیرتان است را در نبردهای تن به تن شکست دهید. سلاح خود را بردارید و بشکه ها را به سمت حریفان پرتاب کنید تا منفجر شوند. توانایی های حریفانتان مثل هم می باشد و همه آنها می خواهند شما را نابود کنند. پس از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا برنده شوید. در مکان های مختلف مثل ساحل کشتی، صحرا و جاهای مختلفی بر روی نقشD
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران