خبر : آموزش: انتخاب استراتژی‌های بازاریابی در مراحل مختلف چرخه‌ی حیات محصول - اسپاد نیوز


هر محصول، از نخستین دورانی که به بازار عرضه میشود تا زمانی که به هر دلیلی از بازار حذف میشود، فرصتهای سودآوری متفاوتی را پیش روی شرکت قرار میدهد.
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد