خبر : اپل برنده بزرگ رقابت برندها در جام جهانی ۲۰۱۸ بدون خرج کردن حتی یک دلار! - اسپاد نیوز


جام جهانی ۲۰۱۸ بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال بود. به گزارش فیفا، در جام جهانی ۲۰۱۴ بیش از ۳ میلیارد نفر در سراسر جهان بیننده بازی‌های فوتبال بودند. معمولا برندهای بزرگ و مطرح دنیا نمی‌توانند نسبت به جام جهانی بی‌تفاوت باشند و سعی می‌کنند با اتخاذ استراتژی‌هایی به عنوان اسپانسر در این رویداد حضور داشته باشند. [#8230;]
مهندسی ژنتیک پشه های مالاریا را بی آزار می‌کند گراک طرفدار هیتلر شد خودکفایی در تولید رادیودارو؛ آرمانی که شهید فقهی به آن باور داشت تمهیدات ارتباطات اربعین اعلام شد؛ضرورت تقویت ارتباطات در مناطق مرزی دعوت وزیر ارتباطات به حضور پرشور در آئین تشییع «شهدای اقتدار ایران» توپ جنگی پهپادکش رونمایی شد دستیار هوش مصنوعی مخصوص نجاران ساخته شد گلکسی A55 در حال اجرای آپدیت One UI 8 (اندروید ۱۶) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد تست باتری پوکو F7 (نسخه گلوبال) مشخص شد: بهتر از Galaxy S24 FE مشخصات پیکسل ۱۰ گوگل به بیرون درز کرد