چطور ردیاب در سفر به ما کمک می‌کند؟

 

ردیاب وسیله‌ای است که امروزه امکانات گسترده و مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در زمینه‌های متفاوتی مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد اما در این مقاله با بررسی مقاله های وب سایت ردیاب من قصد داریم شما را با ویژگی‌های این ردیاب در سفر آشنا کنیم و اینکه این دستگاه در سفرها چطور می‌تواند به شما کمک کند و چه امکانات ویژه‌ای برای کاربران در سفر ارایه می‌دهد.

استفاده از ردیاب خودرو برای سفری مطمئن

اولین استفاده‌ای که ردیاب در سفر برای ما خواهد داشت، نصب آن بر روی خودرو است.

با استفاده از ردیاب خودرو شما می‌توانید امنیت خودرو را بالا ببرید و همچنین مدیریت و نظارت دقیق.تری نسبت به آن داشته باشید.

ردیاب خودرو در واقع دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید موقعیت مکانی لحظه‌ای خودرو را مورد نظر قرار دهید و از طرفی دیگر تاریخچه مسیر و اطلاعاتی کاربردی دیگر را نیز جمع آوری کنید.

اطلاعاتی که ردیاب خودرو می‌تواند در سفر در اختیار شما قرار دهد عبارتند از:

- نمایش موقعیت لحظه‌ای خودرو

- نمایش تاریخچه مسیرهای پیموده شده خودرو

- هشدار حرکت کردن خودرو

- هشدار لرزش خودرو

- هشدار محدوده جغرافیایی

- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو

- هشدار سرقت باتری خودرو

- هشدار سرقت ردیاب

- هشدار بکسل شدن خودرو

و ‌...

همانطور که مشاهده می‌فرمایید ردیاب خودرو امکانات امنیتی، مدیریت و نظارتی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد پس استفاده از ردیاب در سفر برای خودرو می‌تواند یک تصمیم مناسب باشد.

استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان و سالمندان

استفاده بعدی که می‌توانید از ردیاب داشته باشید استفاده شخصی خواهد بود.

در واقع با خرید ردیاب شخصی شما می‌توانید امنیت سالمندان، بیماران آلزایمری و کودکان را بالا ببرید اما همین ابتدا خدمت شما باید بگوییم که استفاده از ردیاب به این نشان نیست که دیگر نسبت به امنیت عزیزان و اطرافیان خود بیخیال باشید.

ردیاب شخصی وسیله‌ای است که در سفر به شما کمک میکند که بهتر بتوانید مراقب عزیزان خود باشید و به آن به چشم یک‌ همیار نگاه کنید.

ردیاب شخصی می‌تواند موقعیت مکانی فرد مورد نظر را بر روی نقشه‌هایی همچون گوگل نمایش دهد.

هشدارها و امکانات دیگری که ردیاب شخصی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد عبارتند از:

- هشدار افتادن کاربر بر روی زمین

- سرعت حرکت کاربر

- هشدار محدوده جغرافیایی کاربر

- تماس با ردیاب و بررسی صدای اطراف

استفاده از ردیاب برای دوچرخه یا اموال با ارزش در سفر

در مسئله بعدی استفاده از ردیاب برای وسایل ارزشمند سفر و استفاده از ردیاب برای افزایش امنیت دوچرخه و ... است. ردیاب دوچرخه نیز همانند ردیاب شخصی و ردیاب خودرو اطلاعات موقعیت مکانی خودرو و اطلاعات امنیتی در زمینه نگهداری و نظارت دوچرخه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و برای ردیابی اموال ارزشمندتر از ردیاب آهنربایی یا جی پی اس مگنتی استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی با استفاده از آهنربا به قسمتی فلزی متصل می‌شود و اطلاعات موقعیت مکانی را با استفاده از سیم کارت برای کاربر ارسال می‌کند.

ردیاب چطور اطلاعات به دست آمده را برای کاربران ارسال می‌کند؟

معمولا ردیاب با استفاده از سیم کارت داخل خود اقدام به ارسال اطلاعات می‌کند، این اطلاعات به صورت پیامکی، تماس و GPRS ارسال می‌شود.

اطلاعاتی  که به صورت GPRS ارسال می‌شود اغلب با استفاده از یک اپلیکیشن ردیابی ارسال می‌گردد.

اپلیکیشن ردیابی چیست و چه کاربردی در سفر دارد؟

اپلیکیشن ردیابی معمولا به ردیاب متصل میشود و اطلاعات موجود در ردیاب را با استفاده از سرور خود دریافت می‌کند. اطلاعاتی که اپلیکیشن ردیابی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد شامل تمامی هشدارها و امکاناتی می شود که در خصوص ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی و ردیاب اموال و دوچرخه ذکر کردیم. تنها تفاوت بزرگی که وجود دارد با تماس و پیامک این است که این اطلاعات به صورت بسیار کاربر پسند و مناسبی به مخاطب ارائه می‌شود و همین مسئله نیز در استفاده تاثیر گذار خواهد بود.

معمولا توصیه می‌شود که در کنار خرید ردیاب شخصی یا خودرویی و ... برای سفر از یک اپلیکیشن ردیابی مناسب استفاده فرمایید تا بتوانید لذت کامل را از سفر خود ببرید و طعم واقعی استفاده از ردیاب را متوجه شوید.

بهترین ردیاب برای سفر چیست؟

پاسخ به این سوال بستگی به نیاز شما دارد  به طور مثال اگر هدف شما افزایش امنیت خودرو ست از ردیاب خودرو استفاده فرمایید و اگر موارد دیگر است حتما دقت فرمایید که ردیاب مربوط به همان مسئله را تهیه فرمایید.

ردیاب خودرو معمولا وسیله ای است که نه تنها در سفر بلکه در مسائل و محیط های دیگر به شما کمک‌های زیادی خواهد کرد پس حتما در نظر داشته باشید که ردیابی مناسب از شرکتی قوی و کار کشته تهیه کنید.

 

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران