طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
«قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود. در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.»
هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
«جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آن‌ها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.»
دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
پیش از این برخی نمایندگان از تغییرات در جداول پیشنهادی بودجه از سوی دولت گلایه داشتند. حالا، اما در شرایطی که رییس مجلس تاکید دارد که بند‌های حذف شده از بودجه، به دلیل مخالفت نمایندگان امکان بازگشت به بودجه در چارچوب جداول را ندارند، خبر‌ها از بازگشت درخواست وزارت راه و شهرسازی برای برداشت سه هزار میلیارد تومان از منابع صندوق تامین زیان و دیه حوادث رانندگی به بهانه رفع نقاط حادثه‌خیر حکایت دارد.
موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
در مجموع باید گقت که اقتصاد دستوری و نظام چند نرخی ارز در اقتصاد ایران موجب شده واقعیت زندگی مردم با آمار‌های منتشره همخوان نباشد.
عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
تصاویری از سیدحسین خمینی در کنار پیکر مادرش معصومه حائری را مشاهده می کنید.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
باشگاه تراکتور از تلویزیون استانی سهند درخواست کرده تا در مورد حق پخش تلویزیونی و همچنین پخش بازی‌های تراکتور در شبکه‌های سراسری برنامه بسازد.
تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.
ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.
اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با شوت سهمگینی که در تمرینات زد، باعث مصدومیت گلر جوان قرمز‌ها شد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس بازاریابی و فروش در صنایع ایمن فراز ارک در تهران
استخدام صنایع ایمن فراز ارکشرکت صنایع ایمن فراز ارک بزرگترین تولید کننده کفش ایمنی با قدمتی 21 ساله از افراد زیر جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.
استخدام کارشناس ارشد پلیمر در شهرک صنعتی عباس آباد تهران
یک شرکت معتبر در تهران (شهرک صنعتی عباس آباد) در زمینه تولید قطعات پلاستیکی جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.
استخدام ماسیس در تهران
یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام نقشه‌کش صنعتی در تامین ابزار در محدوده حکیمیه تهران
استخدام تامین ابزارتامین ابزار در تهران (منطقه ۴، حکیمیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام حسابدار در ابزار دقیق مهام در مشهد
استخدام ابزار دقیق مهامابزار دقیق مهام در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
قیمت روز محصولات ایران‌ خودرو در بازار آزاد
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۶۷۰ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد به ۸۲۵ میلیون می‌رسد.
چین با کنار زدن آمریکا، قدرت اول آفریقا شد
طبق نظرسنجی جهانی موسسه آمریکایی گالوپ، واشنگتن دیگر موثرترین بازیگر در قاره آفریقا نیست.
صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز
قالیباف گفت: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد.
خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی
اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.
رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو
در شرایطی شاهد تخصیص حدود ۳ تا ۴ میلیارد دلار ارز به شرکت‌های خودروساز مونتاژی هستیم که مشخصاً این شرکت‌ها نتوانستند از التهاب بازار خودرو در برهۀ فعلی بکاهند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
این عکس‌های هوایی خیره‌کننده، زیبایی انتزاعی رودخانه‌های یخ‌زده ایسلند را نشان می‌دهند
عکاسی به نام جان اریک وایدر به خاطر ثبت مناظر باشکوه ایسلند شناخته شده است. وایدر از کوه‌های یخ باشکوه ایسلند گرفته تا آبراه‌های اسرارآمیز آن را، سوژه خود قرار داده است. در جدیدترین کارش در ایسلند، او بر رودهای یخ‌زده تمرکز کرده است. به گفته وایدر، آبراه‌های پیچ در پیچ ایسلند به دلیل الگو‌های [#8230;] نوشته این عکس‌های هوایی خیره‌کننده، زیبایی انتزاعی رودخانه‌های یخ‌زده ایسلند را نشان می‌دهند اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
اولین واکسن جهانی mRNA برای درمان سرطان پوست آزمایش مرحله ۳ را آغاز کرد
یک مرد بریتانیایی یکی از اولین افرادی است که واکسن آزمایشی mRNA ای را دریافت کرده که برای جلوگیری از عود سرطان پوست ملانوم طراحی شده است. استیو‌ یانگ، یک نوازنده ۵۲ ساله، قبلاً ملانوم مرحله دوم را با عمل جراحی برداشته بود و بر این باور است که این واکسن #8220;بهترین شانس#8221; او برای [#8230;] نوشته اولین واکسن جهانی mRNA برای درمان سرطان پوست آزمایش مرحله ۳ را آغاز کرد اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
سوء هاضمه چیست و چگونه درمان می شود؟
سوء هاضمه (dyspepsia)، حالتیست که شما سریعا بعد از خوردن غذا، احساس سیری و پری می‌کنید. اغلب مواقع جای نگرانی برای ابتلا به این حالت وجود ندارد. سوء هاضمه اغلب منجر به ایجاد علائمی مثل سوزش سر معده بعد از خوردن و آشامیدن، احساس نفخ و سیری، ایجاد بادگلو به شکل مداوم و احساس تلخی [#8230;] نوشته سوء هاضمه چیست و چگونه درمان می شود؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
مهم‌ترین فاکتورهای خرید پرینتر چه هستند؟
با توسعه دنیای دیجیتال، پرینترها کاربردهای پر رنگی در دنیای ما پیدا کرده اند. از چاپ عکس گرفته تا چاپ متون اداری و دانشگاهی و انواع جزوه ها و بروشورها همگی جزو کاربردهای پرینتر می باشند. نکته مهمی که در خرید پرینتر اهمیت دارد، توجه به کاربرد آن است. چرا که پرینترها هر کدام برای [#8230;] نوشته مهم‌ترین فاکتورهای خرید پرینتر چه هستند؟ اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.
نمایش ۲۰ سال تحول ابرنواخترها در ۲۰ ثانیه – تصاویر «تایم لپس» جدید ناسا
ناسا دو فیلم جدید منتشر کرده که چگونگی تغییر دو ابرنواختر را در آسمان را به نمایش می‌گذارد: Cassiopeia A و سحابی خرچنگ. هر دوی اینها، بقایای ستارگان عظیمی هستند که به ابرنواختر تبدیل شده‌اند. ویدئو‌های تایم لپس داده‌های ۲۰ ساله تلسکوپ اشعه ایکس چاندرا را تنها در ۲۰ ثانیه برای ما خلاصه می‌کند. انفجاری [#8230;] نوشته نمایش ۲۰ سال تحول ابرنواخترها در ۲۰ ثانیه #8211; تصاویر «تایم لپس» جدید ناسا اولین بار در 1pezeshk | (یک پزشک). پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
«تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت، اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدار‌های عمومی خود را از سر بگیرد.»
واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.
بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی گفت که تا زمانی که همه «گروگان‌ها» (اسرا) آزاد نشود، آرام نمی‌گیرم.
فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
مسئول روابط اقتصادی وزارت خارجه حکومت طالبان با اشاره به ترافیک شدید هیئت‌های خارجی در کابل گفت جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
هیات ستاد برگزاری مراسمات عزاداری و شادی نیست
مشارکت مردم در تولید یک مانع جدی دارد و آنهم این است که مردم ما خیلی اهل مشارکت نیستندو در این بین، هیات‌ها نقش مهمی دارند و باید تلاش کنند تا انگیزه مشارکت مردم در اقتصاد را تقویت کنند.
نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند
از دیرباز بازیگران و هنرمندان بسیاری برای ادامه مسیر کاری‌شان از کشور مهاجرت کردند،‌ عده‌ای هم کار حرفه‌ای خود را در دیگر کشورها دنبال کردند،‌ اما ارتباطشان را با میهنشان قطع نکردند؛‌ دو گروهی که حتما سرنوشت متفاوتی دارند.
بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
همرزم شهید مجید رمضان به ذکر خاطره ای از این شهید پرداخت.
حجاب، یک وجب روسری نیست
باید به فراجا و سردار رادان خدا قوت گفت و از ایشان تقدیر کرد فقط باید مراقب بود که برای بعضی دختران و زنان حجاب اشتباه جا نیافتد.
۸ مداح و سخنرانی که امسال به حج می‌روند
۵ نفر از مداحان و ۳ نفر از سخنرانان کشور امسال توفیق دارند برای اجرای مراسم‌ دینی راهی حج تمتع شوند.

اخبار حوادث

همه حوادث
جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ثبت نام افراد جامعه پذیر ساکن در مددسرا‌های شهر تهران با حضور عوامل این سازمان و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به منظور اشتغال این افراد آغاز شد.
پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.
خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عادت قرار دادن پا روی داشبورد گفت: متاسفانه این عادت خطرناک علاوه بر سرنشین کنار راننده، بین خود رانندگان نیز مشاهده می‌شود که موجب کاهش توجه و تمرکز آنان از مسئولیت‌های رانندگی به ویژه در شرایط اضطراری می‌شود.
برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

فرهنگی

همه
حمایت دبیر شورای عالی فرهنگی از پلیس
فراجا در کنار حفاظت از امور انتظامی و امنیتی کشور، طرح نور را به عنوان ماموریت قانونی اجرا می کند. وزارت کشور باید همه بسته سیاستی عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی را راهبری و همه دستگاه ها اجرا کنند‌.
حمایت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از پلیس
فراجا در کنار حفاظت از امور انتظامی و امنیتی کشور، طرح نور را به عنوان ماموریت قانونی اجرا می کند. وزارت کشور باید همه بسته سیاستی عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی را راهبری و همه دستگاه ها اجرا کنند‌.
تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح کاملاً فرهنگی و اجتماعی می گویند و روحانیون لباس چریکی پوشیده اند!
بی تردید مهم ترین نهادی که به وظیفه خود، یعنی تبلیغ دین رحمانی اسلام عمل نکرده و همین نهاد حوزه است که خروجی هایش به جای آن که علامه طباطبایی، بهشتی و طالقانی و مطهری و موسی صدر و ... باشند، همین هایی هستند که برای مواجهه با فرهنگی ترین و اجتماعی ترین موضوع روز، لباس نظامی پوشیده اند و بعد، انتظار دارند، مردم و خاصه جوانان دهه های 70 و 80 که دین را با اینان شناحته اند، متدین بار بیایند و به الزامات دینی از جمله حجاب، مقید باشند.
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل»: از زاویه‌ای جدید به انقلاب فرهنگی پرداختیم
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل» گفت: راجع به موضوع انقلاب فرهنگی تا به حال چند مستند بلند و نیمه بلند تولید شده است اما ما در «تا اطلاع ثانوی تعطیل» سعی کردیم جدای از روایت ماجرا از یک زاویه جدید به مسئله نگاه کنیم و رویکردمان نقد انقلاب فرهنگی بود و به همین دلیل با کارهای دیگر تفاوت‌های جدی دارد و شباهتی ندارد.
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.
مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
طی بارش‌های اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان مسیر بسیاری از روستا‌ها مسدود و روستا‌های بسیاری دچار آب گرفتی شدند و همچنین خسارات زیادی به روستا‌های شهرستان کنارک، دلگان و دشتیاری این استان وارد شد.
همه‌چیز درباره لینن پارچه محبوب گرما
حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، صبح امروز با سفر به زادگاهش سرخه، بر مزار والدین و همشیره مرحوم خود حاضر شد و با قرائت فاتحه، یادشان را گرامی داشت.
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
نمایشگاه ایران اکسپو 1403 بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
پلمپ یک فروشگاه زنجیره ای در این شهر
در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 8 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
اقدامی که مراسم عروسی را در کسری از ثانیه تبدیل به عزا کرد
فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر…
برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد و گفت: لایحه…
پیام مهم آیت الله مکارم به سردار رادان درباره «طرح نور»
آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید.

دانلود

همه دانلود
چهار علت نشتی در یخچال
چهار علت نشتی در یخچال nbsp; نشتی در یخچال یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است در بسیاری از یخچال ها رخ دهد. نشتی در یخچال ممکن است به دلیل مسائل مختلفی از جمله عوامل فنی، استفاده نادرست، خرابی قطعات یا عوامل محیطی ایجاد شود. این مشکل می تواند در صورت عدم تعمیر و رفع آن، منجر به مشکلات بزرگ تری مانند کاهش عملکرد یخچال، افزایش مصرف انرژی، خرابی قطعات و غیره شود. در این مطلب قصد داریم به بررسی دلایل نشتی در یخچال بپردازیم و نکاتی را در این رابطه بیان کنیم. دلایل نشتی در یخچال نشتی در یخچال میz
دفترچه راهنمای خودرو ون وانا
nbsp;دانلود دفترچه راهنمای خودرو ون وانا nbsp; nbsp; nbsp; عادت اشتباه بسیاری از ما این است که وقتی یک کالا یا یک وسیلهای را خریداری میکنیم، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمیکنیم. چه بسا بسیاری از مشکلاتی که در آینده رخ میدهد به دلیل مطالعه نکردن دفترچه راهنمای آنها میباشد. در دفترچه راهنمای کالاها تمامی اطلاعات مورد نیاز، چگونگی نگهداری و... ذکر میشود. حال اگر جهت سخن ما به سمت یک خودرو باشد، قضیه بسیار جدی و پر اهمیت هم میشود. nbsp; دفترچه راهنمای خودرو، یک منبع مهم برای هD
دفترچه راهنمای خودرو MVM X55
nbsp;دانلود دفترچه راهنمای خودرو MVM X55 nbsp; nbsp; nbsp; عادت اشتباه بسیاری از ما این است که وقتی یک کالا یا یک وسیلهای را خریداری میکنیم، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمیکنیم. چه بسا بسیاری از مشکلاتی که در آینده رخ میدهد به دلیل مطالعه نکردن دفترچه راهنمای آنها میباشد. در دفترچه راهنمای کالاها تمامی اطلاعات مورد نیاز، چگونگی نگهداری و... ذکر میشود. حال اگر جهت سخن ما به سمت یک خودرو باشد، قضیه بسیار جدی و پر اهمیت هم میشود. nbsp; دفترچه راهنمای خودرو، یک منبع مهم برای هر رانن
بازی قهرمانان قدرت و جادو (برای کامپیوتر) - Might and Magic Heroes VII PC Game
دانلود بازی قهرمانان قدرت و جادو (برای کامپیوتر) Might and Magic Heroes VII PC Game (تست شده توسط سرزمین دانلود) nbsp; laquo;Might and Magic Heroesraquo; یکی از معروفترین و پرطرفدارترین سری بازیهای استراتژیک نقشآفرینی است که توسط استودیوی توسعهدهندهی Ubisoft ساخته شده است. این بازیها ترکیبی از اجزای استراتژیک و نقشآفرینی دارند و با الهام از دنیای فانتزی، جذابیت زیادی برای علاقمندان به ژانرهای مذکور دارند. بازیهای laquo;Might and Magic Heroesraquo; دارای داستانهای گسترده و پیچیدهای هستند که در دنیایی خیالی و جادویی قرار دارند. بازیکنان در
نرم افزار ساخت استوری حرفه ای (برای اندروید) - StoryArt 3.9.1 Android
دانلود نرم افزار ساخت استوری حرفه ای (برای اندروید) StoryArt 3.9.1 Android nbsp; StoryArt یک اپلیکیشن اندرویدی است که به کاربران امکان میدهد تا عکسهای خود را به سریعی به آثار هنری شگفتانگیز و داستانهای دلخواه تبدیل کنند. با این اپلیکیشن، کاربران میتوانند تصاویر خود را با استفاده از انواع قالبها، فیلترها، استیکرها و متنهای زیبا و خلاقانه تزیین کنند. StoryArt امکانات فراوانی را برای ویرایش تصاویر فراهم میکند. از جمله امکانات این نرمافزار میتوان به انواع قالبهای زیبا و طرحهای خلاقانه، فیلتر

موبایل

همه موبایل
Dr. Driving v1.70
Dr. Driving گیمی برای آموزش رانندگی به تازه کار هاست. در این بازی کاربر باید پشت فرمان ماشینی قدیمی بنشیند و صد ها چالش ریز و درشت رانندگی در شهر های شلوغ را تجربه کند.اگر شما هم جزء کاربران این بازی هستید و می خواهید بیشتر در موردش بدانید ادامه متن را بخوانید. بازی Dr. [#8230;] lt;pgt;The post Dr. Driving v1.70 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Hay Day v1.61.271 - آپدیت بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید
Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی که محصول استدیوی بازی سازی Supercell سازنده بازی محبوب و اعتیاد آور clash of clans می باشد ، به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بی
دانلود Hungry Shark Evolution v11.1.3 – بازی کوسه گرسنه اندروید مود
Hungry Shark Evolution یک بازی اکشن و هیجان انگیز برای آندروید است که جزء بهترین بازیهای آندروید بشمار میرود .اگر می خواهید تا زندگی را همانند یک کوسه تجربه کنید کافیست بازی Hungry Shark Evolution دانلود نمایید . در این بازی سه بعدی فوق العاده زیبا که از گرافیکی خیره کننده برخوردار است می بایست در یک گیم پلی سرعتی اقدام به خودردن ماهی های کوچک ، میگو ها ، لاک پشت ها و حتی انسان هایی که برای تفریح به دریا زده اند کنید و هیچ یک از آنها را زنده نگذارید . البته در این بین می بایست حواستان به شوکر های الکتریکی موجود در اعماق دریا و نیز ماهی های
دانلود Soccer Superstar v0.2.53 - بازی سوپر استارهای فوتبال اندروید مود
Soccer Superstar یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی Real Free Soccer می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما می توانید یک فوتبال فوق العاده واقعی را تجربه کنید و لذت ببرید. در اینجا کافیست فقط انگشت خود را روی صفحه بکشید تا به توپ ضربه بزنید و آن را وارد دروازه کنید. با پیشرفت در بازی، شوت ها چالش برانگیزتر می شوند و برای شوت ها و تقسیم دفاع به یک استراتژی خوب نیاز دارید. فوتبال سوپر استار بیش از حد پیچیده نمی شود ، اما در حالی که بهترین ضربه را برای ضربه زدن به تجربه ارائه می دهد ، همچنان سختی D
دانلود Best Fiends v13.4.2 بازی پازل بهترین شیاطین اندروید مود
بازی بهترین شیاطین Best Fiends یک بازی پازلی و فکری بسیار سرگرم کننده از استودیوی Seriously Digital Entertainment Ltd. با میلیون ها دانلود در صدر بهترین بازی های سبک پازل در مارکت اندروید به شمار می رود. داستان بازی از این قرار است که موجودات کمی در Minutia در صلح و هماهنگی زندگی می کردند ، تا یک شب شهاب سنگ به کوه بوم برخورد کرد ! راب تبدیل به یک نیروی عجیب و غریب لزج میشود .خانواده او در دست شیطان اسیر هستند .در این بازی برای نجات خانواده به مبارزه بپردازید و قدرت های خاص خود را کشف کنید و برای رمز و رازی که در کوه بوم در انتظار شماست اماده شوید. در A
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران