طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که در این نشست‌ها ، به مصوباتی در حوزه تعیین مجازات برای قاچاق اسلحه، ساماندهی اجاره خانه‌ها ، اصلاح قانون مالیات بر سوداگری پرداختند.
گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
رئیس جمهور روز چهارشنبه سفری یک روزه به سریلانکا داشت که یکی از برنامه‌های مهم این سفر، افتتاح ابرپروژه‌ای با ساخت متخصصان ایرانی بود؛ در این گزارش جزییات برنامه‌های این سفر را می‌خوانیم.
دیدار وزرای دفاع ایران و چین
وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند.
بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
وزیر دفاع گفت: بسیاری از بحرانها و جنگهای چند دهه اخیر به ویژه در عراق ،افغانستان ، اوکراین و فلسطین نتیجه رویکردها و سیاستهای سلطه طلبانه و تمامیت خواهانه غرب و ناتو بوده است.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی این تیم که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کار خود ادامه دهد، وعده‌ای امیدوار کننده داده است.
اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن
تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در لیگ ملت‌های 2024، روز 24 اردیبهشت ماه تهران را ترک می‌کند.
رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیمی درست و عادلانه بود
نایب‌قهرمان پیشین المپیک، ملی‌پوش شدن کشتی‌گیرانی که در گزینشی بیشکک کسب سهمیه کردند را تصمیمی درست و عادلانه خواند.
2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند.
ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام انباردار در فروزشگر سهند در تبریز
استخدام فروزشگر سهندفروزشگر سهند در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان آذربایجان شرقی استخدام می‌نماید
استخدام بسته بند در بانک لباس در محدوده سلسبیل تهران
استخدام بانک لباسبانک لباس در تهران (منطقه ۱۰، سلسبیل) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام CNC کار در صنایع چوبی چوپر در مشهد
استخدام صنایع چوبی چوپرصنایع چوبی چوپر در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید
استخدام ماسور (ماساژور) در مجموعه گرمابه و ماساژ ماهور در تهران
استخدام مجموعه گرمابه و ماساژ ماهورمجموعه گرمابه و ماساژ ماهور در تهران (منطقه ۲۲، دریاچه شهدای خلیج فارس) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام مهندس مکانیک در رسانش انرژی نوین در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
استخدام رسانش انرژی نوینرسانش انرژی نوین در تهران (شهرک صنعتی شمس آباد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند.
وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
وزیر نیرو با بیان اینکه برنامه تعمیرات اغلب نیروگاه‌های کشور به پایان رسیده است، گفت: تا نیمه اردیبهشت‌ماه با اتمام فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این بخش، تمامی نیروگاه‌های کشور با حداکثر ظرفیت به استقبال روزهای اوج مصرف برق تابستان خواهند رفت.
مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال 1403، گفت: تا پایان امسال بخشی از مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند.
لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
درحالی حدود یک هفته از رسانه‌ای شدن توقف قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه می‌گذرد که خبر می‌رسد لکوموتیو این قطار توسط شرکت راه‌آهن بازداشت شده است.
آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا 2027 امضا کرده است.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
پوکو M6 4G در راه عرضه به بازار جهانی است
نهاد های نظارتی مختلف برنامه‌ های شیائومی برای عرضه جهانی پوکو M6 4G را تأیید کرده‌اند. این تلفن هوشمند، چهارمین عضو سری M6، پس از گوشی هایی پوکو M6 Pro 4G، پوکو M6 Pro 5G و POCO M6 5G خواهد بود. نوشته پوکو M6 4G در راه عرضه به بازار جهانی است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
گوشی ویوو X100s در اولین تصاویر خود فاش شد
برند ویوو درحال آماده شدن برای معرفی چندین گوشی هوشمند جدید به‌عنوان جانشینان سری X100 فعلی خود است که با نام‌های X100s Ultra ،X100s Pro و X100s شناخته می‌شوند. تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات این سری فاش شده است؛ بااین‌حال طراحی این مدل‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اخیراً اما، تصاویری از گوشی ویوو X100s توسط GSMArena به بیرون درز کرده است که برخی تغییرات طراحی این مدل را نسبت‌به X100 استاندارد نشان می‌دهد. نوشته گوشی ویوو X100s در اولین تصاویر خود فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
ابتدا ناتینگ فون ۲ و الان سری اول گوشی ناتینگ به Chat GPT مجهز می‌شود
ناتینگ هفته پیش با ارائه آپدیت Nothing OS 2.5.5 برای ناتینگ فون ۲، ما را شگفت زده کرد. این بروزرسانی تعدادی قابلیت جدید به گوشی اضافه کرد که مهم‌ترین آن‌ها ادغام ChatGPT در رابط کاربری بود. اما برای دارندگان سری اول گوشی نیز خبر خوبی وجود دارد چرا که بروزرسانی مذکور برای این گوشی نیز منتشر شده است. نوشته ابتدا ناتینگ فون ۲ و الان سری اول گوشی ناتینگ به Chat GPT مجهز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
طراحی جدید یوتیوب پس از انتقادهای شدید از دسترس خارج شد
گوگل پس از واکنش‌های منفی کاربران یوتیوب، طراحی جدید این پلتفرم را از دسترس خارج کرد.
خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
بایت‌دنس شایعه‌ی فروش تیک‌تاک را تکذیب کرد و گفت برنامه‌ای برای واگذارکردن این شبکه‌ی اجتماعی ندارد.

اخبار جهان

همه بین الملل
هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
معاون وزیر خارجه روسیه اظهارات مقامات لهستان درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا را اقدامی تحریک آمیز و یک بازی خطرناک دانست و هشدار داد: مسکو چنین تأسیساتی را بعنوان اهداف نظامی در نظر خواهد گرفت.nbsp;
طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
وزیر خارجه حکومت طالبان با اشاره به زنجیره تامین و حمایت از داعش گفت سه کشور همسایه زمینه این گروه تروریستی در منطقه را فراهم کرده‌اند.
چین سفیر آلمان را احضار کرد
سفیر آلمان در چین روز گذشته در پی دستگیری چند مظنون به جاسوسی برای پکن به وزارت خارجه این کشور احضار شد.
موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
پادشاه انگلیس هم با تایید قانون بحث برانگیز ضد مهاجرتی رواندا زمینه برای اخراج پناهجویان به این کشور آفریقایی بدون توجه به مبدا آن ها را فراهم کرد.
واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب معترضان آمریکایی طرفدار فلسطین، نادرستی ادعای آن‌ها در آزادی بیان را نشان می‌دهد.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
حکم نگاه به زنان غیر مسلمان
رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون «حکم نگاه به زنان غیر مسلمان» پاسخ گفتند.
تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن      
برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.
۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
رییس مجمع گز و شیرینی‌های سنتی اصفهان، گفت: در بسیاری از کشور‌های جهان نام گز با اصفهان عجین شده و گز اصفهان شهرت جهانی دارد.
دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب
حجت الاسلام پناهیان در نشست هم اندیشی سالیانه ۷۰۰ هیئت رزمندگان اسلام ضمن معرفی دو شاخصه مهم هیئت از نگاه رهبر انقلاب گفت: کسی حق ندارد هیئت خود را با جمعیت، رسانه ای بودن یا نبودن و ... بسنجد.

اخبار حوادث

همه حوادث
وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 
وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند؛ زیرا فرصت جبران دارند.
توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران - تبریز خبر داد.

فرهنگی

همه
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل»: از زاویه‌ای جدید به انقلاب فرهنگی پرداختیم
کارگردان مستند «تا اطلاع ثانوی تعطیل» گفت: راجع به موضوع انقلاب فرهنگی تا به حال چند مستند بلند و نیمه بلند تولید شده است اما ما در «تا اطلاع ثانوی تعطیل» سعی کردیم جدای از روایت ماجرا از یک زاویه جدید به مسئله نگاه کنیم و رویکردمان نقد انقلاب فرهنگی بود و به همین دلیل با کارهای دیگر تفاوت‌های جدی دارد و شباهتی ندارد.
وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.
تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
اسلامی ندوشن ، نخستین پیشگامان این جریان را ابن مقفع، طبری و حلاج می‌داند که در پیوند ذخایر فرهنگی ایران پیش و پس از اسلام جان‌فشانی کردند؛ اما او قرن سوم هجری را به‌واسطه احیاء زبان فارسی دری و سرایش شاهنامه فردوسی مهم‌ترین قرن تاریخ ایران پس از اسلام می‌شناسد
نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
«تعیین جرم و مجازات مطابق قانون اساسی صرفا در صلاحیت قوه مقننه است. بدون قانون هم نمی‌توان کاری را به عنوان جرم تلقی کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم صلاحیت تعیین جرم و مجازات آن را ندارد. آنچه در نحوه رفتار نیروی انتظامی با مساله حجاب دیده می‌شود، وجه فرهنگی ندارد.»

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند.
(تصاویر) عمارت انگورستان ملک
خانه انگورستان ملک، که وقف‌نامه آن به سال ۱۳۴۱ هجری قمری باز می‌گردد، توسط حاج محمد ابراهیم خان بنا شده است.
(تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
آتش سوزی گسترده در انبار ۵۰۰ متری یک مجتمع در خیابان شهید رجایی تهران، عصر پنج شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام و مشغول مهار آتش هستند.
(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا به خاطر اجرای طرح نور با سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کشور و حجت الاسلام ماندگاری در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
(تصاویر) دشت شقایق ملارد
دشت شقایق ملارد یکی از این پدیده‌های زیباست، پدیده‌ای که در جوار آن می‌توان ساعت‌ها به دور از دغدغه‌های زندگی امروز از شگفتی‌های آفرینش لذت برد، هر ساله در اردیبهشت ماه، دشت ملارد شاهد رویش شقایق‌های سرخی است جشن شقایق‌های وحشی در نهایت گمنامی به خاموشی می‌گراید و کمتر توریستی از این دشت گذر می‌کند.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در آزادراه همت…
تشکیل یک استان جدید تصویب شد
معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در…
محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن
پرستار قلابی مرد معلول که مادر پیر او را کشته و مرد معلول را برای چند روز در خانه زندانی کرده ‌بود…
ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش
دختر جوانی با همدستی ۲ مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر
داستان بازی Fallout 4 در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی #8230; Continue reading "دانلود بازی Fallout 4 #8211; Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Fallout 4 #8211; Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Deliver Us The Moon v1.4.4 برای کامپیوتر #8211; نسخه CODEX دانلود بازی Marvels Avengers #8211; The Def
دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl
بازی WWE 2K24 به‌عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان، کاملا با نسخه‌های پیشین متفاوت بوده و بالاخره می‌توانیم یک اثر با کیفیت از این مجموعه دوست داشتنی را تجربه کنیم. مهم‌ترین بخش این نسخه، بخش رویداد رسلمنیا است که به‌مناسبت سالگرد چهل سالگی آن ارائه شده است و می‌توانید همه رویدادهای سال‌های گذشته را به‌شکل #8230; Continue reading "دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده FitGirl" نوشته دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده FitGirl اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. 8
دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos
بازی Last Epoch امکان سفر در زمان را برای شما فراهم کرده و می‌توانید با سفارشی سازی شخصیت خود، وارد یک سیاه چال خطرناک شوید. می‌توانید یک اکشن و نقش آفرینی فوق العاده جذاب را تجربه کرده و به دنیای گذشتگان سفر کنید. باید با امپراطوری‌های تاریک روبرو شده و خدایان خشمگین را هم نابود #8230; Continue reading "دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده ElAmigos" نوشته دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده ElAmigos اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Children of Morta برای کامپیو
دانلود بازی Tales of Kenzera ZAU برای کامپیوتر
بازی Tales of Kenzera ZAU داستان زائو، یک شمن جوان را روایت می‌کند که در غم از دست دادن پدر خود به سر می‌برد. او در جستجوی راهی برای بازگرداندن پدرش از مرگ، با کالونگا، خدای مرگ معامله‌ای می‌کند. کالونگا در ازای دریافت روح سه هیولا، روح پدر زاو را به او باز می‌گرداند. زاو #8230; Continue reading "دانلود بازی Tales of Kenzera ZAU برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Tales of Kenzera ZAU برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی DreadOut 2 v1.1.7 برای کامپیوتر #8211; نسخه CODEX و DODI دانلود بازی Streets Of Rage 4 برای کامپیوتر
دانلود فیلم سینمایی Road House 2024 با زیرنویس و دوبله فارسی
ژانر: اکشن , هیجان انگیز کارگردان: Doug Liman نویسنده: Anthony Bagarozzi,Chuck Mondry,R. Lance Hill بازیگران: : jake gyllenhaal,Daniela Melchior,Conor McGregor دوبله:#160;دارد زیرنویس:#160;دارد زمان:#160; خلاصه داستان یک مبارز سابق یواف‌سی در یک کافه کنار جاده‌ای در فلوریدا کیز کار می‌کند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.

موبایل

همه موبایل
دانلود ZOMBIE HUNTER v1.82.0 بازی شکارچی زامبی آفلاین بدون نیاز به اینترنت اندروید
ZOMBIE HUNTER: Offline Games یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی VNG GAME STUDIOS می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و آخرین نفری باشید که زنده می مانید. شیوع مرگبار عفونت زامبی در سال 2080 و در جهان پس از آخرالزمان آغاز شد. تمام انسان ها به زامبی هایی وحشی تبدیل شده اند. آنها ویروس کشنده را به هر انسانی که باقی مانده برسند پخش می کنند و باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند. با اسلحه خود به زامبی ها در بزرگراه ها یا هر جای دیگر از شهرهای آلوده به ویروس تیراندازی کنید و آنها را از بD
دانلود Love Poly v2.2.22 بازی پازل تصاویر برای اندروید مود
Love Poly: Puzzle Jigsaw‏ یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی incolor می باشد. در اینجا انواع تصاویر وجود دارند که بصورت پازل های تکه تکه شده در مقابل شما نشان داده می شود که باید با چرخاندن قطعات پازل آن را به تصویر مورد نظر نزدیک کنید و قطعات به یک تصویر زیبا تبدیل می شود. اگر علاقمند به رنگ آمیزی پازلی هستید Love Poly یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. انواع پازل های سه بعدی از تصاویر حیوانات، میوه ها و غیره را حل کنید و مغز خود را به چالش بکشید و بدین ترتیب تمام آثار هنری منحصر به فرد را باز کنید. همچنین وجود موسیقی های پس زمینه مخD
دانلود Seekers Notes v2.49.0 بازی یادداشت های جستجوگران اندروید مود
Seekers Notes یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی My Tona می باشد که به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تصور کنید وقتی که از خواب بیدار می شوید خود را در مکان نا آشنا می بینید این مکان نفرین شده می باشد و شما باید برای نجات جان شهروندان تلاش کنید و پازل را حل کنید . در بازی یادداشت سالک شما باید بیش از 1000 ماموریت جذاب و هیجان انگیز با بیش از 137 مجموعه منحصر به فرد را پشت سر بگذارید و تمامی شهروندان را نجات داده و هیولای خطرناک را شکست دهید . بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعA
دانلود Sniper Arena v1.9.5 بازی تک تیراندازی اندروید مود
Sniper Arena: PvP Army Shooter یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Nordcurrent می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به رقابت با بیش از 500 نفر از تک تیراندازها در سراسر جهان بپردازید و در 4 مکان مبارزه ای دیدنی و جذاب به مبارزه بپردازید. با دوستان خود متحد شوید و یک تیم ماهر ایجاد کنید. قهرمانان خود را هدایت کنید و تیم های دیگر را شکست دهید و در سه حالت مختلف به رقابت با سایر رقبا بپردازید و پیروز شوید. هر چه بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید و ماموریت ها را تگمیل کنید سلاح های بهتری را آنلاک کنید و یا سلاح های خود را ارتقا دهی
دانلود اسکور هیرو Score! Hero v3.25 بازی فوتبال جدید اندروید مود
Score! Hero یک بازی ورزشی جذاب و اعتیاد آور می باشد که توسط استودیوی بازیسازی First Touch در مارکت اندروید منتشر شده است. هدایت یکی از شخصیت های فوتبالی را که هیچ چیزی از این ورزش سر در نمی آورد، در اختیار بگیرید و او را به بهترین بازیکن جهان تبدیل کنید! همه چیز را باید از صفر شروع کنید و تمرینات ساده ای را بیاموزید. پس از این که توانستید شرایط لازم برای بازی کردن در یک میدان معمولی را در بازیکنتان ایجاد کنید، اولین مسابقه تان را به انجام برسانید و پیروز میدان باشید. بخش تمرینی بازی قهرمان فوتبال در سطح بسیار خوبی قرا
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران