طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
رادان: برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.
انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت دولت صنعا متعهد است در صورتی که درگیری‌های جاری در نوار غزه با اسرائیل به یک جنگ بزرگ منطقه‌ای تبدیل شود، به کمک محور مقاومت و ائتلاف خود با ایران بیاید.
راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ نفر از مبلغان و مروجان عفاف و حجاب، در طرح طوبی گرد هم آمدند تا روش‌های استدلال و استقناع هنرمندانه در مسیر تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در جامعه را فرا بگیرند.
کنایه‌های علی ربیعی در روز معلم؛ شلیک به اندیشه مطهری!
علی ربیعی نوشت: آنچه این روز‌ها به نام جمهوری اسلامی فریاد زده می‌شود و چیزی که از اسلام با «پایداری» زیاد بازنمایی می‌گردد، همگی، تیر‌هایی است که هر روز بر اندیشه و نگاه مطهری شلیک می‌شود.
وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت فرصت دارد نسبت به تعیین تکلیف حساب‌های خود در بانک‌های عامل اقدام و آن‌ها را مسدود کرده و یک حساب واحد نزد خزانه با نظارت بانک مرکزی افتتاح کند.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای تقابل حساس مقابل سپاهان اصفهان مشخص شد.
توقف استقلال مقابل تراکتور تبریز
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور تبریز به تساوی رسید و دو امتیاز حساس از دست داد.
پرسپولیس ۰ سپاهان ۰: تقدیم به نکونام!
اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخپوشان نتوانست از فرصت بزرگی که استقلال با تساوی در تبریز ایجاد کرده بود استفاده ببرد.
جدول لیگ/ همه برای صدرنشینی استقلال
پرونده هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی پرسپولیس و سپاهان به پایان رسید و سرخ‌پوشان تهران نتوانستند در روزی که استقلال مقابل تراکتور امتیاز از دست داد، صدرنشین شوند. استقلال همچنان با 54 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با 53 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
دفترچه شبیه ساز آزمون وزارت بهداشت- کارشناس امور آموزشی
دفترچه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- کارشناس امور آموزشی (به همراه پاسخ‌نامه تشریحی- توضیحی) دفترچه شبیه ساز آزمون وزارت بهداشت- کارشناس امور آموزشی دفترچه شبیه ساز آزمون وزارت بهداشت- کارشناس امور آموزشی برای خرید کلیک کنید   خرید بسته   دفترچه شبیه ساز آزمون وزارت بهداشت- کارشناس امور آموزشی مقدمه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت-...
دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس سلامت اجتماعی
دفترچه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- کارشناس سلامت اجتماعی (به همراه پاسخ‌نامه تشریحی- توضیحی) دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس سلامت اجتماعی دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس سلامت اجتماعی برای خرید کلیک کنید   خرید بسته   دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس سلامت اجتماعی مقدمه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- کارشناس...
استخدام استاد زبان انگلیسی با بیمه در آموزشگاه زبان انگلیسی نورعلم در تهران
استخدام آموزشگاه زبان انگلیسی نورعلمآموزشگاه زبان انگلیسی نورعلم در تهران (منطقه 15، افسریه جنوبی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان‌ تهران استخدام می‌نماید.
دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس برنامه و بودجه
دفترچه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- کارشناس برنامه و بودجه (به همراه پاسخ‌نامه تشریحی- توضیحی) دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس برنامه و بودجه دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس برنامه و بودجه برای خرید کلیک کنید   خرید بسته   دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- کارشناس برنامه و بودجه مقدمه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- کارشناس...
دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- متصدی دفتری و بایگانی
دفترچه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- متصدی دفتری و بایگانی (به همراه پاسخ‌نامه تشریحی- توضیحی) دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- متصدی دفتری و بایگانی دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- متصدی دفتری و بایگانی برای خرید کلیک کنید   خرید بسته   دفترچه شبیه ساز وزارت بهداشت- متصدی دفتری و بایگانی مقدمه شبیه ساز آزمون ویژه وزارت بهداشت- متصدی دفتری و...

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
فیلم / حاشیه دیدار پرسپولیس-سپاهان/ اصفهانی‌ها پشت در‌های آزادی ماندند
دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. با توجه به زمان شروع این بازی که با ترافیک سنگین پایتخت همراه شده است، اتوبوس تیم‌ها، به ویژه تیم سپاهان به سختی و با تاخیر به ورزشگاه آزادی رسید. هواداران سپاهان که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی آمده‌اند، برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شده‌اند. در واقع تغییر ورودی هواداران دو تیم و ناهماهنگی به ایجاد این مشکل منجر شد و نارضایتی آن‌ها از میزA
فیلم/ ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپولیس در آستانه دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان
نکات مهم پیش از خرید لوله فولادی
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
بر اساس ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است.
سواری جدید سایپا ارزان شد جدول
قیمت اطلس G در بازار امروز نسبت به خریدوفروش‌های روز گذشته پنج میلیون کاهش پیدا کرد.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
خرید بازی GTA V از گیم دونی با امکان کسب درآمد!
بازی‌های کامپیوتری یکی از بخش‌های مهم صنعت سرگرمی هستند. از بازی‌های ساده تا بازی‌های پیچیده و چند نفره، همه‌ی آن‌ها به ما اجازه می‌دهند که در دنیایی مجازی وارد شویم و تجربیات جدیدی را تجربه کنیم. نوشته خرید بازی GTA V از گیم دونی با امکان کسب درآمد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر خمیده در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
جزئیات جدیدی درباره گوشی HTC U24 Pro در فضای مجازی منتشر شده است. این تلفن هوشمند به تازگی در میان داده های کنسول Google Play مشاهده شده؛ چندی پیش نیز این دستگاه با شماره مدل 2QDA100 در وب‌سایت های بنچمارک Geekbench و گواهینامه Bluetooth SIG ظاهر شده بود. نوشته گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر خمیده در کنسول گوگل پلی مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
رندر های Galaxy F55 5G سامسونگ طراحی این گوشی را نشان می‌دهند
افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، با انتشار پستی رندر های Galaxy F55 5G سامسونگ را به اشتراک گذاشت. قرار است که این تلفن هوشمند در ماه جاری میلادی و در کشور هند معرفی شود. تیزری که چندی پیش از سوی سامسونگ منتشر شد، نشان می‌داد که این گوشی دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. در حال حاضر، Galaxy F55 5G در میان داده های بنچمارک Geekench نیز مشاهده شده است. نوشته رندر های Galaxy F55 5G سامسونگ طراحی این گوشی را نشان می‌دهند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
نوکیا 215، 225 و 235 مدل 2024 با پشتیبانی از 4G معرفی شدند
پس از عرضه سه گوشی ساده نوکیا در کمتر از یک ماه پیش، این برند سه مدل دیگر از گوشی‌های ساده خود را با نام‌های نوکیا 215، 225 و 235 معرفی کرده است. این سه دستگاه دارای مشخصات مشابهی ازجمله چیپست Unisoc T107 و سیستم عامل +S30 هستند. این گوشی‌ها همچنین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویژگی‌های ضروری موبایل را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی از شبکه 4G، در رنگ‌های مختلف و مجهز به صفحه‌کلید کلاسیک T9 ارائه دهند. نوشته نوکیا 215، 225 و 235 مدل 2024 با پشتیبانی از 4G معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایت روز معلم ۱۴۰۳ روش فعال سازی
به مناسبت روز معلم ۱۴۰۳ دولت تصمیم گرفته تا یک بسته اینترنت هدیه را برای معلم‌ها در نظر بگیرد. گفته شده که این بسته تا سقف ۳۰ گیگابایت خواهد بود. بیاید درباره بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایت روز معلم ۱۴۰۳ و روش فعال سازی آن صحبت کنیم. نوشته بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایت روز معلم ۱۴۰۳ + روش فعال سازی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
لاپید: نتانیاهو بهانه‌ای برای رد توافق ندارد
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در سخنانی تاکید کرد که نخست‌وزیر این رژیم دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای نپذیرفتن توافق مبادله اسیران ندارد.
ترامپ: دانشجویان «شستشوی مغزی» شدند
رئیس‌جمهور سابق آمریکا تظاهرات گسترده روزهای اخیر در دانشگاه‌های کشورش در حمایت از فلسطین را به «شستشوی مغزی» ربط داد.
محاصره وزارت بازرگانی انگلیس در حمایت از فلسطین
هزاران کارگر انگلیسی وزارت بازرگانی این کشور را در اعتراض به ارسال سلاح به اسرائیل محاصره کردند.
افشاگری یونیسف: گورستان‌های غزه مملوء از کودک بود
سخنگوی یونیسف که 3 بار در دوران جنگ به نوار غزه رفته است، می‌گوید اوضاع غزه هولناک است و روزانه افراد بسیاری در این منطقه کشته می‌شوند.
بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
رئیس اداره سیاسی حماس در خارج سامی ابوزهری امروز چهارشنبه، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا را تلاشی برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر دانست.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان چه خبر؟
مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند.
۱۰ سریال کره‌ای دیدنی با موضوع سفر در زمان
بسیاری از درام‌های تاریخی این مفهوم را به شکلی عمیق مورد بررسی قرار می‌دهند و اغلب یک شخصیت مدرن را به گذشته محافظه‌کارانه‌تر منتقل می‌کنند. این‌ها نیز اغلب داستان‌های عاشقانه‌ای هستند که کمی رمز و راز و زوایای مرموز و پنهان در آن‌ها دخیل شده است.
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.
تغییر چهره جالب علیرضا جعفری بعد از ۲۰ سال
علیرضا جعفری که نقش سعید را سال ۸۴ در سریال متهم گریخت بازی کرد، در حال حاضر ۳۰ ساله است.
مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش! نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

اخبار حوادث

همه حوادث
تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: من این قرارداد را در فضای مجازی و سایت‌ها دیدم. به جز قرارداد مذکور، قرارداد‌های دیگری هم وجود دارد که هنوز اعضای شورای شهر تهران به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند و اینکه گفته شده من را متقاعد کرده‌اند یک موضوع بی‌ربطی است. هرمزی در تماس تلفنی گفت که قرارداد را برای شما ارسال کردیم و من گفتم که چنین چیزی صحت ندارد. همین.
۵ هزار کودک خیابانی در تهران
 معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان با رویکرد خانواده محوری گفت: برخلاف ادعای آماری مبنی بر وجود ۳۰ تا ۳۵ هزار کودک کار و خیابان اما به واقع اینطور نیست و حداکثر پنج هزار کودک خیابانی در تهران وجود دارد.
جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اعلام شد.
سیرچ کرمان لرزید
زمین‌لرزۀ ۴.۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی سیرچِ کرمان را لرزاند.
خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیکی فوق‌سنگین از جنوب به شمال هراز و فیروزکوه وجود دارد و تردد در خروجی‌های شرقی پایتخت به سمت شمال قفل شده است.

فرهنگی

همه
مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
استحاله فرهنگی در آئین «ورف‌چال» لاریجان
در امواج خروشان تهاجم فرهنگی بر بدنه جامعه امروز و متعاقبا نسل آینده ما وارد شده است و آنچه از آن تاریخ و تمدن به یدک کشیده می‌شود فقط نامی است، فقدان مدیریت و برنامه‌ریزی برای این مراسم‌، سبب شده بود زنان نیمه برهنه و دختران بی‌ارتباط با این منطقه با یک تکه شلوارک و تاپ وارد مراسم زن شاهی شده و عرصه را با دیسکوهای کاباره‌ای آن طرف آب اشتباه بگیرند!
استحاله فرهنگی در آئین وورف چال لاریجان
در امواج خروشان تهاجم فرهنگی بر بدنه جامعه امروز و متعاقبا نسل آینده ما وارد شده است و آنچه از آن تاریخ و تمدن به یدک کشیده می‌شود فقط نامی است، فقدان مدیریت و برنامه‌ریزی برای این مراسم‌، سبب شده بود زنان نیمه برهنه و دختران بی‌ارتباط با این منطقه با یک تکه شلوارک و تاپ وارد مراسم زن شاهی شده و عرصه را با دیسکوهای کاباره‌ای آن طرف آب اشتباه بگیرند!
واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
اردوی تیم ملی کشتی آزاد
تمرینات آماده سازی ملی پوشان کشتی آزاد، برای حضور در رقابت های المپیک، در خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده»در حال برگزاری است.
اجتماع مردمی حامیان طرح نور
اجتماع مردمی حامیان طرح نور عصر امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه) یا حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار شد.
(اینفوگرافیک) کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟
شمار کلاهک‌های موجود در جهان، در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۱۲ عدد است که ۹ کشور جهان دارای کلاهک اتمی هستند.
عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند. این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.
(تصاویر) برداشت گل گاوزبان در آستارا
برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از اراضی روستا‌های بالادست کوهستانی غرب شهرستان مرزی آستارا از جمله حیران، آق مسجد، چملر، سیج، مشند و دگیرمانکشی بسته به شرایط آب و هوایی از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اوایل خرداد ماه ادامه می‌یابد. کشاورزان آستارایی با خشک کردن این گیاه دارویی که به صورت خودرو می‌روید، گل گاو زبان خشک استحصال می‌کنند و با فروش آن به بازار و گردشگران داخلی و خارجی در مسیر جاده پرتردد و کوهستانی گردنه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا درآمد کسب می‌کنند. شهرستان مرزی بندر آ

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
وکلا در صف طولانی اجرای احکام
تبیین اهداف ثبت شکایت یا ارائه دعوا، برای رسیدن به مطالبات شاکی یا خواهان است و مراحل رسیدگی و صدور…
جزئیات جدید از پشت پرده مسمومیت پزشکان در شیراز
خبر تلخ بود و هولناک‌؛ ۲۹پزشک در یک مهمانی در اطراف شیراز به‌دلیل مصرف مشروبات دست‌ساز مسموم شده و…
ادعای بایدن درباره مخالفت حماس با آتش بس
رئیس‌جمهور آمریکا که دولت او از تصویب سه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس در…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 12 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
اسرائیل، حزب الله را تهدید به اشغال لبنان کرد!
وزیر امور خارجه اسرائیل به همتای فرانسوی خود گفته چنانچه حزب‌الله از مرز با فلسطین اشغالی عقب‌نشینی…

دانلود

همه دانلود
معرفی 7 برنامه برتر تشخیص چهره ی فرزند آینده
معرفی 7 برنامه برتر تشخیص چهره ی فرزند آینده nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; تا به حال به این فکر کرده اید که فرزند شما در آینده چه شکلی می شود؟ فرزند بیشتر شبیه پدر می شود یا مادر؟ خیلی از پدر و مادرها هنگامی که منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستند، دوست دارند بدانند که فرزندشان چه شکلی خواهد شد. امروز با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه ی پردازش تصویر و تشخیص چهره انجام گرفته است، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی توسعه داده شده اند که امکان پیش بینی چهره ی فرزند آینده ی شما را دارند. کارکرد این نرم افزارها ساده اس
دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders برای کامپیوتر
بازی Robin Hood Sherwood Builders یک تجربه اکشن و ماجراجویی است که با المان‌های ساخت و ساز ارائه شده است. شما در این اثر نقش یک قهرمان کلاسیک را خواهید داشت که در مقابل ظلم و بی عدالتی قرار می‌گیرد. آنتاگونیست بازی به‌دنبال غارت ساکنین شهر شروود است. شما در نقش رابین، باید با شکار، #8230; Continue reading "دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Robin Hood Sherwood Builders برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Freeman Guerrilla Warfare v1.4 برای کامپیوتر #8211; نسخه CODEX دانلود بازی This Land Is My Land برای کاD
دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos
در بازی PC Building Simulator 2 می‌توانید کسب و کار کامپیوتری خود را راه‌اندازی کرده و ساخت و تعمیر رایانه‌های شخصی را بیاموزید. کارگاه خود را می‌توانید ارتقا داده و با ارتقا سطح، قفل ابزارها و تجهیزات جدید را هم باز کنید. می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و سود کاملی را کسب کنید. باید #8230; Continue reading "دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای کامپیوتر #8211; نسخه ElAmigos" نوشته دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای کامپیوتر #8211; نسخه ElAmigos اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Bus Simulator 18 + Setra Bus Pack 1 DLC برای کامپیوتر
دانلود بازی RoboCop Rogue City – New Game Plus برای کامپیوتر
بازی RoboCop Rogue City داستان روبوکاپ دوست داشتنی ما را در شهری بزرگ روایت می‌کند. بازی با پیش زمینه داستانی هیجان انگیزی شروع شده و یک اینترو بسیار جالب خواهیم داشت. روبوکاپ باید پا به مکان‌های حیرت انگیز گذاشته و سرنخ‌های زیادی را کشف کند. کاراکترهای دشمن رفته رفته اضافه شده و با یک سری #8230; Continue reading "دانلود بازی RoboCop Rogue City #8211; New Game Plus برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی RoboCop Rogue City #8211; New Game Plus برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Call of Duty Black Ops 3 v100.0.0.0 + All DLCs برای کامپیوتر دانD
دانلود بازی SANABI برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl
در بازی SANABI در نقش یک کهنه سرباز افسانه‌ای بازنشسته خواهید بود. باید آخرین عملیات را فراخوانده و به شهری بروید که توسط یک گروه فاسد خلافکاری اداره می‌شود. شما برای این ماموریت انتخاب شده‌اند و باید از زنجیره توانایی‌های خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. سرعت در این بازی اهمیت بالایی دارد و #8230; Continue reading "دانلود بازی SANABI برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده FitGirl" نوشته دانلود بازی SANABI برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده FitGirl اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانل

موبایل

همه موبایل
Call of Duty: Mobile Season 4 v1.0.44
کالاف دیوتی بازی تیر اندازی اول شخصی که بسیاری از گیمر های ایرانی منتظر اش بودند بلاخره برای اندروید عرضه شد و از همین لحظه از اندروید ها قابل دانلود است. چرا بازی Call of Duty Mobile را خیلی ها دوست دارند؟ چون به صورت رایگان در دنیای پر چالش می توانند ماجراجویی کنند و [#8230;] lt;pgt;The post Call of Duty: Mobile Season 4 v1.0.44 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Balad v4.65.1
بلد مسیریابی راه بلد برای ایرانی هاست. این نرم افزار بومی همانند نشان و دال قادر است با تکنیک های جذاب شما را در کمترین زمان به مقصد تان برساند. مسیریاب بلد توسط چه گروهی عرضه شده است؟ این مسیریاب ایرانی پس از دو پروژه موفق کافه بازار و دیوار توسط گروه آوای همراه هزاردستان [#8230;] lt;pgt;The post Balad v4.65.1 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
Nazdika v11.4.5-G
نزدیکا نزدیک ترین نرم افزار به اینستاگرام ،امروز دوباره بروز شده است.این اپلیکیشن ایرانی که طراحی بسیار شبیه اینستاگرام دارد در تلاش است با استفاده از  تکنیک های اینستا این شبکه مسدود شده را برای شما شبیه سازی کند. مراحل فعال‌سازی برنامه زبانه خانه در این بخش از برنامه می‌توانید پست‌های افرادی که دنبالشان می‌کنید [#8230;] lt;pgt;The post Nazdika v11.4.5-G first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
PicsArt v24.8.1
PicsArt #8211; Photo Studio یکی از معروف ترین برنامه های رتوش عکس گوگل پلی است. این برنامه در کنار ویرایش عکس ادیت ویدیو را نیز انجام می دهد. از همین رو تصمیم گرفتیم آپدیت پیکس آرت را در اندروید ها قرار دهیم و ویژگی های مهم اش را به شما بیاموزیم. ویژگی های کلیدی برنامه [#8230;] lt;pgt;The post PicsArt v24.8.1 first appeared on اندروید ها,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید.lt;/pgt;
دانلود Galaxy Attack v55.9 بازی حمله کهکشان اندروید مود
Galaxy Attack: Shooting Game یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی ONESOFT می باشد. کنترل سفینه فضایی خود را دست بگیرید و از زمین در برابر انبوهی از بیگانگان محافظت کنید. پس اهداف چالش برانگیز خود را تکمیل کنید و جهان را از دست دشمنان شرور نجات دهید. در این بازی فضایی تیراندازی، در محیط های خطرناک با دشمنان زیادی رو به رو خواهید شد که با نابودی آنها، امتیاز کسب کنید و فضاپیمای خود را ارتقا دهید. با استفاده از سلاحی که در اختیار دارید ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و به مراحل بعدی صعود کنید. با روسای مختلف به نبرد بپردازید و چالش ه
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران