ساخت سوئیچ یا ریموت کنترل یدک کیا

شکستن، خراب شدن، در آب افتادن ریموت، مخدوشی، گم شدن و یا مفقودی سوئیچ خودرو از جمله حوادث یا مشکلاتی است که احتمال وقوع آنها برای هر یک از ما ممکن است. در چنین مواقعی یا شرایط مشابه آن مطمئن ترین راه یافتن یک مرکز معتبر با متخصصانی آگاه و به روز و مراجعه به آن است. تاکید میکنیم که به روز بودن دانش، تخصص و مهارت‌های اعضای مجموعه بسیار قابل اهمیت است. به این دلیل که سوئیچ‌های نسل مدرن اتوموبیل ‌های خودروسازی شرکت کیا پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند و درپی آن نیز طبعا طراحی و ساخت این ریموت کنترل ها و همچنین تنوع زیاد میان آنها، امر تعمیر، تعویض و یا ساخت مجدد سوئیچ های این دسته از خودروها را دچار پیچیدگی و دشواری بخصوصی نموده است.

 

ساخت یدک سوئیچ کیا

داشتن یدک سوئیچ کیا بسیار مهم و واجب است زیرا در صورت گم شدن سوئیچ اصلی باز کردن درب خودرو امری بسیار سخت است. در صورتی که مالک خودرو هیچ گونه یدک سوئیچ از خودرو در هنگام خرید نداشته باشد باید برای ساخت یدک به یکی از مراکز ارائه خدمات این ماشین مراجعه نماید. برای ساخت سوئیچ یدک تنها داشتن سوئیچ اصلی خودرو کافی نیست و باید با خودرو به این مراکز مراجعه کرد زیرا بر روی کامپیوتر خودرو نیز اقدامات مهمی صورت گیرد.

فعالیت کپی و ساخت کلید یدک برای کیا امری بسیار تخصصی است که برای انجام آن نیاز به مهارت بالا است. مراکزی که در زمینه ساخت و کپی سوئیچ کیا خدمات را ارائه می­دهند حتما باید از متخصصان با تجربه و همچنین تجهیزات و دستگاه­های تخصصی استفاده کنند.

این مراکز معمولا در کلان شهر­ها هستند و در شهرستان­ها پیدا کردن این مراکز بسیار سخت تر است. در صورتی که خودروی کیا شما فاقد سوئیچ یدک باشد و شما از شهر خارج شوید، در صورت گم شدن و مفقود شدن سوئیچ اصلی در میان راه برای روشن کردن و حتی باز کردن درب خودرو قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

حتی پیدا کردن مراکز در شهرستان­ها که بتوانند کار کد دهی و ساخت سوئیچ را انجام دهند به ندرت انجام شدنی است. باز کردن درب خودرو و دسترسی به کامپیوتر آن نیز کاری بسیار حرفه ای و تخصصی است که افراد عادی قادر به انجام آن نیستند و حتما باید در مراکز مخصوص این کار انجام شود. اما با داشتن سوئیچ یدک با هیچیک از این مشکلات رو به رو نخواهیم شد و این سوئیچ به راحتی جایگزین سوئیچ اصلی می شود.

تراش تیغه اضطراری سوئیچ یدک

زمانی که به ساخت ریموت کیا نیاز دارید باید حتما به مراکز خدمات دهی مراجعه نمایید. در صورتی که این مرکز به تمامی دستگاه­های تخصصی مجهز نباشد وکار تراش تیغه به خوبی انجام نشود تیغه خام می­ماند و شما نیز از این مشکل بی اطلاع هستید. بعد از گذشتن زمان و خالی شدن باطری ریموت از این مشکل مطلع خواهید شد.

این مسئله باعث می‌شود که خودرو ریموت و کلیس را نشناسد و ریموت و کلیس خام نیز قادر به باز کردن درب و روشن کردن ماشین نیستند. فقط در صورتی که کلید خام تراش خورده باشد می­توان از آن استفاده کرد و درب خودرو را باز کرد.

پس در صورت نیاز به کپی سوئیچ و گرفتن سوئیچ یدک به مراکزی مراجعه نمایید که از داشتن تجهیزات کامل و تخصصی تراش کلید به طور یقیین اطمینان پیدا کرده باشید و بعد از تحویل گرفتن سوئیچ یدک حتما از درست بودن آن اطمینان پیدا کنید.

ساختن سوئیچ کیا بدون تراش تیغه اضطراری در سیستم های کلیس گو فاقد هر گونه ارزش و اعتباری است و قطعا قابل استفاده نیست.

خدمات سوئیچ و ریموت کلیس گو کیا

• پاک کردن ریموت گمشده

• ساخت ریموت یدکی کیا توسط دستگاه اتوماتیک

• خدمات ساخت سوئیچ کیا در صورت مفقودی

• پاک کردن کد خطای کیا توسط دستگاه دیاگ

• باز کردن درب خودرو در کوتاه ترین زمان

• ساخت و تراش کلید کیا

• ساخت مجدد ریموت کیا و کددهی ریموت کلیس گو

• غیر فعال کردن ریموت گمشده

• پروگرام و تعریف ریموت کنترل انواع خودروهای کیا

روش تعویض باتری ریموت کیا از نوع شارژی

تعویض باتری ریموت کیا در نوع شارژی، با کمک دستگاه لحیم و عمل لحیم کاری امکان پذیر می‌باشد، بدین صورت که نخست می‌بایست باتری خراب را توسط هویه خارج کنند و نصب باتری جدید را نیز با لحیم کاری انجام دهند. همانطور که می‌دانید قاب ریموت کنترل کیا توسط چسب پلمپ و آب بندی می‌شود، بنابراین به منظور خارج کردن برو ریموت، لازم است این روکش را با دقت هرچه تمام‌تر شکاف داد تا از بروز هر گونه آسیبی به برد ریموت جلوگیری شود.

نشانه های ضعف باتری ریموت کنترل کیا

عمل تعویض باتری ریموت کنترل ها حال چه از نوع شارژی باشند چه غیر شارژی معمولا وقت گیر و نیاز به دقت دارد، پس توصیه ما این است که قبل از اینکه باتری عملا غیر قابل استفاده شود و شما را در موقعیتی ناخوشایند قرار دهد به فکر شارژ یا تعویض باتری سوئیچ خود در فرصتی مناسب باشید. شما میتوانید به راحتی متوجه شوید که چه زمانی باتری ریموت خودرو نیاز به تعویض یا شارژ دارد.

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران