دستکش نخی زنانه آرتینا | معرفی همه مدل ها+ لینک خرید

دستکش ها از پر کاربرد ترین اکسسوری های زنانه و مردانه هستند، که در مدل و جنس های مختلفی تولید می شوند. هر نوع دستکشی کاربرد ویژه ای متناسب با محل و زمان استفاده دارد. محافظت از دستان در برابر سرما، گرما، آلودگی هوا، حساسیت پوستی و... از مشخصه های یک دستکش ایده آل است. در این مقاله انواع مدل دستکش های نخی زنانه را بررسی می کنیم.

دستکش انگشتی نخی

دستکش نخی زنانه از محبوب ترین نوع دستکش ها و از پرکاربردترین دستکش های زنانه است. این نوع دستکش ها اغلب از نخ خالص تهیه می شوند وبه خوبی از دست در برابر عوامل محیطی محافظت می کنند. از جمله عوامل محیطی آسیب زایی که دستکش انگشتی نخی قادر به محافظت از دست در برابر آنها است می توان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • گرما
  • سرما
  • نور آفتاب
  • آلودگی هوا
  • مواد شیمیایی

دستکش نخی بدون انگشت

اسپرت ترین نوع دستکش، دستکش نخی بدون انگشت و نیمه انگشتی است. اکثرا افرادی با استایل اسپرت طرفدار آن هستند. از دستکش نخی بدون انگشت برای کار کردن با موبایل و ست کردن با لباس های اسپرت و فشن استفاده می شود

نمونه های از این دستکش های نیمه برای استفاده در حین فعالیت و مسابقات ورزشی و همچنین در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش های نیمه ورزشی و یا تاکتیکال دارای لایه های تقویت شده در کف دست و روی انگشتان هستند و دارای بند یا چسب برای محکم شدن دور دست می باشند.

تفاوت دستکش نخی تابستانی با زمستانی

دستکش های تابستانی از یک لایه تشکیل میشوند و در اکثر موارد نخ خالص هستند. چرا که پارچه نخی نسبت به پارچه ای نایلونی خنک تر بوده و از تعریق زیاد جلوگیریمیکند. معمولاً دستکش های تابستانی برخلاف دستکش های زمستانی لایه عایق نداشته و نازک تر هستند.

منافذ ریزی در پارچه دستکش های تابستانی وجود دارد، که قابلیتانتقال هوا و جلوگیری از تعریق را دارند. این منافذ علاوه بر انتقال هوا از عبور عوامل آسیب زای محیطی  نیز جلوگیریمی کند.

دستکش های زمستانی از چندین لایه تشکیل میشوند، بیرونی ترین لایه معمولاً پارچه ضخیمی است که هیچگونه راه ورودی و خروجی هوایی ندارد، مانند چرم با بافت متراکم. لایه دوم یا میانی مانند عایق عمل کرده و باعث حفظ دمای داخل دستکش می شود.

پلی استر همان لایه میانی و پارچه عایق است، که نمیگذارد دمای بین دستکش و دست پایین بیاید. داخلی ترین لایه میتواند از پارچه های مختلفی مانند پارچه های ضد تعریق، پشم، کرک و..... تولید شده باشد که علاوه بر حفظ گرما و نرمی، پوست دست را نیز اذیت نمی کند.

 دستکش نخی تاچ چیست ؟

حتماً شما هم تا بحال با مشکلاتی از جمله کار نکردن تاچ گوشی هنگامی که دستکش به دست دارید، مواجه شده اید. دستکش های که در بازار به فروش میرسند، نوع معمولی هستند و اکثرا از پلی استر یا نخ تشکیل میشوند.

صفحه گوشی حساسیتی نسبت به پارچه ندارد و اکثرا با لمس دست کار می کند. راه حل این مشکل استفاده از دستکش های نخی تاچ است.

در تولید اغلب دستکش های تاچ از پارچه سلولز با درصد خلوص بالا استفاده می شود که قدرت تاچ را کاهش نداده و در کار کردن با صفحات لمسی مشکلی ایجاد نمی کند.

دستکش نخی رانندگی

مربیان آموزشگاه رانندگی به خوبی تاثیر مثبت استفاده از دستکش های رانندگی را می دانند. حتماً شما هم مربیان رانندگی و یا افرادی را دیده اید که همواره دستکش نخی سفید یا مشکی حین رانندگی به دست دارند.

دستکش رانندگی بهترین گزینه برای محافظت از دست ها در هنگام رانندگی است. علاوه بر تعریق، در اکثر موارد دستکش ها باعث می شوند دست شما از فرمان سر نخورده و کنترل و تسلط بیشتری را در حین رانندگی داشته باشید.

دستکش نخی از کجا بخریم ؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده که دستکش نخی خوب از کجا بخریم؟ دستکشی که در کنار حفظ سلامت پوست از کیفیت و دوام قابل قبولی برخوردار باشد و همچنین با تنوع بالا پاسخگوی انواع استایل و لباس ها باشد.

یکی از بهترین گزینه های پیش رو در این زمینه می تواند آرتینا باشد.

مجموعه آرتینا به صورت تخصصی در زمینه انواع اکسسوری، کاور های دست و دستکش فعالیت می کند.

دستکش های مجلسی و گیپوری

دستکش های توری و فیش نت

دستکش های نخی و رانندگی

دستکش های ساق بلند و ساق کوتاه

دستکش های نیم پنجه و بدون انگشت

با ورود به صفحه خرید دستکش زنانه آرتینا مدل های متنوعی از برند های ایرانی و خارجی قابل مشاهده و خرید است.

https://rtina.ir/apparel-accessories/gloves/women-gloves

تمامی مدل ها دارای ضمانت 7 روزه برگشت کالا  هستند و می توانید در کمترین زمان خرید را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران