تلویزیون ارزان بخریم یا نه؟

 

در پاسخ به این پرسش که آیا تلویزیون ارزان بخریم یا خیر، باید بگوییم که این مساله، تا حد زیادی به بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه کافی در اختیار دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون‌ از برندهای معتبری چون سامسونگ یا ال‌جی است؛ ولی اگر بودجه‌‌تان محدود است، چاره‌ای ندارید و باید بین تلویزیون‌های ارزان‌ قیمت، دست به انتخاب بزنید. ما اینجاییم تا در میان تلویزیون‌های ارزان قیمت، بهترینشان (از نظر کیفیت) را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که این مطلب با الهام گرفت از مقاله موجود در لینک زیر نوشته شده است.

https://besazobechin.com/Blog/722/ارزان-ترین-تلویزیون-های-بازار-طول-عمر-بالایی-دارند

 

تلویزیون ایکس ‌ویژن (X-Vision)

شرکت مادیران، از سال 85، برند ایکس‌ویژن را تأسیس کرد. اکنون، پس از گذشت 15 سال، تلویزیون‌های این شرکت، به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ساخت ایران تبدیل شده‌اند.

پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید، امکان اتصال به اینترنت، نصب بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی روی آن، وجود پورت‌های HDMI، USB و کامپوزیت و صدای اپتیکال تنها بخشی از امکانات تلویزیون‌های این برند است.

گفتنی است تلویزیون‌های ایکس‌ویژن در اندازه‌های 32 اینچ به بالا و در کیفیت‌های Full-HD، HD و 4K به بازار عرضه شده‌اند.

تلویزیون‌ های TCL

برند TCL، یک برند چینی با بیش از 40 سال سابقه است. در حال حاضر، تلویزیون‌های این برند، از محبوب‌ترین تلویزیون‌ها در بازارهای آمریکا و اروپا هستند. تلویزیون‌های TCL از سال 96 تا به امروز، با گارانتی شرکت مادیران در ایران به فروش می‌رسند.

جالب است بدانید تلویزیون‌های این برند، در حال حاضر، سومین تلویزیون‌های پرفروش در ایران است.

اولین چیزی که درباره تلویزیون‌های TCL جلب توجه می‌کند، امکاناتشان در مقایسه با قیمت اقتصادی‌شان است. تلویزیون‌های این برند، از چندین پورت HDMI و USB پشتیبانی می‌کنند، حتی برخی مدل‌ها، دارای پورت‌ صدای دیجیتال و پورت‌های کامپوزیت هستند.

تلویزیون‌های TCL در بازار ایران با  3 کیفیت HD، FULL-HD و 4K به فروش می‌رسند.

تلویزیون جی‌ پلاس (G-Plus)

شرکت بزرگ گلدیران پس از خروج محصولات ال‌جی از بازار ایران، در سال 97 اقدام به تولید تلویزیون‌های جی ‌پلاس منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا را کرد.

به طورکلی، تلویزیون‌های جی‌پلاس در دو مدل هوشمند و معمولی و در سایزها و مدل‌های مختلف به بازار ارائه شده‌اند که نسبت به قیمتشان، از امکانات قابل‌قبولی برخوردارند. باید بدانید که تلویزیون‌های این برند، در حال حاضر، پنجمین تلویزیون‌های پرفروش در سراسر ایران به شمار می‌روند.

تمامی مدل‌های Gplus دارای یک یا چند پورت HDMI و USB هستند و پشتیبانی از پورت کامپوزیت نیز در برخی از مدل‌های Gplus مشاهده می‌شود.

سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند جی‌پلاس، اندروید است، بنابراین امکان نصب برخی برنامه‌های اندرویدی و اتصال به اینترنت را برای کاربرانشان فراهم کرده‌ است.

اسنوا

اسنوا از زیرمجموعه‌های گروه انتخاب است و تأسیس آن به سال 1384 (در شهر اصفهان) باز می‌گردد. تلویزیون‌های این برند، جایگاه نهمین تلویزیون‌های پرفروش در سراسر ایران را از آن خود کرده‌اند.

آنچه که باعث محبوبیت تلویزیون‌های اسنوا در میان مردم شده است، کیفیت خوب در برابر قیمت بسیار مناسبشان است.

تلویزیون هایسنس (Hisence)

هایسنس، یک برند چینی با قدمت 50 ساله است و پیشینه خوبی در زمینه ساخت تلویزیون دارد. تمامی تمرکز این برند، ساخت تلویزیون‌های باکیفیت با  قیمت مناسب و ارزش خرید بالاست. همه این‌ها باعث شده تا تلویزیون‌های این برند، در حال‌حاضر، به هفتمین تلویزیون‌های پرفروش در ایران تبدل شوند.

شهاب

شهاب از قدیمی‌ترین شرکت‌های الکترونیکی ایرانی است که قدمت آن به 60 سال پیش باز می‌گردد. مهم‌ترین امکانات تلویزین‌های شهاب در کنار تجربه طولانی‌مدتش، کیفت خوب تصویر و ساختشان است. همه‌این‌ها در کنار قیمت اقتصادی، باعث شده تا رتبه دهمین تلویزیون‌های پرفروش را از آن خود کنند.

در آخر

تلویزیون‌‌های گفته شده در این لیست، در کنار کیفیت قابل‌قبولشان، طول عمر بالایی دارند. همه این امر باعث شده تا به این نتیجه برسیم که آن‌ها از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران