بهترین دکتر گوش، حلق و بینی تهران و خدماتی که ارائه میکند

بهترین دکتر گوش، حلق و بینی تهران و خدماتی که ارائه میکند

 

آیا ‌می‌دانید که متخصص گوش و حلق و بینی تهران کیست و چه خدماتی را به ما ارائه می‌کند؟ آیا می‌دانید چه بیماری‌هایی توسط این فرد می‌توانند درمان بشوند؟ زمانی که شما در ناحیه‌ی گوش، بینی و حلق خود دچار اختلال شده باشید و به دنبال راهکارهای درمانی این بیماری‌ها باشید، باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید اما سوال اصلی ما اینجا است که این متخصص کیست و اصلا چگونه می‌توانیم بهترین متخصص  گوش حلق بینی در تهران را انتخاب کنیم. همه‌ی این موارد با هم سبب شده‌اند که ما در ادامه‌ی این مطلب به معرفی این متخصص و خدمات مختلف او بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

دکتر گوش و حلق و بینی کیست؟

اگر شما هم در ناحیه ی سر یا گردن با مشکل مواجه شوید و به پزشک عمومی برای برطرف کردن این مشکلات مراجعه کنید، احتمال زیادی وجود دارد که این پزشک شما را به سمت دکتر گوش و حلق و بینی تهران هدایت کند. تا قبل از قرن ۱۹ بسیاری از افراد نمی‌دانستند که بینی و حلق و گوش با یک لوله با هم در ارتباط هستند اما پس از این که این ارتباط کشف شد، حرفه‌ی جدیدی در پزشکی روی کار آمد که آن‌ را تخصص گوش و حلق و بینی نامیدند. در این تخصص فردی که متخصص است، بیماری‌های موجود در این بخش از بدن انسان را تشخیص می‌دهد و برای درمان هر کدام از این بیماری‌ها هم راه حل‌هایی را ارائه می‌کند.

معرفی پزشکان گوش حلق بینی در تهران و کرج :

  1. دکتر ابوالفضل صادقی نژاد (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  2. دکتر سحر انصاریپور (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  3. دکتر کیوان فیروزفر (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  4. دکتر اصغر عزیزی (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  5. دکتر سید احمد حسن‌زاده (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  6. دکتر سوسن میرالهی (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  7. دکتر مهدی حیدری صفا (تخصص گوش، حلق و بینی کرج)
  • متخصص گوش و حلق و بینی تهران :
  1. دکتر صالح محبی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  2. دکتر مهدی خواجوی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  3. دکتر سعید اله نوحی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  4. دکتر پرویز ارتفاعی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  5. دکتر محمدمهدی تربتیان (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  6. دکتر مریم جالسی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)
  7. دکتر سعید دیلمقانی (تخصص گوش، حلق و بینی تهران)

 

 

متخصص گوش و حلق و بینی تهران چه وظایفی دارد؟

به طور کلی وظایف یک پزشک متخصص در زمینه‌ی درمان گوش و حلق و بینی به بیماری بیمار هم بستگی دارد. یعنی این که شما چه اختلالاتی را در بدن خود داشته باشید، سبب متفاوت شدن وظایف این پزشک در قبال شما می‌شود. اصلی‌ترین وظیفه‌ی این فرد این است که بتواند بیماری‌های شما را به خوبی تشخیص دهد. اختلالات مربوط به گوش مثل کم شنوایی، سوت کشیدن و وز وز کردن گوش، اختلالات مربوط به حلق و بینی مثل پلیپ بینی و سینوسی و تمامی عمل‌های جراحی مربوط به این اجزای بدن همه و همه در زیر مجموعه‌ی ‌ظایف این پزشک طبقه بندی می‌شوند . علاوه بر این، متخصص گوش و حلق و بینی تهران باید تمامی آزمایشات مربوط به معالجه‌ی پزشک در زمینه‌ی کاری خود را نیز بشناسد ‌و با تفسیر درست از این آزمایش‌ها، بهترین راهکارهای درمانی را به بیمار خود ارائه کند.

دکتر متخصص گوش و حلق و بینی تهران چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

همان طور که گفتیم، کلیه‌ی بیماری‌هایی که در ناحیه‌ی سر و گردن به وجود می‌آیند، توسط پزشک فوق تخصص گوش و حلق و بینی تهران درمان می‌شوند‌. برخی از این بیماری‌ها عبارتند از:

  • عفونت‌های موجود در گوش که ممکن است سبب تجمع مایعات در گوش میانی شده و در نهایت به ناشنوا شدن فرد بینجامد.
  • گوش درد که عمدتا متوجه کودکان می‌شود اما گاهی اوقات بزرگسالان هم به این بیماری مبتلا می‌شوند‌ و درمان آن را کسی به جز دکتر گوش و حلق و بینی تهران نمی‌داند.
  • بیماری منیر گوش و پارگی‌هایی که ممکن است در پرده‌ی گوش به وجود بیاید.
  • بیماری سینوزیت که سبب به‌ وجود آمدن التهاب در بینی می‌شود.
  • تمامی بیماری‌های مربوط به گلو مثل گلو درد، فارنژیپ گلو، لارنژیت، رفلاکس معده و‌ کرونا
  • درمان تمامی بیماری‌هایی که سبب از دست رفتن حس چشایی و بویایی در فرد می‌شوند.
  • درمان تمامی بیماری‌های مربوط به آپنه در خواب و گرفتگی صدا که سبب اختلالات صوتی می‌شوند.

چگونه بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تهران را انتخاب کنیم

برای این که بتوانید بهترین پزشک و متخصص گوش و حلق و بینی تهران را پیدا کنید، ابتدا باید چندین ویژگی که ‌تمامی این افراد باید آن را داشته باشند را بدانید:

  • فردی که یک متخصص بسیار خوب در زمینه‌ی درمان بیماری‌های گوش و حلق و بیتی است، به دور از منافع مالی سلامت بیکار خود را مهم‌تر از هر چیزی می‌داند.
  • این پزشک برای هر کدام از بیماران خوب به اندازه‌ی کافی زمان را اختصاص می‌دهد تا بتواند فرایند درمان بیماری‌های مختلف این افراد را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد.
  • تشخیص و معالجه‌ی کلیه‌ی بیماری‌های موجود در سر و گردن هم از ویژگی‌های بهترین پزشکی است که فوق تخصص گوش و حلق و بینی تهران می‌باشد.
  • این پزشک باید صبور باشد و با شکیبایی کامل بیماران خود را درمان کند.

سریعترین راه دسترسی و گرفتن نوبت از دکتر متخصص گوش و حلق و بینی تهران

امروزه بسیاری از افرادی که با بیماری‌های موجود در حلق و بینی و گوش دست و پنجه نرم می‌کنند، به دنبال یافتن بهترین راه و سریعترین راه برای دریافت خدمات از دکتر گوش و حلق و بینی تهران هستند. از سوی دیگر، فضای مجازی بهترین بستر برای رزرو وقت و ویزیت بیمار به شمار می‌آید که ‌همه‌ی افراد هم به راحتی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. از این رو سریعترین روش برای پیدا کردن پزشک حلق و گوش و بینی و ارتباط با آن این است که شما در فضای مجازی بهترین پزشک را شناسایی کرده و وقت ویزیت را در سایت همان پزشک رزرو کنید.

چه زمانی به دکتر متخصص با فوق تخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنیم؟

حال که ‌متوجه شدیم پزشک گوش و حلق و بینی کیست و چه خدماتی را به ما ارائه می‌دهد، باید بدانیم که در چه زمان‌هایی می‌توانیم به این پزشک مراجعه کنیم. بدون شک هر کسی با بدن خود آشنا است و در این باره مختار است که چه زمانی به پزشک مراجعه کند اما زمانی که شما علائمی مثل گلو درد، سرفه، خس خس گلو، درد کردن گوش و مواردی از این قبیل را مشاهده کردید، بهتر است هر چه زودتر خود را به یک پزشک نشان دهید تا اگر بیماری پنهانی در بدن شما وجود دارد، سریع‌تر از بین برود. از این رو نمی‌توان از اهمیت وجود دکتر گوش و حلق و بینی تهران چشمپوشی کنیم. علاوه بر این امر، اگر شما نیاز به عمل جراحی پلاستیک هم داشته باشید، باید ابتدا با یک پزشک فوق تخصص گوش و حلق و بینی مشورت کنید.

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران