رصد آنلاین قیمت میلگرد سیرجان حدید تا خرید تلفنی

میلگرد سیرجان حدید جنوب از جمله میلگردهای با کیفیت بازار فولاد است که امروزه در سازه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه خریداران برای بررسی قیمت میلگرد سیرجان حدید به دنبال راه های آسان و صد البته امن هستند. از این رو ما در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین روش خرید میلگرد، یعنی خرید آنلاین و تلفنی را معرفی کنیم، از مزیت های آن بگویم و در آخر بررسی کنیم چقدر  این روش، می تواند روش مناسبی باشد!

 

میلگرد سیرجان حدید جنوب را چقدر می شناسید؟

میلگرد سیرجان حدید یکی دیگر از محصولات فولادی است که خریداران بسیاری در داخل کشور دارد. این میلگرد بر اساس آنالیز A2 و A3 و به صورت آجدار تولید و روانه بازار می گردد. شرکت ذوب آهن و تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و همچنین تکنولوژی روز دنیا، میلگرد سیرجان را به صورت آجدار  و در سایزبندی 8 الی 32 تولید می کند. استاندارد مورد استفاده برای تولید میلگرد سیرجان، استاندارد ملی ایران و اروپا می باشد که باعث شده کیفیت این محصول به گونه ای باشد که قابل رقابت با برندهای داخلی و  خارجی باشد.  در جدول زیر یکسری اطلاعات در مورد وزن هر سایز این میلگرد به صورت مختصر آورده ایم.

 

 
 

 

 

میلگرد سیرجان حدید دارای علامت اختصاری SIRJANH-CU است که نشانگر نوع میلگرد، قطر، کارخانه و روش تولید میلگرد می باشد.  C و H موجود در علامت اختصاری میلگرد سیرجان حدید نشانگر نوع و سایز و همچنین استاندارد آن است. بر این اساس میلگرد سیرجان، میلگرد آجدار جناقی  است که به صورت آج 400 و آج 420 می باشد. حرف دیگر موجود در علامت اختصاری U است که نشانگر روش تولید آن به روش آلیاژسازی می باشد. تمام این موارد به صورت مستقیم می تواند قیمت میلگرد سیرجان را به نسبت دیگر میلگردها متمایز سازد.

البته لازم به ذکر است قیمت روز میلگرد سیرجان حدید به صورت روزانه توسط کارخانه اعلام می گردد چرا که عوامل موجود در بازار فولاد می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت میلگرد سیرجان تاثیر بگذارد و آن را با نوسانات زیادی رو به رو سازد. 

روش های استعلام قیمت میلگرد سیرجان حدید 

صنایع زیادی برای تولید محصولات خود نیاز به میلگرد به خصوص میلگرد سیرجان دارند. این میلگرد با توجه به نوع  و روش تولید خود می تواند ویژگی های منحصر به فردی را برای خریداران فراهم آورد. از این رو در بسیاری از ساخت و سازها برای شروع و تکمیل فرآیند ساخت خود به این میلگرد نیاز دارند. از این رو دست به دامن بررسی قیمت میلگرد سیرجان حدید می زنند. اما سوال اینجاست که از کجا باید استعلام قیمت کرد؟

قیمت روز میلگرد سیرجان حدید جنوب به صورت روزانه توسط کارخانه اعلام می گردد. اما قیمت های اعلام شده به نسبت قیمت موجود در بازار تقریبا یکسان است.  پس برای بسیاری از خریداران این قیمت به صرفه نمی باشد و از سوی دیگر امکان خرید مستقیم محصول از خود کارخانه وجود ندارد. پس نمی توان به این مورد بسنده کرد.

اما روش دیگری که بیشتر خریداران خاص که به صورت شرکتی فعالیت می کنند سراغ آن می روند، بورس کالاست. بورس کالا یکی از مواردی است که در روزهای خاصی از هفته برای محصولات فولادی به خصوص میلگرد فعال می باشد. اما برای این مورد هم محدودیت هایی وجود دارد. شما باید کد بورسی و همچنین به عنوان یک شرکت از بورس استفاده کنید وگرنه این مورد هم برای خریداران و کسانی که پروژه های ساخت و ساز در دست دارند مناسب نیست.

روش سوم و البته روش مناسب استعلام قیمت میلگرد ، مراجعه و یا تماس مستقیم با فروشگاه های آهن آلات است.  این فروشگاه ها به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدکننده مقاطع فولادی به خصوص کارخانه فولاد سیرجان در تماس هستند و می توانند قیمت روز میلگرد سیرجان را کاملا به روز در اختیار تمام خریداران قرار دهند. در این روش فرقی ندارد شما قصد خرید میلگرد برای ساختمان خود دارید و یا یک پروژه عظیم عمرانی دارید، این فروشگاه ها هر تناژی که نیاز داشته باشید را برای شما تهیه می کنند.

 

استعلام تلفنی و آنلاین قیمت میلگرد سیرجان 

فروشگاه های آهن آلات در ایران بسیار هستند ولی تعداد اندکی از آن ها از اعتبار کافی به منظور ارائه قیمت و خرید آنلاین میلگرد سیرجان برخوردار هستند. اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم باید بگویم از تمام فروشگاه های فروش و خرید آهن آلات در ایران برخی از آن ها امکان فراهم کردن بهترین و مناسب ترین قیمت میلگرد درب کارخانه را دارند و البته همراه سابقه بالا فعالیت در این حوزه. 

در این بین می توان به یکی از بهترین های این حوزه یعنی WWW.ahanmelal.com اشاره کرد که توانسته با فراهم سازی به روزترین قیمت آهن آلات در بازار فولادی، رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.  همچنین کارشناسان خبره این شرکت می توانند با مشاوره تخصصی، خریداران را در فرآیند خرید همراهی کنند. این شرکت با فراهم کردن بستر آنلاین (سایت) لحظه به لحظه قیمت میلگرد و محصولات دیگر را در سایت درج می کند. حتی شما می توانید به صورت تلفنی نیز استعلام قیمت داشته باشد. اما اگر در خارج از کشور هستید و به دنبال خرید میلگرد، پیشنهاد می کنیم سراغ شرکت Meidisteelsd و Lyscarbonsteel بروید. این دو شرکت هم می توانند هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین قیمت میلگرد در اختیار شما قرار دهد.

 

برای خرید غیر حضوری میلگرد سیرجان باید به چه مواردی دقت کرد؟

فرقی ندارد شما قصد خرید چه مقطع فولادی دارید، مهم این است که علاوه بر دسترسی به بهترین قیمت، از اصالت و برند محصول خریداری شده اطمینان یابید. یکی از محصولاتی که برای خریدار این بازار بسیار مهم است، میلگرد است. میلگرد به دلیل نوع آن که آجدار و یا ساده است و همچنین کارخانه های تولید کننده، از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشد. از این رو علاوه بر مشاهده بهترین قیمت میلگرد می بایست به دریافت فاکتور رسمی نیز توجه داشته باشید. 

نکته آخر

 ضرورت رصد قیمت لحظه ای میلگرد سیرجان از آن جهت مهم می باشد که عوامل بسیاری همچون نرخ ارز، نرخ جهانی سنگ آهن، نرخ شمش و … در آن دخیل هستند. نوسان در قیمت هریک از این عوامل، می تواند بر بازار فولاد نیز تاثیر بگذارد. از این رو استفاده از یک بستر آنلاین و به روز که بتواند بهترین قیمت روز میلگرد در بازار را در اختیارتان قرار دهد، می تواند تاثیر بسزایی در هزینه های جاری و همچنین پروژه داشته باشد. لازم به گفتن می دانیم که حتما برای مشاهده قیمت محصولات و همچنین خرید غیرحضوری به مرجعی مطمئن مراجعه کنید.

 

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران