از این سبک ویلاها در کیش دوری کنید!

با رسیدن فصل سرما نوبت سفر به جزیره‌های زیبا و دیدنی خلیج‌فارس مانند کیش و قشم و شهرهای جنوبی ایران است. هوای معتدل و خنک، سواحل بی‌نظیر با بهترین امکانات تفریحی و رفاهی، مجتمع‌های تجاری برای خرید با قیمت مناسب، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی‌ها، امکان قایق‌سواری و انواع بازی‌های دریایی، آفرود سواری و ده‌ها امکان ریز و درشت دیگر از مهم‌ترین دلایل سفر به جزایر جنوبی کشور است.

زمانی که برای سفر آماده می‌شوید علاوه بر بلیت رفت‌وبرگشت باید برای محل اقامت هم برنامه‌ریزی کنید. بسیاری از مسافران اقامت راحت در هتل را ترجیح می‌دهند؛ ولی تعدادی دیگر دوست دارند که ویلا یا سوئیت بگیرند و اقامت مستقل‌تری داشته باشند. به همین بهانه هم ما تصمیم گرفتیم یک راهنمای کامل و کاربردی برای اجاره ویلا در کیش آماده کنیم تا اگر برنامه‌ای برای سفر به جزیره دارید بدانید که باید از رزرو چه سبک ویلاهایی دوری کنید و بهترین ویلا  باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

 

دسترسی را در نظر بگیرید!

اول از همه یادتان باشد که در رزرو و اجاره ویلا، سوئیت، آپارتمان یا حتی هتل باید به دسترسی‌های آن و موقعیتی که دارد، توجه کنید. شاید شما بتوانید ویلای لوکس و مجللی در جزیره با قیمت مناسب پیدا کنید؛ اما ویلا فاصله زیادی تا ساحل، اماکن تفریحی، بازار و ... داشته باشد. در نتیجه برای تهیه کوچک‌ترین مایحتاج حتی آب‌معدنی یا چند بسته کوچک خوراکی مجبور هستید سوار تاکسی شده و به اولین مرکز خرید بروید.

در نتیجه برای سفر به جزایر مختلف از جمله کیش با توجه به اینکه بیشتر مسافران ماشین شخصی همراه ندارند بهتر است ویلایی اجاره کنید که دسترسی راحتی به ساحل، مراکز خرید، مرکز بهداشت و درمان؛ مانند کلینیک و داروخانه و ... داشته باشد.

هزینه رفت‌وآمد را با انتخاب ویلای مناسب کاهش دهید

علاوه بر دسترسی راحت ویلا باید در موقعیتی خوبی واقع شده باشد تا هزینه زیادی بابت رفت‌وآمد نپردازید. همان‌طوری که گفتم بیشتر مسافران در سفر به کیش و دیگر جزیره‌ها ماشین شخصی همراه ندارند و اگر بخواهند برای رفت‌وآمد بین مجتمع‌های تجاری، اسکله تفریحی، ساحل، کشتی یونانی، اماکن تفریحی و جاذبه‌ها ... از تاکسی استفاده کنند، باید هزینه تقریباً بالایی را برای رفت‌وآمد در نظر بگیرند. در نتیجه بهترین کار این است که ویلایی انتخاب کنید که فاصله کمی با جاذبه‌های مهم کیش داشته باشد تا بتوانید با چند دقیقه پیاده‌روی به بیشتر دیدنی‌ها و مراکز خرید دسترسی داشته باشید و برای مسافت‌های دور سوار تاکسی شوید.

علاوه بر این در پاییز و زمستان هوای کیش بسیار خنک و مطبوع است، در نتیجه می‌توانید از پیاده‌روی در مسیر هم لذت برده، دوچرخه کرایه کرده و دور جزیره را رکاب بزنید یا شب‌ها برای وعده شام سری به رستوران‌های ساحلی زده و پیاده به ویلا بازگردید. پس یادتان باشد از ویلاهایی دورافتاده که از مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری دور هستند، خودداری کرده و حتماً دسترسی‌های مهم هر ویلا به فرودگاه، نزدیک‌ترین سوپرمارکت و مراکز بهداشتی را در نظر بگیرید.

ویلای لب ساحل یا سوئیت آپارتمان؟

بعضی از مسافران هنگام رزرو ویلا مردد هستند که در کیش بهتر است ویلای لب ساحل اجاره کنند یا سراغ رزرو سوئیت آپارتمان بروند.

اول از همه این مسئله بستگی به بودجه شما دارد. اگر بودجه خوبی برای سفر دارید و عاشق تماشای ساحل و شنیدن صدای امواج هستید، بهتر است که سراغ اجاره ویلای لب ساحل بروید. اگر هم بودجه‌تان برای محل اقامت محدودتر است، همان‌طوری که می‌دانید سوئیت‌ها ارزان‌تر هستند و می‌توانید در یکی از شهرک‌های کیش یک واحد نقلی اجاره کرده و اقامت راحتی داشته باشید.

در اجاره ویلا حتماً علاوه بر هزینه به امکانات هرکدام هم توجه کنید. اگر استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی برایتان سخت است، ویلایی بگیرید که سرویس ایرانی داشته باشد. با توجه به رطوبت بالای هوا در کیش ویلا یا سوئیتی را اجاره کنید که سرویس تهویه مطبوع هوا داشته باشد. در تابستان‌ها بسیار گرم است و باید همیشه سیستم سرمایش روشن باشد و برای زمستان هم برای تغییر هوا مجبور به استفاده از سیستم تهویه هستید.

امکانات دیگری مانند تعداد اتاق یا تختخواب، وسایل آشپزخانه، وضعیت اینترنت و ... بستگی به نوع ویلا یا سوئیت دارد که از قبل می‌توانید بپرسید. در ضمن یادتان باشد که پیش از پرداخت هزینه رزرو حتماً شرایط تمدید اقامت یا کنسل‌کردن رزرو را هم جویا شوید تا دچار ضرر و زیان مالی نشده و اگر خواستید که سفر طولانی‌تر شود با خیال راحت ویلا را تمدید کنید. در نهایت هم انتخاب نهایی به سلیقه خودتان، تعداد افراد و بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفتید، بستگی دارد.

چگونه ویلای خوب در کیش اجاره کنم؟

برای اجاره ویلا در کیش با بهترین قیمت می‌توانید از پلتفرم‌های اجاره ویلا و سوئیت آپارتمان مانند اقامت 24، جاباما، اسنپ تیریپ، شب، جاجیگا و هومسا استفاده کنید که لیست کاملی از ویلاهای مجلل و سوئیت آپارتمان‌های نقلی کیش، قشم، هرمز و سایر جزیره‌ها را برای اجاره در اختیارتان قرار می‌دهند.

با بررسی قیمت و امکانات هر خانه می‌توانید به‌صورت کاملاً غیرحضوری و با پرداخت آنلاین ویلا را رزرو کرده، کد رهگیری و لوکیشن دقیق را نیز دریافت کنید.

پیشنهاد ما هم برای ویلای مجلل و راحت در کیش، شهرک ویلایی ستاره کیش، ویلاهای دوخوابه امینی، ویلا افرا و ویلا دامون است. برای اجاره سوئیت نقلی و دنج هم می‌توانید سراغ آپارتمان‌های شهرک صدف، دهکده ساحلی کیش و دهکده ساحلی دید دریا رفته و سوئیت‌های خوب و قیمت مناسبی پیدا کنید. تمامی این ویلاها و آپارتمان‌ها در سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم، قابل رزرو هستند.

 

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران