افزایش فروش در اینستاگرام

با ظهور شبکه های اجتماعی بسیاری از کسب و کارها متحول شدند و این تحول باعث شد که بسیاری از کسب و کارها علاوه بر فروش به صورت محلی به فروش الکترونیکی و اینترنتی روی آورند تا بتوانند فروش خود را بیشتر از قبل کنند. در این مطلب به راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام می پردازیم.

از چه راه هایی می توانم به کسب درآمد از اینستاگرام برسم ؟

تأثیرگذار )اینفلوئنسر(

تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی افرادی هستند که در ازای دریافت هزینه ، محصولات یا خدمات افراد و کسب و کارهای مختلف را در اکانت شخصی خود به فالوورها و مخاطبان پیشنهاد می کنند. به عنوان تأثیرگذار و یا همان اینفلوئنسر ، شناخت فالوورها برای شما بسیار مهم می باشد. می توانید مستقیماً با برندها و کسب و کارهای بزرگ در ارتباط باشید. از آنجا که اینستاگرام محوریت تصویری دارد ، مکانی ایده آل برای رشد تجارت و کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. زمانی که صحبت از نحوه کسب درآمد در از اینستاگرام می شود ، بزرگترین دسته ها عبارتند از:

علاوه بر این دسته ها ، مردم به طور باورنکردنی پذیرای بازاریابی تأثیرگذار هستند. اگر از دنبال کنندگان قابل توجهی برخوردار هستید و توانایی گرفتن تصاویر جذاب را دارید ، می توانید با مارک های تجاری همکاری ارزشمندی داشته باشید. به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام ، شما دو گزینه اصلی برای نشان دادن محصولات برندها در پیج اینستاگرام خود دارید: بازاریابی مشارکتی و حمایت مالی.

در بازاریابی مشارکتی ، خبا رید هر شخص ، می تواتید کارمزدی از طرف قرارداد خود دریافت کنید. به عبارت دیگر ، شما از هر فروشی که از طریق پست یا پروفایل اینستاگرام انجام می شود ، مبلغی را دریافت می کنید. اگر محصولی کاملاً با علایق مخاطبان شما مطابقت داشته باشد ، این روش می تواند درآمد مناسبی برای شما ایجاد کند.

پست های اسپانسر شده متفاوت از روش بازاریابی مشارکتی می باشند. معمولاً با ذکر یک محصول در یک پست ، هزینه ایی دریافت می کنید. طبیعتا هر چقدر که تعداد فالوورها و مخاطبان شما بیشتر باشد می توانید شانس بیشتری برای دریافت هزینه بیشتر به ازای هر پست در اینستاگرام داشته باشید.

تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام

این روش یک روش عالی برای ایجاد آگاهی بیشتر از محصولاتی است که ارائه می کنید. طبیعتا برای جذب مخاطبان اینستاگرام باید از خلاقیت خود در تولید محتوا استفاده کنید و معمولا هم پیشنهاد می شود که به همراه تولید محتوا محصولات خود را به فالوورها نمایش دهید. در قدم اول باید محتوای تولیدی شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد تا کاربرانی هم که تمایلی و یا نیازی به خرید محصول ندارند در پیج اینستاگرام شما باقی بمانند و پست های شما را لایک کنند و بعد از آن می توانید انتظار فروش و کسب درآمد از اینستاگرام را داشته باشید.

یکی دیگر از راه های عالی برای تبلیغ محصولات شما ، نمایش فروش و رضایت مشتری های قبلی در قسمت های مختلف پبج اینستاگرام می باشد. همچنین می توانید از تخفیف های ویژه برای مناسبت های مختلف استفاده کنید.

اهمیت دانستن اصول فروش محصولات در اینستاگرام و معرفی آن ها

خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام

اینستاگرام بیش از 90 میلیون کاربر فعال دارد و تعداد کاربران فعال هم روز به روز در حال افزایش است! مهم نیست که کسب و کار شما چه نوع کسب و کاری باشد اگر تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام شما کم باشد نمی توانید شانس زیادی برای فروش و یا حتی اینفلوئنسر شدن داشته باشید به این ترتیب فالوورهای اینستاگرام بیشتر از هر عامل دیگری می تواند در روند خرید کاربران نقش داشته باشد. برای فروش بیشتر محصولات هم می توان از تاثیرگذاری بالای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کرد و به این ترتیب می توانید شانس بسیار بیشتری برای جذب مخاطبان و به دنبال آن فروش بیشتر محصولات خود را داشته باشید.

اهمیت نرخ درگیری با مخاطبان برای افزایش درآمد از اینستاگرام

باید همواره در شبکه های اجتماعی سعی کنید به نحوی با مخاطبان خود ارتباط بگیرید ، برای مثال می توانید مقایسه ایی از محصولات و یا خدمات خود ارائه کنید و نظر فالوورهای خود را جویا شوید و یا از ویژگی های اینستاگرام استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از نظرسنجی های مختلف به طور دقیق از رضایت دنبال کنندگان خود مطلع شوید. علاوه بر آن با ویژگی های اختصاصی اینستاگرام برای کسب و کارها می توانید بازخوردها و فیدبک های مختلف کاربران را تحلیل کرده و به پیشرفت هرچه بیشتر پیج اینستاگرام خود کمک کنید.

تولید محتوا : اصل اول و اساسی در جذب مشتری و مخاطب !

به طور کلی تولید محتوا به معنای ایجاد و خلق مطالب خواندنی و مفید به شیوه ایی سرگرم کننده برای کاربران می باشد. برای فروش بیشتر محصولات در اینستاگرام باید علاوه بر ارائه عکس های با کیفیت و جذاب از محصولات ، به طور ادامه دار و منظم در این پلتفرم اقدام به تولید محتوا کنید .

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، کیفیت محتوای تولید شده می تواند تاثیر مستقیمی بر رفتار کاربران داشته باشد و بعد از جذب مخاطبان با محتوای خود می توانید انتظار فروش محصولات و خدمات خود را داشته باشید در غیر اینصورت روند فروش شما با کندی دنبال خواهد شد و شاید حتی شما را سرخورده کند ! بنابراین تولید محتوای با کیفیت را در دستور کار خود قرار دهید.

تلگرام و یوتوب و کسب و کارها

امروزه کمتر کسب و کاری وجود دارد که از تلگرام و یا یوتیوب برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کند در واقع تلگرام و یوتوب نمونه ایی از کسب و کارهای مدرن را به مخاطبان معرفی می کنند و شما می توانید در این پلتفرم تبلیغات خود را به مخاطبان گوگل ارائه کنید و یا حتی با نمایش تبلیغات به کاربران کانال های خود کسب درآمد داشته باشید .

کلاب هاوس چیست و چرا باید از آن برای جذب مخاطب بهره برد ؟

به احتمال زیاد در مورد کلاب هاوس بارها و بارها شنیده اید اما اطلاعات کاملی از آن ندارید ! کلاب هاوس پتانسیل بالایی برای کسب و کارها دارد که اگر به شکل مناسبی از آن استفاده کنید می توانید کسب و کار خود را متحول کنید البته برعکس این موضوع هم می تواند ممکن باشد و تنها به نحوه استفاده شما برخواهد گشت. کلاب هاوس بر صوت تمرکز دارد و بر خلاف اینستاگرام می توان با تعداد بسیاری زیادی از افراد کنفرانس ارائه داد و نظرات بسیاری از این مخاطبان را جویا شد.

خرید فالوور کلاب هاوس به اکانت کلاب هاوس شما کمک بسیاری در زمینه افزایش آگاهی از برند می کند و می توانید با اثرگذاری که صوت بر افراد دارد مشتری ها و مخاطبان خود را بیشتر از پیش کنید و همچنین در همین کلاب هاوس پشتیبانی از محصولات خود به مشتریان ارائه کنید.

فیسبوک : همچنان محبوب

فیسبوک از اولین شبکه های اجتماعی بود که توانست به محبوبیت جهانی دست یابد و بعد از آن شبکه های اجتماعی دیگر شکل گرفتند. با این توضیحات می توان گفت که تقریبا می توان انواع افراد با نظرها و ایده های مختلف را در این شبکه اجتماعی پیدا کرد و با آن ها ارتباط گرفت که می تواند تعداد مخاطبان کسب و کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران