طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
واکنش کنعانی به مسوولیت جنایات در رفح
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مسوولیت جنایات و خونریزی جاری به خصوص در رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده واین جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
زمانی که داعش آمد، اولین کسی را که در کنار خود دیدیدم سردار سلیمانی بود/ هیچ عقل سلیمی جمهوری اسلامی را رها نمی‌کند تا کنار رژیم صهیونیستی بایستد
نیچروان بارزانی در دیدار با قالیباف گفت: اجازه اینکه اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود را نمی‌دهیم.
پیام بارز «نیچروان» از ایران برای جهان
سفر بارزانی به ایران برای تحکیم روابط و تاکید بر ایفای نقش اقلیم کردستان به عنوان بخشی از کل حاکمیت عراق برای اثرگذاری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی حائز اهمیت است.
سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها توسط آمریکا نمایان گر حقوق بشر این کشور است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در آمریکا به دلیل حمایت آنان از فلسطین و اعتراض به صهیونیست‌ها، گفت: آمریکایی‌ها در مواردی که به حقوق بشر ارتباط دارد، اثبات کرده‌اند که با استاندارهای دوگانه برخورد می‌کنند و در حالی که خودشان اعتقادی به حقوق بشر و آزادی بیان ندارند، فقط شعار حقوق بشر و اعتقاد به آزادی بیان سر می‌دهند.
ادعای سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف عمدی و برای ارسال پالس مثبت به آمریکا بود!
«این را سربسته می‌گویم که ماجرای انتشار آن فایل مصاحبه چند‌ساعته من با محمدجواد ظریف، بدون آنکه بگویم چه کسی‌ چه کاری کرد، یکی از اهداف و دلایل و جنبه‌های افشاگری آن با هدف ارسال پالس مثبت به طرف آمریکایی بود که اگر دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام کاری بکند، در همین ماه‌های منتهی به پایان عمر دولت روحانی باشد که احیای برجام بتواند به جریان همسوی‌ دولت روحانی برای تداوم قدرت کمک کند و دولت بایدن متأسفانه حتی همین کمک را هم نکرد. »

اخبار ورزشی

همه ورزشی
نمایشی در نزدیکی ایفل، در قلب پاریس!/ گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
پاری‌سن‌ژرمن در حالی در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند خواهد رفت که این فصل را با همین نبرد شروع کرده بود.
تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه، در رادیو مارکا به آینده میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، اشاره کرد.
بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
بارسلونا چراغ سبز آتش‌نشانان را برای پروژه اسکای‌واک دریافت کرده است.
فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
مالک باشگاه نساجی برای دومین بازی متوالی خارج از خانه تصمیم مهمی برای حمایت از تیمش گرفت.
شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
باشگاه سپاهان ضمن شکایت از حامد تهرانی از پرسپولیس هم شکایت کرده است.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام ناخن کار و طراح ناخن در محدوده نیاوران تهران
ناخن‌کار و طراح مسلط به کار (لاین‌ها مجزا می‌باشد)
استخدام مسئول فروش در محدوده سیزده آبان تهران
یک مجموعه معتبر در تهران (منطقه ۲۰، سیزده آبان) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
صدور مجوز استخدام ۳۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست تامین مسکن کارکنان این سازمان و پرداختی‌های آن‌ها بررسی خواهد شد.
امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید به جامعه آموزش و پرورش می‌پیوندند.
استخدام برنامه نویس Angular در فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک در تبریز
استخدام فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاکفناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان آذربایجان شرقی استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
قیمت‌گذاری مسکن برای مقابله با تورم
مشاور وزیر راه از فراهم شدن زیرساخت قانونی برای تعیین کف و سقف قیمت مسکن خبر داد و گفت:‌ با طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن ابزار قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن فراهم می‌شود.
چطور به سایت فروش آنلاین طلا اعتماد کنیم؟
قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه
در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ۵ خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM۵ و لونا برقی ایران‌خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است.
تصاویر / دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
تصاویر / آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو»
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
آیپد ایر ۶ رسما در ۲ مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M2 معرفی شدند
رویداد Let Loose اپل در حال برگزاری است و پس از یک سال کاملا بدون آیپد، این رویداد آمده تا تمرکز حداکثری روی تبلت‌های اپل داشته باشد. اپل با iPad Air جدید رویداد خود را آغاز کرده که حالا در ۲ اندازه و با یک تراشه بسیار قوی عرضه می‌شود. بله، آیپد ایر ۶ رسما در ۲ مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M2 معرفی شدند. نوشته آیپد ایر ۶ رسما در ۲ مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M2 معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
تراشه اپل M4 با تمرکز روی هوش مصنوعی معرفی شد
رویداد Let Loose اپل امروز تمام روی آیپدهای جدید و Apple Pencil Pro متمرکز بود. سری آیپد ایر ۶ با تراشه اپل M2 رونمایی شدند اما اپل تصمیم گرفت برای مدل‌های پرو که حالا نمایشگر OLED هم دارند، از تراشه جدیدتر Apple M4 استفاده کند. بله، تراشه جدیدی که امروز رونمایی شد و باید بگویم تراشه اپل M4 با تمرکز روی هوش مصنوعی و با استفاده از نسل دوم فناوری ۳ نانومتری ساخته شده است. نوشته تراشه اپل M4 با تمرکز روی هوش مصنوعی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار کم رسماً معرفی شد
اپل امروز به‌عنوان بخشی از رویداد ویژه Let Loose خود، مدل‌های جدید آیپد پرو 11 و 13 اینچی را رسماً معرفی کرد. آیپد پرو جدید برای بهبود عملکرد، به تراشه M4، نسل بعدی چیپست اختصاصی اپل، مجهز شده است. این شرکت موتور عصبی جدید خود را برای تأکید بر قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کرده است. تبلت‌های جدید همچنین برای اولین بار دارای نمایشگر OLED با کنتراست و روشنایی بالا هستند. نوشته آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار کم رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
اپل از قلم Apple Pencil Pro رونمایی کرد: سازگار با آیپد ایر و پرو ۲۰۲۴
همزمان با رونمایی از آیپد پرو OLED و آیپد ایر ۶ حالا سبد تبلت‌های ۲۰۲۴ اپل به‌روزتر شده است. اپل از لوازم جانبی جدید نیز برای این محصولات رونمایی کرد و با اپل پنسل پرو آشنا شدیم. جالب است بدانید که قلم Apple Pencil Pro با آیپد ایر و پرو ۲۰۲۴ سازگار خواهد بود. نوشته اپل از قلم Apple Pencil Pro رونمایی کرد: سازگار با آیپد ایر و پرو ۲۰۲۴ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیپد نسل ۱۰ و رسیدن به ۳۴۹ دلار
حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که آیپد نسل 10 اپل با طراحی جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و USB-C رسما معرفی شد. امروز که رویداد متمرکز بر iPad برگزار شد، مدل‌های ایر و پرو به‌روز شدند. اپل ترجیح داد در این مقطع زمانی به جای رونمایی از مدل جدید آیپد (مدل پایه) به کاهش قیمت مدل فعلی آن بپردازد. به این ترتیب شاهد کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیپد نسل ۱۰ و رسیدن به ۳۴۹ دلار هستیم. نوشته کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیپد نسل ۱۰ و رسیدن به ۳۴۹ دلار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
مصر اشغال گذرگاه رفح را محکوم کرد
مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط ارتش اسرائیل را محکوم کرد و از تل‌آویو خواست از سیاست رفتن تا لبه پرتگاه دست بردارد.
دولت روسیه استعفا داد
رئیس‌جمهور روسیه در مراسم تحلیف خود، ضمن قدردانی از مردم کشورش برای اعتماد و حمایت از خود، تاکید کرد که همچون گذشته با تمام توان از منافع و امنیت روسیه دفاع کرده و به مردم آن خدمت کند و دولت روسیه نیز استعفا داد تا بعداً کابینه جدید تشکیل شود.
جهان علیه اسرائیل آمار و نقشه
راهپیمایی‌ها و تجمعات در ۵ قاره جهان پیرامون جنگ غزه جاری است. اما این اعتراضات در کشورهای غربی مدافع رژیم صهیونیستی از غلظت بالایی برخوردار است.
اپراتور ایتالیایی: به فلسطین خوش آمدید
یک اپراتور ایتالیایی تلفن همراه با ارسال پیام به فلسطین خوش آمدید، خشم صهیونیست ها را برانگیخت.
حملهٔ‌ مجدد حزب‌الله به سکوهای گنبد آهنین
حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه مسؤولیت حمله پهپادی به چند پایگاه نظامی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد آهنین را برعهده گرفت.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
مدیرکل هنر‌های نمایشی منصوب شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به‌عنوان مدیرکل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
داریوش ارجمند: ما در زندگی به راه دل رفتیم / آقای رئیس‌جمهور به طوماری که نوشتیم، توجه کند
مراسم تجلیل و جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت‌ماه، عصر ۱۸ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت در محل «باغ زیبا» برگزار شد.
واکنش خزاعی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
 رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر افزایش تولید و حمایت از سینماگران، در دولت سیزدهم، بیکاری بخشی از خانواده سینما را معلول شرایطی دانست که باید آن را تحلیل منطقی کرد.
دستمزد نجومی سعید آقاخانی خبرساز شد
تهیه‌کننده «نون خ» گفت: «آن موقع گفتم و الان هم می‌گویم دستمزد سعید آقاخانی مثل دستمزد‌هایی است که صداوسیما به همه پرداخت می‌کند.»
نظر مسعود فراستی درباره مست عشق پارسا پیروزفر
نقد‌های تند مسعود فراستی درباره فیلم پرفروش «مست عشق» ساخته حسن فتحی، حاشیه ساز شد.

اخبار حوادث

همه حوادث
چمران: پرداخت پول خرید اتوبوس به چین ملاحظه دارد/ واکنش به تنش بین شورا و شهرداری
رئیس شورای شهر تهران در خصوص قرارداد با چین گفت: خرید اتوبوس محرمانه نیست، اما انتقال پول آن مسائلی دارد و به ویژه پولی که برای این بخش در نظر گرفته شده است.
واکنش چمران به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران: اطلاعی ندارم | جابه‌جایی آرادکوه امکان ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران واکنش نشان داد.
فاطمه هاشمی: قیمت برخی دارو‌های سرطان ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان است
رئیس بنیاد خیریه امور بیماری‌های خاص می‌گوید: «تن‌ها بیماران هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی روند درمان خود را به طور کاملاً رایگان سپری می‌کنند. هرچند در آغاز هر دوره ریاست جمهوری، از سوی بنیاد نامه‌ای در خصوص به رسمیت شناختن بیماری‌های سرطان و ام‌اس ذیل سرفصل بیماری‌های خاص به دولت‌ها ارسال می‌شد، اما هیچ‌یک از دولت‌ها حاضر به قبول این پیشنهاد نشدند.»
یک نیروی پلیس در هرمزگان به شهادت رسید
گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده نیروی پلیس هرمزگان در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت به شهات رسید.
شهردار مرند بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند به خاطر اتهامات مالی بازداشت شدند.

فرهنگی

همه
جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
یکی از دغدغه‌های مهم این روز‌های معلمان و فرهنگیان بازنشسته، موضوع همسان سازی حقوق آنهاست.
کمک 2 میلیاردی فرهنگیان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات
مدیر آموزش‌وپرورش اسلامشهر از کمک 2 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات در هفته بزرگداشت معلم خبر داد.
تشکر رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
 پیام تشکر رهبر انقلاب از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.
500 فرهنگی به سبلان صعود می‌کنند
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، 500 نفر از فرهنگیان سراسر کشور به دومین قله مرتفع ایران، سبلان صعود می‌کنند.
اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
نمایندگان ادیان الهی در مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، این اقدام را یک جنایت فرهنگی دانستند.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو»
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور،صبح سه‌شنبه ( ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و قهرمانان و مدال آوران ورزش در سالن همایش های سران برگزار شد.
مراسم چهلمین روز شهادت شهید زاهدی
مراسم چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و دیگر شهدای حادثه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، صبح سه‌شنبه ( ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
(تصاویر) دادگاه رسیدگی به دعاوی بیماران تالاسمی علیه آمریکا
دادگاه حقوقی- بین المللی رسیدگی به دعاوی بیماران تالاسمی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامات آمریکا در مجتمع قضایی امام خمینی برگزار شد. جلسه دادگاه شعبه ۵۵ حقوقی - امور بین‌الملل با موضوع رسیدگی به دادخواهی «بیماران تالاسمی ایران» علیه دولت و مقامات ایالات متحده آمریکا بعدازظهر روز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) به ریاست قاضی حسین زاده در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
(عکس) سوسیالیست لبنانی در کنار وزیرخارجه ایران، سال ۱۳۸۴
ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه و یکی از برجسته‌ترین رهبران دروزی در لبنان است. او پس از ترور پدر خود کمال جنبلاط، رهبر و بنیانگذار حزب، ریاست این حزب را در اختیار گرفت. او در سال ۱۳۸۴ به تهران سفر کرد. در این تصویر جنبلاط در گفتگو با کمال خرازی، وزیر امور خارجه دولت خاتمی، دیده می‌شود.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
جزئیات تازه از ماجرای خبرساز روغن های مسموم
شرکت بازرگانی دولتی ایران با تکذیب توزیع ۴۴ هزار تن روغن مسموم در بازار اعلام کرد: یک قطره روغن…
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 18 اردیبهشت 1403
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی…
امروز، باران مهمان مردم این مناطق خواهد بود
امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) ادامه بارش باران در شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل…
توضیح قوه قضاییه درباره حکم اعدام محمود مهرابی
قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام صادر شده برای محمود مهرابی قابل اعتراض در دیوان عالی کشور است.
تصمیم جدید درباره مهاجران افغان حاضر در ایران
اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای میزان جدید جریمه…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای کامپیوتر
Assetto Corsa Competizione جدیدترین بازی رایانه ای رسمی از Blancpain GT می باشد که با دقت بالا شبیه سازی شده و حال و هوای مسابقات رسمی FIA GT3 را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید راننده های رسمی را در تیم های رسمی و لایسنس شده با ماشین های کاملا لایسنس شده #8230; Continue reading "دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر #8211; نسخه فشرده ElAmigos دانلود بازی rFactor 2 برای کامپیوتر #8211; نسخه HOODLUM دانلود بازی Automobilista 2 بر
دانلود بازی STAR WARS Dark Forces Remaster برای کامپیوتر
می‌دانیم که بازی STAR WARS Dark Forces Remaster جان تازه‌ای به آثار شوتر اول شخص در سال ۱۹۹۵ بخشید و اکنون می‌توانید نسخه ریمیک آن را تجربه کنید. این نسخه توسط استودیو نایت‌دایو با استفاده از موتور KEX بازسازی شده و از گرافیک و گیم‌پلی به‌روزرسانی‌شده، پشتیبانی از کنترلرهای مدرن و محتوای جدیدی از جمله #8230; Continue reading "دانلود بازی STAR WARS Dark Forces Remaster برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی STAR WARS Dark Forces Remaster برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts #8211; Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی Tunguska The Visitation Build 14271587 برای کامپیوتر
Tunguska: The Visitation شما در بازی Tunguska: The Visitation زندگی یک روح شکارچی را تجربه می کنید و در پی کشف رازهای تاریک تونگوسکا از دوران اتحاد جماهیر شوروی می باشید و در این میان ترس از زنده ماندن در روستاهای متروک ، امکانات رها شده ، باتلاق های سمی و تونل های ترسناک را با خود به همراه دارید و سعی می کنید تا حقیقت واقعه مرموز بازی Tunguska: The Visitation را که در سال 1908 اتفاق افتاد را کشف کنید. همچنین با پشتیبانی از گیم پلی 3 بعدی از نمای بالا به پایین و با عناصر RPG ،... lt;pgt;The post دانلود بازی Tunguska The Visitation Build 14271587 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.lt;/pgt;
دانلود بازی Apex Legends – Steam Backup آپدیت 18 اردیبهشت 1403
دانلود بازی Apex Legends اپکس لجندز یک بازی آنلاین و رایگان می باشد که در تاریخ 4 فوریه 2019 برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد. در بازی Apex Legends شما در دنیای Titanfall هستید و این بازی نتیجه اتفاقات رخ داده در بازی Titanfall 2 می باشد . در هر نقشه 60 بازیکن می توانند عضو شوند و هر کدام به تیم های 3 نفره بپیوندند. در بازی Apex Legends هشت لجند ( Legend ) وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید . هر Legend ویژگی های خاص خود را... lt;pgt;The post دانلود بازی Apex Legends #8211; Steam Backup آپدیت 18 اردیبهشت 1403 first appeared on دانلود فارسی.lt;/pgt;
دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر
بازی Car Mechanic Simulator 2021 یک تجربه جدید در زمینه کارهای مکانیکی روی ماشین‌ها خواهد بود و می‌توانید در یک گاراژ به‌صورت نمادین کار کنید. در این گاراژ اتومبیل، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و می‌توانید امپراتوری بزرگ خود را ایجاد کنید. دستان خود را آماده کرده و قطعات مختلف را به‌سوی ماشین‌ها #8230; Continue reading "دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر" نوشته دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود بازی Jalopy v1.105 برای کامپیوتر #8211; نB

موبایل

همه موبایل
دانلود Rolly Legs v2.48 بازی مرحله ای هیجانی اندروید مود
Rolly Legs یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی VOODOO می باشد که همیشه بازیهای ساده و اعتیادآوری مثل Hole.io و Draw Climber و Ball Mayhem و Crowd City و Helix Jump و Ball Blast و .... را عرضه می کند و در گوگل پلی نصب بالا و طرفداران بسیاری دارد. در اینجا شما با ربات های دایره ای شکل سروکار دارید که باید در مراحل مختلف با ربات خود حرکت می کنید و با ربات های دیگر رقابت کنید در طول مسیر با سرازیری و سراشیبی بسیاری رو به رو می شوید پس شما باید ربات خود را هدایت کنید و در مسیرهای مختلف حرکت کنید و در هنگام نیاز از پاهای خود برای بالا رفتن از مناطق دشوار و سربالایی ها استفاده کنید و D
دانلود Mr Bean - Special Delivery v1.10.17.10 بازی تحویل بار مستربین اندروید مود
Mr Bean - Special Delivery یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی GameBake می باشد که در گت اندروید منتشر شده است. همه شما با شخصیت دوست داشتنی مستر بین آشنا هستید و همیشه کارهای او جالب و خنده دار بود و می توانست ساعت ها شما را سرگرم کند و بخندید. اکنون در اینجا شما می توانید با بازی آن ساعتهای مفرح و لذت بخشی را تجربه کنید. در اینجا مستر بین به همراه خرس تدی اش باید به رانندگی با ماشین خود بپردازید و تمام بسته ها را به دوستان و دشمنان خود تحویل بدهد. پس به عنوان مستربین در بازی مهارت های رانندگی خود را نشان دهید و در حالی که بسته هایی ک8
دانلود Flip Trickster v1.11.31 بازی پارکور حرفه ای برای اندروید
Flip Trickster یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Lion Studios می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید در نقش شخصیت اصلی تنها با لمس یک انگشت از بالا بپرید و بچرخید و بر روی منطقه مشخص شده فرود بیایید. از انواع ترفندها استفاده کنید تا بتوانید جهش های بهتری داشته باشید و امتیاز کسب کنید و در نهایت شخصیت خود را سفارشی کنید.
دانلود Best Fiends v13.4.3 بازی پازل بهترین شیاطین اندروید مود
بازی بهترین شیاطین Best Fiends یک بازی پازلی و فکری بسیار سرگرم کننده از استودیوی Seriously Digital Entertainment Ltd. با میلیون ها دانلود در صدر بهترین بازی های سبک پازل در مارکت اندروید به شمار می رود. داستان بازی از این قرار است که موجودات کمی در Minutia در صلح و هماهنگی زندگی می کردند ، تا یک شب شهاب سنگ به کوه بوم برخورد کرد ! راب تبدیل به یک نیروی عجیب و غریب لزج میشود .خانواده او در دست شیطان اسیر هستند .در این بازی برای نجات خانواده به مبارزه بپردازید و قدرت های خاص خود را کشف کنید و برای رمز و رازی که در کوه بوم در انتظار شماست اماده شوید. در A
Plex for Android v10.14.0.541 - نرم افزار پخش رسانه همه کاره
Plex for Android تمامی رسانه های شخصی شما را در هر جا که از آنها نگهداری می کنید سازماندهی می کند . با نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید با اتصال به اینترنت به گشت و گذار در دنیای رسانه بپردازید. البته توجه داشته باشید که یکی از امتیازات این اپلیکیشن اندروید کیفیت پخش شبکه ها می باشد. هم چنین می توانید برنامه های مورد نظر خود را از طریق این app جست و جو کنید. شبکه های متنوعی از طریق این نرم افزار قابل دسترسی است که با سرعت بالا می توانید آن ها را دریافت کنید. هم چنین می توانید تمامی عکس ها و تصاویر و ویدیوهای شخصی خو
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران