طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
شناور شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه مجهز به موشک‌های برد بلند بالستیک و کروز، در جریان ماموریت خود، از مدار صفردرجه زمین عبور کرد و وارد نیمکره جنوبی زمین شد.
برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که بین مجلس و هیئت نظارت مجمع تشخیص بر سر موارد اختلافی در لایحه برنامه هفتم وجود دارد، بررسی این لایحه بدون شک پیش از پایان مجلس یازدهم به اتمام خواهد رسید.
چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
گزارش‌های اخیر مرکز پژوهش‌ها در حوزه‌های فقر و وضعیت اقتصاد کشور نشان می‌دهد، وضعیت تا حدی غیرقابل دفاع شده که حتی مرکز پژوهش‌ها برای حفظ استقلال پژوهشی خود و مبتنی بر واقع بینی اطلاعات پژوهشی خود را منتشر کرده است. مرکز پژوهش‌ها در همه حوزه‌ها و بخش‌های متعددی که مجلس در آن حوزه‌ها قانون تصویب می‌کند، به شکل تخصصی و با کمک افراد متخصص، پژوهش انجام می‌دهد. کار کمیسیون‌های مجلس اصلا پژوهش نیستند، بنابراین مطرح کردن این فرضیه که چرا خود مجلس بدون کمک مرکز پژوهش‌ها کار نمی‌کند از اسا
سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
فرمانده فراجا گفت: از دشمن سؤال می‌کنیم که در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر است؟! از دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم‌ها می‌شود و از شعار زن زندگی و آزادی که در آمریکا و اروپا می‌دادند چه خبر؟!
انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
عضو هیات علمی دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران با حضور در «کارگاه ساختمانی ۳۰۰۰ مترمربعی» واقع در وسط پارک لاله، این عملیات شهرداری را «غیرقانونی»، «فاقد توجیه تخصصی» و «متضاد از هر نوع چارچوب فکری» عنوان کرد.

اخبار ورزشی

همه ورزشی
حضور پاکدامن و رهبری در جدول 64 نفره/ حذف دو سابریست
مسابقات جایزه بزرگ سئول از امروز با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد و دو نماینده کشورمان از صعود به جدول 64 نفره بازماندند.
دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
سرمربی تیم ملی گلبال گفت: پس از سال‌ها مجوز حضور در پارالمپیک 2024 پاریس را کسب کردیم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، گلبال آسیب بیشتری می‌دید.
محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
محمد محبی نامزد دریافت یک جایزه دیگر در لیگ برتر فوتبال روسیه شد.
افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد.
روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
تنیسور روسی شماره 8 جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام مهندس مکانیک در مدیریت صنعت و تجارت ماهور در اصفهان
استخدام مدیریت صنعت و تجارت ماهورشرکت مدیریت صنعت و تجارت ماهور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جهت تکمیل کادر خود از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی مکانیک به صورت تمام وقت، پاره وقت و کارآموزی (منجر به استخدام) دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام بازاریاب مواد غذایی با حقوق بالای ۱۳ میلیون در یزد
یک شرکت پخش در استان یزد، نیازمند یک بازاریاب حرفه‌ای جهت فروش انواع محصولات لبنی کالین می‌باشد.
استخدام 7 عنوان شغلی در یوژه پارت آریا در تهران
استخدام یوژه پارت آریا یوژه پارت آریا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه در ایمن سازه فدک در تهران
استخدام ایمن سازه فدکایمن سازه فدک در تهران (منطقه ۲، شهرک غرب) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کارشناس منابع انسانی در سوپر فراست ایران در محدوده آرژانتین تهران
استخدام سوپر فراست ایرانسوپر فراست ایران در تهران (منطقه ۶، آرژانتین) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
هواشناسی ایران1403/02/15؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 13 استان
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه خبر داد و برای 13 استان هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.
قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/15
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد کاهش به 2301 دلار و 74 سنت رسید.
جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های 10 استان
مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های 10 استان کشور خبر داد.
تزریق36همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
امسال برای نخستین بار یک درصد از هزینه شرکتهای دولتی صرف امور فرهنگی خواهد شد و مجموع اعتبار لحاظ شده از این محل 36 هزار میلیارد تومان است.
150 شرکت دولتی در نیمه اول 1402 زیان‌ده بودند
بررسی گزارش عملکرد نیمه اول بودجه 1402 نشان میدهد، 150 شرکت دولتی در این دوره زیان‌ده بوده اند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
دو تلسکوپ فضایی هابل و تس ناسا در روز ۲۳ آوریل دچار مشکل شده و فعالیت خو را متوقف کردند. اکنون در حالی که هابل دوباره فعالیت خود را از سر گرفته، تلسکوپ فضایی تس (TESS) هنوز در حالت ایمن باقی مانده است.
ماکت آیفون ۱۶ بار دیگر با چیدمان جدید دوربین‌ها لو رفت
تصویر فاش‌شده از سری آیفون ۱۶ چیدمان دوربین و طراحی قاب پشتی گوشی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.
پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
مشخصات فنی پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ فاش شد؛ این گوشی پردازنده‌ی پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم دارد.
SSD-های ۳۰۰ ترابایتی به‌زودی ظهور می‌کنند
شرکتی کره‌ای از تولید SSD جدید ۳۰۰ ترابایتی خبر داد تا برای تأمین نیازهای هوش مصنوعی آماده شود.
مدیر مالی اپل: به رشد ما در عربستان و ترکیه توجه کنید، نه افت درآمد در چین
با انتشار گزارش مالی اپل و اعلام افت درآمد در چین، مدیر مالی این شرکت می‌گوید باید به رشد فروش در بازارهای نوظهور توجه کرد.

اخبار جهان

همه بین الملل
تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
درخواست برقراری صلح در اوکراین طبق توافقات استانبول، قصد G7 برای واگذاری 50 میلیارد دلار از سود دارایی‌های روسیه به کی‌یفnbsp;، مخالفت کامرون با اعزام نظامیان ناتو به اوکراین و هشدار مسکو درباره محدودیت تردد در بالیک، از رویدادهای مهم پیرامون جنگ هستند.
یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرک دیرالغصون در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن یورش برد.
بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار به همراه خواهد داشت.
رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
رهبر حزب سعادت ترکیه با بیان اینکه به دلیل مسائل مربوط به سلامتی دیگر توان اداره حزب را ندارد، گفت: به زودی از سمت خود کناره گیری می‌کنم.
اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
اسپیلبرگ وارد کارزار انتخاباتی آمریکا شد
استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود و سازنده «فهرست شیندلر» و «مونیخ» با کمپین انتخاباتی جو بایدن همکاری خواهد کرد تا رئیس جمهور آمریکا را در کاخ سفید ماندگار کند.
هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش ۳۰۰ دلاری هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته گفت: افزایش نرخ ارز و تورم باعث شده این کاهش نمایان نباشد.
در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی خود اقدام کنند.
مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
۴ مستند در ۴ ژانر مختلف تماشاگر را با جنبه‌هایی از جنگ، روابط انسانی، سینما و قتل و مرگ آشنا می‌کند که در یک کلام می‌توان آن‌ها را چهار پرده مختلف از زندگی دانست.
رضا عطاران صدام می‌شود
ایده ساخت فیلمی درباره «صدام» چه طنز و جدی در ایران نبوده و برای نخستین بار است که ساخته می‌شود؛ البته در سینمای جهان هم ساخت و اکران فیلمی درباره «صدام» کمتر بوده، هر چند درباره دیگر دیکتاتور‌های بزرگ، فیلم‌های مختلفی ساخته شده است.

اخبار حوادث

همه حوادث
شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
شهردار دزفول گفت: میزان بارش‌های پیش بینی شده هواشناسی برای دزفول در روز پنجشنبه حدود ۳۵ تا ۴۰ میلی متر بود حال آنکه بارندگی ثبت شده در این شهر حدود سه برابر بیشتر از این پیش بینی بود.
سیل بند کرخه شکست
قرماندار اندیمشک گفت: سیل بند کرخه به دلیل بارش‌های شدید باران در یک نقطه بحرانی دچار شکستگی و طغیان آب به داخل مزارع شد که ترمیم آن آغاز شده است.
جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
سید اسماعیل نصرالهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باختند.
سرقت میلیاردی از مترو تهران
فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
زلزله مشهد را لرزاند
زمین لرزه مشهد را لرزاند.

فرهنگی

همه
تزریق36همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
امسال برای نخستین بار یک درصد از هزینه شرکتهای دولتی صرف امور فرهنگی خواهد شد و مجموع اعتبار لحاظ شده از این محل 36 هزار میلیارد تومان است.
اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی به حوزه ایثار و شهادت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند ۲۰ درصد از بودجه فرهنگی خود را به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.
رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
«موضوعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی بر یکدیگر تاثیر و تأثر دارند؛ توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است؛ در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.»
اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است، گفت: در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.
زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
مدیر حوزه هنری استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های فرهنگی راکد استان اردبیل احیا و بازسازی شده و به چرخه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باز می‌گردند.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
آیین تشییع پیکر مطهردو شهیدگمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده
حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
(تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس
میمند فارس در ۹۵ کیلومتری شیراز و ۶۵ کیلومتری فیروزآباد با بیش از ۱۱۰ کارگاه فعال و تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات و گلاب دارای جایگاه ویژه‌ای در تولید محصولات باغی و زراعی کشور است.
(تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
در میان تمام جذابیت‌های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به‌زودی به جاده‌ها بیاید.
(تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
معماران اسنوهتا، Vertikal Nydalen را به عنوان یک ساختمان "راه حل سه گانه صفر" طراحی کرده و به مصرف انرژی خالص صفر برای گرمایش، سرمایش و تهویه دست یافته اند. این امر از طریق ترکیبی از تجهیزات ژئوترمال، پنل‌های فتوولتائیک (PV)، سیستم گرمایش و سرمایش کم انرژی و تهویه طبیعی صورت گرفته است.

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
از بین بردن چربی مو سر با چند روش ساده!!
چرب بودن مو سر یکی از عوامل اصلی ریزش مو مخصوصا در خانم ها است. چند روش درمانی طبیعی وجود دارد که…
دوران عقد و 7 رفتار غلط و مخربی که بهتر است بدانید!!
برخی رفتار‌ها و اقدامات از سوی زوج‌ها در دوران عقد، ناکارآمد و آسیب‌ زننده است که در ادامه به آن‌ها…
طرز تهیه بیسکویت کره ای، یک میان وعده عالی برای کودکان
بیسکویت کره ای یکی از سالم ترین و بهترین میان وعده ها برای کودکان است. در این مقاله به شما طرز تهیه…
بارش‌ ها یک سد دیگر در ایران را سرریز کرد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: در پی بارش های دیروز جمعه سد مخزنی دو یرج دهلران سرریز…
ماجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی
سیداسماعیل نصراللهی نخبۀ معلول ساروی به‌ همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی…

دانلود

همه دانلود
دانلود بازی Bellwright v20240428 – Early Access برای کامپیوتر
در این بازی جهان باز، اکشن، استراتژی و نقش آفرینی سکونتگاه های خود را بسازید و گسترش دهید، زمین را آزاد کنید و به روستاییان آن کمک کنید و دیگران را برای هدف خود استخدام کنید و در عین حال در مورد زندگی ای که مجبور به ترک آن هستید بیشتر بدانید. نیروهای خود را فرماندهی کنید، شجاعت خود را از طریق نبرد ثابت نمایید و خود را به عنوان قهرمان مردم خود ثابت کنید. در بازی Bellwright شما که برای قتل شاهزاده قاب شده اید و توسط ولیعهد به اعدام محکوم شده اید، از آن زمان در سایه زندگی... lt;pgt;The post دانلود بازی Bellwright v20240428 #8211; Early Access برای کامپیوتر f
دانلود دوره آموزشی Fearless Female Leadership رهبر زن بی باک
دانلود دوره آموزشی Fearless Female Leadership تنها برنامه درسی دیجیتال سازمانی است که رهبری زن بی باک را توانمند می کند. شرکت‌کنندگان در این سفر یاد می‌گیرند که چگونه رهبری خود را با تمرکز بر حوزه‌های وضوح، اعتماد به نفس و نفوذ به سطح بعدی از تأثیرگذاری برسانند. سفر رهبری زن بی باک که با چارچوبی اثبات شده توسعه یافته است، زنان را توانمند و مجهز می کند تا از هدایا و تجربیات منحصر به فرد خود برای دستیابی به سطوح بالاتری از تیم، استعداد و تأثیر تجاری استفاده کنند. تعامل، حفظ، نوآوری و سودآوری بهتری را در کل سازمان... lt;pgt;Th
دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio X v19.2403.2.533 ویرایش تصاویر
Zoner Photo Studio X در مدیریت تصاویرتان به شما کمک می کند . نرم افزار Zoner Photo Studio X جعبه ابزار کاملی برای مدیریت و ویرایش تصاویر دیجیتالی می باشد . ویرایش تصاویر، دسته بندی کردن آرشیو و به اشتراک گذاری آنها تا به حال به این سادگی نبوده است . زونر فتو استودیو نرم افزاری است که می تواند برای تمامی افراد ( از مبتدی تا عکاسان حرفه ای ) کاربرد دارد . این برنامه، ابزار مناسب تمامی افرادی می باشد که از دوربین دیجیتال، اسکنر و موبایل استفاده می کنند . زونر فتو استدیو شامل تمامی ابزاری است که برای کیفیت... lt;pgt;The post دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio X v19.2403.2.533
نرم افزار مکالمات تیمی مایکروسافت تیمز (برای ویندوز) - Microsoft Teams 1.7.00.10152 Windows
دانلود نرم افزار مکالمات تیمی مایکروسافت تیمز (برای ویندوز) Microsoft Teams 1.7.00.10152 Windows nbsp; nbsp; nbsp; Microsoft Teams یک نرمافزار کاربردی و قدرتمند برای ارتباطات تیمی و همکاری در یک محیط مجازی است. این نرمافزار توسط شرکت معروف مایکروسافت ارائه شده و امکانات متنوعی برای تسهیل کارهای گروهی و اداری فراهم میکند. یکی از ویژگیهای برجسته Microsoft Teams، امکان چت گروهی و فردی با اعضای تیم است. این امکان به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی با همکاران خود ارتباط برقرار کرده و از طریق پیامهای متنی، تصاویر، فایلها و حتی اD
بازی رانندگی کامیون تراک درایور (برای ویندوز) - Truck Driver Heading North DOGE Game
دانلود بازی رانندگی کامیون تراک درایور (برای ویندوز) Truck Driver Heading North DOGE Game nbsp; nbsp; Truck Driver Heading North یک بازی شبیهساز رانندگی ماشین سنگین است که از زاویه دید شخص سوم ارائه میشود و با استفاده از گرافیکهای سهبعدی به بازیکن اجازه میدهد تا تجربه رانندگی ماشینهای باری را به صورت واقعیتری از زاویه دید مسافر برای رسیدن به مقصد را تجربه کند. این بازی از طریق سیستمعامل ویندوز قابل دسترسی است و توسط توسعهدهنده بازی Triangle Studios منتشر شده است. یکی از ویژگیهای برجسته این بازی، جزئیات بافت گرافیکی آن است. با

موبایل

همه موبایل
PowerDirector Premium v13.4.2 - قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو اندروید
PowerDirector حالا بر روی موبایل و تبلت های اندروید در دسترس است! CyberLink نرم افزار PowerDirector که برنده چندین جایزه شده است را به تبلت ها و تلفن های همراه اندروید به ارمغان آورد! قدرتمند ترین ویرایشگر ویدئو در مارکت، PowerDirector قدرت خلق ویدئوهای شگفت انگیز، با هیبت، جذاب را به شما می دهد. ویدئوها را وارد و ویرایش کنید، جلوه ها و عناوین اضافه کنید، و ویدئو HD را به طور مستقیم به فیس بوک یا یوتیوب خروجی بگیرید. با رابط جدول زمانی (تام لاین) PowerDirector، شما می توانید به سرعت و با چند لمس انگشت خود ویدئوهای حرفه ای و با افکت کامل ایجاد کنید. با پشتیب
PicsArt Gold v24.9.0 - دانلود پیکس آرت گلد: برنامه ویرایش تصاویر آندرویدی با قابلیت‌های حرفه‌ای
Picsart AI Photo Editor, Video برنامه ای قدرتمند برای ویرایش تصاویر در اندروید است که شما را به یک هنرمند تبدیل میکند! این برنامه رایگان با بیش از 500,000,000 بار نصب با سرعت بالایی در حال کسب محبوبیت در میان کاربران میباشد. این اپلیکیشن کاربردی مجموعه ای از چند ابزار مختلف برای ویرایش تصاویر، ساخت آلبوم و تصاویر هنری است که با نصب آن در واقع چند برنامه را بصورت یکجا در اختیار خواهید داشت. PicsArt – Photo Studio امتیاز خوب 4.7 را در گوگل پلی ثبت کرده است.
دانلود World History Atlas v3.43 برنامه اطلس تاریخ جهان برای اندروید
World History Atlas برنامه ای برای نمایش تاریخی و جغرافیایی از موضوعات و رویدادهای تاریخی از ویکیپدیا می باشد که برای گوشی های اندروید و ios در دسترس می باشد.به وسیله این اپلیکیشن می توانید از ابتدای تمدن تا امروز به تاریخ شگفت انگیز بشریت سفر کنید . با استفاده از این نسخه هزاران رویداد را که در یک نقشه جهانی و در یک جدول زمانی نمایش داده می شوند را دریافت می کنید. شما می توانید بین نقشه جهانی و خط زمان را در یک رویداد یا متن تغییر دهید. نقشه جهان شامل بیش از هزار ایالت، امپراطورها و قبایل است. - توجه داشته باشید که برای دD
Equalizer Bass Booster XEQ v20.12.0: بهترین اکولایزر و تقویت کننده بیس برای اندروید
Equalizer Bass Booster XEQ یک اکولایزر موسیقی قدرتمند با تقویت کننده بیس، تقویت کننده ولوم، کنترل گین خودکار و افکت ۳D ویژوالایزر است که کیفیت صدای دستگاه اندرویدی شما را بهبود می‌بخشد.
Noteshelf v8.4.7: برنامه یادداشت برداری همه کاره برای اندروید
Noteshelf یک برنامه یادداشت برداری همه کاره برای اندروید است که به شما امکان می دهد یادداشت های دست نویس، متن تایپ شده، PDF ها را حاشیه نویسی کنید و فهرست ایجاد کنید. همچنین می توانید یادداشت های خود را سازماندهی کرده و از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران