طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه
طراحی سایت با گروه نرم افزاری صددروازه

اخبار سیاسی

همه سیاسی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است
خسرو پناه گفت: مسئله خانواده و تحکیم آن نقش مهمی در تقویت باور به خدا دارد. افزایش میزان تجرد و افزایش برعهده گرفتن سرپرست حیوانات خانگی از موضوعاتی است که خانواده را تضعیف کردت است. کار به جایی رسیده است که نگه‌داری از توله سگ، و گربه جای فرزندان را گرفته و سه چهار برابر هزینه فرزند را خرج نگه‌داری از حیوان می‌کنند که بگویند نیازی به فرزند نیست.
روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
در جلسه دیروز شورای شهر چمران جملاتش را با گریه شروع کرد علاوه بر اشاره به بی‌تجربگی رضا سیفی برای تصدی شهرداری منطقه ۱۷ به اعضای شورا توصیه کرد که به سمت دودستگی نروند، زیرا خود او و هم‌تیمی‌هایش با همین دودستگی در شورای اول به قدرت در شورای دوم رسیده‌اند و در نهایت ماجرا با دعوت بغض‌آلود چمران به اتحاد به پایان رسید.
عباس عبدی: قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است
«امسال وارد سومین سال اجرای قانون فرزندآوری و جوانی جمعیت هستیم. قانونی که به لحاظ مصارف و منابع مالی یک فاجعه بود و از حیث اصول کلی حاکم بر آن نیز غیر قابل پذیرش است، ولی مهم‌تر از همه فقدان اثرگذاری این قانون است.»
پزشکیان: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد
«دولت باید وضعیت بیمه‌ای را اصلاح کند چراکه نه تنها برای درمان‌هایی مثل دندانپزشکی، بلکه در درمان بیماری‌های خاص و سرطانی هم مانده است. در هیچ کجای دنیا، دولت بیماری‌هایی که زندگی مردم را به خطر نمی‌اندازد را پوشش نمی‌دهد و ابتدا به سراغ بیماری‌های خاص می‌رود در حالی که ما هنوز در پوشش بیماری‌های خاص مانده ایم.»
آیت الله جوادی آملی: اقتصاد با سفارش حل نمی‌شود
«ذات اقدس الهی از ما طلب کرده که زمین را آباد کنیم و آبادی زمین علم و سواد و مدیریت می‌خواهد، اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود، دستوری نیست، این یک علم است که مدیریت، جامعیت، زمین شناسی و زمان شناسی می‌خواهد، لذا باید درس خواند، با سواد شد، آن‌هایی که درسش را خوانده اند آن‌ها را احترام کنیم و نرنجانیم و از آن‌ها بهره بگیریم.»

اخبار ورزشی

همه ورزشی
برای رئال کری می‌خوانند ولی...‏/ بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
از سال 1975 بایرنی‌ها قبل از مسابقات‌شان با رئال مادرید از طعنه ‏زدن به این تیم ابایی نداشته و گاه صحبت‌هایی به‌شدت جنجالی ‏علیه رئال مطرح کرده‌اند. ‏
سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
محسن فروزان سنگربان تیم فوتبال ذوب‌آهن نسبت به انتقاداتی که از سوی فضای هواداری استقلال دریافت کرده، واکنش نشان داده است.
افسوس هری کین از دیر ملحق شدن به بایرن/ حیف شد، موسیالا را به زور به انگلیس می‌بردم!‏
هری کین می‌گوید از اینکه نتوانست جمال موسیالا را راضی کند در ‏تیم ملی انگلیس بازی کند افسوس می‌خورد. ‏
جود افت نکرده، رهایش کنید/ حمله به منتقدان جود بلینگام: منصف باشید!‏
رود فن‌نیستلروی، ستاره سابق رئال، می‌گوید هواداران این تیم بیش ‏از حد به جود بلینگام سخت می‌‌گیرند و نباید او را تا این حد تحت ‏فشار بگذارند. ‏
پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
برخلاف اخبار اولیه، بازی تراکتور و گل‌گهر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

اخبار استخدامی

همه استخدام
استخدام کارشناس کنترل پروژه در محدوده شهران تهران
یک شرکت معتبر پیمانکاری در حوزه نفت و گاز جهت تکمیل کادر دفتر فنی دفتر مرکزی خود واقع در منطقه شهران (غرب تهران) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
استخدام کارمند آشنا به زبان انگلیسی در ویزا ویژن در محدوده سعادت آباد تهران
استخدام ویزا ویژنویزا ویژن در تهران (منطقه ۲، سعادت آباد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام کمک مربی مهد زبان در آکادمی زبان مهرداد در تهران
استخدام آکادمی زبان مهردادآکادمی زبان مهرداد در تهران (منطقه ۴، پاسداران - ضرابخانه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید
استخدام بازاریاب و ویزیتور در کانون آگهی و تبلیغات رشاد در اصفهان
استخدام کانون آگهی و تبلیغات رشادکانون آگهی و تبلیغات رشاد در استان اصفهان، شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان اصفهان استخدام می‌نماید
استخدام آبدارچی در میرداماد تهران
یک شرکت معتبر در تهران (منطقه ۳، میرداماد) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید

اخبار اقتصادی

همه اقتصادی
تصاویر / کوچ ییلاقی عشایر
طوایف عشایر یارام طاقلو، ترکاشوند، حسنوند و دلفان هرساله باشروع فصل پاییز ازمناطق ییلاقی شمال لرستان ومناطق کوهستانی همدان به سمت جنوب لرستان و شمال خوزستان کوچ میکنندتاقشلاق را درآنجا بگذرانند. مناطقی ماننددشت عباس، دُم رود، مورانی، گل گل، پاعلم و ... محل مناسبی برای گذراندن ایام قشلاقی آنهااست. درفروردین ماه هرسال این اقوام ازمناطق قشلاقی ذکر شده خاصه جنوب لرستان شهرستان پلدختر (مورانی، گل گل، پاعلم و...) کوچ خود راهمانند سال‌های گذشته به سمت مناطق ییلاقی آغازمیکنند.
تصاویر / مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند.
تصاویر / جشن روز دختر دختران آرمانی با حضور رئیسی
مراسم جشن روز دختر "دختران آرمانی" صبح چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
تصاویر / تمرین تیم ملی والیبال
اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴، پیش از ظهر سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زیر نظر «مائوریسیو پائز» سرمربی تیم در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.
تصاویر / دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

اخبار فناوری

همه علم و فناوری
تبلت هواوی MatePad 11.5 S با نمایشگر 144 هرتزی و نسخه اختیاری PaperMatte معرفی شد
هواوی امروز سری تبلت های میت پد خود را با مدل جدید MatePad 11.5 S گسترش داد. این تبلت همان‌طور که از نام آن پیداست، از نمایشگر 11.5 اینچی 2.8K با رفرش‌ریت 144 هرتز استفاده می‌کند و در نسخه اختیاری، می‌توان مدل نمایشگر مات آن را با نام PaperMatte خریداری کرد. متأسفانه، تراشه مورداستفاده در این تراشه ناشناخته بوده، اما به یک باتری بزرگ 8800 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. نوشته تبلت هواوی MatePad 11.5 S با نمایشگر 144 هرتزی و نسخه اختیاری PaperMatte معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
ایربادز هواوی FreeBuds 6i رسما معرفی شد
هواوی ایربادزهای خود را با برند Freebuds عرضه می‌کند. سری i این محصولات شامل نمونه‌های اقتصادی می‌شود. به تازگی ایربادز هواوی FreeBuds 6i رسما معرفی شده که با قیمتی حدود قیمت نسل قبل اما مشخصات بهتری ارائه می‌کند. نوشته ایربادز هواوی FreeBuds 6i رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
سامسونگ برای تولید انبوه تراشه ۳ نانومتری اگزینوس خود آماده می‌شود
در حالی که اپل دیروز از تراشه Apple M4 رونمایی کرد، تراشه‌ای که از نسل دوم فناوری ۳ نانومتری بهره می‌برد؛ تولیدکننده‌های تراشه در دنیای اندروید هنوز روی تراشه‌های ۴ نانومتری هستند. البته آنطور که به تازگی و به صورت رسمی اعلام شده، سامسونگ برای تولید انبوه تراشه ۳ نانومتری اگزینوس خود آماده می‌شود. نوشته سامسونگ برای تولید انبوه تراشه ۳ نانومتری اگزینوس خود آماده می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.
گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه می‌شوند
شیائومی هم گوشی تاشو تولید می‌کند اما خیلی در اذهان نیست. دلیل اول آن است که خیلی روی این محصولات تمرکز ندارد و دلیل دوم این است که این دسته محصولاتش حضوری در بازار جهانی ندارند. البته این‌ها دلیل نمی‌شود که روی تولید محصولات رقابتی تمرکزی نداشته باشد. به تازگی گزارش شده که گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه خواهند شد. نوشته گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه می‌شوند اولین بار در ترنجی پدیدA
توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است
در حالی که آپدیت اندورید ۱۵ گوگل هنوز به فاز نهایی و قابل عرضه خود نرسیده است، اما شرکت‌های تولیدکننده محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل در حال توسعه پوسته اختصاصی خود بر مبنای آن هستند. در همین راستا به تازگی شنیده می‌شود که توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است. نوشته توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

اخبار جهان

همه بین الملل
کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه
منابع خبری از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان شفا در غزه خبر دادند.
اسرائیل در تنگنای توافق دوحه
در نهایت همان‌طور که رژیم صهیونیستی در بحبوحه بحث آتش‌بس و توافق، حمله زمینی به رفح را شروع کرد می‌توان گفت اعتمادی به سرانجام رسیدن توافقات دوحه وجود ندارد.
امید غریبان تنها کجایی؟
بعد دیدن این تصاویر هنوز داریم نفس می کشیم.
غربی‌ها قبل‌ از عملیات «وعده صادق» به ما گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید فیلم
امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: در یکی دو روزِ مانده به عملیات وعدهٔ صادق، درخواست غربی‌ها این بود که «اگر می‌خواهید پاسخ بدهید، محکم نزنید و شدت عملیات را کاهش دهید»
فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
یک روزنامه روسی به نقل از یک کارشناس نظامی عنوان کرد که شمار نظامیان فراری ارتش اوکراین به ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

اخبار هنر

همه هنر و فرهنگ
روز بزرگداشت شیخ کلینی محدث بزرگ تاریخ اسلام
نقش و جایگاه دانشمندان و اندیشمندان ایران در تبیین اندیشه‌های دینی نه تنها در اصول فقه و حکمت که حتی در فرهنگ و هنر تجلی یافته است و بارزترین آن معماری‌های اسلامی است.
چهارشنبه‌های انتظار؛ داستان افعی تهران
تبلیغات شهری و حتی قسمت اول «افعی تهران» این‌طور نشان می‌داد که با یک سریال جنایی نه‌چندان جذاب که شاید از سریال‌های خارجی کاور شده باشد، طرف هستیم، اما از قسمت دوم به بعد ورق برگشت و حالا با گذشت ۹ قسمت، نمایش خانگی یک «پوست شیر» دیگری رو کرده است و چهارشنبه‌های هر هفته به انتظار سرنوشت یک قصه جنایی هستیم.
تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه «استودیو هشت» در مورد عاقبت پخش سریال ۸۷ متر توضیح داد که این مجموعه از سردرگمی نجات پیدا کرده و تکلیف پخش آن از شبکه یک سیما به‌زودی مشخص می‌شود.
آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو گفت: موکلم توبه کرده و درصورت آزادی همه چیز بستگی به‌خودش و اطرافیانش دارد. او طرفداران زیادی دارد. از زمانی که وکالت او را برعهده گرفته‌ام و شماره تلفن خودم و دفترم در اختیار طرفدارانش قرار گرفته، نوجوان‌های زیادی با من تماس می‌گیرند و همه‌شان خواسته‌شان این است که هر کاری می‌توانم برای آزادی موکلم انجام دهم و برایش دعا می‌کنند.
درگذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
حسین تبریزی از خبرنگاران پیشکسوت صداوسیما و فعال حوزه شهری پس از طی یک دوره بیماری امروز ۱۹ اردیبهشت دار فانی را وداع گفت.

اخبار حوادث

همه حوادث
هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۹؛ هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۰ استان
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در ۱۰ استان خبر داد.
هشدار نسبت به نبود دارو‌های بیماران پیوند کبد/ «فیبرینوژن» و «بازیلیکسیمب» موجود نیست
رییس تیم پیوند کبد بیمارستان امام خمینی گفت: هنوز هیچ درمان قطعی برای جلوگیری و کنترل عارضه کبد چرب در ایران وجود ندارد.
کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
دبیر میز پیشگیری فرهنگی و اجتماعی از مصرف مواد مخدر و الکل شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ارائه پیشنهاد تغییر نام شهدای مبارزه با مواد به نام شهدای مدافع جان، گفت: سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان رضوی بیشترین شهدای مدافع جان را دارند و در مجموع تاکنون ۳۸۶۴ نفر در این راه به شهادت رسیده‌اند.
کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی در خلخال در دام پلیس افتاد.
هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی جدید، فوق برنامه مدارس غیردولتی ۴۰ درصد شهریه است و شهریه بر اساس آیتم‌هایی که با سازمان‌های نظارتی هماهنگ کردیم، تعیین می‌شود.

فرهنگی

همه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است
خسرو پناه گفت: مسئله خانواده و تحکیم آن نقش مهمی در تقویت باور به خدا دارد. افزایش میزان تجرد و افزایش برعهده گرفتن سرپرست حیوانات خانگی از موضوعاتی است که خانواده را تضعیف کردت است. کار به جایی رسیده است که نگه‌داری از توله سگ، و گربه جای فرزندان را گرفته و سه چهار برابر هزینه فرزند را خرج نگه‌داری از حیوان می‌کنند که بگویند نیازی به فرزند نیست.
ضعف مجلس یازدهم نظارت بود/ مجلس دوازدهم باید سازمان نظارت خود را به روز و جدی کند/ اگر در شرایط جنگ فرهنگی هستیم باید فرماندهی فرهنگی هم داشته باشیم؛ هر سازمانی برای خودش یک کاری انجام می‌دهد
خجسته گفت: اگر واقعاً در حوزه فرهنگی و اقتصادی در وضعیت جنگی هستیم نیاز به رفتاری است که متناسب با جنگ باشد.
جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
یکی از دغدغه‌های مهم این روز‌های معلمان و فرهنگیان بازنشسته، موضوع همسان سازی حقوق آنهاست.
کمک 2 میلیاردی فرهنگیان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات
مدیر آموزش‌وپرورش اسلامشهر از کمک 2 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات در هفته بزرگداشت معلم خبر داد.
تشکر رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
 پیام تشکر رهبر انقلاب از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

اخبار تصویری

همه فیلم و عکس
افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۴
سیزدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران (اینوتکس ۲۰۲۴) به عنوان بزرگ ترین رویداد حوزه نوآوری خاورمیانه، عصر سه شنبه ( ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور «روح الله دهقانی فیروزآبادی»معاون علمی فناوری و اقتصاددانش بنیان رییس جمهور گشایش یافت.
جشن روز دختر دختران آرمانی
مراسم جشن گرامیداشت روز دختر "دختران آرمانی"، که صبح چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
برداشت گل محمدی در کاشان
برداشت گل محمدی و گلاب‌گیری مراسمی است که هر سال در ۱۴ استان ایران به‌‍صورت عمده از اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد (براساس شرایط آب و هوایی) و اقلیمی برگزار می‌شود. معروف‌ترین گلاب در جهان گلاب کاشان است. کاشان با ۲۷۰۰ هکتار مزرعه گل محمدی بزرگ‌ترین تولیدکننده گل محمدی و همچنین بالاترین نرخ تولید گل محمدی را با چهار تن در هکتار دارد و با تولید بیش از ۱۵ هزار تن گلاب، بزرگ‌ترین تولیدکننده گلاب محسوب می‌شود.
دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب
اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
(تصاویر) برگزاری نخستین جشن عروسی در کاخ خلیفه عباسی
کاخ الناصرلدین‌الله سی و چهارمین خلیفه عباسی در بغداد، پایتخت عراق میزبان اولین مراسم جشن عروسی یک زوج عراقی بود. تصاویری از برگزاری اولین مراسم عروسی در یکی از قدیمی‌ترین کاخ‌های خلافت عباسی در مرکز بغداد در میان فضایی از شادی و خوشحالی که بر چهره حاضران نقش بسته بود، منتشر شده است. این مراسم با تایید رسمی از وزارت فرهنگ عراق و پرداخت پول به منظور حمایت از میراث، بنا به گفته نزدیکان تازه داماد برگزار شد. این کاخ عباسی که به رود دجله مشرف است، مقر خلافت عباسی بود که توسط الناصرلدین‌الله در سD

آشپزی

همه آشپزی
تست استرس
طرز تهیه پاپ کورن
پاپ کورن یا پفیلا را همه می شناسید. پاپ کورن از آن دسته از تنقلاتی است که بسیار سریع آماده می شود و همچنین طرز تهیه ی آن بسیار ساده است.  اما بهتر است بدانید که پاپ کورن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با روش خاصی درست می شوند. این خوراکی خوشمزه [#8230;]
طرز تهیه سالاد الویه ساده
سالاد الویه : برای تهیه سالاد الویه ابتدا مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ...
طرز تهیه ژله بستنی آسان
یکی از دسر های بسیار پر طرفدار و خوشمزه ژله بستنی است که به علت ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارد در اکثر مهمانی ها و مجالس ما ایرانی ها قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دسر بسیار خوشمزه با نام ژله ی لایه ای نیز شناخته می شود که در آن از [#8230;]
طرز تهیه سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی و کالباس :برای تهیه سالاد ماکارونی های فرمی را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید و ...

سرگرمی

همه سرگرمی
حماس تنها مخالف توافق آتش بس را معرفی کرد
یکی از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه اسرائیل با هیچ پیشنهادی از سوی میانجیگران آتش‌بس در غزه…
جنایت هولناک جوان 22 ساله در خانه مجردی دایی اش
صبح روز گذشته جوان ۲۲ ساله ای در منطقه خواجه ربیع مشهد در حالی از یک منزل مسکونی بیرون آمد که سر و…
پیش بینی بارش ها و دمای هوا تا آخر خرداد
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خرداد ماه بارش در نیمه…
جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران
شب گذشته خبری در مورد جزییات قتل یک مدیر شهرداری در برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری «مهر» منتشر شد.
بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند
سه زن سارق که با تشکیل باند «نامرئی» از مشتریان بازار و مسافران اتوبوس‌ها سرقت می‌کردند در حالی به…

دانلود

همه دانلود
دانلود موسیقی متن سریال Ripley
Ripley Soundtrack By Jeff Russo کیفیت: Mp3 320 kbps #124; مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه #124; خالق اثر: جف روسو موسیقی متن سریال Ripley شامل تمام ترک‌ها و موزیک‌هایی است که در قسمت‌های مختلف آن استفاده شده است. سریال #8220;Ripley#8221; مبتنی بر رمان‌های Patricia Highsmith ساخته شده است که به داستانِ زندگیِ Tom #8230; Continue reading "دانلود موسیقی متن سریال Ripley" نوشته دانلود موسیقی متن سریال Ripley اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود موسیقی متن فیلم X-Men Dark Phoenix اثری از Hans Zimmer دانلود موسیقی متن سریال Vikings Valhalla 2022 دانلود موسیقی متن سریال Painting with John
دانلود موسیقی متن سریال Belgravia The Next Chapter
Belgravia: The Next Chapter Soundtrack By John Lunn کیفیت: Mp3 320 kbps #124; مدت زمان: ۱ ساعت #124; خالق اثر: جان لون موسیقی متن سریال Belgravia The Next Chapter مربوط به یک سریال تلویزیونی است که بر اساس رمانی از Julian Fellowes به همین نام ساخته شده است. این سریال داستان دو خانواده‌ی ثروتمند لندنی #8230; Continue reading "دانلود موسیقی متن سریال Belgravia The Next Chapter" نوشته دانلود موسیقی متن سریال Belgravia The Next Chapter اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود موسیقی متن فیلم X-Men Dark Phoenix اثری از Hans Zimmer دانلود موسیقی متن سریال Vikings Valhalla 2022 دانلود موسیقی متن سریال Painting with John
دانلود موسیقی متن سریال Fallout
Fallout Soundtrack By Ramin Djawadi کیفیت: Mp3 320 kbps #124; مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه #124; خالق اثر: رامین جوادی موسیقی متن سریال Fallout مربوط به یکی از خبرسازترین سریال‌های اخیر تلویزیون است که بر اساس یک مجموعه بازی ویدیویی متعلق به بتسدا ساخته شده است. فال اوت که در بین طرفداران ویدیو #8230; Continue reading "دانلود موسیقی متن سریال Fallout" نوشته دانلود موسیقی متن سریال Fallout اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود موسیقی متن فیلم X-Men Dark Phoenix اثری از Hans Zimmer دانلود موسیقی متن سریال Vikings Valhalla 2022 دانلود موسیقی متن سریال Painting with John
دانلود موسیقی متن سریال We Were the Lucky Ones
We Were the Lucky Ones Soundtrack By Jon Ehrlich, Rachel Portman کیفیت: Mp3 320 kbps #124; مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه #124; خالق اثر: جان ایرلیچ و ریچل پورتمن موسیقی متن سریال We Were the Lucky Ones مربوط به پروژه‌ای است که توسط شبکه Hulu ساخته و پخش شده است. این سریال بر #8230; Continue reading "دانلود موسیقی متن سریال We Were the Lucky Ones" نوشته دانلود موسیقی متن سریال We Were the Lucky Ones اولین بار در دانلود ها - دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال. پدیدار شد. مطالب مشابه دانلود موسیقی متن فیلم X-Men Dark Phoenix اثری از Hans Zimmer دانلود موسیقی متن سریال Vikings Valhalla 2022 دانلود موسیقی متن سریال Painting with John
دانلود دوره ورزشی 5 Easy steps to six pack abs lose belly fat get six pack abs شکم شش تکه و کاهش چربی شکم
با دانلود دوره 5 Easy steps to six pack abs lose belly fat get six pack abs با اسرار چگونگی رسیدن به شکم شش تکه، کاهش چربی شکم، کاهش چربی و کاهش وزن، تناسب اندام و زندگی سالم آشنا شوید. در 5 مرحله آسان تا شکم 6 تکه! برای بدست آوردن شکم 6 تکه، در این دوره، یاد خواهید گرفت، چگونه چربی شکم را از بین ببرید، چگونه از شر شکم خلاص شوید، اسرار واقعی و آنچه را که باید انجام دهید. برای داشتن شکم عالی و عضلانی، چگونه قدرت خود را افزایش دهید، چه بخورید، چگونه وعده های غذایی... lt;pgt;The post دانلود دوره ورزشی 5 Easy steps to six pack abs lose belly fat get six pack abs شکم شش تکه و کاهش چربی شکم first appeared on دانلود فارسی.lt;/pgt;

موبایل

همه موبایل
دانلود Zero City v1.51.1 بازی زامبی اندروید مود
Zero City:last bunker on earth یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی BEINGAME LIMITED می باشد ویروس در همه جا گسترش یافته است، پس پایگاه خود را بسازید و آن را تقویت کنید تا غیرقابل نفود شود، سپس بازماندگان را جمع آوری کنید و به آنها آموزش دهید و کمک کند تا وظایف و ماموریت هایتان را تکمیل کنید. پس اسلحه هایتان را آماده کنید. به عنوان یک جنگجو هوشیار باشید و مراقب اطراف باشید و به سمت زامبی ها تیراندازی کنید. یک پناهگاه غیرقابل نفوذ ایجاد کنید، اتاق ها را بسازید و با ساختن انواع ساختارهای دفاعی ، پناهگاه خود را برای دفاع آماده کنید. تصمی
دانلود Virtual Slime v4.8.21 بازی شبیه ساز اسلایم اندروید مود
Virtual Slime یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Cider Software LLC می باشد که در گت اندروید منتشر شده است، واقعی ترین شبیه ساز اسلایم است. اسلایم ها ماده ای خمیری هستند که با حالتی ژله ای برای بازی کودکان ساخته شده اند، و به هر شکل دلخواه در می آیند. بازی Virtual Slime درست مثل یک اسلایم واقعی کار می کند، شامل صدا های اسلایم ضبط شده می باشد و به طور رضایت بخشی موجب کاهش استرس و افزایش آرامش می شود. بنابراین به طور واقع گرایانه فکر خواهید کرد که این یک اسلایم واقعی است. می توانید با اسلایم های خود به صورت توپ یا فرم مسطح بازی کنید. دکورا
دانلود Rodeo Stampede v4.2.0 بازی مدیریت باغ وحش اندروید مود
Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی Yodo1 Games می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید حیوانات مختلفی مثل گاو، شیر، ببر، خرس، بوفالو، فیل، شترمرغ و غیره را رام کنید. شما دارای یک شلاق و یک کلاه بزرگ کابوی می باشید. در هنگام رام کردن حیوانات باید محکم به پشت او بچسبید و به موانع برخورد نکنید و یا از انها جا خالی دهید تا امتیاز کسب کنید. بعد از اینکه حیوانات را رام کردید باید آنها را به باغ وحش هدایت کنید و هر کدام از آنها را در قفس مخصوص به خود قرار دهید و با گسترش باغ وحش خود و مدیری
دانلود Agent Action - Spy Shooter v1.6.19 بازی تیراندازی مود شده اندروید
Agent Action - Spy Shooter یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی SayGames می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما در نقش یک جاسوس تیرانداز هستید که با استفاده از طیف وسیعی از سلاح های عالی به کشتار می پردازید. در مکان های عجیب و غریب تیراندازی کنید و افراد بد را در خشکی و آب تعقیب کنید و شخصیت های رنگارنگ و بد را در نبردهای به سبک قدیمی هالیوود از بین ببرید. یک هدف انتخاب کنید و به سمتش تیراندازی کنید. در سطوح مختلف و از بین تقویت کننده های سلامتی، زره و یا قدرت شگفت انگیز انتخاب کنید. انتخاب های شما
دانلود تمپل ران 2 Temple Run 2 v1.111.0 بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید مود
بازی Temple Run 2 یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. هم اکنون در سراسر نیا بیش از 500,000,000 میلیون کاربر این بازی مهیج و نفس گیر را انجام می دهند .
پیشخوان روزنامه های ایران
پیشخوان روزنامه های ایران